Επειδή ρώτησε ο dekouk για το εσωτερικό:
Μάλλον λεφτά δεν παίζουν από ασφαλιστική. Αν βγει πάνω από 10 χιλιάρικα, δεν θα ασχοληθώ και θα πάει για ανταλλακτικά. Τα μηχανικά σώζονται από ότι έμαθα. Ο κινητήρας μόνο πιάνει κανένα τριχίλιαρο. Άλλες τρεις βδομάδες στέγνωμα θέλει και μετά ξεκινάει το ξήλωμα για να δούμε αν σώζεται. Οψόμεθα.
ΥΓ: Αν χάσει ρεύμα, το τιμόνι δεν ξεκλειδώνει. Η BMW Hellas έλεγε ότι πρέπει να αλλαχτεί όλη η κολόνα. Ένας τσάκαλος που δουλέυει στην BMW Γερμανίας όμως και κατά τύχη ήταν Ελλάδα αυτές τις μέρες, το ξεκλείδωσε (ξήλωσε το ταμπλό και έβγαλε την κλειδαριά). Πήρε και €120 βέβαια...