Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#841290 Έχοντας συμβιώσει μερικες μέρες τώρα (από σπόντα θα έλεγα) με ένα Χ2 18i ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι η ασχημια των τελευταιων ετων ειναι εντελως επιτηδευμενη, ακριβως για να αποδειξουν οτι ειναι τοσο καλα τα αυτοκινητα τους που στο δρομο θα κερδισουν τον επιδοξο αγοραστη ακομη κι αν δεν αντεχει να τα βλεπει. Νταξ, προφανως παιζει και το σημα ρολο.. :lol:

Το αυτοκίνητο με 7500 ταλαιπωρημένα χιλιόμετρα, έχει ίδιο μοτέρ/κιβώτιο με το δικό μου 118i, και παρότι ουσιαστικά είναι στο ίδιο πάτωμα, είναι σε όλα του αρκετά καλύτερο από την 1. Λίγο πιο αθόρυβο, ακόμα λιγότερους κραδασμούς στο ρελαντί, λιγότερο κραδασμό στο start/stop, αρκετά λιγότερο θόρυβο κύλισης, ακόμα καλύτερη ανάρτηση...το τελυταιο με έναν αστερίσκο.

Η συγκεκριμένη έκδοση με την Μ ανάρτηση και τις 19" ζάντες, είναι αχρείαστα σκληρή, αλλά παράλληλα δεν κοπανάει, ούτε κρασαρει σε εγκάρσιες όπως θα περίμενε κανείς. Σε αυτοκινητόδρομο το λες και κουραστικό, σε συνδιασμο με τα όχι τόσο άνετα καθίσματα και την στραβή θέση οδήγησης που για κάποιο λόγο είχαν οι μπεμβε αυτής της περιόδου. Αλλά είναι τέτοιο το isolation που παραδόξως είναι λιγότερο ενοχλητικό μέσα στην πόλη. Θεωρώ λοιπόν ότι με μια απλή ανάρτηση, είτε comfort είτε πολύ περισσότερο advantage, αν ακολουθει την ιδια διαβαθμιση οπως η σειρα 1, θα ειναι εξαιρετικη, σημαντικα ανωτερη της 1.

Ακόμη και το μοτέρ, ίδιο με το δικό μου, σου δίνει την αίσθηση ότι "αρπαει" καλύτερα, που είμαι σίγουρος ότι σε απόλυτα νούμερα αν δεν είναι το ίδιο παίζει να είναι και χειρότερο. Σίγουρα μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το ονομαστικά δυνατότερο Τ3 του XC40. Οι μεγάλοι τροχοί επίσης εξαλείφουν πλήρως το σπινιαρισμα σε νορμαλ εκκίνησεις σε αναφορικούς δρόμους που παρατηρείς χωρίς καθόλου προσπάθεια στο δικό μου.

Στα υπόλοιπα, την άθλια εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνει και το παρωχημένο εσωτερικό με το idrive 6, και τα διαφορά γνωστά εργονομικά φάουλ, όπως το τιμόνι που κρύβει το κάτω μέρος του καντράν, το πολύ κοντό υποβραχιωνιο κα. Ουσιαστικά είναι ένα σχέδιο 10+ ετών και φαινεται. Από την άλλη όμως δεν έκανε μέσα ούτε τσικ, τίποτα, ναδα. Απίστευτη αίσθηση ποιότητας και στιβαροτητας.

Εν κατακλείδι, δεν θα το αγόραζα εννοείται για κανένα λόγο, όμως δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικο (για την κατηγορία) αυτοκίνητο.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#841292 και εμενα σε ενα διημερο ταξιδι στο Πηλιο που το ειχα οδηγησει,μου ειχε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#841411 Ίσως αυτή να ήταν η μόνη bmw που θα αγόραζα. Η νέα γενιά δεν μ αρέσει καθόλου. (Δεν την έχω οδηγήσει αλλά θα το ήθελα).

.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#845599 Κάποια στιγμή στην έκθεση αυτοκινήτου στο περίπτερο της Tesla, με πλησίασαν για να συμμετάσχω σε έναν διαγωνισμό που κλήρωνε ένα model Y για το Σαββατοκύριακο.
Προφανώς δεν κέρδισα ποτέ αλλά από την επόμενη εβδομάδα άρχισαν να Μ στέλνουν μεηλ για το αν ενδιαφερομαι να οδηγήσω κάποιο μοντέλο.
Το αποκορύφωμα ήταν προηγούμενη Τετάρτη που με πήραν τηλέφωνο. Στην αρχή τους είπα όχι αλλά η σύντροφος επέμεινε να οδηγήσω το Model Y.

Και κάπως έτσι σήμερα στις 18:30 οδήγησα ένα ανθρακί Model Y Long Range.

Εξωτερικά το χρώμα μετράει πολύ. Σαν σχέδιο προτιμώ το model 3. Αλλά και το Y συνηθίζεται.
Μια κυρία μας εξήγησε κάποια πραγματακια.

Αν αφιερώσεις ένα εικοσάλεπτο μαθαίνεις τα κατατόπια στα μενού.
Η ποιότητα δεν είναι η καλύτερη αλλά οκ, τεχνολογία αγοράζεις.

Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι καταιγιστική. Δεν το έχω ξαναζήσει σε άλλο όχημα αυτό. Το κορίτσι ζαλίστηκε ήδη στη δεύτερη γκαζιά (δυστυχώς).

Το regenerative braking, χρήσιμος βοηθός στην πόλη. Με έχει βοηθήσει και το πατίνι στο να το μάθω (μη γελάτε ρε).

Η πόλη δεν είναι το φόρτε του. Δεν κόβει πολύ το τιμόνι. Οι κάμερες βοηθάνε κάπως την κατάσταση.

Εθνική οδό περίμενα κάτι καλύτερο από άποψη ησυχίας. Κυρίως φταίνε τα λάστιχα.

Κατά τα άλλα διαπίστωσα άνεση και ωραία οδηγική αίσθηση. Δεν με ενόχλησε κάτι. Μου αρεσε. Προσπάθησα να δοκιμάσω το Autopilot αλλά ήθελε να το ρυθμίσω εν στάσει. Εξεχασθην. Δεν πειράζει δοκίμασα τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας με θετικό πρόσημο, εννοείται.

Μια ώρα κράτησε το test drive. Εκτίμησα πολύ ότι μας άφησαν μόνους μας. Λέγεται καλή πίστη και εκτιμάται.

Δεν ξέρω αν πράγματι θα είναι το μέλλον. Θα το αγόραζα κάποια στιγμή. Ίσως και σύντομα. Αλλά δεν έχω θέση στάθμευσης, δεν χρειάζομαι ακόμα τους τεράστιους χώρους και ένα ανθρακί Formentor μου έχει κλέψει την καρδιά. :iconcool:

Όποιος θέλει το μεταφέρει και στο Tesla forum.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#845654 Την Κυριακη ετυχε να οδηγήσω ένα 2008 (long story). Δεν ήταν το facelift, ηταν χειροκίνητο όποτε μάλλον με τα 100αλογα, αν και του παιδιού που του το έδωσαν ελεγε οτι ειναι αυτο με τα 130, οποτε μπορει να το εβγαζαν και χειροκινητο πριν το facelift :s_dunno

Στο δρόμο πάντως πιο πολύ για 130 παρά για 100 φαινόταν. Καλό μοτεράκι, όχι ιδιαίτερα θορυβωδεςμ τραβούσε από χαμηλά αδιαμαρτύρητα. Δεν το έλιωσα και κοφτές βέβαια όποτε μπορεί και γι αυτό να μην φάνηκε η διαφορά μεταξύ 100-130.

Είχα καιρό να οδηγήσω χειροκίνητο, μια χαρά μου φάνηκαν οι διαδρομές, λίγο λαστιχένια η αίσθηση, κι ο συμπλέκτης απομόνωνε σχετικά χαμηλά αλλά δεν είχε μεγάλη διαδρομή. Από την άλλη μπορεί να ήταν περισσότερο η αμπαλιαση μου το jerkiness σε εκκίνηση και 1η-2α :oops:

Θέση οδήγησης, όπως έχω πει κι άλλες φορές τραγωδία. Εκεί που είχα το κάθισμα για να βλέπω τα όργανα ήταν τερμα άβολη, τα καθίσματα άνετα αλλά με ελάχιστη στήριξη.

Επίσης εντύπωση μου έκανε η ευαισθησία του collision warning system σε σχεση με τα αλλα δυο που οδηγω καθημερινα. Ευτυχως δεν εκανε και pre charge τα φρενα.

Κατα τα αλλά, τερμα άνετο στο δρόμο, σε βάρος οποιασδήποτε υπόνοιας sportiness εννοείται, αλλά ότι πρέπει νομίζω για το κοινό που απευθύνεται, και με εξαιρετικα χαμηλο θορυβο κυλισης, χαμηλοτερο απο την 118 πχ στα σαγρε κομματια της Βουλιαγμενης. Το μόνο ενοχλητικό το side hoping του πισω ημιακαμπτου οταν ενας απο τους πισω τροχους χτυπαει σε καποια λακουβα/φρεατιο.

Πολλά μου φαίνονται τα 24Κ, αλλά από την άλλη εκει που έχουν φτάσει οι τιμές, μάλλον τα δικαιολογεί.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#845658
Zeus έγραψε:ηταν χειροκίνητο

:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#845659 Είσαι ψηλότερος από μένα, για μένα το 2008 έχει την καλύτερη θέση οδήγησης που έχω μπει, μιλώ για όλα τα SUV τώρα.
Σου επιτρέπει να καθίσεις τέρμα κάτω, κάτι που τα υπόλοιπα δεν σε αφήνουν.
Στην δική μου περίπτωση που έχω μέτριο ύψος (178) έβλεπα όλα τα όργανα μια χαρά.
Η λύση λοιπόν είναι τα όργανα στο κέντρο! :lol: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#846000
Anonymous Founder έγραψε:Η λύση λοιπόν είναι τα όργανα στο κέντρο!


Επιμένεις σε αυτό το λάθος βλέπω. :lol:


Σύντομη γνωριμία με Μ2 και με σεβασμό στο ξένο αυτοκίνητο:

1) Δύναμη από το ρελαντί ως τον κόφτη σαν 5λιτρο ατμοσφαιρικό! Ελάχιστο lag. Πατάς και απλά εκσφενδονίζεσαι, με το 8άρι αυτόματο να δουλεύει άψογα. Στο χειροκίνητο mode λίγο πιο αργό από ένα PDK, αλλά πιο ομαλό. Δεν μπορώ να συγκρίνω με την άτμο GT4 RS, με την οποία απλά με πήγαν βόλτα, αλλά έμοιαζε πιο κούφια η Porsche χαμηλά, ενώ ψηλά, εκρηγνύονταν!!! Η BMW ήταν πιο "ατμοσφαιρική", χωρίς ξεσπάσματα, και ας ήταν τούρμπο! Έμοιαζε λίγο με την πανίσχυρη Ferrari 599 :inlove:, απλά με λιγότερη δύναμη, παντού.

2) Απίστευτο κράτημα, με τα Michelin PS 4S! Γυρνούσε φυσικά στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, λόγω ισχύος, αλλά το ASR με τα 10 στάδια, σε κρατούσε στο 1/4 ανάποδου τιμονιού, χωρίς να αγχώνεσαι. Ο handler της, που το έβγαλε τελείως off, χρειάστηκε και full opposite lock... :help:

3) Η πρόσφυση στην ευθεία ήταν το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η δική μου 330i E92, με 272 άλογα, σπινάριζε παντού και πάντα, στο άτσαλο γκάζι, και την έκοβαν τα ηλεκτρονικά. Αυτή η Μ2, με 460 άλογα, απλά έβρισκε πρόσφυση και εκτοξεύονταν! Το αποδίδω κατά 1/3 στα φανταστικά της λάστιχα, άλλο 1/3 στην γεωμετρία της ανάρτησης και τελευταίο 1/3 στο αυτόματο κιβώτιο και τα νέα ηλεκτρονικά που παραμετροποιούν την παροχή ισχύος.

4) Η ενεργή της ανάρτηση ήταν σχεδόν τέλεια στον γυρισμό από το βουνό στην πόλη. Σφιχτή σχετικά, αλλά δεν κοπάνησε πουθενά. Σε ένα σημείο μόνον πιάστηκε εξαπίνης, σε σημείο που ξέρουν οι Βόρειοι, εκεί που αρχίζει και τελειώνει η νησίδα, πριν την είσοδο της Θέρμης. Εκεί λοιπόν συντονίστηκε και χοροπηδούσε σαν καγκουρό για 200 μέτρα στις εγκάρσιες!!!

5) Φρένα δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερα, αλλά η δύναμη τους ήταν συγκλονιστική, μια φορά που χρειάστηκαν.


Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.


ΥΓ: Συνεχίστε να μιλάτε για τα περίπτερα... :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#846001 Μπράβο Άλεξ.Οντως προσωπικά έχω βγει τελείως εκτός...
Δεν έχει ελεγχόμενο διαφορικό αυτή?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#846009
GTS έγραψε:θα το παρεις?


Αν πουλήσω κανένα νεφρό ακόμα... :lol:


Dimsabas έγραψε:Στείλε καμιά φωτογραφία να το κάνουμε αρθράκι.


Έχω κάτι τραγικές από το αρχαίο κινητό μου. Αν θες στις στέλνω. Υπάρχουν βέβαια και καλύτερες, από τους επαγγελματίες που ήταν εκεί, αλλά εκεί φαντάζομαι υπάρχει θέμα δικαιωμάτων.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#846012 Διάκο βρες ενα κινητό της τελευταίας δεκαετίας, οποιοδήποτε. :s_hang

Ξεκίνα γραφε βίντεο,πες στου ΣουΧου ότι απαιτείς τις φωτό για να γράψει άρθρο ο Σαμπας στο Drive. :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#846016 Τζι, εγώ ενώνω τα περιοδικά. :s_roses

Και ο ΣΧ φίλος και ο Κουτσουφλάκης φίλος. :iconcool: