edmond έγραψε:Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. .
δεν ηταν παρατσουκλι,ετσι εγραφε το σημα στα αυτοκινητα που πωλουνταν στην Ρωσσια
edmond έγραψε:Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. .
krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that
Asimov έγραψε:5θ είναι το fastback, όχι sedan.
edmond έγραψε:Ο αποθηκάριος μας είναι απο Μολδαβία. 49 ετών. Καμιά φορά μας λέει ιστορίες απο την ζωή επι εποχές υπαρκτού. Για τα αμάξια μου εξηγούσε πρόσφατα, πως γράφονταν σε μια...λίστα(όποιος είχε τα φράγκα βέβαια), για να πάρουν το -πρακτικά- μοναδικό διαθέσιμο μονδέλο που κυκλοφορούσε. Το παραπάνω λάντα. Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. Η λίστα λοιπόν, μπορούσε να κρατήσει μέχρι και 3 χρόνια!!! Δεν παραπονιόντουσαν όμως.
Για τα κρύα που αναφέρθηκαν, η συνηθισμένη πρακτική ήταν να αφαιρούν τα νερά απο το ψυγείο. Λεπτομέρειες γι' αυτό δεν έχω.
dimviii έγραψε:krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that
εισαι πολυ λαθος.
krom έγραψε:dimviii έγραψε:krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that
εισαι πολυ λαθος.
Έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις γενιές του και σε σχέση με μικρά τέλη 60-αρχές 70, κάτι escort, renault 5, golf 1, ίδιας εποχής ευρωπαϊκά, είναι κουβάς, τι να κάνουμε. Δηλαδή άρχισε να παράγεται μαζικά όταν ήδη η Fiat έβγαζε το 131. 'Ηταν χειρότερο σε όλα από moskvich 412, εκτός από κιβώτιο -ιταλικό και σχέδιο -ιταλικό.
krom έγραψε:Τα εξαγωγής δεν ήταν σαν τα ντόπια. Και σε σχέση με moskvich σε ανύπαρκτους δρόμους ήταν χειρότερο, χειρότερη άνεση, χειρότερο κράτημα, χειρότερα καθίσματα, χειρότερη ανάρτηση, χειρότερο κινητήρα. Αρχίδια αξιόπιστο ήταν, τα πρώτα ντόπια στην Εσσδ, στα 70κ χλμ τα φτύνανε κανονικά. Μετά άρχισαν να βελτιώνονται.
Σε όλη τη πρώην σοβιετική ένωση θεωρείται κουβάς, μόνο σε κάτι Ελλάδες ειναι ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ...επειδή μάλλον δεν ξέρουνε σε τι σκατά δρόμους έπρεπε να οδηγάνε. Οι δικαιολογίες για κρύα ειναι |λογοκρισία|, κρύο κάνει και στις Σουηδίες Νορβηγίες Καναδά, δεν κυκλοφορούσαν με τις μανιβέλλες και δεν σκοτώνονταν να εισάγουν lada. Για τον σοβιετικό δεν ήταν τίμιο, ήταν η μοναδική επιλογή, που περίμενε 5 χρόνια για να πάρει το 1980 το νέο του αμάξι με σχέδιο του 1968.
Anonymous Founder έγραψε:Για μοντέλο του 74, δεν ήταν κακό, μην ξεχνάμε τι πουλούσαν και οι υπόλοιποι τότε. Φυσικά, κάθε άλλο παρά μοντέρνο ή πρωτοποριακό ήταν. Αλλά υπήρχαν datsun, toyota, κλπ σαφώς χειρότερα με φύλλα σούστας πίσω και απαράδεκτο κράτημα...
85 ίπποι από 1200 κ.εκ μάλλον δύσκολο... Θα έλεγα πιο κοντά στα 65-70, έστω και με διπλό καρμπυρατέρ.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]