Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560567 A, OK, με διπλό καρμπυρατέρ, θα μπορούσε να έχει τα 85 άλογα λοιπόν, ή εκεί κοντά. Όταν είχα οδηγήσει το νεότερο με τις γωνίες, μου είχε φανεί απαράδεκτα βαρύ το τιμόνι του και μου είχε κάνει εντύπωση, αφού δεν είχε ημιαξόνια εμπρός και ήταν πισωκίνητο...
:help:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#560589
Anonymous Founder έγραψε:A, OK, με διπλό καρμπυρατέρ, θα μπορούσε να έχει τα 85 άλογα λοιπόν, ή εκεί κοντά. Όταν είχα οδηγήσει το νεότερο με τις γωνίες, μου είχε φανεί απαράδεκτα βαρύ το τιμόνι του και μου είχε κάνει εντύπωση, αφού δεν είχε ημιαξόνια εμπρός και ήταν πισωκίνητο...
:help:


εψαξα το βιβλιαρακι και τελικα δινει 75 DIN στις 5600 στροφες.. οπως εγραψα ηταν το μοτερ του Autobianchi A 111 1438 κυβικα με εκκεντροφορο επικεφαλης,.που ηταν μια πιο πολυτεκης εκδοση του 124 αλλα με μπροστινη κινηση!!! Οταν εβγαλε η Φιατ τα νεα με μπροστινη κινηση το σταματησαν και εμειναν στο μικρο Α112.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560614
224v έγραψε: με ενα εκκεντροφόρο επι κεφαλής. Ηταν μάλλον απο το autobianki 110...


δεν ειχε καμια σχεση με autobianchi το μοτερ σου.Ολα τα πισωκινητα λαντα (+νιβα)φοραγαν το ιδιο μοτερ με αλλαγες στη διαμετρο/διαδρομη.Ολα ειχαν επικεφαλης εκκεντροφορο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560618
krom έγραψε:Ασε τις παρωπίδες, εμένα μου αρέσουν τα σοβιετικά αμάξια, τώρα είναι τζάμπα και είχα διάφορα. Σε συνθήκες εσσδ, το μοσκβιτς 2140 ήταν καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ. Σε σχέση με το πρώτο vaz ηταν ταχύτερο, ανετότερο, πιο αξιόπιστο, άσπαστος κινητήρας, καλύτερο αμάξωμα, δεν σκούριαζε τόσο, καλύτερο εσωτερικό.

πουθενα δεν ηταν καλυτερο,ηταν παντου χειροτερο,και απο επιδοσεις,και απο κρατηματα,και απο αξιοπιστια.
krom έγραψε: Καλοσυντηρμένο στην εσσδ το 1970τόσο δεν υπήρχε, δεν υπήρχαν συνεργεία, μόνο μερακλήδες κάτοχοι, τα έκανες όλα μόνος σου.Τα πρώτα μοτέρ στα 70.000 τα φτύνανε.

οντως τα συνεργεια ηταν σχεδον ανυπαρκτα,πολυ μικρο δικτιο σε αχανη χωρα.Οι περισσοτεροι τα συντηρουσαν μονοι τους.
Αλλα και εκει μπορουσες να κανεις την διαφορα.Αυτο με τα 70 μην το ξαναπεις.
krom έγραψε: Σιγά μην πλημμύρησαν κιόλας τη Σουηδία και Νορβηγία τα λαδα, αυτό θα έγραφε ο ιαντ :lol:

ναι πουλαγαν παρα πολυ καλα,στη Φινλανδια μαλιστα η valmet συναρμολογουσε και τα σαμαρα.
krom έγραψε: Γιατί το golf του 75 σε κάνα αρκτικό χωριό στη Σουηδία δεν είχε μανιβέλλα?

η μανιβελα δεν ηταν μονο για τα κρυα,αλλα για τις αχανης στεππες χωρις συνεργειο της Ρωσιας.Η μανιβελλα δεν ηταν μονο για να παρει μπροστα,αλλα και για να ρυθμισεις πλατινες/βαλβιδες,να τεντωσεις αλυσιδα χρονισμου κλπ.
Ειπαμε οτι το αυτοκινητο αυτο φτιαχτηκε για τις αναγκες, πρωτιστως της εγχωριας αγορας.
krom έγραψε: Σου έγραψα για golf 1 και renault 5 ίδιας εποχής, καμία σχέση με αυτά, ακόμα και το καδετ σε διαλυμένο δρομο ήταν πιο ευχάριστο και άνετο από vaz-2101.

το γκολφ και το 5αρι ειναι μεταγενεστερα 4-5 χρονια
krom έγραψε: Τι να λέμε τώρα, ήταν 30 χρόνια σε παραγωγή το ίδιο αμάξι.

ε ναι μετα απο 30 χρονια χωρις ουσιαστικη αλλαγη παρωχημενο ηταν,αλλα εδω μιλαμε για το 1970,και για τοτε ηταν πολυ καλο σε συγκριση με οτι πουλιοταν.
krom έγραψε: H μαζική παραγωγή ξεκίνησε το 72-73 και οι παραδόσεις αρκετά αργότερα, στην Ευρώπη άρχισε να εισάγεται το 74, όταν υπήρχαν ήδη μια χαρά αυτοκίνητα.


η μαζικη παραγωγη ξεκινησε αμεσως απο τον 1ο χρονο,απλα επρεπε να τροφοδοτηθει η τεραστια εσωτερικη αγορα.
Φιλανδια πχ πηγαν το 1971,Ελλαδα το 1973-1974 με 2 αντιπροσωπους (Μαμιδακης και Ηλιοπουλοι Αφοι) και πουλαγε σαν τρελο.

krom έγραψε: Για τον σοβιετικό τότε ναι, ήταν εξέλιξη τρελή, για Ευρώπη όχι.
Απλά δεν είναι το σοβιετικό ΘΑΥΜΑ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τέλος απο μενα


δεν μιλησε κανεις για θαυμα,αλλα το εγχειρημα ηταν πολυ μεγαλο,πολυ ακριβο,ετρεξε μεσα στο χρονοδιαγραμματα που ειχαν υπολογισει,και εφτιαξαν το μεγαλυτερο εργοστασιο στο κοσμο που γινονταν ολα in house, σε απιστευτο ποσοστο για τα τοτε δεδομενα.Σε 5-6 χρονια εφτασαν και την παραγωγη στο 1 εκατομμυριο οχηματα ετησιως.
Νταξ ξερουμε οτι ακους εσσδ και βγαζεις σπυρια,αλλα λιγα καλα που εκαναν/καταφεραν αξιζει να τα λεμε.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#560620 Βιβλιο του περιγραφει τα παντα στο πως να το ρυθμησειε από πλατινες αβανσ, καδενες.. κλ.π. με φωτογραφιες, οποιος μπορουσε να το κανει θα το ειχε μια χαρα… μεχρι και το ηλεκτρικο διάγραμμα ειχε μεσα… ώστε να βρει ακρη ενας ηλεκτρολόγος...
Άβαταρ μέλους
By bill33
#560634
224v έγραψε:Βιβλιο του περιγραφει τα παντα στο πως να το ρυθμησειε από πλατινες αβανσ, καδενες.. κλ.π. με φωτογραφιες, οποιος μπορουσε να το κανει θα το ειχε μια χαρα… μεχρι και το ηλεκτρικο διάγραμμα ειχε μεσα… ώστε να βρει ακρη ενας ηλεκτρολόγος...

Μάλλον ήταν μόδα της εποχής στα μάνουαλ αυτό γιατί και στην τζουλια του 76 που είχα είχε στο τέλος το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#560635 Το ίδιο και στο 304 του 78 που είχα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560652 τα εργαλεια που ειχαν τα Λαντα στο ειδικο βαλιτσακι στο μπαγκαζ τα ειχατε δει? :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#560660 Εικόνα

Στο βάθος ΕΥΑ, κάπου κοντά στη Στουτγάρδη. Μου κανε κατι τσαλιμάκια με το μοτέρ για τα πιτσιλιστίρια

Εικόνα, ευτυχώς έβρεχε και χιόνιζε με το τουλούμι οποτε το παρπριζ κρατιώταν καθαρό :lol:

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#560665 Λάντα σε νέες περιπέτειες https://www.youtube.com/channel/UCCydCO ... nkRaLCTsAQ
και στα Ρώσικα https://www.youtube.com/channel/UCBByzL ... UMVLYLScNg
Άβαταρ μέλους
By bebes
#560675
bill33 έγραψε:
224v έγραψε:Βιβλιο του περιγραφει τα παντα στο πως να το ρυθμησειε από πλατινες αβανσ, καδενες.. κλ.π. με φωτογραφιες, οποιος μπορουσε να το κανει θα το ειχε μια χαρα… μεχρι και το ηλεκτρικο διάγραμμα ειχε μεσα… ώστε να βρει ακρη ενας ηλεκτρολόγος...

Μάλλον ήταν μόδα της εποχής στα μάνουαλ αυτό γιατί και στην τζουλια του 76 που είχα είχε στο τέλος το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα.

drdino έγραψε:Το ίδιο και στο 304 του 78 που είχα.

το ίδιο και στο 316 του '76.
Ειχα κάνει "εγχείριση" το ταμπλό και ο πατέρας μου κόντεψε να πάθει συγκοπή.
Ησύχασε οταν το έκλεισα και δούλευαν ολα κανονικά :innocent:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#560714
krom έγραψε:Ασε τις παρωπίδες, εμένα μου αρέσουν τα σοβιετικά αμάξια, τώρα είναι τζάμπα και είχα διάφορα. Σε συνθήκες εσσδ, το μοσκβιτς 2140 ήταν καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ. Σε σχέση με το πρώτο vaz ηταν ταχύτερο, ανετότερο, πιο αξιόπιστο, άσπαστος κινητήρας, καλύτερο αμάξωμα, δεν σκούριαζε τόσο, καλύτερο εσωτερικό. Καλοσυντηρμένο στην εσσδ το 1970τόσο δεν υπήρχε, δεν υπήρχαν συνεργεία, μόνο μερακλήδες κάτοχοι, τα έκανες όλα μόνος σου.Τα πρώτα μοτέρ στα 70.000 τα φτύνανε.
Σιγά μην πλημμύρησαν κιόλας τη Σουηδία και Νορβηγία τα λαδα, αυτό θα έγραφε ο ιαντ :lol: Γιατί το golf του 75 σε κάνα αρκτικό χωριό στη Σουηδία δεν είχε μανιβέλλα?
Σου έγραψα για golf 1 και renault 5 ίδιας εποχής, καμία σχέση με αυτά, ακόμα και το καδετ σε διαλυμένο δρομο ήταν πιο ευχάριστο και άνετο από vaz-2101. Τι να λέμε τώρα, ήταν 30 χρόνια σε παραγωγή το ίδιο αμάξι.
H μαζική παραγωγή ξεκίνησε το 72-73 και οι παραδόσεις αρκετά αργότερα, στην Ευρώπη άρχισε να εισάγεται το 74, όταν υπήρχαν ήδη μια χαρά αυτοκίνητα. Για τον σοβιετικό τότε ναι, ήταν εξέλιξη τρελή, για Ευρώπη όχι.
Απλά δεν είναι το σοβιετικό ΘΑΥΜΑ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τέλος απο μενα


Εμείς είχαμε το 2105, αγορασμένο το 1985 από την εισαγωγική του Ηλιόπουλου (αν θυμάμαι καλά). Περίπου 500.000 δρχ, όταν το Fiesta της εποχής έκανε 800.000 δρχ (και ήταν πολύ φθηνότερο), ενώ η GS έκανε πάνω από 1,5 εκατ (αν θυμάμαι καλά αυτά που μου έλεγε ο πατέρας).

Από τα πρώτα χιλιόμετρα είχε θέμα με το φρενάρισμα. Πάταγες φρένο και μπορεί τη μια φορά να σε πέταγε αριστερά, μπορεί δεξιά. Ανάλογα τα κέφια και τις συνθήκες. Τίποτα προβλέψιμο. Δεν κατάφερε ποτέ κανένας μηχανικός/φρενάς κτλ να το κάνει να φρενάρει χωρίς να αλλάζει κατεύθυνση.

Επίσης μια φορά τρακάραμε με ένα Civic του 1991. To civic στράβωσε. Δεν έκλειναν οι πόρτες και το πορτ μπαγκάζ παρά το γεγονός ότι την έφαγε μπροστά δεξιά. Στο Lada αλλάχθηκαν φτερό, φανάρι και ισιώσαμε τον προφυλακτήρα. Αλλά βέβαια οι μέσα, το ένιωσαν το μπαμ...

Επίσης είχε φουλ σετ με εργαλεία στο πορτ μπαγκαζ σε μια ωραία μεγάλη υφασμάτινη κασετίνα. Θυμάμαι πολλά εργαλεία. Κρίμα που δεν τα κρατήσαμε όταν το δώσαμε. Για την ιστορία, όχι για άλλο λόγο.

Κατά τα άλλα, δεν έκανε κιχ παρά τα 200.000χλμ που έκανε σε 10 έτη μέχρι να πουληθεί. Θαύμα του υπαρκτού δεν το λες. Θαύμα θα πω το σκαραβαίο, το 2cv κτλ. Αν έβρισκα ένα σε συμπαθητική κατάσταση μπορεί και να το αγόραζα.
Άβαταρ μέλους
By krom
#560727 Στο 2105 είχαν λύσει το πρόβλημα με τον εκκεντροφόρο, στα πρώτα ο εκκεντροφόρος τα τίναζε πάρα πολύ νωρίς, για διάφορους λόγους -μη επαρκή λίπανση, λάθος μέταλλο, σκατά συντήρηση, έλλειψη κατάλληλων λαδιών, βάζανε ότι να'ναι λάδια, μέχρι και για καμαζ, ότι βρίσκανε. Η πιο διάσημη πατέντα ήταν αυτή.
https://www.kolesa.ru/uploads/2018/09/Image36-980x0-c-default.jpg

Με σωστή συντήρηση ναι ήταν αξιόπιστα. Απλά στις εκεί συνθήκες τα zhiguli παραήταν ευαίσθητα.
Και ήταν και πανάκριβα, το 2105 το '85 κόστιζε ~7500 ρούβλια, κάπου στους 45-50 καλούς μισθούς. Έπρεπε να δώσεις όλα τα λεφτά που έβγαλες σε 4 χρόνια για να αγοράσεις αμάξι που ουσιαστικά σχεδιάστηκε 20 χρόνια πρίν και να περιμένεις άλλη μια 5ετία για να το παραλάβεις.