Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794456 @drdino
Α, ευχαριστώ! Όπως και να 'χει, πραγματικά, δεν έχω μπει εδώ και χρόνια σε σύγχρονο αυτοκίνητο και να πω, "δεν θα το αγόραζα". Εξαίρεση τα Suzuki, λόγω κάκιστου NVH και θορύβου από το δρόμο και τον αέρα. Αν κάποιος δεν ενοχλείται και από αυτό, τότε μια χαρά και αυτά.
Έχουν κάνει τρομερή πρόοδο όλοι οι κατασκευαστές, και οι διαφορές είναι πια στις λεπτομέρειες.

Το μόνο πρόβλημα, αν θέλεις κάτι πιο ενδιαφέρον, πρέπει να το πληρώσεις αδρά.

@zeus
Δεν είναι καθόλου ξεκάθαρα. Οι διαστάσεις τους είναι πολύ κοντά, το Qasqhai έχει λίγο μεταλύτερο μήκος ουσιαστικά, πλάτος ύψος είναι παρόμοια.
Και αντίστοιχα είναι αυτά που προσφέρουν.

Volkswagen T-ROC Dimensions 2022
Height from
1572 mm
Width from
1819 mm
Length from
4234 mm
https://www.carsguide.com.au/volkswagen ... sions/2022
Nissan Qashqai Dimensions 2022
Height from
1595 mm
Width from
1806 mm
Length from
4394 mm
https://www.carsguide.com.au/nissan/qas ... sions/2022
Εγώ θα έλεγα πως είναι ίδια κατηγορία, ή αν θέλεις το Qashqai πέφτει ανάμεσα σε T-roc και Tiguan.
Τιμή δεν ξέρω, νομίζω είναι γενικά κοντά, ίσως λίγο πιο ακριβό το Qashqai;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794457 Δεν ξέρω πόσο διαφορετικές είναι οι τιμές στην Ελλάδα εδώ πάντως παίζει χαλαρά κατηγορία Tiguan.
Μιλάμε πάντα για αυτόματα ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794466 Νομίζω εδώ είμαστε λίγο πιο ακριβά;
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... specs.html
Και το T-roc:
file:///C:/Users/gchasanis/Downloads/Pricelist_VW_PC_2022_11_07_MY23.pdf
Νομίζω σαφώς φθηνότερο το T-roc, το παίρνεις αυτόματο σε έκδοση R-line με 33Κ, βάλε και κάμποσα άλλα, πες 35Κ. Το Qashqai βγαίνει πιο ακριβό.
Το Tiguan όμως σαφώς επίσης ακριβότερο από το Qashqai.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794468 Το Tiguan σε RLine βγαίνει φτηνότερα από το ακριβότερο Qashqai εδώ

Γενικά για αξιοπρεπές αυτοκίνητο της κατηγορίας θες 35 minimum Εικόνα



edit: τώρα που το είδα Τiguan PHEV 245ps με 37500 ftw σε σχέση με Qashqai
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#794474 Κι εγω για Tiguan το εχω το Qashqai, κι αν το T-Roc που ειναι B-Seg ειναι καλυτερο σε οσα αναφερει ο Γρηγορης, και φθηνοτερο....Δηλαδη σε σχεση με Juke που εχει σχεδον ιδιες διαστασεις με T-Roc τι θα γινετε?
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#794478 Είναι αυτή η γμνη ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση των γερμανικών που κάνει πάντα τη διαφορά, έρχονται κερασάκι και τα μαλακά πλαστικά και ξελογιαζεσαι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794479
Zeus έγραψε:Κι εγω για Tiguan το εχω το Qashqai, κι αν το T-Roc που ειναι B-Seg ειναι καλυτερο σε οσα αναφερει ο Γρηγορης, και φθηνοτερο....Δηλαδη σε σχεση με Juke που εχει σχεδον ιδιες διαστασεις με T-Roc τι θα γινετε?

Μα είναι φθηνότερο από το Tiguan το Qashqai πάντως. Πέφτει δηλαδή ανάμεσα τιμές με τα δύο VW.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#794481 Πήγα για σέρβις το juke, και ρώτησα για τα νέα που ήρθαν. Δεν κατάφερα να πάω στη Συγγρού που ειχε ο ΧΑΛΚΙΑΣ τριήμερο για τεστ τα νέα μοντέλα.
Μου είπε λοιπόν ο συνεργάτης εκεί της Νισσαν ότι το βασικό πλεονέκτημα τους είναι ότι δεν μπαινει στη πρίζα, αφού το μοτέρ της βενζίνης δουλεύει σε σταθερές στροφές και φορτίζει τις μπαταρίες. Έτσι πετυχαίνει κατανάλωση 3 λίτρα τα 100 χλμ.!!! Αυτό είναι σημαντικό. Οι άλλοι έχουν κάτι αντίστοιχο???

.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#794508 Η Honda στο νέο Civic έχει ένα ωραίο σύστημα, το οποίο με έχει μπερδέψει στον τρόπο λειτουργίας του, αλλά η Honda νομίζω πως το διαφημίζει σαν ηλεκτρικό χωρίς να θέλει πρίζωμα ποτέ καθότι αναλαμβάνει ο ΜΕΚ τον ρόλο αυτό
Άβαταρ μέλους
By 224v
#794512 Ναι το ίδιο σύστημα με της ΝΙΣΣΑΝ είναι...

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#794516 Η γεννήτρια πετρελαίου είναι;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794576
Anonymous Founder έγραψε:Nissan Qashqai Premium 1.3 140ps Hybrid MT 4x2

Το έχω από σήμερα σαν αυτοκινητο αντικατάστασης για να φτιάξουν τον πίσω προφυλακτήρα από χαζοατύχημα που είχα προ καιρού (έπεσε στο άσχετο κάποιος πάνω μου).
Πρώτη βόλτα, και αναφέρω εντυπώσεις, και θα κάνω κάποιες συγκρίσεις με το δικό μου T-roc. Ήταν το νέο μοντέλο, με 15Κ χλμ.
-Δεν με τρελαίνει η εμφάνιση με τα νέα στενά LED φώτα, θεωρώ πως το προηγούμενο ήταν πιο όμορφο, αν και πιο κλασικό και λιγότερο μοντέρνο.
-Χειροκίνητο, ποτέ ξανά ελπίζω. :oops: :help: . Μία ώρα στην κίνηση το πρωί, με πηγμένη Κατεχάκη και Κηφισίας, αρκεί για να συμφωνήσετε μαζί μου. Και για ποιο λόγο κιόλας σε τέτοιο αμάξι;
-Πολύ ωραία υλικά στο εσωτερικό, ειδικά σε σχέση με το T-roc. Νοιώθεις 2 κατηγορίες πάνω.
-Κακό κλείσιμο των πορτών, τσίγκινο σε σχέση με τα VW. Δεν με χάλασε, δεν είναι ουσίας, αλλά το αναφέρω.
-Χώροι πολύ καλοί, λίγο πιο άνετη θέση οδήγησης από το δικό μου, χώρος αποσκευών, χωρίς κανονικό σχήμα (έχει καμιά μπαταρία εκεί;)
-Το "υβριδικό" δεν το κατάλαβα, όπως έχω πει κακώς χρησιμοποιείται για τέτοιες υλοποιήσεις η λέξη.
-Μοτέρ δυνατό, ωραίο, ροπάτο, κανένα παράπονο.
-Infontainment, όχι το ίδιο βολικό με τα VW, οχι κακό όμως. Γρήγορα βολεύτηκα, με το που σύνδεσα το κινητό, αμέσως βρήκε το Android Auto.
-Το κιβώτιο θυμίζει γαλλική υλοποίηση, δεν του αρέσουν οι γρήγορες αλλαγές, και θέλει προσοχή από 2η σε 3η για να μην βάλεις 1η. Γενικώς δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, όχι πως είχε πρόβλημα κιόλας.
-Στο δρόμο, θα έλεγα πως φέρνει ένα κλικ παραπάνω θόρυβο από το δρόμο, κάτι που δεν το περίμενα με τα συγκεκριμένα λάστιχα υψηλού προφιλ (17άρες ζάντες μεν, αλλά ψηλοπρόφιλα λάστιχα, πρέπει να είναι και ακριβά σε αντικατάσταση). Όχι πως το T-roc είναι κάτι φοβερό, αλλά από μια πρώτη εντύπωση, το Qashqai είναι ένα κλικ χειρότερο.
-Από συστήματα ασφαλείας, είχε τα βασικά (ραντάρ για εμπρός που δεν ξέρω αν φρενάρει, ειδοποίηση λωρίδας αλλά όχι lane assist), ενώ είχε και στον καθρέφτη του οδηγού (αλλά όχι του συνοδηγού; :s_dunno ) ειδοποίηση τυφλού σημείου και επιπλέον και ειδοποίηση ορίου ταχύτητας. Δεν είχε ACC (δεν είμαι βέβαιος, αλλά δεν το βρήκα) , αλλά σε χειροκίνητο, δεν είναι και απαραίτητο, ζεις χωρίς αυτό άνετα αφού δεν είναι βολικό χωρίς αυτόματο κιβώτιο.

Θα το άλλαζα με το T-roc; Δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής κατ' εμέ. Είναι πολύ κοντά και όπως έχω πει, δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα στις μέρες μας. Όποιο και να πάρεις σε μια σωστή έκδοση εξοπλισμού, θα είσαι ευχαριστημένος. Αρκεί να βρεις τα λεφτά, γιατί μια καλή έκδοση, με αυτόματο και όλα τα συστήματα ασφαλείας, πάει πολύ ψηλά πλέον.
:s_cry
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Επανέρχομαι, μετά την δεύτερη βόλτα σήμερα, με μερικές παρατήρησεις και διορθώσεις:
-Τελικά και ο δεξιός καθρέφτης έχει ειδοποίηση τυφλής γωνίας, οπότε μια χαρά! :lol: Λέω κι εγώ, τι διάβολο, απλώς χθες δεν έτυχε να ενεργοποιηθεί το πρωί, το απόγευμα το είδα αρκετές φορές. Επίσης στην έκδοση που έχω, που είναι η δεύτερη της γκάμας, οι καθρέφτες είναι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι.
-Μου έκανε εντύπωση το σύστημα εντοπισμού λωρίδας: σε ένα σημείο που πραγματικά δεν έβλεπες ούτε με γυμνό μάτι την διαγράμμιση, μου έβγαλε ειδοποίηση. Μήπως χρησιμοποιεί τον ενσωματωμένο χάρτη; Απίθανο γιατί το GPS δεν έχει τέτοια ακρίβεια. Παίζει να είναι πολύ καλή η κάμερά του, πραγματικά μου έκανε εντύπωση. Επίσης, το να μην έχεις Lane Assist και να έχεις την ειδοποίηση μόνον, είναι κυρίως ενοχλητικό, παρά βοηθητικό. Καταλαβαίνω δηλαδή αυτούς που το απενεργοποιούν.
-Κιβώτιο: ναι, δεν είναι καλό. Ένας ακόμη λόγος να το πάρετε αυτόματο. Δεν είναι σκληρό, αλλά είναι πολλές οι φορές που βάζεις 1η αντί για 3η.
-Infontainment: Πλήρες μεν, αλλά το μενού θέλει συνήθεια. Πιο βολικό του VAG. Αλλά πιο γρήγορο του Qashqai. Δεν είναι σοβαρός λόγος προτίμησης ή απόρριψης βέβαια.
-Σχετικό άσχετο με το παραπάνω: ο ήχος στην συγκεκριμένη έκδοση από τα ηχεία, είναι κάτω του μετρίου. Ίσως και χειρότερος από του T-roc, που είναι ήδη μέτριο προς το κακό. Το Qashqai φαίνεται να έχει καλύτερα ηχεία, αλλά μάλλον του λείπει ηχομόνωση από τις πόρτες, με αποτέλεσμα, να νιώθεις μικροκραδασμούς όταν παίζει λίγο δυνατά η μουσική. Στο T-roc δεν θα το νιώσεις, παρόλο που το δικό μου είναι 1ης γενιάς, με θεόσκληρα πλαστικά. Το VAG είναι καλύτερο σε τέτοιες λεπτομέρειες.
-Οι χώροι μέσα, είναι σαφώς μεγαλύτεροι, και σαφώς νιώθεις πιο ωραία και άνετα. Συνολικά, πολύ καλύτερη εκμετάλευση χώρων δηλαδή στο Nissan. Επιπλέον, τα υλικά, είναι πολύ πιο ευχάριστα τόσο στο μάτι, όσο και στην αφή. Άνετα λοιπόν θα επέλεγα το Qashqai, αντί του T-roc, έστω κι αν σε λεπτομέρειες είναι καλύτερο το δεύτερο.
-Θόρυβος από το δρόμο ή γενικότερα NVH: ανακαλώ το χθεσινό σχόλιο, θα έλεγα πως είναι καλύτερο το Qashqai. Με βραχεία κεφαλή, αλλά είναι. Ίσως βοηθούν και τα υψηλοπρόφιλα λάστιχα. Σίγουρα θα ήθελα παραπάνω ηχομόνωση στις πόρτες όμως (κάτι που κάποιος μπορεί να το κάνει ασφαλώς μετά, άρα ας το έχουν υπόψη τους οι αγοραστές. Πας σε έναν σοβαρό εγκαταστάτη ηχοσυστημάτων, βάζεις Dynamat (ή παρόμοιο) και είσαι άρχοντας. Λεπτομέρεια είναι για τον πολύ κόσμο σίγουρα, εγώ απλώς το λέω συγκρίνοντας την 1 με τα Golf και T-roc και το Qashqai. Εννοείται η γριά 1 series, τους ρίχνει στ'αυτιά όλων.
-Κοινώς, το Qashqai, είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το T-roc, ειδικά σε αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού, θα είναι και πιο εμφανής η διαφορά. Επομένως, λογικό να κοστίζει και περισσότερο. Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω την σωστή υβριδική έκδοση με τον θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Κάτι τέτοιο, με δυνατότητα plug-in θα ήταν τέλειο. Να δούμε αν θα το βγάλει κάποιος.
-Θα το αγόραζα; Όχι σ'αυτή την έκδοση πάντως, θα ήθελα οπωσδήποτε αυτόματο, είναι εντυπωσιακό πως με το χειροκίνητο καίω παραπάνω βενζίνη, γιατί ξεχνάω ν'αλλάζω ταχύτητα. Τα turboμοτέρ, θέλουν αλλαγές πολύ χαμηλά, στο DSG σπάνια θα δεις πάνω από 2500 στροφές. Σε ένα ιδανικό κόσμο που θα είχα τα λεφτά, θα κοιτούσα και το Qashqai, αλλά και το καινούριο Austral που φαίνεται πιο ενδιαφέρον στα μάτια μου.
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... a-7813381/
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#794579 Αυτόματο Nissan=CVT και όχι ιδιαίτερα καλό.

https://www.topgear.com/car-reviews/nis ... /road-test

E-power οδήγησα Note εισαγωγής από Ασία, δεν υπήρχε κάτι να μου αρέσει, προτιμώ κλασικό hybrid με την ΜΕΚ σε πρωτεύοντα ρόλο.