Το αυτοκίνητο με 7500 ταλαιπωρημένα χιλιόμετρα, έχει ίδιο μοτέρ/κιβώτιο με το δικό μου 118i, και παρότι ουσιαστικά είναι στο ίδιο πάτωμα, είναι σε όλα του αρκετά καλύτερο από την 1. Λίγο πιο αθόρυβο, ακόμα λιγότερους κραδασμούς στο ρελαντί, λιγότερο κραδασμό στο start/stop, αρκετά λιγότερο θόρυβο κύλισης, ακόμα καλύτερη ανάρτηση...το τελυταιο με έναν αστερίσκο.
Η συγκεκριμένη έκδοση με την Μ ανάρτηση και τις 19" ζάντες, είναι αχρείαστα σκληρή, αλλά παράλληλα δεν κοπανάει, ούτε κρασαρει σε εγκάρσιες όπως θα περίμενε κανείς. Σε αυτοκινητόδρομο το λες και κουραστικό, σε συνδιασμο με τα όχι τόσο άνετα καθίσματα και την στραβή θέση οδήγησης που για κάποιο λόγο είχαν οι μπεμβε αυτής της περιόδου. Αλλά είναι τέτοιο το isolation που παραδόξως είναι λιγότερο ενοχλητικό μέσα στην πόλη. Θεωρώ λοιπόν ότι με μια απλή ανάρτηση, είτε comfort είτε πολύ περισσότερο advantage, αν ακολουθει την ιδια διαβαθμιση οπως η σειρα 1, θα ειναι εξαιρετικη, σημαντικα ανωτερη της 1.
Ακόμη και το μοτέρ, ίδιο με το δικό μου, σου δίνει την αίσθηση ότι "αρπαει" καλύτερα, που είμαι σίγουρος ότι σε απόλυτα νούμερα αν δεν είναι το ίδιο παίζει να είναι και χειρότερο. Σίγουρα μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το ονομαστικά δυνατότερο Τ3 του XC40. Οι μεγάλοι τροχοί επίσης εξαλείφουν πλήρως το σπινιαρισμα σε νορμαλ εκκίνησεις σε αναφορικούς δρόμους που παρατηρείς χωρίς καθόλου προσπάθεια στο δικό μου.
Στα υπόλοιπα, την άθλια εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνει και το παρωχημένο εσωτερικό με το idrive 6, και τα διαφορά γνωστά εργονομικά φάουλ, όπως το τιμόνι που κρύβει το κάτω μέρος του καντράν, το πολύ κοντό υποβραχιωνιο κα. Ουσιαστικά είναι ένα σχέδιο 10+ ετών και φαινεται. Από την άλλη όμως δεν έκανε μέσα ούτε τσικ, τίποτα, ναδα. Απίστευτη αίσθηση ποιότητας και στιβαροτητας.
Εν κατακλείδι, δεν θα το αγόραζα εννοείται για κανένα λόγο, όμως δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικο (για την κατηγορία) αυτοκίνητο.