Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#456762
belgarion έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Οντως, ισχυει και σημερα το ιδιο. Aπλως η πολυ μεγαλη διαφορα τιμης στην πραγματικη αντιστοιχια δυναμικων χαρακτηριστικων και τοτε (πχ Prisma 1.6i.e vs 318i και οχι 316i και αντιστοιχα Αudi 80 1.8E και οχι 1.6) στην χωρα μας, εκανε ακομα πιο ξεκαθαρο το vfm στα Ιταλικα, εως και επιλογη μονοδρομο, σε συνδυασμο με το φιλικο κλιμα, που δεν ταλαιπωρουσε σε μακροχρονια κατοχη τα αμαξωματα, με σκουριες, αντιθετως απ' οτι επικρατουσε στην Βορεια Ευρωπη. :)
Πες τώρα και πόσες Prisma ή και Dedra αν θες βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και πόσες 190/ Ε30/ 80 "αυγό"?

< >


Φυσικα περισσοτερα Γερμανικα...Το "γιατι", δεν το ξερεις?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#456764
Κίκιζας . έγραψε:
Φυσικα περισσοτερα Γερμανικα...Το "γιατι", δεν το ξερεις?


γιατι?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#456770
Κίκιζας . έγραψε:
belgarion έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Οντως, ισχυει και σημερα το ιδιο. Aπλως η πολυ μεγαλη διαφορα τιμης στην πραγματικη αντιστοιχια δυναμικων χαρακτηριστικων και τοτε (πχ Prisma 1.6i.e vs 318i και οχι 316i και αντιστοιχα Αudi 80 1.8E και οχι 1.6) στην χωρα μας, εκανε ακομα πιο ξεκαθαρο το vfm στα Ιταλικα, εως και επιλογη μονοδρομο, σε συνδυασμο με το φιλικο κλιμα, που δεν ταλαιπωρουσε σε μακροχρονια κατοχη τα αμαξωματα, με σκουριες, αντιθετως απ' οτι επικρατουσε στην Βορεια Ευρωπη. :)
Πες τώρα και πόσες Prisma ή και Dedra αν θες βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και πόσες 190/ Ε30/ 80 "αυγό"?

< >


Φυσικα περισσοτερα Γερμανικα...Το "γιατι", δεν το ξερεις?
Γιατί και περισσότερα πουλήθηκαν αλλά και γιατί πιστεύω ότι είχαν αβαντάζ στο θέμα αντοχής, και το λέω έχοντας μεγαλώσει με Kadett του 80 που αποσύρθηκε μετά από 29 χρόνια όντας εν κυκλοφορία , με μηδενική συντήρηση από ένα σημείο και μετά( λάδι μόνο προσθέταμε από ένα σημείο και μετά) . Δεν θα μιλήσω καν για τα καθετονια πατέρα και νονού , γιατί αυτά ηταν και τα αμάξια που έφτιαξαν το όνομα της Mercedes-Benz. Επί της ουσίας, από το 75 έως και το 85 οι Γερμανοί έπαιζαν μόνοι τους σε επίπεδο ποιότητας σε συνδυασμό με την εμφάνιση και καθιέρωση των Ιαπώνων, αρχικά με το καλό τους vfm και στη συνέχεια με την ποιότητα και αντοχή τους. Να θυμίσω ότι την ίδια εποχή κατέρρευσε η αγγλική βιομηχανία χάρη στην τραγική της ποιότητα κατασκευής, η Λαντσια αναγκάστηκε να αποσυρθεί από την Βρετανία λόγω του σκανδάλου της σκουριάς, η Άλφα Ρομεο χρεοκόπησε και κατέληξε στα χέρια της Φιατ, οι Αμερικανοί έφτιαχναν αμάξια 5.000 κυβικών με 140 άλογα που έμειναν στην ιστορία ως malaise era cars, οι γάλλοι όπως και οι Ιταλοί αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από την Αμερική, ενώ μας άφησε χρόνους και η Chrysler Europe (simca, talbot, sunbeam , Hillman κλπ).

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#456771
Focusman91 έγραψε:Η διαδρομή ήταν εντελώς άλλη ε?

< Note >
Άλλη σε σχέση με παλιότερα εννοείς?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#456887
belgarion έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Οντως, ισχυει και σημερα το ιδιο. Aπλως η πολυ μεγαλη διαφορα τιμης στην πραγματικη αντιστοιχια δυναμικων χαρακτηριστικων και τοτε (πχ Prisma 1.6i.e vs 318i και οχι 316i και αντιστοιχα Αudi 80 1.8E και οχι 1.6) στην χωρα μας, εκανε ακομα πιο ξεκαθαρο το vfm στα Ιταλικα, εως και επιλογη μονοδρομο, σε συνδυασμο με το φιλικο κλιμα, που δεν ταλαιπωρουσε σε μακροχρονια κατοχη τα αμαξωματα, με σκουριες, αντιθετως απ' οτι επικρατουσε στην Βορεια Ευρωπη. :)
Πες τώρα και πόσες Prisma ή και Dedra αν θες βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμη και πόσες 190/ Ε30/ 80 "αυγό"?

< >


Στην Αθηνα υπαρχουν αλλα στην Θεσσαλονικη με τον πληθισμο που εχει επαφες με γερμανια, σιγουρα δεν βλεπεις.... Εγω την Εφερα τον Ιανουαριο του 87, στο καραβι απο Ανκωνα ηταν αλλη μια Πρισμα, ενω απο γερμανια μερια ηταν ολα τα αλλα!!!! ειναι και αυτος ενας λογος... Α!!! να μην λεμε ποσα κυκλοφορουν ακομα... ποσα γερμανικα σερνονται ειναι πιο εκριβες....
Άβαταρ μέλους
By GTS
#456916 Στην γειτονια παρκαρει ενα Ντελτα Τουρμπο απο εκεινη την εποχη σε αρκετα καλη κατασταση. Βεβαια ειναι μεγεθος Γιαρις πια...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#457026 Και για να γραψω και κάτι εντός θέματος:
Οδήγησα χθες το Volvo S90 D4. Το είχα στην διάθεση μου για περίπου 40΄και το οδήγησα στην Εγνατία και σε ένα κομμάτι της ειδικής της Δωδώνης (σχετικά ανοιχτό με ποικιλία στροφών). Αρκετά καλή θέση οδήγησης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη, εσωτερικό ίδιο με του XC60 (το XC90 έχει διαφορετικό). Οθόνη με 3-4 επίπεδα πληροφοριών για ηχοσύστημα, κλιματισμό και πλοηγό, προβολή του χάρτη και μπροστά στον οδηγό ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο. Επίσης έδειχνε και τα σήματα για όρια ταχήτητας κλπ στον πίνακα οργάνων. Ξεκίνησα την οδήγηση στο comfort, κρατάει ρελαντί στις 800σαλ περίπου και γενικά είναι λίγο ράθυμο στην εκκίνηση. Μπαίνοντας Εγνατία , επιτάχυνση και άνετα ανέβηκα στα 170 περίπου , δεν σε κολλάει προφανώς στο κάθισμα, είναι όμως αρκετά σβέλτο και πρέπει να κοιτάξεις για να καταλάβεις με πόσα πας. Ελάχιστοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από το πάνω μέρος των παραθύρων και αυτοί αισθητοί με κλειστό το ηχοσύστημα. Επειδή ζεσταινόμουν πάω να αλλάξω θερμοκρασία στον διζωνικό και θυμήθηκα τον realzeus, αφού δεν έβλεπα χειριστήρια, το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να πατήσω πάνω στην θερμοκρασία στην οθόνη για να μου βγάλει μια κάθετη μπάρα με όλες τις βαθμίδες και να πατήσω αυτό που θέλω. Μου φάνηκε και ανακριβές και υπό προυποθέσεις επικίνδυνο, σίγουρα με εξοικείωση γίνεται πιο εύκολο αλλά καμιά σχέση με την ρύθμιση με κλειστά μάτια ενός περιστροφικού χειριστηρίου ή ακόμε και ενός +/- με φυσικά κουμπιά. :thumbsdown:
Πλησίαζοντας με αρκετά έναν που αποφάσισε να προσπεράσει χωρίς να κοιτάξει, το αυτοκίνητο με ειδοποιησε με ηχητικό και οπτικό (κόκκινο τρίγωνο) σήμα εν είδη early collision warning. Μπαίνοντας στη σήραγγα της Δωδώνης , το οδόστρωμα έχει σε όλο το μήκος ανωμαλίες που δημιουργούν ταλαντώσεις σε αρκετά αυτοκίνητα και ένα αίσθημα τρέμουλου, στο Volvo πάντως ήταν ανεπαίσθητο και αν δεν το περίμενα μπορεί και να μην το καταλάβαινα. Βγαίνω στον επαρχιακό και αρχίζω να πιέζω, χωρίς όμως υπερβολές. Το αμάξι κρύβει αρκετά καλά τον όγκο του, έχει καλά φρένα , το βασικό του πρόβλημα όμως είναι το κιβώτιο σε συνδυασμό ίσως με lag . Αν φρενάρεις πριν την στροφή , όταν επανέρχεσαι στο γκάζι καταλαβαίνεις ότι αργεί να ξαναδώσει ισχύ και αυτό συνέβαινε σε κάθε στροφή, είτε φουρκέτα είτε πιο ανοιχτή με 100+ χιλιόμετρα, πάντα έχεις την αίσθηση ότι το αμάξι πατινάρει και ουσιαστικά δεν μπορείς να οδηγήσεις ομαλά με ρυθμό. Επίσης μου την έσπασε που στην αυτόματη λειτουργία δεν έδειχνε σε ποια από τις 8 σχέσεις είναι και το έκανε μόνο στην σειριακή ( με το + προς τα εμπρός που όντως είναι ανάποδο σε σχέση με την κίνηση του αυτοκινήτου). Στην επιστροφή . όντας στο Dynamic , παρατήρησα ότι το τιμόνι βαραίνει τεχνητά όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα , σε σημείο που πάνω από τα 180 να γίνεται ως και κουραστικό. Να πω επίσης ότι σε κάποιες φάσεις το αμάξι μου έδωσε μια αίσθηση πλεύσης γύρω από τον διαμήκη άξονα , αριστερά δεξιά δηλαδη, χωρίς να έχει αντίστοιχα θέματα μπροστά πίσω. Συνολικά θα έλεγα ότι θα μου άρεσε για ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, στον επαρχιακό όμως, αν και δεν είναι κακό , ο συγκεκριμένος συνδιασμός κινητήρα και κιβωτίου το κάνει από αδιάφορο ως κουραστικό ( To Golf με το DSG που είχα ήταν σαφώς πιο αποτελεσματικό, ακόμη και στο D, πόσω μάλλον στο S πρόγραμμά.)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461484 audi a3 sedan 1,6 tdi dsg θα εχω για 4 μερες. ηδη σημερα εκανα 340 χλμ.
Σε γενικες γραμμες είναι πολύ καλο.Εχει 11κ χλμ και φοραει good year efficiency sport αν θυμαμαι καλα τον τυπο,και ηταν μαζι με το αυτοκινητο ,εντυπωσιακα στη βροχη και ψιλοβροχο,στους δρομους της Κρητης.
Θα επανελθω μολις το παραδωσω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#461509 Φαντάσου για να λες κάτι πολύ καλό ενώ εγώ το απέρριψα. :iconcool:

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Άβαταρ μέλους
By g8777
#461516 Στα ωπα ωπα σ εχουν στην εταιρεια βλεπω. :shifty: Εκτος αν συνδυασαν το 5στερο με την ενοικιαση αυτοκινητου. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#461527 Ότι ο ντιμβης εκθειάζει γερμανικό (ακόμα και αυτό το "σε γενικές γραμμές καλό είναι" πολύ είναι) μας κάνει εντύπωση η μπά? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461529
Giuseppe Busso έγραψε:Φαντάσου για να λες κάτι πολύ καλό ενώ εγώ το απέρριψα. :iconcool:

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ


το ``καλο`` το δικο μου ,δεν αναφέρεται στα ταμπλα στα μπιχλιμπιδια και στα νικελα.
Μην μπερδευεσαι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#461531
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Φαντάσου για να λες κάτι πολύ καλό ενώ εγώ το απέρριψα. :iconcool:

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ

ΦΑΝΤΑΣΟΥ


το ``καλο`` το δικο μου ,δεν αναφέρεται στα ταμπλα στα μπιχλιμπιδια και στα νικελα.
Μην μπερδευεσαι.


Το ίδιο λέμε.

Πες και τις άλλες αρετές του αυτοκινήτου και ίσως απολαύσεις βόλτα με τον Δον Κιχώτη. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#461538
g8777 έγραψε:Στα ωπα ωπα σ εχουν στην εταιρεια βλεπω. :shifty: Εκτος αν συνδυασαν το 5στερο με την ενοικιαση αυτοκινητου. :iconcool:


όταν κάθε 45 μερες ενοικιάζεις αυτοκινητο από αυτους,τον χειμωνα τουλάχιστον που κάθονται πολλα αυτοκίνητα, σε προσεχουν.
Ζητησα 308 που δεν εχω οδηγησει,αλλα δεν ειχαν.
5 αστερο εάν πληρωσει η αφεντικινα μου,παιζει να κοψει και το κολοχαρτο από την τουαλετα και να βαλει βρυσακι για οικονομια. :shifty: