Ουτε φυσικα η Mercedes στα Μ271...
Το τι ειναι σωστο να γινεται ως συντηρηση ειναι αλλο πραγμα, και βασιζεται στην εμπειρια των σωστων συνεργειων.
Sent >
markvag έγραψε:Άντε να το γράψω σήμερα, γιορτινές μέρες.
Οδήγηση ολοκαίνουριου, διθέσιου Ιταλικού με 100% ιταλικό μοτέρ! Τόσο αγνό και ανόθευτο, που ούτε καν ραδιόφωνο δεν έχει!
Ναι, σωστά καταλάβατε.
Μιλάω ΦΥΣΙΚΆ για...
Fiat doblo 1.3d 95hp! Τι νομίζατε, καμία φερράρι;;;
Χώροι καλοί για τους οδηγό - συνοδηγό, πλαστικά σκληρά, αλλά ανθεκτικά, η ανάρτηση αξιοπρεπής (σαν να με φάνηκε πως είδα υστερούντες πίσω;;; παίζει...). Κιβώτιο 5άρι αρκετά καλό, το τιμονάκι ελαφρύ μεν, αξιοπρεπές δε. Ο χώρος πίσω άφθονος, με κρικάκια για να πιάνεις πράγματα, η ηχομόνωση καλούτσικη, αν εξαιρέσεις τον κινητήρα, ο οποίος όχι μόνο ακούγεται αρκετά, αλλά έχει και άσχημη χροιά (πχ ο παλιότερος 1,8 της Ford που έχουμε στο transit είναι αρκετά πιο ήσυχος και πολιτισμένος).
Δύναμη, ροπή, δεν ξέρω, σαν να μην έχει καθόλου είναι... Παίζει βέβαια έναν μικρό ρολάκο και το βάρος που πρέπει να είναι αρκετό (λογικά κανα 1200άρι κιλά;;; άδειο...), τι να σου κάνουν τα 1248cc του μικρού;;; Τεσπα, τη δουλειά του την κάνει, πάει από το Α στο Β δηλαδή. Το κιβώτιο είναι κοντό, η πρώτη ιδίως είναι τόσο κοντή που κάνει για off roading... Βέβαια, από την άλλη, η κατανάλωση δείχνει να είναι στα 6, οπότε τουλάχιστον δεν καίει πολύ.
Στρίψιμο, φρένα κτλ δεν έχω ιδέα, στην πόλη και στο δρόμο του αεροδρομίου το οδήγησα, δείχνει πάντως να έχει τα φόντα να σου δημιουργήσει πονοκέφαλο πρώτης τάξεως σε μακρύ ταξίδι με το βουητό του κινητήρα.
Α, ναι, μην ξεχάσω και τον εξοπλισμό. Είναι το πιο βασικό και όπως είπα δεν έχει καν ραδιόφωνο . Έχει όμως κεραία... Μόνο οι Ιταλοί αυτό... Έχει ESP, έχει κουμπάκι απενεργοποίησης του ASR (αντι-σπιν), όχι ότι θα έχει διαφορά, όποιος καταφέρει να το σπινάρει κερδίζει βραβείο . Έχει επίσης αρκουδίσιο (αν θυμάμαι καλά... ). Δεν έχει Stop-start, αλλά έχει ένα σύστημα που βαράει άμα περάσεις τα 90χαω (θέλεις ώρα να το κάνεις), το οποίο απενεργοποίησα και την επόμενη φορά που το πήρα ήταν ενεργοποιημένο και πάλι, δεν ξέρω αν ενεργοποιείται μόνο του ή κάποιος μπήκε στο μενού και το ενεργοποίησε. Μενού του tc από τον λεβιέ... Οθονίτσες και μπλιμπλίκια δεν έχει είπαμε. Πιουρίλα λέμε!
Προσεχώς θα μπει κινεζιά οθόνη με ραδιόφωνο, USB θύρα και μπλε δόντι (άτσα ο Ιταλός ) και 2 ηχειάκια, για να μην μας βρίζουνε νυχθημερόν οι μηχανικοί. Θα χάσει λίγο σε πιουρίλα και πετρολχεντισμό, αλλά χαλάλι. Θα κατακτήσει τον κόσμο του aviation.
Συμπερασματικά: Για τη δουλειά που φτιάχτηκε είναι μια χαρά!
fot έγραψε:Έτρεξαν λίγα σαλάκια ατιμε!
fot έγραψε:Διαφωνώ κάθετα με τα σχόλια για την μοτερουκλα!!
edmond έγραψε:Θα στρώσει το διζελομότορο και θα πετάει. Όχι να πάρει θέση για απογείωση βέβαια.
markvag έγραψε:Έχει όμως κεραία... Μόνο οι Ιταλοί αυτό...
mousatos έγραψε:φατσούλα .
Προφανώς η όλη διαδικασία δεν επαφίεται στην καλή […]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]