- 07 Σεπ 2014, 09:28
#3766
Θα στα γράψω χρονολογικά, όπως τα θυμάμαι, κι αν ξεχάσω κάτι θα το συμπληρώσω.
1. 2 φανάρια πήραν νερό (κλασσικό) τον 1ο χρόνο, αλλάχτηκαν εντός εγγύησης
2. Αισθητήρας λ που έπεσε το καπάκι του μέσα στην εξάτμιση (κλασσικό, αλλά δεν τον άλλαζαν στην εγγύηση: λέγε με οικονομοτεχνική μελέτη) και ήταν ακριβή ζημιά (140 ευρώ τιμή αντιπροσωπείας)
3. Αντλία νερού στα ~50.000km άρχισε να σφυρίζει που την άλλαξα τελικά στο service των 60.000km (με ρίσκο την κράτησα). Γενικά αυτές τις αλλάζουν κάθε 60.000km μαζί με τον ιμάντα, οπότε σπάνια να μείνεις αν την αλλάζεις κανονικά
4. Φλάτζα στα 178.000km (κλασσικό για τον X14XE με την πλαστική φλάτζα) που μαζί με σετ συμπλέκτη, μεγάλο service, ταμπούρα κτλ πήγε σχεδόν 1.500 ευρώ στη Δρόμων
5. DIS/πολλαπλασιαστής στα 210.000km μαζί με το μαρκούτσι της υποπίεσης (250 ευρώ στη Δρόμων - το μαρκούτσι μόνος μου εννοείται)
6. Αφυγραντήρας AC στα 240.000km περίπου (μαζί με full service στο AC και καθαρισμό που δεν έχει ξαναγίνει πήγε 130 ευρώ)
7. Δύο φανάρια θόλωμα που τα άλλαξα όταν του οδηγού έσπασε όταν μάζεψα την κατσίκα στην "Ε.Ο." Αντιρρίου - Ιωαννίνων. Περίπου 160 ευρώ της Hella, ίδια με τα εργοστασιακά, απλά χωρίς να γράφουν Opel επάνω.
8. Μία έξτρα ζημιά που δε θα γινόταν είναι η οροφή εσωτερικά. Ένα πρεζόνι μου έσπασε το πίσω δεξί φινιστρίνι και επειδή δυσκολευόταν (μεμβράνες γαρ) χρησιμοποίησε πέτρα, έκοψε το χέρι του, γέμισε το εσωτερικό του αμαξιού αίμα και αναγκάστηκα να κάνω βιολογικό παντού = 100 ευρώ ζημιά στην οροφή που μετά από λίγο έπεσε.
Κατά τα άλλα τα service του κανονικά by the book. Τακάκια κάθε 45.000km (βάζω τα μαμά 1η ποιότητας, όχι τα άλλα που σφυρίζουν), δισκόπλακες στα 120.000km, αλλά είναι ακόμη μια χαρά, οπότε πάμε για 2 χρόνια ακόμη σίγουρα (αν και έχουν ψιλοστραβώσει μετά από πλύσιμο όταν ήταν ζεστές), σιαγόνες στα 178.000km και συμπλέκτη τότε (έβαλα Valeo και είμαι πολύ δυσαρεστημένος) όταν το έβαλα μέσα για τη φλάτζα, καθαρισμός μπεκ στα 120 και στα 240.000km, στο επόμενο service ετοιμάζομαι να αλλάξω και τα τύμπανα πίσω, καθαρισμός AC κάθε χρόνο, λάστιχα κάθε 2-4 χρόνια ανάλογα πόσα km κάνω και πόσο το αφήνω έξω στον ήλιο το αυτοκίνητο (βάζω πάντα Bridgestone λόγω αντοχής στις λακκούβες και τώρα φοράει RE050), λάμπες καίει μόνο τα μεσαία που βάζω Osram Nighbreaker κάθε 1-2 χρόνια (έχει κάψει επίσης 2 πίσω φρένων και 1 μικρή μπροστά), αμορτισέρ κάθε 4 χρόνια (φοράει ελατήρια κι αμορτισέρ της έκδοσης sport που είναι -2cm και τα αμορτισέρ ενισχυμένα) μαζί με top mount, ελατήρια μία φορά το 2009... αυτά μέσες άκρες. Με έχει αφήσει 1 φορά από νοθευμένη βενζίνη που ένας-ένας οι κύλινδροι παρέδιδαν πνεύμα, αφού βούλωναν τα μπεκ σταδιακά. Σχεδόν με άφησε με την φλάτζα, αλλά έκανα τελικά το ταξίδι Πρέβεζα - Αθήνα, με τον 4ο κύλινδρο να ψοφάει το πήγα για αλλαγή DIS, με στραβωμένο άκρο όταν καβάλησα τις νησίδες για να αποφύγω τον βλάκα που πετάχτηκε από το stop, το έφτασα σπίτι και συνεργείο μετά, με στραβωμένο καπώ και σπασμένο προφυλακτήρα το πήγα Πρέβεζα - Αθήνα μετά την κατσίκα.ΚΤΕΟ περνάω άνετα (αν και όπως οι περισσότεροι έχω θέμα τα αμορτισέρ που, όσο γερνάνε, τα βγάζουν πιο καλά και την ευθυγράμμιση που στο ΚΤΕΟ έβλεπαν μια μικρή απόκλιση και ο ευθυγραμμισάς το έβλεπε ολόισιο), καυσαέρια είμαι πιο κάτω από όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ακόμη και από ένα Avensis 2 ετών. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, κυρίως από αντοχή γιατί δεν με έχει αφήσει στο δρόμο από βλάβη του αυτοκινήτου. Το μόνο άσχημο ήταν που δεν έφαγα, τελικά, την κατσίκα και την πλήρωσα κοντά 1.000 ευρώ.
Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από pipinos1976 και 07 Σεπ 2014, 09:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά