Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#797230 Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 PS EAT 8

Συναδέλφου με περίπου 150Κ χλμ ήδη σε 2 χρόνια.
Το οδήγησα μέσα σε κίνηση, οπότε δεν έχω να πω πάρα πολλά, λίγα και σε σχέση με το δικό μου.
Είχα καιρό να οδηγήσω diesel και είχα ξεχάσει πόσο πιο άγρια είναι η λειτουργία του από την βενζίνη. Δεν ξέρω τι γίνεται σε πιο ακριβές κατασκευές, αλλά σε ένα B-SUV εννοείται το καταλαβαίνεις και το ακούς συνεχώς. Ευτυχώς το συγκεκριμένο είχε το άψογο 8άρι σασμάν, που σε βοηθάει να το ξεχάσεις. Το βρήκα καλύτερο από το DSG, πιο smooth συνολικά και πιο κοντά στα γούστα μου.
Δύναμη το μοτέρ έχει, αν και προφανώς ο TSI βενζίνης του T-roc με τα 150 άλογα είναι πολύ καλύτερος παντού.
Πάμε στα υπόλοιπα. Στο εσωτερικό, θα έφτανε σαν λόγος αγοράς να προτιμηθεί το συγκεκριμένο η θέση οδήγησης. Επιτρέπει το κάθισμα να πάει χαμηλά, όπως και το τιμόνι, δίνοντας μια πολύ πιο ξεκούραστη θέση. Ειδικά για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Προσωπικά θα το προτιμούσα γι'αυτό και μόνο!
:inlove:
Ταμπλό, υλικά, διακόπτες, μια κλάση πάνω από το T-roc. Infotainment, τίμιο, αλλά όχι το ίδιο καλό με του VAG. To μικρό τιμόνι με τον ανασηκωμένο πίνακα οργάνων, προσωπικά όπως έχω ξαναπεί με βολεύει πολύ καλύτερα από την συμβατική διάταξη, μάλλον επειδή προτιμώ να κάθομαι τέρμα χαμηλά.
Σαν κατασκευή, παρόλα τα χλμ του, που δεν είναι καθόλου λίγα, δεν έκανε κιχ. Καλύτερο από το T-roc θα το χαρακτήριζα. Τι δεν έχει; Σίγουρα όχι τους καλύτερους χώρους (χωρίς να είναι κακό), ενώ και οι πίσω δεν θα βρουν αεραγωγούς για το A/C για παράδειγμα.
Μου άρεσε πολύ πάντως, εννοείται με ένα καλό μοτέρ και όχι την μηχανότρατα (στην περίπτωσή του δεν γίνεται διαφορετικά βέβαια, αφού κάνει 70-80Κ χλμ το χρόνο), απίθανο σασμάν, καταπληκτικό design και πολύ καλά υλικά στο εσωτερικό, όπως και πολύ καλή κατασκευή.
Δεν είναι φθηνό, αλλά είναι καλό αμάξι, όπως και σχεδόν όλα πλέον εδώ που τα λέμε. Καταλαβαίνω γιατί πουλάει όσο πουλάει, παρόλο που κάθε άλλο παρά φθηνό είναι.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#797231 Βρέθηκε άνθρωπος που τον βολεύει η παπαρια της Πεζω που θέλει να μας περάσει για τιμόνι!
Είστε σίγουρα άνθρωπος κύριε?LoL
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#797232
Geralt έγραψε:Βρέθηκε άνθρωπος που τον βολεύει η παπαρια της Πεζω που θέλει να μας περάσει για τιμόνι!
Είστε σίγουρα άνθρωπος κύριε?LoL

Κι εμενα με βολευει. Ισως γιατι καθομαι χαμηλα με ορθια την πλατη του καθισματος, ισως γιατι το δοκιμασα σε αυτοματο οποτε δεν δοκιμασα με το αριστερο τον συμπλεκτη να δω αν βρισκει στο χαμηλο τιμονι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#797234 Κι εμένα με βολεψε, τουλάχιστον στο 3008 που οδήγησα.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#797240 Κι εμένα με βολεύει απίστευτα κι απορω γιατί δεν το υιοθετούν το μικρό τιμόνι όλες οι εταιρίες!
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#797241 Σοβαρα?
τοτε ισως ειμαι εγω ο εξωγηινος!
Οταν το εκανα TD, αφου προσπαθησα κανα 10λεπτο να βολευτω, στην πορεια ανακαλυψα ποσο το μισω :lol:

ηταν το απολυτο deal breaker για εμενα αφου πηγαινα ετοιμος να επενδυσω και εφυγα σαν βρεγμενη γατα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#797242
manoliossss έγραψε:απορω γιατί δεν το υιοθετούν το μικρό τιμόνι όλες οι εταιρίες!


Γιατί δεν είναι ωραίο :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#797243 Εμένα αυτό που δεν με βόλεψε ποτέ, είναι το κοφτό κάτω κομμάτι, και καλά "ζμπορ". Η Peugeot μια χαρά σωστά το έχει δει. Από την στιγμή που έχουμε ηλεκτρική υποβοήθηση, δεν χρειάζονται τα μεγάλα τιμόνια. Πολύ πιο άνετο το μικρό τιμόνι, άπλετη ορατότητα στα όργανα, αρκεί όπως λέω να βάλεις το κάθισμα χαμηλά. Αν τώρα κάποιος προτιμάει να κάθεται ψηλά, δεν νομίζω να βολεύει.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#797268 Την περασμένη βδομάδα που πήγα Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Ανδριανουπολη Τουρκίας, Ξάνθη, συνοδηγησα ένα Stonic, civic του 2010 1.8, VOLVO 80S, BMW 630.
Στην Εγνατία βεβαια μόνο ως ταξιδιαρικα μπορώ να τα κρίνω. Το Βολβο ήταν το πιο άνετο και με περίσσια δύναμη αφού ήταν 2.5 λίτρα με τούρμπο. Το 630 χλιδάτο στιβαρο και γρηγορο, με πολύ κατανάλωση και φτηνό πλέον για να το αποκτήσει κάποιος. Οπτικά μου αρέσει αυτή η σειρά, εάν μου περισευαν, για γούστα θα το έπαιρνα.
Το CIVIC, και αυτό καλό για άνετο ταξίδι και γρήγορο. Μου άρεσε το ταμπλό του και η ποιότητα στα υλικά του ήταν 12 ετών ούτως ή άλλως.
Το STONIC, καινούριο με 16.000 ευρώ μια χαρά για νέο άνθρωπο. Πολλά φωτάκια κλπ χρήσιμα ίσως, αλλά όχι για μένα.

.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#800224 Σύντομες εντυπώσεις από το νοικιάρικο Skoda Fabia 1,0 75HP Facelift 3ης γενιάς με 87000χλμ που οδηγάω αυτές τις μέρες.
Κατασκευαστικά σε θέμα αντοχής υλικών δείχνει άψογο παρά τα χλμ.

Εμφάνιση συμπαθητική, μου αρέσει το ότι δεν έχει νίκελ γύρω από τα παράθυρα αλλά είναι μαύρα. Και ωραία η γωνία που κάνουν τα πίσω παράθυρα στην πίσω κολώνα.
Χώροι μια χαρά, ορατότητα μια χαρά, εξοπλισμός υποθέτω αντίστοιχος με μια από τις πιο απλές/οικονομικές εκδόσεις (μανιβέλες πίσω, όχι υπολογιστή, όχι πιλότο, ευτυχώς έχει USB). Εργονομία ηχοσυστήματος μάπα, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξεις σταθμό χωρίς να πρέπει να κοιτάξεις και μάλιστα για περισσότερο χρόνο από όσο φαντάζεστε.

Επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1000ριού με 75 αλογάκια που τελειώνουν γρήγορα. Μετά τα 80 το γκάζι είναι on-off χωρίς να γίνονται και πολλά. Και η διαδρομή του πεντάλ είναι τόσο μικρή που επιτείνει την αίσθηση on-οff.

Χάρηκα το μοχλό προβολέων σινιάλο στο τράβα και άναμμα στο σπρώξε. Όχι μόνο τράβα on και ξανά τράβα για off.
Μοχλός λίγο ασαφής (αλλά 87000χλμ)
Μάλλον οικονομικό αλλά δεν με απασχόλησε (δεν είχε και υπολογιστάκι).
Ποιότητα κύλισης μια χαρά και αρκετά ήσυχο, ταξιδεύει άνετα.
Αλλά παρά την ψηλή ανάρτηση και τα 70προφιλ το χαμηλό βάρος (1055-1086 κιλά!!) το κάνει σχετικά ευχάριστο-παιχνιδιάρικο. Μου θύμισε ένα Lada Samara που είχα (αν και εκείνο ήταν στημένο από τη Lotus και ήταν πιο διασκεδασστικό). Εκείνο βέβαια υστερούσε αλλού.

Γενικά τίμιο ευχάριστο με αίσθηση εργαλείου/"σκυλί". Ευχαρίστως το αγόραζα/συνιστούσα αλλά 75 άλογα είναι λίγα το 2023 για όχημα που μπορεί έχει μέγεθος και ποιότητες για να κάνει ταξίδια. Αν θέλεις για πόλης πάρε πιο μικρό, αν για όλα πάρτο με πιο δυνατό κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#802297 Συνοδηγησα για κάνα μισάωρο και ύστερα οδήγησα για καμιά ώρα X Plaid... Άλλος κόσμος... εκεί που νομίζεις ότι το Model 3 Long Range είναι πολύ γρήγορο έρχεται η εμπειρία με το X Plaid και αναθεωρείς. Καταιγιστική επιτάχυνση, στο πρώτο 0-150 με launch mode ως συνοδηγός ένιωσα όπως στο Star Trek που "αλλοιώνεται" ο χώρος στο οπτικό πεδίο. Όταν μετά έκανα 0-180 ως οδηγός τα πράγματα ήταν καλύτερα (χωρίς launch mode). Η αερανάρτηση στο λίγο που την πίεσα δεν πήρε καμία κλίση παρόλο το βάρος. Το τιμόνι "περίεργο" και η επαναφορά από στροφή 90ο σε στενά με μπερδευε. Στην οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο και στις αλλαγές λωρίδας κανένα πρόβλημα. Ασυναίσθητα μου ερχόταν στο μυαλό η εικόνα πιλότου μαχητικού. Η κόρνα σε σημείο που δε βολεύει, τουλάχιστον με τη λαβή που εγώ είχα. Το ενιαίο παρμπρίζ από μπροστά μέχρι πίσω από τον οδηγό χωρίς κάποιο πλαίσιο εντυπωσιακό. Τα 28(!!!) ηχεία για τα αυτιά ενός μη ειδικού, όπως εγώ, δίνουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Η εσωτερική διάταξη με τρεις σειρές από δύο καθίσματα ιδιαίτερη.

Αυτά τα ολίγα ως πρώτες σκόρπιες/ανάμικτες σκέψεις!Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#802298 Δεν καταλαβα τι εννοεις με το παρπριζ. Κανονικα a pillars δεν εχει??
Άβαταρ μέλους
By Serf
#802299 Δεν ξέρω πως λέγεται η προσέγγιση των φωτογραφιών με το ενιαίο παρμπρίζ μέχρι πάνω από το κεφάλι του οδηγού.

Δες, π.χ., τα σκιάχτρα για τον ήλιο πώς λειτουργούν.

ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#802302 Α α, οκ. Πηγε το μυαλο μου στα πλαγια, νομιζα πως εκανε καποιο τρικ αναμεσα στο παρπριζ και τις πορτες
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#802330 Μπήκα σε ένα Χ Taxi πρόσφατα , όχι το plaid.
Το παρμπρίζ είναι λίγο πολύ αντίστοιχο με κάτι πανοραμικά που είχε το Citroën Picasso ?, για το μοντέλο δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά ήταν σαν βανάκι , το είχα πάρει για όχημα αντικατάσταση μερικές μέρες.
Είναι χορταστικό όντως , εγώ καθόμουνα εμπρός και έβρεχε εκείνη τη μέρα , ήταν ευχάριστο περιβάλλον.
Τώρα Ελλάδα αμα το βαράει ο ήλιος και ταξιδεύεις ίσως είναι αλλιώς
Είχαμε και αποσκευές , ευρύχωρο πίσω ήταν
Επειδή βγήκαμε και σε εθνική , θυμάμαι μου έκανε εντύπωση ότι ο συνολικός θόρυβος ηχομόνωση καθώς δεν είχαμε μουσική δεν είχε διαφορά από ένα σύγχρονο ICE