Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#360864 Φοβερο μοτορι αυτο με τα 75. Κακο σε ολα τα επιπεδα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#360885
markvag έγραψε: Στο drive αυτού του μήνα οδηγούν το ignis 1,2 βενζίνη και μέση δοκιμής είχαν 5,4... :iconcool: Και το 4κίνητο είχε 5,9... Ποιος ο λόγος για το ντήζελ;;;
.


Το Swift ειναι λιγότερο μπάζο απο το Ignis!

< >
Άβαταρ μέλους
By elvet
#360959
Kon5 έγραψε:
markvag έγραψε:Εάν ήταν το μοναδικό μου, όχι. Το μειονέκτημα της ανύπαρκτης ηχομόνωσης και της απαράδεκτης θέσης οδήγησης δεν σε κουράζουν σε μικρές αστικές διαδρομές, αλλά αν πρέπει να κάνεις ταξιδάκι, σε κουράζουν πολύ. Ίσως με βενζίνη να είναι καλύτερο... :s_dunno

σχ4 εδώ βενζίνη με τον ίδιο θόρυβο από κινητήρα μετά τα 110 χλμ ανά ώρα πρπ και από το δρόμο. Άνεση δεν έχει και κουράζει σε ταξίδια. Κατάλαβες γιατί θέλω χιλιομετροφάγο αυτόματο για ακούραστα χιλιόμετρα? :lol: Μετά τον ιάπωνα ό,τι και να πάρω θα μου φανεί χαοτική διαφορά.

g έχεις swift?

To SX4 στο swift βασίζεται. Ιδιο εσωτερικό, ταμπλώ, χώροι (πλην αποσκευών). Ναι αδικαιολόγητα σκληρό, θορυβώδες και με πολύ περίεργη θέση οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#360962
markvag έγραψε:
mirage έγραψε:Καταναλωση νορμαλ θα ελεγα Μαρκο. Με ποσα το πηγαινες;

< >


100-120 χαω... άντε 130... Δεν ξέρω, περίμενα καλύτερα... Ιδίως βλέποντας τον δείκτη που δεν κατέβαινε... :lol: Αλλά στην ίδια διαδρομή, με ίδιες ταχύτητες η πενβέ καίει 6,5 πάνω κάτω... Περίμενα καλύτερα από 5,26 από ένα μικρό ντηζελάκι χωρίς βάρος... :s_dunno ίσως η χειρότερη αεροδυναμική, ίσως το ότι ήταν έξω από τα νερά του... :s_dunno

Στο Gpunto με τον ίδιο κινητήρα, στις ίδιες συνθήκες που περιγράφεις (100-120 χαλαρά σε εθνική) η κατανάλωση είναι γύρω στο 4,8 και σίγουρα κάτω από 5 λιτ/100χλμ. Στα 140-150 δεν πέφτει κάτω από 6...
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#361219 Το ίδιο μοτέρ με 70 άτια φοράει το corsa cdti του 2005 (αγορασμένο καινούργιο στη Λάρισα ,εποχές που απαγορεύονταν η κυκλοφορία Αθήνα -Θεσσαλονίκη και το πετρέλαιο ήταν 5-10 λεπτά ακριβότερο από τη βενζίνη!)

Το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο ,έχει σχεδόν 300.000 χλμ ,βλάβη έβγαλε μια egr στα 230000 χλμ και αυτό μόνο (δικαιολογημένα δεν έχει βάλει ποτέ από τα καλά diesel συνήθως σε ΑΠ ανεφοδιάζεται!)
Κατανάλωση μέση 6 λτ/100 , είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που δε μπορώ να βρω ένα φάσμα στροφών που να ησυχάζει το μοτέρ οπότε τέρμα το γκάζι , ίδιο θόρυβο κάνει στα 100 ίδιο στα 140 να τελειώνει το μαρτύριο μια ώρα νωρίτερα!

Τώρα ετοιμάζεται για δίσκο και όταν το κατεβάσουν θα δουν εάν θέλει και βολάν (διπλής μάζας),
Μάρκο αυτό είναι που χαλάει, το βολάν διπλής μάζας όταν αλλάζεις σε χαμηλές στροφές αλλά κυρίως όταν προσπαθείς να επιταχύνεις από λίγα χλμ με μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν -επειδή δήθεν έχεις ροπή- και είναι πανάκριβο!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#361387
MONMAN έγραψε:Μάρκο αυτό είναι που χαλάει, το βολάν διπλής μάζας όταν αλλάζεις σε χαμηλές στροφές αλλά κυρίως όταν προσπαθείς να επιταχύνεις από λίγα χλμ με μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν -επειδή δήθεν έχεις ροπή- και είναι πανάκριβο!


Ενδιαφέρον... Αλλά όχι για εμένα, μιας και το συγκεκριμένο είναι leasing... :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#361477 Εκτος απο το μοτέρ με τα 70, έχει και αυτό με τα 90. Το τελευταίο με τα 95 άλογα ειναι σχεδόν αθόρυβο μέσα στην καμπίνα. Η ροπή του, βοηθά να κινηται κάποιος ζωηρά στην πόλη με οικονομία στο καύσιμο. Θα ήθελα να ακούσω αν σε αλλα οχήματα με αυτό το μοτέρ των 95, έχει καλές κριτικές.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#363083 Κάθε χρόνο πάμε Αυστρία για σκι και νοικιάσουμε αμάξι στο Μόναχο ...φέτος Επειδή ήμασταν 7 άτομα νοικιασαμε 2 αμάξια τύπου στεισον...ξυνισαμε λίγο όταν τα παραλάβαμε αλλά μετά από τα πρώτα 150 χιλιόμετρα και εγώ και ο άλλος οδηγός είχαμε ένα χαζό χαμόγελο .... 2 ford focus χιλιαρια στεισον ecoboost... Αν και δεν μου αρέσουν τα Φορντ αν είχα τα χρήματα θα το αγοραζα εχτες ...εννοείται φουλ έξτρα με ναβι αυτόματο πιλότο Πολύ καλό υποσύστημα .. Το αμάξι επουδενι δεν θυμίζει 1000 κυβικά ...άνετο με γκαζάκι καλο ήσυχο και πάνω απ'όλα οικονομικοτατο... 510 χιλιόμετρα ο φίλος με μέση κατανάλωση 6.5 εγώ που είμαι και κανίβαλος ειχα 7.0 .
Πραγματικα μιας και μεγάλωσα και ηρέμησα αν ειχα τα χρηματα θα το έπαιρνα να αντικαταστήσω την γιαγιά μου που είναι πλέον 16 ετών

< >
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#363109 Ένα τέτοιο diesel είχα οδηγήσει από Βερολίνο μέχρι Πράγα και επιστροφή. Και μένα μου άρεσε.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#363490 Peugeot 3008 1.2 Puretech Active Grip

Συντομη βολτα, κυριως επι της Λ. Κηφησιας, στα Βορεια προαστεια.
Απο κοντα, στατικα και ειδικα στο λευκο του td, εδειχνε στα ματια μου λιγο μεγαλυτερο απ' οτι φανταζομουν.
Ειναι αρκετα επιβλητικο το μπροστινο του και δειχνει φουτουριστικο στο προφιλ, αλλα κυριως στο πισω μερος, σε συνδυασμο με τα ιδιαιτερης σχεδιασης φωτα, σαν τρεις φαρδιες καθετες λωριδες, ανα πλευρα, οταν ειναι αναμμενα.

Μπαινοντας στο εσωτερικο, το συναισθημα του εντυπωσιασμου, ειναι τουλαχιστον στα ιδια επιπεδα, οπως οταν το πρωτοαντικρυσα απ' εξω...για την ακριβεια μαλλον σε υψηλοτερα επιπεδα.
Παρομοια αισθηση, αυτη δηλαδη καποιου που να παιζει σε ταινια...επιστημονικης φαντασιας, ειχα να νιωσω απο την στιγμη που βρεθηκα για λιγο πισω απο το τιμονι μιας Bmw i3!

Σχεδιαστικα προκειται για το πλεον εντυπωσιακο εσωτερικο που εχω δει στην κατηγορια τιμης και οχι μονο.
Τα υλικα ειναι αρκετα καλα, το φινιρισμα αρκετα προσεγμενο και ο συνδυασμος υλικων-χρωματων-σχεδιασης δημιουργει μια πολυ ευχαριστη αισθηση. Δυστυχως δεν εστιασα σε λειτουργειες και διακοπτες στην κεντρικη κονσολα για να εχω μια αποψη σε επιπεδο εργονομιας, μονο καποιες μικρορυθμισεις απο τον κλιματισμο εγιναν, απο την κεντρικη οθονη αφης, κατι αρκετα ευκολο, γρηγορο και χαρις στο σημειο που βρισκεται, χωρις ουσιαστικα να χρειαστει να παιρνει κανεις την προσοχη του απο τον δρομο.

Δεν δυσκολευτηκα να βρω την ιδανικη θεση οδηγησης, (1,90μ υψος, 90κιλα) παρα την σκαλωτη ρυθμιση πλατης και το λιγο χαμηλοτερα τοποθετημενο μικροσκοπικο τιμονι, σε σχεση με τα οργανα του ταμπλω.
Αρκετα ανετα λοιπον στην θεση του οδηγου και γενικοτερα ενα ευρυχωρο εσωτερικο, οχι μονο για τους μπροστινους, αλλα και για τους πισω επιβατες, τουλαχιστον ετσι ηταν για εμενα, οταν μετα την βολτα, καθισα δοκιμαστικα πισω ακριβως απο την θεση του οδηγου, με τις δικες μου προηγουμενες ρυθμισεις.
Οπως διαπιστωσα απο το εσωτερικο του, θεωρω οτι 4 ενηλικα ατομα (συν ενα ανηλικο ισως στο κεντρο πισω...) με τις αποσκευες τους, μπορουν να κινηθουν ιδιαιτερα ανετα, ακομα και σε μεγαλα ταξιδια.

Ξεκινωντας, ο 3κυλινδρος εδειχνε αρκετα προθυμος και αμεσος στο παραμικρο πατημα του γκαζιου. Μαλιστα αξουγοταν ελαχιστα, μονο μετα το μεσαιο ευρος στροφων γινεται αντιληπτο οτι προκειται για 3cyl κινητηρα και αυτο με κατεβασμενο τζαμι. Το σημαντικοτερο ομως ηταν οτι απουσιαζε παντελως καθε ειδους κραδασμος στο εσωτερικο, αλλα και τυχον σκορτσαρισμα με 2η σχεση ρολλαριστος, κατι που στις χαμηλες στροφες δεν ειναι σπανιο σε πολλες τετοιες υλοποιησεις.

Χαρις την σχεδον ευθεια τοποθετηση του καπω, αλλα και τους μεγαλους εξωτερικους καθρεπτες δεν χρειαζεται πολυς χρονος για να συνηθισει κανεις το μεγεθος του.

Το τιμονι εχει μεταβαλλομενη αισθηση βαρους, αναλογα με την ταχυτητα, σχετικα ελαφρυ στην αρχη και βαραινει σταδιακα. Συνδυαστικα παντως και με την μικρη του διαμετρο η συνολικη αισθηση και πληροφορηση μου φανηκε πολυ καλη για την κατηγορια.
Στα ιδια καλα επιπεδα ενιωσα να λειτουργει και η αναρτηση, παρολη την αποσταση απο το εδαφος το αμαξωμα δεν εγερνε σχεδον καθολου κατα το στριψιμο, δινοντας περισσοτερο την εντυπωση οτι οδηγω ενα καλορυθμισμενο station και οχι ενα Crossover/Suv.
Moνο σε μια-δυο εντονες εγκαρσιες κακοτεχνιες η πισω αναρτηση αντιδρουσε καπως ξερα, κατι που νομιζω οφειλεται σε ενα βαθμο και στα χειμερινα (στανταρ στην μεσαια εξοπλιστικα Active Grip εκδοση) ελαστικα.

Οδηγωντας στην ελαφρια κινηση -στην καθοδο, γιατι στην ανοδο ηταν διαφορετικα...- επι της Λ. Κηφησιας, σε καποια μικροκενα πιεσα οσο μπορουσα τον μικρο βενζινοκινητηρα, ωστε να εχω μια καλυτερη εικονα για τις δυνατοτητες του, εχοντας παραλληλα και μια ευγενεστατη και προσχαρη πωλητρια στο δεξι καθισμα.
Με δυο ατομα τουλαχιστον, μπορω να πω οτι το βρηκα αρκετα πιο σβελτο απ' οτι φανταζομουν, για την χωρητικοτητα του κινητηρα αλλα και τον ογκο του αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα μεχρι και την 3η σχεση, το τραβηγμα του ηδη απο τις 1,500σαλ περιπου, ηταν απροσμενα δυνατο για την ονομαστικη ροπη των 23χλγ, αν δεν γνωριζα την τιμη θα πιστευα οτι ειναι γυρω στα 30χλγμ, οπως σε αρκετα diesel 1,600αρια, με την διαφορα οτι εδω ο βενζινοκινητηρας δεν ψοφαει πχ στις 3,500σαλ, αλλα εχει να δωσει ακομα τουλαχιστον μεχρι τις 5,000σαλ και επειτα ξεφουσκωνει μεν αλλα σταδιακα και οχι αποτομα.
Ηδη ομως με στροφαρισμα στο στυλ των diesel (μεχρι τις 3,500σαλ και μετα επομενη αλλαγη...) στην προκειμενη
βρισκεσαι να περνας σχεδον...τα παντα γυρω σου, χωρις ιδιαιτερη δυσκολια, χαρις και το ακριβες μεν 6αρι χειροκινητο, παροτι το κουμπωμα για καθε σχεση χρειαζεται λιγο περισσοτερη δυναμη απο το αναμενομενο.

Η ηχομονωση επισης μου φανηκε σε αρκετα υψηλα επιπεδα, ακομα και ο θορυβος κυλισης απο τα χειμερινα ελαστικα σχεδον δεν ηταν αντιληπτος, τουλαχιστον σε ταχυτητες των 110km/h.

Δυστυχως δεν υπηρχε η δυνατοτητα να δοκιμασω σε καποια γλυστερη/χωματινη επιφανεια, τις οποιες δυνατοτητες με τα χειμερινα ελαστικα μαζι με καποιο απο τα εναλλακτικα προγραμματα λειτουργιας, που ουσιαστικα προσομειωνει την λειτουργια ενος μπλοκε διαφορικου, οποτε αυτο ειναι κατι για το οποιο δεν εχω αποψη.

Συνολικα παντως μου αφησε πολυ θετικες εντυπωσεις, τουλαχιστον σε συνθηκες απλης, καθημερινης μετακινησης.
Σε οτι αφορα την κατηγορια, εχοντας παρει μια γευση οδηγικα απο qashqai 1.2, Tiguan 1.4/125, X1 1.5 βενζινη και Κadjar 1.5 diesel, θεωρω οτι το 3008 ειναι πολυ κοντα στην Χ1 , σε αισθηση ευχαριστησης, (feel good factor?) αλλα και οδηγησης και ανταποκρινεται σχεδον στα ιδια επιπεδα, οπως ακριβως ειναι και η διαφορα τιμης που τα χωριζει, στις αντιστοιχες εκδοσεις και εξοπλισμους.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#364875
Κίκιζας . έγραψε:Σε οτι αφορα την κατηγορια, εχοντας παρει μια γευση οδηγικα απο qashqai 1.2, Tiguan 1.4/125, X1 1.5 βενζινη και Κadjar 1.5 diesel, θεωρω οτι το 3008 ειναι πολυ κοντα στην Χ1 , σε αισθηση ευχαριστησης, (feel good factor?) αλλα και οδηγησης και ανταποκρινεται σχεδον στα ιδια επιπεδα, οπως ακριβως ειναι και η διαφορα τιμης που τα χωριζει, στις αντιστοιχες εκδοσεις και εξοπλισμους.


Ναι, αλλά το Peugeot, δεν είναι premium όπως η Χ1. :rtfm:

Και επιπλέον, τώρα δεν έχουν τα ίδια μοτέρ όπως παλιά, που ήταν πολύ πιο premium (γιατί χαλούσαν περισσότερο). Τώρα η Peugeot βάζει τα δικά της. Που δεν θα χαλάνε τόσο, άρα @@, δεν πρόκειται ποτέ ν' ανέβει κατηγορία.
:s_biggrin

Εγώ θα πάρω Χ1 1.5 diesel με M-pack (για μούρη) στα 35Κ για να γουστάρω. :metalo:
Καμία σχέση, απόλυτο μηχάνημα μούρης, όχι σαν το 3008. :svivhaha:
Εντάξει, μπορεί το Peugeot να είναι πιο εντυπωσιακό, να έχει καλύτερο και πιο ποιοτικό εσωτερικό, να είναι πιο άνετο, να χαλάει λιγότερο, να κοστίζει φθηνότερα η συντήρηση, αλλά η BMW X1 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, γιατί έχει σήμα βαρύ σαν ιστορία. Και αυτό τα λέει όλα.
:s_thumbsup

Γι' αυτό, πήγαινε Κίκιζα κι οδήγησε μια Χ1 και μην χάνεις άδικα το χρόνο σου. Ή έστω μια BMW 2 ActiveTourer. Όχι τις γαλλικές χαζομάρες. Α, και εννοείται, μακριά από ιταλικά. Μπουρδέλα, ακόμη και με υγραέριο δεν παθαίνουν τίποτε τα μοτέρ τους, καμία σχέση με τα ντελικάτα μοτέρ των BMW που μόνον την καλύτερη βενζίνη καταδέχονται (και παρόλη την καλή βενζίνη, πάλι θα χαλάνε μπεκ και πολλαπλασιαστές).
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#364904 Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω , ας το προσπεράσουμε.