Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#522716
manoliossss έγραψε:Να στε καλά παιδιά..η έκδοση είναι η n-connecta...οι ζάντες είναι ίδιες εμφανισιακά με τις ζάντες της έκδοσης techna...αλλάζει η διάσταση....εμένα είναι 16" και της techna 17” κι έχω την εντύπωση πως αλλάζουν και τα τέλη κυκλοφορίας λόγω αυξημένων co2 από τις ζάντες...


Ισχύει.
Εικόνα

Το Micra έχει αρκετά (πολύ για τα γούστα μου) μαλακό στήσιμο.
Oδηγικα το 1,5 με 17αρες είναι το πιο "σπορτιβ" που μπορούσαν να κάνουν. Πιο βαρύ μπροστά σε σχέση με το 0,9 και το κατιτις σκληρότερο πάτημα με τα χαμηλοπροφιλα.
Δυστυχώς ΙΜΟ το ωραιότερο, αγαπημένο μου supermini με ότι να' ναι μηχανικά και τεχνικά για αυτό που ήθελα. Γι αυτό δεν έφτασα και δεν θα φτάσω στο ταμείο για ένα full γκριζοπορτοκαλί ...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#522717 Ελπίζω να μπει ο καινούργιος 1.300 του ομίλου γιατί έχεις δίκιο για τους κινητήρες Κώστα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#522720
manoliossss έγραψε:Τι εννοείται για τους κινητήρες;;να αρχίσω να ανησυχώ;;


< >
Όχι. Να μην ανησυχείς καθόλου. Απλά είναι (πολύ) λίγοι. Με 90 άλογα απλά έφτιαξαν έναν ανθρωπομεταφορεα σε ωραιο περιτύλιγμα.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#522721
cosneo έγραψε:
manoliossss έγραψε:Τι εννοείται για τους κινητήρες;;να αρχίσω να ανησυχώ;;


< >
Όχι. Να μην ανησυχείς καθόλου. Απλά είναι (πολύ) λίγοι. Με 90 άλογα απλά έφτιαξαν έναν ανθρωπομεταφορεα σε ωραιο περιτύλιγμα.



Ααααα..με αυτήν την έννοια ναι..έχεις απόλυτο δικιο,και ειδικά αμα σκεφτείς ότι προέρχομαι από Leon 20vt,τότε η λέξη ανθρωπομεταφορεας είναι η ιδανική!!!


< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#522773
cosneo έγραψε:
manoliossss έγραψε:Τι εννοείται για τους κινητήρες;;να αρχίσω να ανησυχώ;;


< >
Όχι. Να μην ανησυχείς καθόλου. Απλά είναι (πολύ) λίγοι. Με 90 άλογα απλά έφτιαξαν έναν ανθρωπομεταφορεα σε ωραιο περιτύλιγμα.


Μιλάμε πάντα για το 1500αρη μοτερ της renault?

Γιατί στο clio μου το αντίστοιχο μοτέρ είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#522774 Μιλάμε πάντα για το 1500αρη μοτερ της renault?

Γιατί στο clio μου το αντίστοιχο μοτέρ είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή[/quote]


Οοο Ναι,φοράμε ακριβώς ίδιο μοτέρ!!οποτε να μην ανησυχώ καθόλου..


< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#522840
manoliossss έγραψε:Μιλάμε πάντα για το 1500αρη μοτερ της renault?

Γιατί στο clio μου το αντίστοιχο μοτέρ είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή


Οοο Ναι,φοράμε ακριβώς ίδιο μοτέρ!!οποτε να μην ανησυχώ καθόλου..


< >
Γενικά είναι από τα μοτέρ που έχουν φορεθεί πολύ και χωρίς (από όσο ξέρω) ιδιαίτερα προβλήματα. Το πρόβλημα, στο Clio τουλάχιστον, είναι το 5αρι κιβώτιο το οποίο από ένα σημείο και μετά(στα euro 6) μακρυνε αρκετά με αποτέλεσμα πολύ χειρότερες επιδόσεις από ότι το αντίστοιχο Yaris πχ.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#522923 Εντάξει ρε guys ενα σουπερ μίνι είναι, δεν τα λες και λίγα τα 90 ειδικά αν ακολουθούνται απο ντιζελοροπή. Το 5άρι θα μπορούσε να είναι 6άρι, απορώ γιατί δεν έχει καθιερωθεί απο την κατηγορία αυτή και πάνω. Τόση εξέλιξη έχουμε δει στα αυτοκίνητα και ρίξιμο στα κόστη, αυτό δεν μπορούν να το δούνε;
Το yaris νομίζω είναι παντού γρηγορότερο ακριβώς λόγω 6αριού--> πυκνότερη κλιμάκωση.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#522929
elteo έγραψε:Tι να πούνε παλαιότεροι οδηγοί που οδηγούσαν π.χ. Xsara 1.4 και Golf ΙV 1.4 με τα 75 άλογα άροπης βενζίνης.
Εντάξει, και στην Αμερική συζητάνε ότι αν δεν κάνει κάτω από 6" το 0-60 μίλια και δεν έχει 300 άλογα είναι ψοφημι.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522931
edmond έγραψε:Το yaris νομίζω είναι παντού γρηγορότερο ακριβώς λόγω 6αριού--> πυκνότερη κλιμάκωση.


τα μοτερ τους δεν εχουν καμια σχεση.Του γιαρις εχει μοτερακλα.