Συναδέλφου με περίπου 150Κ χλμ ήδη σε 2 χρόνια.
Το οδήγησα μέσα σε κίνηση, οπότε δεν έχω να πω πάρα πολλά, λίγα και σε σχέση με το δικό μου.
Είχα καιρό να οδηγήσω diesel και είχα ξεχάσει πόσο πιο άγρια είναι η λειτουργία του από την βενζίνη. Δεν ξέρω τι γίνεται σε πιο ακριβές κατασκευές, αλλά σε ένα B-SUV εννοείται το καταλαβαίνεις και το ακούς συνεχώς. Ευτυχώς το συγκεκριμένο είχε το άψογο 8άρι σασμάν, που σε βοηθάει να το ξεχάσεις. Το βρήκα καλύτερο από το DSG, πιο smooth συνολικά και πιο κοντά στα γούστα μου.
Δύναμη το μοτέρ έχει, αν και προφανώς ο TSI βενζίνης του T-roc με τα 150 άλογα είναι πολύ καλύτερος παντού.
Πάμε στα υπόλοιπα. Στο εσωτερικό, θα έφτανε σαν λόγος αγοράς να προτιμηθεί το συγκεκριμένο η θέση οδήγησης. Επιτρέπει το κάθισμα να πάει χαμηλά, όπως και το τιμόνι, δίνοντας μια πολύ πιο ξεκούραστη θέση. Ειδικά για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Προσωπικά θα το προτιμούσα γι'αυτό και μόνο!
Ταμπλό, υλικά, διακόπτες, μια κλάση πάνω από το T-roc. Infotainment, τίμιο, αλλά όχι το ίδιο καλό με του VAG. To μικρό τιμόνι με τον ανασηκωμένο πίνακα οργάνων, προσωπικά όπως έχω ξαναπεί με βολεύει πολύ καλύτερα από την συμβατική διάταξη, μάλλον επειδή προτιμώ να κάθομαι τέρμα χαμηλά.
Σαν κατασκευή, παρόλα τα χλμ του, που δεν είναι καθόλου λίγα, δεν έκανε κιχ. Καλύτερο από το T-roc θα το χαρακτήριζα. Τι δεν έχει; Σίγουρα όχι τους καλύτερους χώρους (χωρίς να είναι κακό), ενώ και οι πίσω δεν θα βρουν αεραγωγούς για το A/C για παράδειγμα.
Μου άρεσε πολύ πάντως, εννοείται με ένα καλό μοτέρ και όχι την μηχανότρατα (στην περίπτωσή του δεν γίνεται διαφορετικά βέβαια, αφού κάνει 70-80Κ χλμ το χρόνο), απίθανο σασμάν, καταπληκτικό design και πολύ καλά υλικά στο εσωτερικό, όπως και πολύ καλή κατασκευή.
Δεν είναι φθηνό, αλλά είναι καλό αμάξι, όπως και σχεδόν όλα πλέον εδώ που τα λέμε. Καταλαβαίνω γιατί πουλάει όσο πουλάει, παρόλο που κάθε άλλο παρά φθηνό είναι.