Βασικά όπως πάει το πράγμα με τα καύσιμα και τις επερχόμενες αυξήσεις διοδίων οι χιλιομετροφάγοι βλέπω να πάμε μαζικά στο φυσικό αέριο.
Από την άλλη, στο ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα, ένα Octavia φυσικού αερίου θα έχει εξοικονομήσει 30-35 χιλιάρικα, δηλαδή σου έχουν χαρίσει 2 ταξί ακόμα, αφού καινούριο κάνει 20 χιλιάρικα. Χαλάλι και να έχει χρειαστεί μία ή δύο γενικές επισκευές το μοτέρ.
Επίσης, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είναι ΟΛΑ τα ταξί αυτόματα.
Για το κιβώτιο το θέμα είναι οικονομικό. Είναι πιο ακριβή η αγορά του αυτοκινήτου αρχικά. Μετά αν πας σε επιλογή με μετατροπέα έχεις πιο μεγαλη κατανάλωση και στον μήνα αν κανείς 10.000 βγαίνει καλό νούμερο, Αν πας σε διπλού συμπλέκτη έχεις τον φόβο της βλάβης. Πέρα από το ακριβό κόστος επισκευής έχεις και τις 2 η παραπάνω μέρες χαμένες στο συνεργείο. Με το χειροκίνητο αλλάζεις σε ένα πρωινό ένα σετ συμπλέκτη σε ένα πρωινό με πολύ μικρό κόστος και είσαι έτοιμος.
Ο προαστιακός λέει καμία 30αρια βγαινει ενώ το ταξί 45
Υπάρχει και η εναλλακτική να πάρετε λεωφορείο αρχικά και αφού φτάσετε Πειραιά, παίρνετε ένα ταξί.
Αυτό θα βγει πιο οικονομικά απ' όλα. Αν πάλι μπορεί να έρθει κάποιος να σας πάρει, τότε γλιτώνεις και το ταξί.
Το λεωφορείο είναι φθηνότερο από το μετρό και λόγω ΑΟ, δεν αργεί πολύ περισσότερο.
Έχεις επιλογές.
Σχεδόν όση ώρα κρατάει η πτήση Βιέννη Αθήνα, είχαμε πει ποτέ ξανά
Scotch έγραψε:Μέρα και ώρα που έρχεστε (μήπως βρίσκεται κανένας από εδώ στην περιοχή και πάει Πειραιά);
Παει θα μας τρελανετε εδω μεσα. Ρε τι λετε;
Beat απο ελβελ. Θα σου παρει αισθητα λιγοτερα.
Kilo νοικιασε αυτοκινητο, πιο φτηνα θα σου ερθει.
< >