Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#467744 Η Fiat δεν προβλεπει αλλαγη καδενας.
Ουτε φυσικα η Mercedes στα Μ271...
Το τι ειναι σωστο να γινεται ως συντηρηση ειναι αλλο πραγμα, και βασιζεται στην εμπειρια των σωστων συνεργειων.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#467813 Άντε να το γράψω σήμερα, γιορτινές μέρες.




Οδήγηση ολοκαίνουριου, διθέσιου Ιταλικού με 100% ιταλικό μοτέρ! Τόσο αγνό και ανόθευτο, που ούτε καν ραδιόφωνο δεν έχει! :twisted:

Ναι, σωστά καταλάβατε.





























Μιλάω ΦΥΣΙΚΆ για...





































Fiat doblo 1.3d 95hp! :innocent: :lol: :lol: Τι νομίζατε, καμία φερράρι;;; :lol:

Χώροι καλοί για τους οδηγό - συνοδηγό, πλαστικά σκληρά, αλλά ανθεκτικά, η ανάρτηση αξιοπρεπής (σαν να με φάνηκε πως είδα υστερούντες πίσω;;; :hmmm: παίζει...). Κιβώτιο 5άρι αρκετά καλό, το τιμονάκι ελαφρύ μεν, αξιοπρεπές δε. Ο χώρος πίσω άφθονος, με κρικάκια για να πιάνεις πράγματα, η ηχομόνωση καλούτσικη, αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, ο οποίος όχι μόνο ακούγεται αρκετά, αλλά έχει και άσχημη χροιά (πχ ο παλιότερος 1,8 της Ford που έχουμε στο transit είναι αρκετά πιο ήσυχος και πολιτισμένος).

Δύναμη, ροπή, δεν ξέρω, σαν να μην έχει καθόλου είναι... :lol: Παίζει βέβαια έναν μικρό ρολάκο και το βάρος που πρέπει να είναι αρκετό (λογικά κανα 1200άρι κιλά;;; :hmmm: άδειο...), τι να σου κάνουν τα 1248cc του μικρού;;; :lol: Τεσπα, τη δουλειά του την κάνει, πάει από το Α στο Β δηλαδή. Το κιβώτιο είναι κοντό, η πρώτη ιδίως είναι τόσο κοντή που κάνει για off roading... :lol: Βέβαια, από την άλλη, η κατανάλωση δείχνει να είναι στα 6, οπότε τουλάχιστον δεν καίει πολύ.

Στρίψιμο, φρένα κτλ δεν έχω ιδέα, στην πόλη και στο δρόμο του αεροδρομίου το οδήγησα, δείχνει πάντως να έχει τα φόντα να σου δημιουργήσει πονοκέφαλο πρώτης τάξεως σε μακρύ ταξίδι με το βουητό του κινητήρα. :lol:

Α, ναι, μην ξεχάσω και τον εξοπλισμό. Είναι το πιο βασικό και όπως είπα δεν έχει καν ραδιόφωνο :lol: . Έχει όμως κεραία... :dizzy: :metalo: :metalo: :lipsealed: Μόνο οι Ιταλοί αυτό... :lol: Έχει ESP, έχει κουμπάκι απενεργοποίησης του ASR (αντι-σπιν), όχι ότι θα έχει διαφορά, όποιος καταφέρει να το σπινάρει κερδίζει βραβείο :lol: . Έχει επίσης αρκουδίσιο (αν θυμάμαι καλά... :hmmm: ). Δεν έχει Stop-start, αλλά έχει ένα σύστημα που βαράει άμα περάσεις τα 90χαω (θέλεις ώρα να το κάνεις), το οποίο απενεργοποίησα και την επόμενη φορά που το πήρα ήταν ενεργοποιημένο και πάλι, δεν ξέρω αν ενεργοποιείται μόνο του ή κάποιος μπήκε στο μενού και το ενεργοποίησε. Μενού του tc από τον λεβιέ... Οθονίτσες και μπλιμπλίκια δεν έχει είπαμε. Πιουρίλα λέμε! :lol:

Προσεχώς θα μπει κινεζιά οθόνη με ραδιόφωνο, USB θύρα και μπλε δόντι (άτσα ο Ιταλός :s_cool ) και 2 ηχειάκια, για να μην μας βρίζουνε νυχθημερόν οι μηχανικοί. Θα χάσει λίγο σε πιουρίλα και πετρολχεντισμό, αλλά χαλάλι. :lol: Θα κατακτήσει τον κόσμο του aviation. :lol:


Συμπερασματικά: Για τη δουλειά που φτιάχτηκε είναι μια χαρά! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By fot
#467821
markvag έγραψε:Άντε να το γράψω σήμερα, γιορτινές μέρες.




Οδήγηση ολοκαίνουριου, διθέσιου Ιταλικού με 100% ιταλικό μοτέρ! Τόσο αγνό και ανόθευτο, που ούτε καν ραδιόφωνο δεν έχει! :twisted:

Ναι, σωστά καταλάβατε.





























Μιλάω ΦΥΣΙΚΆ για...





































Fiat doblo 1.3d 95hp! :innocent: :lol: :lol: Τι νομίζατε, καμία φερράρι;;; :lol:

Χώροι καλοί για τους οδηγό - συνοδηγό, πλαστικά σκληρά, αλλά ανθεκτικά, η ανάρτηση αξιοπρεπής (σαν να με φάνηκε πως είδα υστερούντες πίσω;;; :hmmm: παίζει...). Κιβώτιο 5άρι αρκετά καλό, το τιμονάκι ελαφρύ μεν, αξιοπρεπές δε. Ο χώρος πίσω άφθονος, με κρικάκια για να πιάνεις πράγματα, η ηχομόνωση καλούτσικη, αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, ο οποίος όχι μόνο ακούγεται αρκετά, αλλά έχει και άσχημη χροιά (πχ ο παλιότερος 1,8 της Ford που έχουμε στο transit είναι αρκετά πιο ήσυχος και πολιτισμένος).

Δύναμη, ροπή, δεν ξέρω, σαν να μην έχει καθόλου είναι... :lol: Παίζει βέβαια έναν μικρό ρολάκο και το βάρος που πρέπει να είναι αρκετό (λογικά κανα 1200άρι κιλά;;; :hmmm: άδειο...), τι να σου κάνουν τα 1248cc του μικρού;;; :lol: Τεσπα, τη δουλειά του την κάνει, πάει από το Α στο Β δηλαδή. Το κιβώτιο είναι κοντό, η πρώτη ιδίως είναι τόσο κοντή που κάνει για off roading... :lol: Βέβαια, από την άλλη, η κατανάλωση δείχνει να είναι στα 6, οπότε τουλάχιστον δεν καίει πολύ.

Στρίψιμο, φρένα κτλ δεν έχω ιδέα, στην πόλη και στο δρόμο του αεροδρομίου το οδήγησα, δείχνει πάντως να έχει τα φόντα να σου δημιουργήσει πονοκέφαλο πρώτης τάξεως σε μακρύ ταξίδι με το βουητό του κινητήρα. :lol:

Α, ναι, μην ξεχάσω και τον εξοπλισμό. Είναι το πιο βασικό και όπως είπα δεν έχει καν ραδιόφωνο :lol: . Έχει όμως κεραία... :dizzy: :metalo: :metalo: :lipsealed: Μόνο οι Ιταλοί αυτό... :lol: Έχει ESP, έχει κουμπάκι απενεργοποίησης του ASR (αντι-σπιν), όχι ότι θα έχει διαφορά, όποιος καταφέρει να το σπινάρει κερδίζει βραβείο :lol: . Έχει επίσης αρκουδίσιο (αν θυμάμαι καλά... :hmmm: ). Δεν έχει Stop-start, αλλά έχει ένα σύστημα που βαράει άμα περάσεις τα 90χαω (θέλεις ώρα να το κάνεις), το οποίο απενεργοποίησα και την επόμενη φορά που το πήρα ήταν ενεργοποιημένο και πάλι, δεν ξέρω αν ενεργοποιείται μόνο του ή κάποιος μπήκε στο μενού και το ενεργοποίησε. Μενού του tc από τον λεβιέ... Οθονίτσες και μπλιμπλίκια δεν έχει είπαμε. Πιουρίλα λέμε! :lol:

Προσεχώς θα μπει κινεζιά οθόνη με ραδιόφωνο, USB θύρα και μπλε δόντι (άτσα ο Ιταλός :s_cool ) και 2 ηχειάκια, για να μην μας βρίζουνε νυχθημερόν οι μηχανικοί. Θα χάσει λίγο σε πιουρίλα και πετρολχεντισμό, αλλά χαλάλι. :lol: Θα κατακτήσει τον κόσμο του aviation. :lol:


Συμπερασματικά: Για τη δουλειά που φτιάχτηκε είναι μια χαρά! :s_yes

Έτρεξαν λίγα σαλάκια ατιμε!

Διαφωνώ κάθετα με τα σχόλια για την μοτερουκλα!!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#467853
fot έγραψε:Έτρεξαν λίγα σαλάκια ατιμε!


:lol: :lol:

fot έγραψε:Διαφωνώ κάθετα με τα σχόλια για την μοτερουκλα!!


Ίσως σε πιο ελαφρά μοντέλα να είναι μια χαρά, στο doblo (που επιπλέον έχει αεροδυναμική λίγο χειρότερη από το μπακάλικο του μπαρμπα-Μήτσου), με το βάρος που κουβαλάει, ακόμα και άδειο, ζορίζεται πολύ. Δεν υπάρχει δύναμη πουθενά. Είναι αστείο! :lol: Και το οδήγησα άδειο σκέψου! Μόνο που σκέφτομαι το πως (δεν) θα πάει φορτωμένο αυτό το αμάξι με πιάνουν τα γέλια... :lol:

Αντίστοιχα το Transit (ή μήπως tourneo connect, το αντίστοιχο berlingo της ford εν πάσει περιπτώσει) με το αρχαίο 1,8td μοτέρ με 90 ατίθασα (και αγνοώ πόση ροπή) πάει σαφώς καλύτερα και το μοτέρ είναι πιο πολιτισμένο. Από οικονομία αγνοώ, μιας και δεν έχει tc η fordάκλα, αλλά δεν πιστεύω να καίει τόσο λίγο όσο το fiat.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#467864 Θα στρώσει το διζελομότορο και θα πετάει. Όχι να πάρει θέση για απογείωση βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#467946
edmond έγραψε:Θα στρώσει το διζελομότορο και θα πετάει. Όχι να πάρει θέση για απογείωση βέβαια.


Χωράει ο turboprop από τα ATR πίσω... :innocent: :lol:

Γιατί αν περιμένω να πετάξει με τον 1.3d... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#467958
markvag έγραψε:Έχει όμως κεραία... :dizzy: :metalo: :metalo: :lipsealed: Μόνο οι Ιταλοί αυτό... :lol:


σου δίνουν τη δυνατότητα να βάλεις ό,τι ραδιόφωνο-cd player σου αρέσει.

Το σκεφτόμουν τότε για αγορά στην επιβατική του έκδοση, ιδίως στο πράσινο και το πορτοκαλί που του πάνε πολύ. Δε θυμάμαι τι με χάλασε , μάλλον η τιμή του και η έλλειψη αντιπροσωπίας στην πόλη. Πάντως είναι ομορφούτσικο.
Παράκληση , βάλτε λίγο χρώμα στη ζωή σας. Νiσάφι πιά με τα γκρίζα-μουντά χρώματα , δεν τα αντέχω άλλο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#467974 Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο, δεν υπάρχει επιλογή. Ανθρακί για μένα και μάλιστα κακή του εκτέλεση.
Εσύ τι χρώμα το πήρες;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#468003 :oops: ανθρακί , γιατί το ήθελα "χθες" και τα μόνο ετοιμοπαράδοτα ήταν σε ανθρακί και μαύρο. Αλλά το ματιζ ήταν πορτοκαλί :inlove:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#468134 Και ματιζ και πορτοκαλί; Εταιρικό της ΔΕΗ;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#468148 φατσούλα
Εικόνα

τώρα αν δεν έχω τα φώτα αναμένα ή δεν κορνάρω , τα ηλίθια πουλιά που κάθονται στην άσφαλτο της Εγνατίας για να ζεσταθούν , δε με βλέπουν.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#468156
mousatos έγραψε:φατσούλα .


Είναι!
Και είναι μεγάλη επιτυχία για την Daewoo αφού το σχέδιο προοριζόταν για διάδοχος του Seicento και έφαγε άκυρο. Σίγουρα η Fiat το μετάνιωσε...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#468186 Και που να τον δεις πως το οδηγούσε το 2002 (ή 2003) στην ορεινή χαλκιδική... :omg: :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#470124 Subaru Impreza 1.6 4x4 MY2000

Εικόνα

To τελευταίο διάστημα εχω οδηγήσει αρκετά σε διάφορες συνθήκες τον ανωθεν σαμουράι. Τελευταία και πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά το ταξίδι στα Ζαγόρια όπου νομίζω ειναι το ιδανικό γι αυτό το αμάξι. Εξεπλάγην ευχάριστα ομολογώ γιατί σε βάζει σε ενα εντελώς διαφορετικό μουντ, όπου οι επιδόσεις δεν σε πολυαπασχολούν (πως να σε απασχολήσουν άλλωστε με τα 90 ατίθασα άλογα :s_sarcastic ).
Η τετρακίνηση δίνει άλλη αίσθηση στο αυτοκίνητο σε κανονικό δρόμο και γενικότερα το στήσιμο (συνεπικουρούμενο απ την αλλαγμένη ανάρτηση και το 3ποντο χαμήλωμα) σου δίνει την εντύπωση οτι μπορείς να μπεις με πολλά. Η εντύπωση δεν ειναι λανθασμένη, το τιμόνι πληροφορεί καλά και το μόνο που με ψιλοαπογοήτευσε ήταν τα φρένα του. Το κιβώτιο, δεδομένου οτι μιλάμε για τετρακίνητο, είναι σαφές.
Να σημειώσω ότι στα σχεδόν 400 χλμ που κάναμε πάνω στα βουνά έκαψε 8.5 λιτρα. Περιλάμβανε Γενικά χαλαρές βόλτες στα βουνά, αρκετά χιλιόμετρα στα χιόνια με κοντά και γυρισμό απο γιάννενα μεσω Ιονίας με 140-150.¨
Θεωρώ ότι είναι μια ειδική περίπτωση που απευθύνεται σε συγκεκριμένους αγοραστές (Τζιμ κλαρκ ακούει?) αλλά εχει ενα χαρακτήρα ρε φίλε που με έκανε πραγματικά να το απολαύσω. Αν ειχε δε 20 άλογα παραπάνω θα μεταμορφόνονταν


Το συγκεκριμένο αμάξι έχει 200.000 χλμ στην πλάτη του, είναι συντηρημένο ευλαβικά και όντως σου δίνει την εντύπωση ότι παρόλες τις φθορές του χρόνου είναι σαν καινούργιο.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#470134 Αφού πήρα φόρα μετά από τόσα χρόνια και γράφω σε μερικά θέματα (οφ τόπικ συνήθως ) ας ποστάρω φωτό από το αυτοκίνητο που νοίκιασα πέρσι για τρακ ντέι στο Λος Άντζελες (φεύγοντας από Ελλάδα είχα κανονίσει από εδώ ένα 458, αλλά μόλις είδα αυτό άλλαξα γνώμη).
Σαν γενική εντύπωση, το αμάξι σε κάνει μάγκα (μέχρι τα 5-6/10). Από εκεί και πάνω δεν έχω ιδέα, φαντάζομαι πρέπει να είσαι ήδη για να το πας όπως πρέπει.
Και τέλος ούτε το γκάζι μου έκανε εντύπωση, αλλά ο τρόπος που βάζει τη δύναμη στο δρόμο και τέλος τα φρένα, ΦΡΕΝΑ, Φ Ρ Ε Ν Α !Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα