τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
IKE έγραψε:Παίδες καμια φορά φόροι και χαράτσια είναι τόσο άδικα που καλύτερα να τα πιστολιάζουμε, μην είστε κορόιδα, άλλο το νόμιμο, άλλο το ηθικόν.
Δεν ξέρω αν το λες για πλάκα γτ είσαι μονίμως ειρωνικός χρήστης (χωρίς να προσφέρεις σε συζητήσεις..... )αλλά χαράτσια δεν υπάρχουν πια, μόνο φόροι
3 διαφορετικές δεκαετίες
3 διαφορετικές εποχές
2 διαφορετικές σχολές
1 κοινός στόχος. Να εξυπηρετούν και να χαρίζουν διασκέδαση στα χιλιόμετρα που γράφουν.
1992 VW GOLF 3 1400 με 60 PS. Τα πρώτα 150.000χιλ ήταν άνετα και με ευλάβεια. τελευταία κάνει τον χαμάλι. Στα 185000χιλ πλέον.
2002 η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Το jazz που στα 400000χιλ πλέον γράφει αξιοπιστία και κουράγιο. Τραβά και τρειλερ περιστασιακά με λάδι και ξύλα. Δεν τρίζει τίποτα και καίει ακόμα 5.8/100. Ακόμα τραβά σαν πετρέλαιο και χαίρεσαι να ο δουλεύεις μεχρι τις 3000σαλ. Αρχικά στα χέρια μου, μετά της αδερφής μου, του γαμπρού και τώρα στον πατέρα. Σωτήρας και εργάτης. Υπνο και σεξ στο πίσω κάθισμα. ΕΠΟΣ.
2017 η AT. Ελπίζω μετά από 20 χρόνια να γράφω ακόμα για αυτή.
Toyota C-HR 2.0 special edition. Περάστηκε κεραμική στην Toyota.
Fiat Panda 7,6l/100km
Μεγεια!! Κουκλι!
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα
Με το καλό, καλά χιλιόμετρα, φοβερή επιλογή.
Το χρωμα ειναι απιστευτο
με γειες και καλα χιλιομετρα
προσωπικα με χαλανε λιγο οι μπαρες, αλλα αμα την χρειαζεσαι την μπαγκαζιερα τι να κανεις
eddieτ: πιο γρήγορο από στάση λόγω ηλεκτροκινητήρα