Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#455035
kyr80 έγραψε:Παρέδωσα τέλη του 2011 και τις πήρα πίσω το Σεπτέμβριο του 2012. Μετά πήρα και το grand Cherokee το 2013. Είχα και το φιατάκι....
2λτ+3λτ+1,4λτ= sex. Τις ξαναπαρέδωσα το 2014, και το έδωσα το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς, σκεπτόμενος όπως είπες.
3 χρόνια μετά, όπου βλέπω mx5, ψάχνω να δω ποια έκδοση είναι. Εντωμεταξύ αμάξι όπως το είχα, δεν υπάρχει στο car. Σε 7 χρόνια έχασα 27κ€... Τι να έχανα 35κ€;; Είπα, μλκία μου. Θα το είχα στο γκαράζ και θα του έβαζα πινακίδες από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο.


Από την άλλη όμως να το έχεις για να το έχεις και να κάθεται να το βλέπεις, έχει κάποιο νόημα?

Κάπως έτσι έδωσα κι εγώ το si γιατί δε το χρησιμοποιούσα και τώρα ψάχνομαι για κάτι άλλο. Έχασα? Όχι γιατί και τώρα μάλλον τόσο θα το πουλούσα και σε όλη αυτή τη πορεία θα είχα πληρώσει τέλη/ασφάλειες/βενζίνες/σέρβις. Οπότε αν κάθεται κάτι, χάνει αξία και κάνει ζημιά στο πορτοφόλι. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω, στεγνά οικονομοτεχνικά. Αν μου βάλεις το συναίσθημα, αλλάζει η κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#455059
vagmag έγραψε:Δεν ξέρω... Οικονομοτεχνικά ... έτσι είναι ...
Άλλα δε θα χρειαστείς και μία αλλαγή λαδιών , και λάστιχα κλπ;;; Όλα αυτά προϋποθέτουν επιπλέον χρήματα και επιπλέον χρόνο για να ξανακυκλοφορεί σωστά...

Με αυτά και με αυτά ... ίσως η πώληση είναι η καλύτερη επιλογή , τουλάχιστο αυτή που έχω επιλέξει και εγώ.
Στην περίπτωση σου αν το mx5 , λειτουργούσε σαν αγχολυτικό, σαν κάτι που σε ευχαριστεί πολύ κλπ, και δεν υπάρχει κάτι άλλο στη θέση του ... τότε ίσως ναι ... κακώς το έδιωξες....
Μόνο για το Μ5 έχω σκεφτεί να παραδώσω πινακίδες κλπ .... αλλά όσο το κρατάω δεν πάω μπροστά σε άλλα όπως είπαμε και σε άλλο νήμα.

Το 2013 έκανα όλα κι όλα 2000χλμ. Κόστος ανά χλμ τραγικό. 1000€ τέλη+ΦΠ, 200€ σερβις, 400€ ασφάλεια, 150€ περίπου τα λάστιχα(700€ ανά 3-5 χρόνια λόγο γκαράζ). Χωρίς τα έκτακτα. Έλεγα θα νοικιάζω 2 σαββατοκύριακα το χρόνο... Δεν το κάνεις.
Και να πεις, πήρα τα λεφτά... @@ πήρα. Ούτε μου έλειπαν, ούτε σώθηκα με 8000€. Απλά να μη το βλέπω. Μλκία. Βγήκαν τώρα οι μπόμπιρες... Και λέω τι μλκία έκανα. Πως θα μου άρεσε στα 18 μου, να έρθει ο πατέρας μου και να μου δώσει ένα διθέσιο του 70 σε καλή κατάσταση. Μια spider π.χ.

Για εσένα το Μ5 είναι πιο δύσκολο. Έχει σαφώς περισσότερα πάγια. Και το αμάξι το δούλεψες. Έχει τα χιλιομετράκια του και έφτασε τα 15 χρόνια αισίως.
Nikos! έγραψε:Από την άλλη όμως να το έχεις για να το έχεις και να κάθεται να το βλέπεις, έχει κάποιο νόημα?

Κάπως έτσι έδωσα κι εγώ το si γιατί δε το χρησιμοποιούσα και τώρα ψάχνομαι για κάτι άλλο. Έχασα? Όχι γιατί και τώρα μάλλον τόσο θα το πουλούσα και σε όλη αυτή τη πορεία θα είχα πληρώσει τέλη/ασφάλειες/βενζίνες/σέρβις. Οπότε αν κάθεται κάτι, χάνει αξία και κάνει ζημιά στο πορτοφόλι. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω, στεγνά οικονομοτεχνικά. Αν μου βάλεις το συναίσθημα, αλλάζει η κατάσταση.

Οικονομετεχνικά παρασύρθηκα.. Αλλά δεν είναι τα πάντα οικονομικά. Πες ότι αύξησε ο φούστης ο Τσίπρας 6
3 μήνες νωρίτερα το ΦΠΑ. Να τα 8000€. Δεν είναι το εκατομμύριο. Ειδικά όταν έχεις χάσει το 80% της αξίας του. Δηλαδή δεν πήρα τα λεφτά μου πίσω, για να πεις ότι άξιζε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#456580 Καλοριζικο και καλοταξιδο Δημητρη ( Dimsabas ) :s_howdy

Κατι μου θυμιζει το καθισματακι στο βαθος! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#456584 Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο! :thumbsup:
(στην 3η σειρά ποιος θα κάθεται; φαντάζομαι τα καθίσματα μόνο με ζώνη πιάνουν πίσω και όχι με isofix, σωστά;)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#456597 Τώρα που παρελαβες, καλορίζικο, καλοτάξιδο και απροβληματιστο να είναι!

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#456599 M' αρέσει που μετανιώνετε που δώσατε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.Τα οποία θέλουν λεφτά ακόμη και στην καθησιά τους για να τα επαναφέρετε σε πλόιμη κατάσταση μια μέρα. Και στο φινάλε αν τα ξεφορτωθείτε τι σας εμποδίζει μετά από μερικά χρόνια να τα ξαναγοράσετε, ή να πάρετε κάποιο άλλο?
Και στο ενδιάμεσο να μην έχετε καμία έννοια για σέρβις, τέλη , σκουριές, διαρροές, πινακίδες, καθαριότητες, δεσμευμένη θέση στο γκαράζ ή στο δρόμο, κ.α.?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456632 Το δικό σου αυτοκίνητο ξέρεις σε τι κατάσταση είναι. Ένα άγνωστο όχι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι θα βρεις στην κατάσταση και τιμή που θέλεις. Για να μην αναφέρω τον κόπο της αναζήτησης... Μια χαρά διατηρείται σε καλή κατάσταση με μια ελάχιστη πρόβλεψη στην αποθήκευση (φουσκωμένα λάστιχα ή τάκοι, βγάλσιμο μπαταρίας, κλειστός χώρος) και που και που λίγη κίνηση. Ένα σέρβις μετά και είναι έτοιμο.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 21 Νοέμ 2017, 17:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#456635 Εντάξει δεν είμαστε και συλλέκτες. Για τους περισσότερους νομίζω το να πουλήσουν το παλιό είναι προϋπόθεση για να πάρουν καινούριο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456638 Η αναφορά ήταν σε περιπτώσεις όπου ένα όχημα απλά είχε παροπλιστεί αλλά υπήρχε άλλο/α για την μετακίνηση. Η περίπτωση του kyr80 που είπε ότι μετάνιωσε για την πώληση του ΜΧ5 του για παράδειγμα. Αν πουλήσεις ένα αυτοκίνητο για να πάρεις άλλο είναι εντελώς διαφορετικό θέμα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#456643 Όπως και να το κάνουμε κάποια έννοια και φροντίδα τη θέλει, χώρια το χώρο που πιάνει. Αν θέλουμε και ο χώρος να είναι κλειστός και για τα 20 χρόνια, δε νομίζω να διαθέτει κάτι τέτοιο περισσότερο από το 5% του κοζμάκη. Μήπως λέω και πολλούς. :hmmm:
Και φυσικά είναι και χοντρό ρίσκο. Να σου πει αύριο το παιδί 'τι να την κάνω την παλιατζούρα ρε πατέρα?'.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#456647 Για τον εαυτόν σου το κρατάς βασικά. Ούτε το παιδί θα το θέλει, ούτε εσύ θα θέλεις να κυκλοφορεί με τόσο παλιό όχημα για λόγους ασφαλείας.