Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#523082 ^Από τα πιο σοφά ποστ που έχω διαβάσει τα τελευταία 6 χρόνια* σε φόρουμ

*που επιτράπηκε το diesel στις πόλεις
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523097 συνεκρινα Μοτερουκλες οπως ειπατε εδω μεσα δεν ειπατε οχηματα. λοιπον στα 1248 κε, το φιατ 500 βγαζει αυτα που ολοι ξερουμε εδω μεσα δλδ 95 και 20 ροπη. το γιαπωνεζικο ειναι 1450 κ.ε. περιπου και βγαζει 90 και 20 περιπου ροπη με αλλο βαρος οχηματος. Τουρμπατα κ.λ.π. και τα 2. απο οικονομια ειναι σχεδον τα ιδια....
Τελος Αυγουστου θα κανω περιπου 2000 με γιαρις Ντηζελ και 4 ατομα και θα σας πω εντυπωσεις δικες μου... Τα κορσα εχουν το ιδιο μοτερ.. ας μας πει καποιος γνωμη .....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523099
manoliossss έγραψε:

Εγώ παντως παιδιά πιστευω πως τα diesel αυτής της κατηγορίας που συζητάμε δεν είναι αυτοκίνητα για επιδόσεις και για να γράφουν 0-100 αλλά Κυριως γιανοικονομία και για πιο σβέλτη μετακίνηση το οποίο επιτυγχάνεται λόγω της μεγαλύτερης ροπής που έχουν ..Θεωρώ λοιπόν αστείο να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ποιο από τα αργά μας dieselakia είναι πιο αργό.. 90 αλογα αυτοκίνητα είναι...και στον γκρεμό με ευνοϊκό άνεμο κάτω από 10"(υπεραισιόδοξο νούμερο) για το 0-100 δεν πέφτουν...


< >


στην Ελλαδα του 2018 δηστυχως πρεπει να εξεταζεις και αυτο, οταν ειναι το μοναδικο σου αυτοκινητο/κανεις πολλα χλμ ετησια ,αρχιζει να παιζει σοβαρο ρολο το ποσο παιρνει τα ποδια του.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523100
224v έγραψε:συνεκρινα Μοτερουκλες οπως ειπατε εδω μεσα δεν ειπατε οχηματα. λοιπον στα 1248 κε, το φιατ 500 βγαζει αυτα που ολοι ξερουμε εδω μεσα δλδ 95 και 20 ροπη. το γιαπωνεζικο ειναι 1450 κ.ε. περιπου και βγαζει 90 και 20 περιπου ροπη με αλλο βαρος οχηματος. Τουρμπατα κ.λ.π. και τα 2. απο οικονομια ειναι σχεδον τα ιδια....
Τελος Αυγουστου θα κανω περιπου 2000 με γιαρις Ντηζελ και 4 ατομα και θα σας πω εντυπωσεις δικες μου... Τα κορσα εχουν το ιδιο μοτερ.. ας μας πει καποιος γνωμη .....


Σαββατο βραδυ σε περιμενω στην Αιγαλεου. :shifty:
θα μπριζωθουν αμφοτερα για να μην υπαρχουν αμφιβολιες.
























στα σοβαρα τωρα,δεν το εχω οδηγησει το φιατομοτερ.Μακαρι να ειναι τοσο καλο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523106
dimviii έγραψε:

στα σοβαρα τωρα,δεν το εχω οδηγησει το φιατομοτερ.Μακαρι να ειναι τοσο καλο.


Το οδηγησε νομιζω ο HF στην Ιταλια ας πει την γνωμη του.... Προσωπικα με καλυπτει στα "φαναρια" γιατι η 1η και η 2η ειναι οσο κοντες χρειαζονται... :metalo:
Άβαταρ μέλους
By allonsanfan
#523110
elteo έγραψε:Tι να πούνε παλαιότεροι οδηγοί που οδηγούσαν π.χ. Xsara 1.4 και Golf ΙV 1.4 με τα 75 άλογα άροπης βενζίνης.
Και με 1.200 κιλα βαρος. Τα οδηγαμε ακομα btw

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523128
allonsanfan έγραψε:
elteo έγραψε:Tι να πούνε παλαιότεροι οδηγοί που οδηγούσαν π.χ. Xsara 1.4 και Golf ΙV 1.4 με τα 75 άλογα άροπης βενζίνης.
Και με 1.200 κιλα βαρος. Τα οδηγαμε ακομα btw

.


Δεκαετια του 70 -80 τα 80αρια και τα 316 75 ειχανε.... απο 1600 κε.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#523129
224v έγραψε:
allonsanfan έγραψε:
elteo έγραψε:Tι να πούνε παλαιότεροι οδηγοί που οδηγούσαν π.χ. Xsara 1.4 και Golf ΙV 1.4 με τα 75 άλογα άροπης βενζίνης.
Και με 1.200 κιλα βαρος. Τα οδηγαμε ακομα btw

.


Δεκαετια του 70 -80 τα 80αρια και τα 316 75 ειχανε.... απο 1600 κε.


Ναι θυμάμαι είχα προσπεράσει ένα τέτοιο .......................... με τα πόδια. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By fot
#523237
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:

στα σοβαρα τωρα,δεν το εχω οδηγησει το φιατομοτερ.Μακαρι να ειναι τοσο καλο.


Το οδηγησε νομιζω ο HF στην Ιταλια ας πει την γνωμη του.... Προσωπικα με καλυπτει στα "φαναρια" γιατι η 1η και η 2η ειναι οσο κοντες χρειαζονται... :metalo:

Επιβεβαιώνω και εγώ για τον 95αρη μουλτιτζετ. Πολύ καλό μοτέρ. Ειδικά στο φάσμα της ροπής μέσα σε στροφή μου σπινιάρει μέχρι και τριτη ταχύτητα. Βέβαια όλα αυτά στο panda με 1070 κιλά και 175 λάστιχο.

Στην πόλη παρακαλάει για 6ταχυτο. Η πρώτη είναι κοντή αλλά η Δευτέρα οχι με αποτέλεσμα ακόμη και στο ρελαντί να πας πιο γρήγορα από την κίνηση.

Στον ανοιχτό δρόμο είναι τελειο το κιβώτιο με το δεδομένο της κατηγορίας του αυτοκινήτου.

Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By allonsanfan
#523271
fot έγραψε:
224v έγραψε:
dimviii έγραψε:

στα σοβαρα τωρα,δεν το εχω οδηγησει το φιατομοτερ.Μακαρι να ειναι τοσο καλο.


Το οδηγησε νομιζω ο HF στην Ιταλια ας πει την γνωμη του.... Προσωπικα με καλυπτει στα "φαναρια" γιατι η 1η και η 2η ειναι οσο κοντες χρειαζονται... :metalo:

Επιβεβαιώνω και εγώ για τον 95αρη μουλτιτζετ. Πολύ καλό μοτέρ. Ειδικά στο φάσμα της ροπής μέσα σε στροφή μου σπινιάρει μέχρι και τριτη ταχύτητα. Βέβαια όλα αυτά στο panda με 1070 κιλά και 175 λάστιχο.

Στην πόλη παρακαλάει για 6ταχυτο. Η πρώτη είναι κοντή αλλά η Δευτέρα οχι με αποτέλεσμα ακόμη και στο ρελαντί να πας πιο γρήγορα από την κίνηση.

Στον ανοιχτό δρόμο είναι τελειο το κιβώτιο με το δεδομένο της κατηγορίας του αυτοκινήτου.

Εικόνα


< >
Το 3.3λ/100χλμ ειναι στιγμιαια ή μεση του trip?

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523272 στιγμιαια
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#523299 Εμένα μου άρεσε στον ανοιχτό δρόμο μόνον όπως είπα, στην πόλη είναι ενοχλητικό, όπως όλα τα χειροκίνητα diesel.
Και σε επαρχιακό, αρκεί να μην χρειάζεται να προσπεράσεις, αφού κάθε φορά έπρεπε να αλλάζω ταχύτητα πάνω στην προσπέραση γιατί κρέμαγε.
Όλα αυτά είναι πρόβλημα μάλλον των περισσότερων μικρών diesel υποθέτω, γι'αυτό και πρέπει όσοι επιμένουν σε δαύτα, να σκεφτούν το αυτόματο κιβώτιο. Ειδικά τα PSA με το ΕΤ6 είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα ως αυτόματα.