- 14 Φεβ 2020, 15:58
#627737
nomarxis έγραψε:HF, καλορίζικο με ασφαλή πάντα χιλιόμετρα και από μένα!
Τρεις ερωτήσεις: 1) έχει τα πάντα αλλά δεν έχει αναδιπλουμενους καθρέπτες εν έτη 2020? Είναι εργαλείο δουλειάς αν κατάλαβα καλά που παρκάρει κάθε μέρα σε περίεργα μέρη και ο εργοδότης έκρινε ότι δεν χρειάζεται αυτό το έξτρα? ( έλεος VAG χωρίς στάνταρ ηλ.καθρέπτες )
2) Γιατί τόση πρεμούρα με τα συστήματα ασφαλείας ο εργοδότης? Δουλεύετε πολλές ώρες συστηματικά και για να φυλάξει τα νώτα του όσο μπορεί φορτώνει τα εταιρικά αμάξια συστήματα ασφαλείας για τη κακιά στιγμή?
3) η καινούρια 1 πόσο έβγαινε και δεν επιλέχθηκε?
Ωραία και σωτήρια όλα αυτά και σίγουρα έχουν ελαττωθεί τα ατυχήματα (αναλογικά πληθυσμό /αμάξια).
Να μην επαναπαυόμαστε μόνο γιατί αυξάνεται η αίσθηση ασφάλειας επομενος η ταχύτητα.
Τα παραπάνω συστήματα που αναφέρεται τα έχω συνοδηγήσει (Q3, Tiguan) και ACC οδηγήσει σε Tiguan. Τρομερά .
Για μένα και εργαλείο δουλειάς να ήταν δεν θα ήθελα να τα είχε. Προσωπική γνώμη και ξενερώνω -φοβάμαι στην ιδέα να φρενάρει μόνο του.
Κάπου έχει δίκιο και ο italakias που λέει αν είναι να ανοίγουμε και κάνα παράθυρο που και που ή να μην οδηγούμε κουρασμένοι.
Ολοι ειδικά εδώ μέσα παινευουμε το κάρο μας και την επιλογή μας. Αλίμονο να μη κοιτάμε τις ίντσες, τα Watt, τα navi και τα app αφού αυτά πλέον υπερτερούν στις αυτοκινητιστικες κουβέντες - κόντρες .
1. Κανένα T-roc δεν έχει σαν στάνταρ εξοπλισμό τους αναδιπλούμενους!
Πρέπει να τους βάλεις σαν έξτρα εξοπλισμό και επειδή έπρεπε ν'αλλαχτούν τα αυτοκίνητα και δεν ήθελαν να μπούμε σε παραγγελίες , όπου ο καθένας θα λέει το κοντό του και το μακρύ του, είπαν ετοιμοπαράδοτα, ή όπως τα φέρνει η αντιπροσωπεία. Το έξτρα κόστος ήταν αστείο, 170€ που θα τα πλήρωνα και από την τσέπη μου που λέει ο λόγος (καλά, φυσικά και όχι, αλλά λέμε τώρα...
)! Όσο για την χρησιμότητά τους, εγώ λόγω δουλειάς κινούμαι μόνον σε αυτοκινητόδρομο, μόνον για κάποιο ραντεβού σπανίως θα μπω στην Αθήνα και εκεί πάντα θα πάω σε πάρκινγκ αφού το πληρώνει η εταιρεία. Άρα, δεν είναι πως για την εταιρεία έχει και κάποιο νόημα ή αξία. Αλλά ξαναλέω, δεν ήταν και θέμα τσιγκουνιάς, ήταν (και παραμένει...) βλακεία της εισαγωγικής.
-Το άλλο χρήσιμο που λείπει είναι η κάμερα οπισθοπορείας. Αυτή νομίζω γίνεται και retrofit, αλλά δεν πρόκειται ν'ασχοληθώ επίσης σε εταιρικό αμάξι... Αυτό που θα βάλω είναι μεμβράνες. Μιλάμε, χειρότερο και από το Golf είναι, ενώ τα τζάμια φαίνονται φιμέ, δεν υπάρχει καμία προστασία. Σε μια διαδρομή μέχρι την Ν. Πέραμο, με έπιασε πονοκέφαλος από τον ήλιο. Το καλοκαίρι θα είναι αφόρητο. Αναγκαστικά θα τις πληρώσω εγώ αυτές, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Τα εργοστασιακά φιμέ εξάλλου δεν προσφέρουν την ίδια προστασία, οπότε καλύτερα έτσι.
2. Τα συστήματα ασφαλείας ήταν δικό μου input όπως είπα. Ενημέρωσα τον άμεσο προϊστάμενό μου μετά από μια ημερίδα που είχε η εταιρεία για την οδική ασφάλεια. Στην οποία δίνουν τεράστια σημασία, τόσο για τους οδηγούς όσο και για όσους εργάζονται στο δρόμο. Δηλαδή, μετά την ημερίδα, τους είπα, καλά όλα αυτά που μας λένε για προσοχή, κλπ, αλλά σήμερα υπάρχουν και συστήματα ασφαλείας στα αυτοκίνητα που βοηθούν σε μια κακιά στιγμή. Ο άνθρωπος δεν το γνώριζε και μάλιστα στο δικό του εταιρικό, ΔΕΝ τα έχει. Μου είπε πως αν το γνώριζε, εννοείται θα τα είχε ζητήσει κι αυτός τότε.
Κατόπιν, και επειδή επρόκειτο να γίνει η αντικατάσταση των εταιρικών, είπαν να το βάλουν στα προαπαιτούμενα και ζήτησαν από την εταιρεία leasing προσφορές για οχήματα με συστήματα ασφαλείας. Από αυτά που μας έδωσαν, μόνον το T-roc είχε τα πάντα και γι'αυτό και έγινε η εισήγηση, όλοι να πάρουν το ίδιο. Πριν υπήρχαν κάποιοι με Polo πχ και κάποιοι με Golf. Πλέον, όλοι θα έχουν το ίδιο. Παίζει σε κάποια φάση το πάρκινγκ να έχει μόνον T-roc.
Θεωρώ πως είτε το έκαναν για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο, είτε για το αν γίνει η στραβή, ή για όποιον λόγο τελοσπάντων, είναι μια ολόσωστη κίνηση, όταν μιλάμε για ανθρώπους που κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο και πολλοί εξ αυτών και δύσκολες ώρες, νύχτα κλπ. Και φυσικά, υπάρχει και κάποιο κόστος που ανέλαβε, γιατί η αναβάθμιση σε όλους, έχει κόστος. Τα καλά να λέγονται.
3)Η οποιαδήποτε BMW είναι αρκετά posh και δεν θα περνούσε άλλα κριτήρια για την εταιρία. Γενικώς, απαιτείται να κρατάμε χαμηλό προφίλ και νομίζω σωστά. Επιπλέον, αν δεν κάνω λάθος η εν λόγω BMW ξεκινάει αρκετά ψηλότερα, οπότε με τα ίδια λεφτά θ'αγόραζες αρκετά λιγότερο αμάξι σε εξοπλισμό. Για να μην αναφέρω πως σαν αμάξι δεν μου λέει και κάτι, δηλαδή ακόμη και αν το προσφέρανε, προσωπικά δεν θα το επέλεγα, θεωρώ σαφώς τιμιότερο αμάξι το T-roc, παρόλες τις αδυναμίες του.
Προφανώς και τα συστήματα υπάρχουν για να σε βοηθήσουν και όχι για να στηριχθείς πάνω τους αποκλειστικά. Αλλά σε βοηθούν πραγματικά, και στην δύσκολη ώρα, αλλά και για να σε ξεκουράσουν από μονότονες δουλειές. Για μένα, που κάνω αρκετά χιλιόμετρα και σε σχετική κίνηση, είναι πάνω απ' όλα και άνεση. Όταν στην μισή και βάλε διαδρομή, απλώς στρίβω το τιμόνι, είναι ξεκούραση. Ειδικά στην πόλη, που πριν άλλαζες ταχύτητες, πάταγες συμπλέκτη, φρένο, γκάζι κλπ. Τώρα, τα κάνει κάποιος άλλος και εσύ απλώς προσέχεις μην πεταχτεί κάνας ηλίθιος (true story αυτό καθημερινά...).
Πέραν αυτού, θα κάνω έναν παραλληλισμό: ταξίδι Πάτρα Αθήνα, νύχτα, πριν και μετά:
Golf: φώτα αλογόνου (χάλια ήταν τα συγκεκριμένα!
), μη φωτοχρωμικοί καθρέπτες, χειροκίνητο κιβώτιο, απλό cc, σύστημα μόνον για την κούραση του οδηγού και τίποτε άλλο (εντάξει ESP είχε εννοείται)
T-roc: Φώτα Full LED με αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας, αυτόματοι καθαριστήρες επίσης, όπως και αυτόματα φώτα (τίποτε από αυτά στο Golf), φωτοχρωμικοί καθρέπτες για να μην σε στραβώνουν, αυτόματο κιβώτο, Adaptive CC, Lane Assist, Emergency Braking, κλπ κλπ κλπ. μην τα ξαναγράφω.
Εγώ θα επέλεγα για το ταξίδι μου το δεύτερο. Και θεωρώ, πως η διαφορά είναι τεράστια για τον καθένα. Για μένα που πολλές φορές έχω οδηγήσει νύχτα κουρασμένος (μην ακούσω τώρα κακώς οδηγούσες κουρασμένος, γιατί όλοι ξέρουμε πως δεν γίνεται και διαφορετικά όταν δουλεύεις...), είναι τεράστια αναβάθμιση στην ασφάλεια. Γιατί το μόνο που με νοιάζει σε μια τέτοια διαδρομή, είναι να γυρίσω με ασφάλεια σπίτι μου. Ούτε χαρά της οδήγησης υπάρχει, ούτε τίποτε.