Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#539014 Το φαινόμενο παραμένει ανεξήγητο, γιατί βγαίνει ατμός, η οτι άλλο νομίζετε μονο από την πλευρα του οδηγού???, απο την αλλη βγαίνει φυσικά καυσαέριο αλλα αόρατο!!!!! Βαλαμε και πινακίδες 205 ευρώ μέχρι 31/12/2018!!!!!Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#539017 Ο ατμός μπορεί να είναι μόνον υδρατμός. Κάπου πέφτει νερό μέσα στον κύλινδρο από την αριστερή πλευρά των κυλίνδρων ή όχι;
Η εξάτμιση είναι εντελώς ξεχωριστή αριστερά δεξιά ή έχουν κεντρικό καζανάκι;

Από συμπίεση τι λένε οι κύλινδροι; Τους έχεις μετρήσει;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#539025 Εχουν κεντρικό καζανακι, το έχουμε ψάξει, πανω απο 15 χρόνια, έχουμε αλλάξει και κεντρικό καζανακι κάποια στιγμή, το μοτέρ είναι οκ απο συμπιέσεις κλπ. Εχω μαθει να ζω με αυτό το παράξενο. Ισως ο "πατέρας" εδώ μέσα το θυμάται στην μάζωξη στο Πήλιο τοτε....

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#539053 προφανως εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται η αριστερη,ή η δεξια μερια της εξατμισης.Θυμαμαι να εχω παρατηρησει και αλλα αυτοκινητα με 2 εξατμισεις να το κανουν αυτο τον χειμωνα.Αλλα να βγαζουν απο την μια μερια οπως η 224,και αλλα να βγαζουν περισσοτερο απο τη μια μερια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#539159 To ίδιο έντονο φαινόμενο παρουσίαζαν και τα παλιά καρμπυρατεράτα citroen παλαιότερα από τα ΒΧ, και έχει να κάνει με το αποτέλεσμα της καύσης και τα παράγωγά της μέχρι να ζεσταθούν οι θάλαμοι καύσης και ολόκληρη η κυλινδροκεφαλή συνδυαζόμενοι με τους υδρατμούς της ατμόσφαιρας, το καλοκαίρι που οι υδρατμοί στην ατμόσφαιρα είναι λιγότεροι έως καθόλου αυτό δεν είναι ορατό, στα citroen μάλιστα τον χειμώνα έσταζε νερό για τουλάχιστον 5 -10 λεπτά, αυτό γιατί κατά την καύση έχουμε παράγωγα υδρογόνου / οξυγόνου ( νερό ) μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, κυρίως η κυλινδροκεφαλή, αυτή η υγρασία στην καύση με τα παράγωγα πάλι της καύσης όπως το θείο, δημιουργούν υδροχλωρικό οξύ και τρυπούσε πολύ σύντομα τις εξατμίσεις εκ των έσω, σήμερα που το θείο στα καύσιμα είναι πολύ λίγα ppm έως και καθόλου, ειδικά οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν λειτουργούν με καύσιμα που περιέχουν θείο, και αυτός είναι ο λόγος που ενώ υπήρχαν στην Ιαπωνία από την δεκαετία του 80, στην Ευρώπη ήρθαν πολύ αργότερα γιατί άργησαν να αφαιρέσουν το θείο από τις βενζίνες, έτσι οι εξατμίσεις δεν τρυπάνε με την ίδια συχνότητα όπως τις περασμένες δεκαετίες.

Τώρα το γιατί βγαίνει από τη μία εξάτμιση και όχι από τις δύο, μάλλον έχει να κάνει με την διακλάδωση της από την αρχή μέχρι την έξοδο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#539466
21 quadra έγραψε:Το 1977 που γνώρισα τη γυναίκα μου είχε ένα ίδιο, κρίμα που δεν το έχω σήμερα

https://www.youtube.com/watch?v=FDEwFFp6wEQ


Αυτά δεν ειχαν τυφλες γωνιες εβλεπες σχεδόν 360 μοιρες!!!! Θα επρεπε να τα κυκοφορουν αυτοι που τα εχουν κρυμμενα, ώστε να βλεπεουμε και μερικα οχήματα με διαφορετικο σχεδιο από αυτά που μας πουλανε και μοιαζουν μεταξυτ τους λογω αεροδυναμικου συντελεστη.
Χθε βρηκα το μανουαλ του Λαντα 1500 που ειχα το 1974.... στα ελληνικα τοτε…. συγκινηθηκα να πω την αληθεια..
Άβαταρ μέλους
By 224v
#539494
21 quadra έγραψε:Έτσι είμαστε εμείς οι μεγαλύτεροι, ευσυγκίνητοι ! :lol:

Κανένα καφέ θα πιούμε με τον Μήτσο ( Dim ) και τον Άλεξ ?


Ναι φυσικα, για ποτε λετε??
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#539807
cosneo έγραψε:Πέρσι καταμεσης της Μεδουσας, φέτος στις άκρες του Ζορμπα, πλιτς πλατς τα καθίσματα... Εικόνα


To κανα εικόνα στο δικό μου....δεν ξέρω τι θα ήταν χειρότερο, τα βρεγμένα καθίσματα ή ένα πιστολάκι μέσα σε MX5? :lol:
Άβαταρ μέλους
By fot
#539829
panos2171 έγραψε:
cosneo έγραψε:Πέρσι καταμεσης της Μεδουσας, φέτος στις άκρες του Ζορμπα, πλιτς πλατς τα καθίσματα... Εικόνα


To κανα εικόνα στο δικό μου....δεν ξέρω τι θα ήταν χειρότερο, τα βρεγμένα καθίσματα ή ένα πιστολάκι μέσα σε MX5? :lol:

Ένας Petrolhead μαζί με ένα πιστολάκι, σε μουχου. Χαχα!!


< >