Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#474079 Αναλογα το αμαξι. Πχ για το BMW και το Leon 1.8 ισχυει. Περνεις περισσοτερο αμαξι τωρα με τα ιδια η λιγοτερα χρηματα. Για αλλα ισως να μην ισχυει εννοειται.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474083 Για ποιο BMW ισχύει? Γι' αυτό που θες 30Κ για 1.5d? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#474088 Το 1998 το saxo 1,4 αγοράστηκε 4,4 εκατ δραχμές, περίπου 13 χιλιάδες €.
Από εξοπλισμό ήταν γυμνό , αιρκον, ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ομίχλης.

Σήμερα 20 χρόνια μετά ποιό Citroen c3 αγοράζεις με τόσα και τι εξοπλισμό θα έχει;

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#474089 Δεν είναι ανάλογα το αμάξι, αλλά ανάλογα τη ΛΤΠΦ.
Προφανώς τα BMW εκτός των μικρών / βασικών ανήκουν σε υψηλά κλιμάκια που θίχτηκαν με την αλλαγή, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων αφορά αυτοκίνητα με ΛΤΠΦ κάτω από 17 ή και κάτω από 14k, οπότε είχαμε μειώσεις.
Να επαναλάβω επίσης ότι ο βασικός λόγος της αλλαγής ήταν το σκάνδαλο με τις τιμολογήσεις των θυγατρικών της BMW και MB στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#474104 Γιατι μπλέξαμε με τους φόρους? :hmmm: Το θέμα ειναι το τελικό κόστος για να πάρει κανείς το κλειδί, δεν ψάχνουμε το κόστος στον κατασκευαστή. Προφανώς στα 4400000 δρχ που λεει ο Νίκος παραπάνω για το Saxo συμπεριλαμβάνονται οι φόροι της εποχής. Αν λοιπον ο υπολογιστής ειναι σωστός τα χρήματα αυτα του 1998 σημερα (τιμές 2012) ειναι 20500 ευρώ....φανταστείτε ένα C2 σημερα με τον εξοπλισμό που αναφέρει ο Νίκος να κόστιζε 20500 :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#474107 Παραμένοντας "εντός θέματος" και στην σύμπτωση αρκετών test drives μου τελευταία, το προηγούμενο ΣΚ έκανα μια βόλτα το νέο Compass. Εκτός -ξανά- της συγκεκριμένης του μηχανικής επιλογής που είναι απλά επαρκής, στο σύνολο του μου φάνηκε εξαιρετικό αυτοκίνητο. Εντός οι χώροι πολύ καλοί για το μέγεθος του. Δεν μπορώ τα εσωτερικά με την μαυρίλα και την σκοτεινιά με τα φιμε, τα μαύρα υλικά και τα μικρά παράθυρα αλλά σε θέμα χώρων για πόδια κεφάλια κλπ μπροστά και πίσω έκαναν πολύ καλή δουλειά. Πολύ άνετα καθίσματα και τα μπροστά με πολύ καλή πλευρικη στήριξη. Σχεδιαστικά το ταμπλό μου θύμισε λίγο Κορέα/Ιαπωνία παρα Jeep αλλά είναι ωραίο. Με εξαίρεση το αχονευτο μου piano black έχει απλή σχεδίαση. Το συγκεκριμένο (το οποίο είναι ΙΧ και όχι td) ήταν το 1.6 diesel, 2κινητο, χειροκίνητο 6ταχυτο με 120 hp και με 5000 χλμ στο ενεργητικό του σχεδόν όλα σε ΕΟ. Με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται τίποτα αλλά με ανοιχτά... ταξί! Οδηγικα μ' άρεσε. Για όσους γνωρίζουν την περιοχή η βόλτα είχε Σοφούλη έως Κρηνη, χώμα στο Κοδρα και εκείνο το πέτρινο κομμάτι της πλατείας Σκρα που πρώτη φορά το πέρασα χωρίς να τριξουν αυτοκίνητο, κόκκαλα και δόντια! Πολυ ωραίο στήσιμο, ελαφρώς μαλακό, όχι πλεουμενο και όχι σκληρό. Ιδίως στο χώμα έδειχνε το αμάξωμα να μην επηρεάζεται καθόλου. Από τιμόνι δεν ξέρω και πολλά αλλά δεν ήταν αυτό το παναλαφρο των παλιών Fiat ούτε όμως ιδιαίτερα βαρύ. Ο κινητήρας πολύ συνεργασιμος. Δείχνει να το κινεί πολύ καλά αφού δεν ένιωσα το βάρος του αυτοκινήτου. Πολύ καλό ξεκίνημα, μια χαρά επιτάχυνση εν κινήσει στο μόνο που υστερεί είναι μάλλον σε τελικές που όμως δεν το διαπίστωσα. Δεν με πολυενοιαξε διότι ήταν ερωτευσιμο το 6αρι της κατανάλωσης στην οθόνη του για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πολύ καλό επίσης και το κιβώτιο του. Με πολύ καλή αίσθηση και μέχρι την 5η καλή κλιμακωση. Όχι κοντό, ούτε μακρύ. Πολυ μακριά όμως η 6η. Φαντάζομαι μόνο για ευθεία σε ΕΟ.
Σε σχέση με τα πρόσφατα μου td σε QQ f/l, CHR, και τα μικροτερα Arona και 500Χ μου φάνηκε πολύ καλύτερο σε όλα του.
Και για να το συνδέσω με την προηγούμενη συζήτηση απ' ότι είδα αγγίζει τα 30000€. (Το συγκεκριμένο είναι με leasing) Ακριβό δεν το θεωρώ. Ακολουθεί απλά την τακτική των υπερτιμημενων υπερυψωμενων που όσο είναι μόδα την δέχομαι αρέσει δεν αρέσει. Απ' ότι βλέπω υπάρχει και αρκετά φτηνότερο βενζίνης που παίζει σε τιμές του QQ του 2010 και είναι φτηνότερο από το τοτε Compass.
Και στο κάτω κάτω Jeep είναι και χωρις εισαγωγικά (έχει μπόλικα σήματα μέσα έξω) και στα μάτια μου έχει ακόμα και 2κινητο το image του.

Εικόνα
ΥΓ. Από πίσω έτυχε παρκαρισμενο το προηγούμενο αδερφάκι Patriot (της γειτονιάς). Αγαπημένο μου επίσης σχήμα και σε εκπληκτικό χρώμα αλλά προτιμώ το τωρινό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#474233
GTS έγραψε: Και επισης οι μισθοι σε ολες τις αναπτυγμενες χωρες ειναι οι ιδιοι εδω και 15 χρονια.


Στην Ελλάδα οι πραγματικοί μισθοί (λαμβάνοντας υπόψη και τον αρνητικό πληθωρισμό) έχουν πέσει δραματικά από το 2010 κι έπειτα...

Εκτός αν δεν θεωρείς την Ελλάδα αναπτυγμένη χώρα... που δεν είναι και τελείως λάθος... :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#478481 Οδηγησα Mazda CX5, 2018


Ηταν η καλυτερη εξοπλιστικά έκδοση, κινητηρας diesel 2.2λιτρα, 175 ιππους με ανοιχτοχρωμα καθισματα
Βασικα ηταν ακριβως οπως θα το αγοραζα, με μονη έλλειψη στο συγκεκριμενο αμαξι την ηλιοροφη

Πηγα με ενα συναδελφο που ειναι funboy της Μαζντα, εχει ενα ΜΧ5 και πολλες σχεσεις με την εταιρια , ηξερε τους παντες εκει μεσα... μας δωσανε το αμαξι μεσα σε 5 λεπτα τελειωσαμε χαρτουρα και φυγαμε
Ανεβαινω και βολευομαι ευκολα . Τα καθισματα δεν ηταν κατι ιδιαιτερο , αλλα ουτε τα βρηκα αβολα.
Παντως ηταν της ιαπωνικης σχολης και οχι τοσο εκλεπτυσμενα οσο τα ευρωπαικα
Ευκολα βρηκα την καταλληλη θεση, τα καθισματα ειχανε ολες τις ηλεκτρικες ρυθμισεις και μνημες , μεγαλοι καθρεπτες πλευρικοι, καλη ορατοτητα . φυσικα αυτοματο , πατας το start και εφυγες
Στην αρχη ο κινητηρας οσο ειναι κρυος κροταλιζει καπως ... αργοτερα ομως εστρωσε και ησυχασε αρκετα σε σημειο που δεν ενοχλουσε
Ο θορυβος κυλησης ηταν αρκετα καλος και το προσεξα πολυ γιατι εχω μια ευαισθησια σε αυτο
Να σημειωσω εδω οτι η Μαζντα στο μοντελο του 2018 εχει βαλει +100 λιμπρες ηχομονωτικου (πχ παντου πισω στο ποτμπακγαζ ολα ειναι επενδεδυμενα με χοντρη μοκετα) . Επισης ηταν το πρωτο που προσεξα οταν εκανα το TD του XC60 και μου εφυγε τοτε ο ενθουσιασμος . Δε το λες και νεκροταφειο , μια η αλλη σαν το C5 κι λιγο καλυτερο . Επισης απο αεροδυναμικο θορυβο παλι αντιστοιχες παρατηρησεις
Με ενθουσιασε το heads up display που δεν το ειχα χρησιμοποιησει αλλη φορα. Φοβερη εφευρεση δεν την ειχα εκτιμησει , δε χρειαζεται να παρεις τα ματια του απο το δρομο ... εδειχνε αρκετες πληροφοριες εκτος απο ταχυτητα και ορια, οπως feedback απο το adaptive CC και warnings για αμαξια στα blind spots να πλησιαζουν κτλ
Η οθονη σε στυλ ταμπλετ δε με ενθουσιασε , σε κανενα αμαξι που εχω μπει δε τη χωνευω . αλλα οκ τη συνηθιζεις και ελεγχεται ειτε απο το knob την κονσολα ειτε , οταν δεν κινειται το αμαξι για λογους ασφαλειας, λειτουργει ως οθονη αφης .
Αρκετα ευαναγνωστη και φωτεινη παντως
Επομενη δοκιμη , κατι κ@λοστενα σε μια περιοχη που την περναω συχνα ως shortcut καπου που κανουν εργα, που εχει μπαλωματα και λακουβες. Κρισιμη δοκιμη για μενα στην οποια συνηθως απογοητευομαι (βλεπε XC60)
Παραδοξως πηγε καλα! Αρκετα μαλακο με καλη αποσβεση .. δεν ειναι σιτροεν αλλα καθολα αξιοπρεπες... ειδικα εχωντας το XC60 στο νου που το πηγα προσφατα και αυτο απο εκει και χοροπηδαγε , τσεκαρε το κουτακι !
Φευγουμε και παμε στο «Διονυσο» της Βιεννη να κανουμε αναβαση ... εχει ζεσταθει ο κινητηρας οποτε παταω αλυπητα
Πολυ ωραιο τραβηγμα .... σε βαθια πατηματα ο κινητηρας ακουγεται (μειον αυτο για μενα) , απο την αλλη εχει πολυ ωραιο βαθυ ηχο στα θετικα .
Στην εθνικη δοκιμαζω τα ηλεκτρονικα βοηθηματα οπως πχ adaptive cc… δουλευει ευκολα και απροβληματιστα .
Και αυτο οπως και το lane assist ειναι πιο διακριτικα στην επεμβαση σε σχεση με του Volvo .. το βολβο αφηνες τα χερια απο το τιμονι και εστριβε μονο του, το εβλεπες ... αυτο εκανε πολυ μικροτερες κινησεις , πιο ανοικτες γραμμες συν οτι δεν σε αφηνε να παρει τα χερια πολυ ωρα, μετα απο μολις λιγα δευτερα εβγαζε warning στο HUD να το πιασεις... δεν το εμπιστευτικα τοσο οσο του βολβο να παιζει μονο του στις γραμμες σε καμπυλες αλλα ενιωθες τη διορθωση χαρακτηριστικα οσο οδηγουσες .
Φτανουμε και αρχιζουμε να ανεβαινουμε το βουνο .... σε αυτοματο mode στις περισσοτερε περιπτωσεις ηταν αρκετο, εκανε αλλαγες οπου επρεπε και ειχες καλο τραβηγμα παντου... επισης αλλαζε γρηγορα σε βαθυ πατημα.
Το manual mode δεν ειναι με αυτακια στο τιμονι αλλα με το μοχλο ταχυτητων, τον βαζεις σε χειροκινητο και δουλευει σα σειριακο, εμπρος κατεβαζει, πισω ανεβαζει... αρκετα γρηγορο αλλα το βρεθηκα και γυρισα στο αυτοματο μιας και για μενα δεν ειχε μεγαλη διαφορα
Το πιεσα οσο μπορουσα , και το βρηκα ικανοποιητικοτατο.. ειχε καλο ελεγχο μεσα στη στροφη οτι και να του εκανες , ειχε μια ταση να καρφωνεται προς τα μεσα της στροφης ... ηταν και ψιλοβρεγμενο και καναμε μερικα γλυστρηματακια αλλα οχι κατι που να φοβιζε. απο ενα σημειο και μετα ο βουνισιος δρομος γινεται σαν πλακοστρωτος... κρατησε μια πολυ καλη ισορροπια αναμεσα σε ανεση και πληροφορηση
Φτανουμε στην κορυφη και κατεβαινω για στατικο ελεγχο....
Απο χωρους οι εμπρος εχουνε απλα... ωραια κονσολα με αρκετους χωρους μεσα στον τεμπελη, ποτηροθηκες και αλλες θηκες.
Το ασπρουδερο εσωτερικο το κανει φωτεινο και μεγαλωνει ο χωρος
Εκατσα πισω απο το καθισμα μου και ηταν αρκετα ανετα... ενταξει οχι και προεδρικα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ενιωθες στενα.
Ο χωρος φορτωσης ειναι αρκετος, ποτε δεν ειχα ιδιαιτερες απαιτησεις... ειδικα με την μεγαλη πορτα πισω μπορεις να φορτωσεις ογκωδη αντικειμενα . Γενικα ενω απεξω μου φαινεται μικρο, μεσα δεν διαπιστωσα καποιο προβλημα ελλειψης χωρου
Τα υλικα και η συναρμογη μου φανηκαν αρκετα καλα, τουλαχιστον στο top trim που εχει δερματινο επενδεδυμενα ταμπλο πορτες κτλ . ειναι ενα κλικ κατω ομως σε σχεση με το Volvo στην αρχοντια .

Στο κατεβασμα το πηρε ο petrolhead συναδελφος και τα ειδα ολα ... το μονο που σκεφτομουνα ειναι που εχω υπογραψει εγω με το διπλωμα μου .... μονο που δεν προσεξα ποσο εκαιγε με τετοια ινδιανικη οδηγηση στην επιστροφη , θα ειχε ενδιαφερον

Επισης θετικη εντυπωση μου εκαναν οι ανθρωποι στην αντιπροσωπεια. Εδω ισως να εχει να κανει με το οτι πηγα με τον γνωστο τους.. αλλα δε με αρχισανε το sales speech, μου ειπαν αν θελω να ρωτησω κατι εγω αλλιως γεια σας . Ρωτησα αυτα που με ενδιαφερανε , χρονος παραδοσης, διπλωματικες εκπτωσεις και αν παιρνουν ανταλλαγη το σιτροεν (ναι) ...
Εκει μου ειπε ο πωλητης οτι τον Ιουνιο περιμενουν νεους κινητηρες για αυτα τα μοντελα και μηπως να περιμενω για τοτε ...
Εψαξα λιγο στο ιντερνετ αλλα δε βρηκα τι νεο ερχεται .. ο συναδελφος ομως εχει καποιο account εκει που εχει τα media υλικα η mazda για dealers οποτε απο εβδομαδα θα το βρουμε

Συνολικη τιμη καταλογου με το κλειδι στο χερι , μαζι με ηλιοροφη , το κοκκινο φοβερο χρωμα της μαζντα και μερικα διακοσμητικα επιπλεον .. 46Κ... στην οποια πανω ομως θα εχω μια πολυ γενναια εκπτωση
Το αντιστοιχου εξοπλισμου βοβλο XC60 (οσο μπορεις να συγκρινεις γιατι δεν ειναι ακριβως συγκρισιμα αμαξια) να σημειωσω οτι βγαινει 77

Θετικα

+τα βοηθηματα στην οδηγηση, τα ηλεκτρονικα, καμερες, ηλεκτρια ανοιγομενο πορτμπαγκαζ , μνημες καθισματων κλτ
+το πατημα του, με καλη ισορροπια αναμεσα σε ανεση και πληροφορηση και ησυχο εσωτερικο
+το value for money
+η αξιοπιστια του brand name

Αρνητικα

-τα περιορισμενα χρωματα εσωτερικου... μαυρο η λευκο-ζαχαρι... θα προτιμουσα κατι καφε αλλα δεν υπαρχει....
-οτι στα χειμερινα βοηθηματα εχει τα παντα εκτος απο θερμαινομενο εμπρος τζαμι που θα το ηθελα
-οτι εδω που μενω καθε 10ο αμαξι στο δρομο ειναι CX5…
_ότι δεν έχει πανοραμική αλλά απλή ηλιοροφη
-οτι δεν εχει την πολυτελεια που ειχε το XC60 συνολικαΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#479231 Seat Leon 1.8 / 180 Fr 5dr (MKIII, Fl) ...ναι αυτο το ασημογκρι του GB... :lol:

"Iσπανικό GTI !"

Ξεκινοντας αναποδα, ο παραπανω τιτλος αποτελει και το πλεον συντομο συμπερασμα, για οσους δεν θελουν να διαβαζουν πολλα και να μπλεκουν με λεπτομερεις αναλυσεις...

Για τους υπολοιπους παρατιθενται οι παρακατω διαπιστωσεις, σκεψεις και συναισθηματα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

Σαββατο πρωι και ο Γιαννης βρισκεται ηδη κατω απο το σπιτι μου, με το Leon να δειχνει καλυτερο, πιο γυαλισμενο και κερωμενο, απ' οτι το παρελαβε απο την αντιπ/σωπεια, οπου σημειωτεον, ειχα την χαρα -για πρωτη φορα- να βρεθω σε παραλαβη ολοκαινουργιου αυτοκινητου.
Μια διαδικασια που εμεινε αξεχαστη, απιστευτη :s_yes , ακομα και για εμενα που τυγχανω απλως φιλος του κατοχου του συγκεκριμενου αυτοκινητου.

Απο την αρχη λοιπον της βολτας μας, -η οποια και ηταν κανονισμενη μερες πριν, με προορισμο την ευχαριστη διαδρομη της Πεντελης προς Νεα μακρη-, ειχα την δυνατοτητα να οδηγησω το αυτοκινητο, μεσα στα στενα και την κινηση της περιοχης και των Βορειων προαστειων.

Μπαινοντας στην θεση του οδηγου, βρηκα ομορφο και συγχρονο το εσωτερικο, με την γενικοτερη σχεδιαση να ειναι μοντερνα μεν, χωρις ομως παραλληλα να ειναι φαντεζι / φλυαρη με πολλα χρωματα, νικελ κτλ και να προσπαθει να δειξει κατι παραπανω απο αυτο που ειναι. Που ειναι τι δηλαδη?
Ενα συγχρονο καλοφτιαγμενο σπορτιφ μικρομεσαιο, με εξαιρετικη εργονομια και -ειδικα στο Fl του MKIII Leon-
προσεγμενο φινιρισμα, σε "επικινδυνα" επιπεδα μαλιστα σε σχεση με τον...εξαδελφο λεγε με και Golf.

To ματι πεφτει κατευθειαν στην οθονη αφης των 8 ιντσων -αν θυμαμαι καλα- αλλα και στο οτι πολυ σωστα κατα την γνωμη μου, αυτη βρισκεται οχι απλως κεντρικα του ταμπλω,αλλα και στο ιδιο υψος με την οθονη οργανων, "εντιχοισμενη" σχεδιαστικα, δημιουργοντας ενα ομορφο οπτικο αλλα και λειτουργικο αποτελεσμα, σε σχεση με αυτες αλλων κατασκευαστων, που φανταζουν ως after market Κινεζικες με βεντουζα στο κεντρικο ταμπλω, ή με κολημμενη την βαση τους σε ενα σκαμμενο τμημα του ταμπλω.

Πολυ καλη η θεση οδηγησης, την βρηκα ευκολα, με ολες τις δυνατες ρυθμισεις σε καθισμα και τιμονι.

Ξεκινησαμε την βολτα με τις πλεον αγχολυτικες ρυθμισεις (ΕCO) σε οτι αφορα την αισθηση βαρους τιμονιου, αποκρισης γκαζιου, λειτουργιας ESP, χαρτογραφησης κινητηρα(?) και η πρωτη διαπιστωση ηταν η απροσμενη ευκολια με την οποια γινονταν οι αλλαγες ταχυτητων, το οχι τοσο ελαφρυ τιμονι που συνηθιζε να εχει το group vag στα Audi συνηθως, αλλα και την πολυ καλη λειτουργια της σπορ αναρτησης με τις 18αρες και το 45αρι προφιλ στις μικρες συνεχομενες κακοτεχνιες καποιων τοπικων οδων.

Με ανασηκωμενη την γυαλινη (αλλα και ανοιγομενη αν το θελησεις) οροφη το αυτοκινητο περναγε σαν ενα μασιφ κομματι, απο λακουβες και μπαλωματα του δρομου, με την αναρτηση να τα διαβαζει αρκετα πιο "αφρατα", απ' οτι περιμενα για τον συνδυασμο αναρτησης-διαστασης τροχων.

Το start-stop σε συνδυασμο με την υποβοηθηση εκκινησης, (το λεω σωστα?) εκανε ακομα πιο ανετη-χαλαρη την μετακινηση στα πρωτα φαναρια, συστηματα που μπορει μεν οι περισσοτεροι απο εμας που ειναι στην ηλικια ανω των 35-40 , να μην δινουμε μεγαλη σημασια, αφου "μαθαμε και αλλιως", αλλα σιγουρα σε εντονη κυκλοφοριακη κινηση αποδεικνυονται σημερα εξοχως αγχολυτικοι συμμαχοι.

Εχουμε πλεον ηδη βγει στην ανοδο της Κηφησιας, στο υψος του Αμαρουσιου και ενω εγω απολαμβανω την ανεση και ευκολια με την οποια μετακινουμαι, -σαν να οδηγουσα μαλιστα το αυτοκινητο αυτο εδω και καιρο!- , ο Γιαννης μου υπενθυμιζει οτι ειναι καιρος να επιλεξω τις πιο σπορ ρυθμισεις, μιας και ο δρομος μπροστα μας δειχνει να εχει τωρα λιγοτερη κινηση.

Ολα λοιπον στις σπορ ρυθμισεις κατευθειαν, βλεποντας παραλληλα μεσω του μενου παραμετροποιησης, οτι υπαρχει και η δυνατοτητα προσωπικου συνδυασμου, οπως και ηθελα στην συνεχεια, δηλαδη με ολα στο σπορ (αποκριση γκαζιου, λειτουργια ESP) πλην αισθησης βαρους τιμονιου, οπου και προτιμησα στην θεση "Normal".
Kαθοτι για τα γουστα μου τουλαχιστον, το τιμονι στην ρυθμιση "Sport" μου φανηκε ενα κλικ πιο τεχνητα βαρυ απ'΄οσο ηθελα.
Ηδη στην θεση ECO και επειτα ιδανικα για εμενα στην Normal, θεωρω οτι παρεχει μια πολυ καλη ισορροπια μεταξυ ακριβειας-αισθησης βαρους και πληροφορησης, συνολικα μια ευχαριστηση αισθηση, για τα δεδομενα της κατηγοριας, αλλα και ηλεκτρικων τιμονιων.

Αυτο που κυριαρχει ομως απο την πρωτη κιολας αναζητηση οδηγικης χαρας, ειναι ο κινητηρας και αμεσως μετα το ακριβεστατο σε αισθηση κιβωτιο ταχυτητων.
Παροτι η αισθηση μου ηταν οτι ακομα δεν πρεπει να εχει "ανοιξει" πληρως (γυρω στα 1,900χλμ στο οδομετρο)
τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του, ακομα και ετσι εδειχναν οτι προκειται για ενα συνολο σαφως ανωτερο απο την πλειοψηφια των tsi που κινουνται γυρω μας, θυμιζοντας μου πολυ τον διλιτρο των 200ps του GTI ΜΚV, σε ελαστικοτητα, δυναμη, με αισθηση ακομα καλυτερου στροφαρισματος συγκριτικα, μεχρι λιγο πριν τις 7,000σαλ!

Εχοντας ταυτοχρονα ενα κιβωτιο με μικρες διαδρομες και ακριβεστατο κουμπωμα, χωρις την παραμικρη λαστιχενια αισθηση για την οποια φημιζονται καμποσα vag, η ολη διαδικασια του να στροφαρεις τον κινητηρα ψηλα, αλλα και να αλλαζεις γρηγορα ταχυτητες, συντομα γινεται εθιστικη! :metalo:

Με τις πρωτες στροφες να πλησιαζουν, ερχονται και οι πρωτες πληροφοριες για την συμπεριφορα της αναρτησης, του πλαισιου, αλλα και των ελαστικων.

Ενα ανεπαισθητο αρχικο body-roll, (παροτι imo ενισχυεται η αισθηση του απο τα καπως "ξυλινα"-ξερα σε αποκριση και με πιο σκληρα πλαινα -συγκριτικα με αλλα Ευρωπαικα σπορτιφ ελαστικα- Bridge S001), δεν αρκει για να χαλασει την συνολικα πολυ καλη συμπεριφορα του αυτοκινητου.

Η ευελιξια σε καθε αλλαγη κατευθυνσης, (χαρις και την ελαφρυτερη πλατφορμα MQB) αλλα ταυτοχρονα το στιβαρο πατημα του, (φαρδια μετατροχια και σχετικα μακρυ μεταξονιο στην κατηγορια) πρωταγωνιστουν σε καθε επομενη στροφη με ενα σχετικα σβελτο σταθερο ρυθμο.
Το σημαντικοτερο για εμενα ειναι οτι η αναρτηση νιωθω να σφιγγει οσο πρεπει κατα την συμπιεση και κυριως να μην εχει καθολου τασεις πλευσης ουτε στο παραμικρο, αυξανοντας την αυτοπεποιθηση, σε συνδυασμο με την πολυ διακριτικη -σε λιγες περιπτωσεις- λειτουργια του ηλεκτρομπλοκε (XDS) που φροντιζε να εκμηδενιζει τις οποιες αρχικες τασεις υποστροφης, στα ορια της πλευρικης προσφυσης.

Το αποτελεσμα ηταν, με αυτο το στυλ οδηγησης, με γραμμες και οχι ιδιαιτερα αποτομες τιμονιες και αντιδρασεις, να κινουμαστε σε αρκετα υψηλες ταχυτητες, με αρκετες δοσεις σπορ αισθησης, χωρις παραλληλα να υπαρχει η παραμικρη υπονοια φοβου οτι πχ θα ξεκολλησει καποια στιγμη ατσαλα, τουλαχιστον οπως ενιωθα εγω πισω απο το τιμονι του.

Αν κατι φανηκε να μην στεκεται στο υψος του συνολου, νομιζω οτι ηταν ουσιαστικα τα ελαστικα του.
Τα συγκεκριμενα τα εχω στριψει και με αλλα αυτοκινητα (και τα ιδια αυτοκινητα, επειτα με αλλα ελαστικα... :lol: ) και η γενικοτερη μου διαπιστωση ειναι οτι προκειται για ατυχη συνδυασμο σε σπορτιφ προτασεις, ειδικα για την πλειοψηφια των δρομων μας, που απεχουν αρκετα απο το να παρεχουν την προσφυση ενος...γυαλοχαρτου. Η δε φιλοσοφια τους θυμιζει περισσοτερο αγωνιστικα ελαστικα με σχετικα σκληρη γομα, που απαιτουν περισσοτερο χρονο αλλα και πιο αγρια επιφανεια για να ζεσταθουν και να προσφερουν την βελτιστη αποδοση τους.

Προσωπικα θεωρω οτι επερχομενη επιλογη σπορτιφ ελαστικων ειτε της Michelin, ειτε της Pirelli, θα δωσει πλουσιοτερη αισθηση στο τιμονι, αλλα και γενικοτερα μια πιο ισορροποημενη αποκριση στην αναρτηση, προσφεροντας μεγαλυτερες δοσεις ευχαριστησης.

Τελος, απ' οσο τουλαχιστον διαπιστωσαμε και με τον Γιαννη, εαν δεν υπαρχει καποια δυνατοτητα ρυθμισης που να ξεχασαμε, θεωρω υπερβολη την αδυναμια απενεργοποιησης του αντισπιν (ASR) οταν το ESP εχει επιλεγει στην ρυθμιση σπορ. Πιθανολογω βεβαια οτι συντομα με το καταλληλο διαγνωστικο καλωδιο, εαν και οποτε υπαρχει η θεληση, αυτο το υπερπροστατευτικο συστημα θα μπορει να απενεργοποιειται.

Κατα τα αλλα, για την κατηγορια των σπορτιφ μικρομεσαιων, αυτη την στιγμη νομιζω οτι προκειται για την πλεον -εκνευριστικα :lol: - ολοκληρωμενη προταση, σε μια τιμη "κλοπη" για την Ελληνικη πραγματικοτητα, αυτη της γενικευμενης υπερφορολογησης και των κλιμακουμενων τελων ταξινομησης.

Ευχαριστω πολυ τον GB για την εμπιστοσυνη και ανοχη του, ελπιζοντας παραλληλα να μην τον κοψοχολιασα ιδιαιτερα :lol: , αφου τουλαχιστον προσπαθησα να παω οσο πιο στρωτα σε σβελτο ρυθμο γινεται, παροτι το αυτοκινητο "παρακαλαγε" για το κατι παραπανω... :)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#479253
Κίκιζας . έγραψε: ταυτοχρονα το στιβαρο πατημα του, (φαρδια μετατροχια και σχετικα μακρυ μεταξονιο στην κατηγορια) πρωταγωνιστουν σε καθε επομενη στροφη με ενα σχετικα σβελτο σταθερο ρυθμο.

Φαρδιά μετατρόχια και σχετικά μακρύ μεταξόνιο δεν έχει πάντως. Τα μόνα που έχουν μικρότερες αυτές τις διαστάσεις είναι τα Golf και Α3.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#479257
rocsta έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε: ταυτοχρονα το στιβαρο πατημα του, (φαρδια μετατροχια και σχετικα μακρυ μεταξονιο στην κατηγορια) πρωταγωνιστουν σε καθε επομενη στροφη με ενα σχετικα σβελτο σταθερο ρυθμο.

Φαρδιά μετατρόχια και σχετικά μακρύ μεταξόνιο δεν έχει πάντως. Τα μόνα που έχουν μικρότερες αυτές τις διαστάσεις είναι τα Golf και Α3.


τι καθεσαι και του γραφεις και εσυ....

δεν βλεπεις τι εγραψε γενικως; :s_coffee :s_coffee



αυτο εχει περισσοτερο ενδιαφερον.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#479499
rocsta έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε: ταυτοχρονα το στιβαρο πατημα του, (φαρδια μετατροχια και σχετικα μακρυ μεταξονιο στην κατηγορια) πρωταγωνιστουν σε καθε επομενη στροφη με ενα σχετικα σβελτο σταθερο ρυθμο.

Φαρδιά μετατρόχια και σχετικά μακρύ μεταξόνιο δεν έχει πάντως. Τα μόνα που έχουν μικρότερες αυτές τις διαστάσεις είναι τα Golf και Α3.


...στην κατηγορια του vag group ηθελα να πω, αν και απo τα specs τους , civic και Auris εχουν ελαφρως μικροτερα μετατροχια...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#479504 Βρήκες 2 4τροχα (το ένα μόνο φυσικά είναι κανονικό αυτοκίνητο) που έχουν μικρότερα μετατρόχια. Btw το civic έχει μακράν το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας (λογικό για το τεράστιο μήκος του) και μόλις 2 χιλιοστά μικρότερο εμπρός μετατρόχιο απ' το leon.
H oυσία είναι ότι μετατρόχια-μεταξόνιο του leon είναι πιο κοντά στο κάτω όριο της κατηγορίας, παρά στο επάνω όπως αφήνεις να εννοηθεί στο αρχικό σου ποστ.
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 29 Ιαν 2018, 19:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#479511
KiloMeater έγραψε:Οδηγησα Mazda CX5, 2018





Μαζντάρα :superman: :superman:

Δεν έχω παρακολουθήσει όλο σου το σκεπτικό, αλλα αναρωτιέμαι γιατι δεν κάνεις και το 6άρι μια βόλτα.