Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560431
edmond έγραψε:Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. .


δεν ηταν παρατσουκλι,ετσι εγραφε το σημα στα αυτοκινητα που πωλουνταν στην Ρωσσια

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By krom
#560435 Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560439
krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that


εισαι πολυ λαθος.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560440
Asimov έγραψε:5θ είναι το fastback, όχι sedan.


Ναι, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις εταζέρα... Είναι ουσιαστικά σεντάν με μεγάλο άνοιγμα. Ή κατάλαβα κάτι λάθος; :hmmm:


edmond έγραψε:Ο αποθηκάριος μας είναι απο Μολδαβία. 49 ετών. Καμιά φορά μας λέει ιστορίες απο την ζωή επι εποχές υπαρκτού. Για τα αμάξια μου εξηγούσε πρόσφατα, πως γράφονταν σε μια...λίστα(όποιος είχε τα φράγκα βέβαια), για να πάρουν το -πρακτικά- μοναδικό διαθέσιμο μονδέλο που κυκλοφορούσε. Το παραπάνω λάντα. Ή αλλιώς ζγκούλι όπως μου το είπε, κάτι σαν παρατσούκλι. Η λίστα λοιπόν, μπορούσε να κρατήσει μέχρι και 3 χρόνια!!! Δεν παραπονιόντουσαν όμως. :lol:
Για τα κρύα που αναφέρθηκαν, η συνηθισμένη πρακτική ήταν να αφαιρούν τα νερά απο το ψυγείο. Λεπτομέρειες γι' αυτό δεν έχω.


Ίδιες ιστορίες και από τους Βούλγαρους μηχανικούς που έχουμε στη δουλειά... :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#560442 Με αυτά και με εκείνα , θυμήθηκα κάποιους συγγενείς που κάναμε εκδρομές στην Ήπειρο γύρω στο 1990. Εμείς είχαμε το Kadett του 1980, ένας θείος είχε ένα Record Caravan επαγγελματικό τρίθυρο , χωρίς πίσω παράθυρα αλλά με πίσω κάθισμα, και οι υπόλοιποι θείοι είχαν ένα Zastava GT 55 σε γαλάζιο , ένα κόκκινο και ένα μπεζ Lada 1.200 και το κορυφαίο( και ταυτόχρονα το νεότερο της παρέας) , ένα Lada 2107 1.500 το οποίο με εντυπωσίαζε λόγω της ψηλότερης μάσκας και των υαλοκαθαριστήρων στα φώτα! Άλλες όμορφες εποχές, μπορεί να κάναμε πολύ ώρα να φτάσουμε αλλά ακόμη θυμάμαι φοβερά πικνικ δίπλα στον Βοϊδομάτη, στον Γυφτοκαμπο και αλλού.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By krom
#560444
dimviii έγραψε:
krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that


εισαι πολυ λαθος.

Έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις γενιές του και σε σχέση με μικρά τέλη 60-αρχές 70, κάτι escort, renault 5, golf 1, ίδιας εποχής ευρωπαϊκά, είναι κουβάς, τι να κάνουμε. Δηλαδή άρχισε να παράγεται μαζικά όταν ήδη η Fiat έβγαζε το 131. 'Ηταν χειρότερο σε όλα από moskvich 412, εκτός από κιβώτιο -ιταλικό και σχέδιο -ιταλικό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560452
krom έγραψε:
dimviii έγραψε:
krom έγραψε:Καλά τώρα, απόλυτος κουβάς ήταν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε μικρό ευρωπαικό του '60-70, ήταν κουβάς ακόμα και σε σύγκριση με τους κουβάδες τα moskvich. imagine that


εισαι πολυ λαθος.

Έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις γενιές του και σε σχέση με μικρά τέλη 60-αρχές 70, κάτι escort, renault 5, golf 1, ίδιας εποχής ευρωπαϊκά, είναι κουβάς, τι να κάνουμε. Δηλαδή άρχισε να παράγεται μαζικά όταν ήδη η Fiat έβγαζε το 131. 'Ηταν χειρότερο σε όλα από moskvich 412, εκτός από κιβώτιο -ιταλικό και σχέδιο -ιταλικό.


τα εχω οδηγησει ολα της εποχης,και τα εχω επισκευασει και σχεδον ολα.Η vw πουλαγε σκαραβαιο το 1970....η renault το πισωμηχανο 10,το 5αρι βγηκε μεταγενεστερα.Καθολου κουβας δεν ηταν,ηταν πολυ τιμιο αυτοκινητο,και ηταν πολυ αξιοπιστο σε σχεση με οτιδηποτε ευρωπαικο στις αρχες του 70.
Για αυτο και πουλαγε σε ολη την Ευρωπη Αυστραλια,Καναδα,Αμερικη επι δεκαετιες.
Αυτο με το moskvich μην το ξαναπεις.Ηταν αιωνες πισω απο Λαντα στα παντα.Εχω επισκευασει εκατονταδες τετοια,και Βολγκα και raf,μιας και στο συνεργειο που δουλευα ειχαμε πελατες την v/o avtoexport.
Άβαταρ μέλους
By krom
#560455 Τα εξαγωγής δεν ήταν σαν τα ντόπια. Και σε σχέση με moskvich 412 και ειδικά το 2140 ίδιας εποχής, σε ανύπαρκτους δρόμους ήταν χειρότερο, χειρότερη άνεση, χειρότερο εσωτερικό, χειρότερο κράτημα, χειρότερα καθίσματα, χειρότερη ανάρτηση, χειρότερο κινητήρα. Το μοσκβιτς ήταν και καλά η επόμενη κατηγορία, δεν ήταν για τη πλέμπα. Αρχίδια αξιόπιστο ήταν, τα πρώτα ντόπια στην Εσσδ, στα 70κ χλμ τα φτύνανε κανονικά. Μετά άρχισαν να βελτιώνονται. Στη σοβ. ένωση χαλάγανε και σκουρίαζανε μια χαρά και δεν υπήρχαν συνεργεία. Καλά ναι η κατοχή αυτοκινήτου ήταν πολυτέλεια.
Σε όλη τη πρώην σοβιετική ένωση θεωρείται κουβάς, μόνο σε κάτι Ελλάδες ειναι ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ...επειδή μάλλον δεν ξέρουνε σε τι σκατά δρόμους έπρεπε να το οδηγάνε. Οι δικαιολογίες για κρύα ειναι |λογοκρισία|, κρύο κάνει και στις Σουηδίες Νορβηγίες Καναδά, δεν κυκλοφορούσαν με τις μανιβέλλες και δεν σκοτώνονταν να εισάγουν lada. Για τον σοβιετικό δεν ήταν τίμιο, ήταν η μοναδική επιλογή, που περίμενε 5 χρόνια για να πάρει το 1980 το νέο του αμάξι με σχέδιο του 1968.
Τεσπα, εγώ λέω για τις εκεί συνθήκες.
Τελευταία επεξεργασία από krom και 14 Ιαν 2019, 00:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560458
krom έγραψε:Τα εξαγωγής δεν ήταν σαν τα ντόπια. Και σε σχέση με moskvich σε ανύπαρκτους δρόμους ήταν χειρότερο, χειρότερη άνεση, χειρότερο κράτημα, χειρότερα καθίσματα, χειρότερη ανάρτηση, χειρότερο κινητήρα. Αρχίδια αξιόπιστο ήταν, τα πρώτα ντόπια στην Εσσδ, στα 70κ χλμ τα φτύνανε κανονικά. Μετά άρχισαν να βελτιώνονται.
Σε όλη τη πρώην σοβιετική ένωση θεωρείται κουβάς, μόνο σε κάτι Ελλάδες ειναι ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ...επειδή μάλλον δεν ξέρουνε σε τι σκατά δρόμους έπρεπε να οδηγάνε. Οι δικαιολογίες για κρύα ειναι |λογοκρισία|, κρύο κάνει και στις Σουηδίες Νορβηγίες Καναδά, δεν κυκλοφορούσαν με τις μανιβέλλες και δεν σκοτώνονταν να εισάγουν lada. Για τον σοβιετικό δεν ήταν τίμιο, ήταν η μοναδική επιλογή, που περίμενε 5 χρόνια για να πάρει το 1980 το νέο του αμάξι με σχέδιο του 1968.


λες ανακριβειες krom,μαλλον η σιχαμαρα σου για την εσσδ,δεν σε αφηνει να δεις χωρις παρωπιδες.
τα σοβιετικα ηταν ολοιδια με τα εξαγωγης στην Ευρωπη,πλην Αμερικης,Καναδα Αυστραλιας.
οι ακολουθοι της Ρωσικης πρεσβειας και της v/o avtoexport,που ειχαν φερει τα Λαντα τους κατευθειαν απο Ρωσια ηταν πανομοιοτυπα παντου πλην του σηματος πισω που εγραφε Ζιγκουλι.
Σαφως και κυκλοφορουσαν Λαντα και στην Νορβηγια και στη Σουηδια και στη Φιλανδια,και ειχαν και επιτυχια και ολας.
Μονο και μονο που λες οτι ηταν καλυτερο το Μοσκβιτς δειχνει οτι μαλλον δεν εχεις ιδεα.
Απο αξιοπιστια ηταν μαι χαρα για τα δεδομενα της εποχης.Τα μοτερ εφταναν ανετα τις 150κ χλμ ειχαμε και ταξι πελατες με πανω απο 200κ.Αυτα που λες για 70κ δεν ισχυουν,τουλαχιστον για συντηρημενα σωστα αυτοκινητα.

ξαναθυμιζω η vw πουλαγε σκαραβαιο,η ρενω το 1970 πισωμηχανο 10αρι

Εικόνα

,οι Αγγλοι κατι σαβουρες που εμεναν στο δρομο καθε εβδομαδα,η οπελ πουλαγε to 1970 αυτη τη γενια kadett
Εικόνα
εχεις οδηγησει τετοιο καντετ και το βρηκες χειροτερο απο Λαντα? Μαλλον δεν εχεις ιδεα απο αυτοκινητα.
η nissan πουλαγε αυτο το 1970

Εικόνα

η τογιοτα αυτο

Εικόνα

ουτε οδηγικα ηταν καλυτερα,ουτε τεχνολογικα ηταν πιο προηγμενα.
Άβαταρ μέλους
By krom
#560460 Ασε τις παρωπίδες, εμένα μου αρέσουν τα σοβιετικά αμάξια, τώρα είναι τζάμπα και είχα διάφορα. Σε συνθήκες εσσδ, το μοσκβιτς 2140 ήταν καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ. Σε σχέση με το πρώτο vaz ηταν ταχύτερο, ανετότερο, πιο αξιόπιστο, άσπαστος κινητήρας, καλύτερο αμάξωμα, δεν σκούριαζε τόσο, καλύτερο εσωτερικό. Καλοσυντηρμένο στην εσσδ το 1970τόσο δεν υπήρχε, δεν υπήρχαν συνεργεία, μόνο μερακλήδες κάτοχοι, τα έκανες όλα μόνος σου.Τα πρώτα μοτέρ στα 70.000 τα φτύνανε.
Σιγά μην πλημμύρησαν κιόλας τη Σουηδία και Νορβηγία τα λαδα, αυτό θα έγραφε ο ιαντ :lol: Γιατί το golf του 75 σε κάνα αρκτικό χωριό στη Σουηδία δεν είχε μανιβέλλα?
Σου έγραψα για golf 1 και renault 5 ίδιας εποχής, καμία σχέση με αυτά, ακόμα και το καδετ σε διαλυμένο δρομο ήταν πιο ευχάριστο και άνετο από vaz-2101. Τι να λέμε τώρα, ήταν 30 χρόνια σε παραγωγή το ίδιο αμάξι.
H μαζική παραγωγή ξεκίνησε το 72-73 και οι παραδόσεις αρκετά αργότερα, στην Ευρώπη άρχισε να εισάγεται το 74, όταν υπήρχαν ήδη μια χαρά αυτοκίνητα. Για τον σοβιετικό τότε ναι, ήταν εξέλιξη τρελή, για Ευρώπη όχι.
Απλά δεν είναι το σοβιετικό ΘΑΥΜΑ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τέλος απο μενα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#560491 Για να θυμηθεί ο dimvill!!!! Το μσνουαλ τοτε.... Του δικού μου 74'. Είχε 85 άλογα με ενα εκκεντροφόρο επι κεφαλής. Ηταν μάλλον απο το autobianki 110... Εκανα 80.000 μέχρι το 77. Ηταν πρασινο και έγραφε ζιγκουλι το παρέλαβα απο τον Ηλιόπουλο στην Αγίας Κάννης τοτε.
Είχε δε λεπτομερείς αναφορές στα ανταλλακτικά για τη ρύθμιση του διπλού καρμπυρατέρ τα λάδια, που έπρεπε να αλλάζουν ανάλογα με τη θερμοκρασία και ενα ειδικό για να ξεπλενουν το μοτέρ μεταξύ των αλλαγών.
.Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560535 Για μοντέλο του 74, δεν ήταν κακό, μην ξεχνάμε τι πουλούσαν και οι υπόλοιποι τότε. Φυσικά, κάθε άλλο παρά μοντέρνο ή πρωτοποριακό ήταν. Αλλά υπήρχαν datsun, toyota, κλπ σαφώς χειρότερα με φύλλα σούστας πίσω και απαράδεκτο κράτημα...
85 ίπποι από 1200 κ.εκ μάλλον δύσκολο... Θα έλεγα πιο κοντά στα 65-70, έστω και με διπλό καρμπυρατέρ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#560565
Anonymous Founder έγραψε:Για μοντέλο του 74, δεν ήταν κακό, μην ξεχνάμε τι πουλούσαν και οι υπόλοιποι τότε. Φυσικά, κάθε άλλο παρά μοντέρνο ή πρωτοποριακό ήταν. Αλλά υπήρχαν datsun, toyota, κλπ σαφώς χειρότερα με φύλλα σούστας πίσω και απαράδεκτο κράτημα...
85 ίπποι από 1200 κ.εκ μάλλον δύσκολο... Θα έλεγα πιο κοντά στα 65-70, έστω και με διπλό καρμπυρατέρ.


1500 κυβικα ηταν