Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#549204 με καθυστερηση 12+ ετων οδηγησα για 2 μερες σε ολο το λεκανοπεδιο ένα Cayenne 3.6 του 2006, με αεραναρτηση και πολλα καλούδια (δεν ξερω τι ηταν εξτρα η όχι) αλλα ειχε από όλα. Με εντυπωσιασαν οι αισθητήρες παρκαρίσματος με τις φωτεινες ενδείξεις μπροστα στο παρμπρίζ, Τα φρενα του αψογα ειχε 135.000 χλμ δεν ακουγότανε κιχ μεσα το δερματινο σαλονι σε πολύ καλη κατασταση ακομα και η θεση οδηγου που ο ιδιοκτητης είναι 13ο+ κιλα..τηλεφωνο με σιμ καρτ δευτερη με τον βραδυνο φωτισμο το ταμπλο ομορφο και ευαναγνωστο… Γενικα θα ελεγα ότι αν το παρει καποιος μτχ, εχει ένα θηριο με 300 αλογα και ροπη ατελειωτη,σε καλη τιμη. Βεαια τα τελη 1100 και το μέγεθος είναι αρνητικα για την πολη αλλα για ταξιδιαρικο θα το προτιμουσα από καινουρια με 3τριπλασιες τιμες και γρηγορη απαξιωση. Μου θυμησε την Thesis 3.0 με την κυλιση που ειχε και το σαλονι και τα γκατζετακια εκεινη την εποχη, όμως καθεσαι και πιο ψηλα και εχει χωρους αν χρειαστείς ενώ το σενταν όχι... Ισως αν μου περισευαν λιγα χρηματα να το εψαχνα αλλαζοντας το JUKE με ένα τετοιο...

Εκανα ανοιγματα σε λεωφόρους αδειες και εμενα με καλυψε αν και η 2.24v λογω σχεδόν μικροτερου βαρους και μηχανικου κιβωτιου είναι πιο αγρια στο αρπαγμα…. Τα χιονολαστιχα που φορουσε δε σε 18αρες ζαντες το εκανε τραινο στη βροχη...
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#550633 Ford Focus 2018 st line.

Ανθρακι, αυτό που είχε στην έκθεση.

Εξωτερικα το χρώμα είναι τέλειο. Το σχήμα ειδικά πίσω θυμίζει λίγο Fiat Tipo αλλά φαντάζομαι πως κάποια led θα υπάρχουν έξτρα, μπρος πίσω, έτσι για τη διαφορετικότητα.

Μέσα είναι φορτωμένο με τεχνολογία. Το καλύτερο μου! Είχε και Head Up Display. Ζαλίζει λίγο στη αρχή αλλά είναι απίστευτα χρήσιμο. Η :inlove: εντυπωσιάστηκε.
Θα ήθελα έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων σαν αυτό που έχουν τα Leon FR πλέον αλλά φαντάζομαι εν καιρώ κάτι θα σκεφτούν οι της Ford.

Βολεύτηκα αμέσως στη θέση οδήγησης. Κινητήρας κλασσικός 1.0 εκοπουστ, 125 άλογα με πολύ ωραίο ήχο. Εντύπωση μου έκανε που μου φάνηκε πιο σπιρτοζος απ' τον 1.5 130hp που φόραγε το Leon που είχαν για test drive.
Οδηγικά μου άρεσε πολύ. Κράτημα και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Είχε και διάφορα οδηγικά modes. Έπαιξα μεταξύ νορμαλ και σπορ και δεν είδα καμία διαφορά.

Όσο κι αν λέω ότι το επόμενο μου αυτοκίνητο δε θα είναι Ford, μετά το ξανασκεφτομαι.

Ford Fiesta Vignale

Με τα 125 άλογα και εδώ. Καμία σχέση η ποιότητα κύλισης με το δικό μου. Με το Vignale κανεις ταξιδαρα. Είχε και συστήματα ασφαλείας. Όταν έβλεπε να φεύγεις από τη λωρίδα σου, βαραινε το τιμόνι απ' την αντίστοιχη κατεύθυνση. Στην αρχή δεν το κατάλαβα και μου είχε κάνει περίεργη εντύπωση που απ' τα 50 χλμ. Είχε βαρύνει τόσο το τιμόνι. Χρήσιμο αν πάει να σ πάρει ο ύπνος.

Το ιδανικό θα ήταν η εμφάνιση του Fiesta St με τον εξοπλισμό του Vignale. Αν γίνεται, το αγοράζω χθες!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#550640 Τιμές σου είπανε;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#550885
Έπαιξα μεταξύ νορμαλ και σπορ και δεν είδα καμία διαφορά


Είσαι 100% σίγουρος;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#551115
g8777 έγραψε:Τιμές σου είπανε;
Δεν ρώτησα να σ' πω την αλήθεια γιατί δεν ενδιαφερομουν άμεσα.
EDDIE_147 έγραψε:
Έπαιξα μεταξύ νορμαλ και σπορ και δεν είδα καμία διαφορά


Είσαι 100% σίγουρος;
Αν υπάρχει διαφορά, θα είναι τόσο μικρή που δεν μπορούσα να την καταλάβω στη μικρή διαδρομή που έκανα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#551411
EDDIE_147 έγραψε:
Έπαιξα μεταξύ νορμαλ και σπορ και δεν είδα καμία διαφορά


Είσαι 100% σίγουρος;


Εγω παντως ειδα... :lol: Στο τιμονι οχι τοσο πολυ, αλλα σιγουρα στην αποκριση γκαζιου και πιο επιθετικη χαρτογραφηση στα της αποδοσης κινητηρα.

Ωραιος ο 125αρης, μαλλον ο μοναδικος χιλιαρης (μαζι με της vag o 115αρης σε Golf...) που δεν φαινεται συμβιβασμος σε μικρομεσαιο αμαξωμα.

Σωστα σφιχτη η αναρτηση, λιγο περισσοτερο χτυπαγε η πισω καποιες φορες, πιθανον και λογω ημιακαμπτου...Σε βενζινη 150 και πανω που φοραει ανεξαρτητη, θα ειναι χρυση τομη με τις 17αρες και 50αρι προφιλ. Με τετοιο εξαιρετικο σε αισθηση τιμονι και στησιμο συνολικα, ως λατρης της σφιχτης-σπορ αναρτησης , προσωπικα θα πηγαινα στο 150αρι και με 18αρες σε αυτο το αυτοκινητο...

Μεγαλη απογοητευση τα πολυ μετρια σε στηριξη καθισματα...Οκ ξερουμε οτι δεν ειναι ST (σκετο) και δεν εχει Recaro, αλλα αυτα ηταν τα χειροτερα καθισματα που εχω βιωσει σε μικρομεσαιο, ξεροντας μαλιστα οτι προκειται και για σπορ πακετο..
:thumbsdown: . Υπερβολικα |λογοκρισία| τα πλαινα, αρκετα μαλακο το αφρωδες υλικο στο κεντρο, ουσιαστικα σχεδον καθολου ανατομικα...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#551422 ενα focus 1000αρι μας ειχαν δωσει στη Ταναγρα για το show. Οντως πολυ καλό ΕΚΤΟΣ απο το "ασε - πατα" που ξεφουσκωνε και γινοταν..... 1000αρι
ισως βεβαια εφταιγε το οτι ειχε..... 118χλμ στο κοντερ...
Οντως πολυ καλο κρατημα στο λειο :iconcool: :iconcool: :iconcool: δε μου αρεσε το οτι "κοπαναγε" για τα γουστα μου παντα στον επαρχιακο Χαλκιδα - Σχιματαρι..... Ισως το λαστιχο παρα ειναι "λεπτο"...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#552607 Οδηγησα για 500 χλμ ένα ΑΣΤΡΑ αυτοματο νοικιαρικο στην Ιορδανια Ακαμπα. Τι να πω?? δεν ειχα ξαναοδηγησει οπελ, και τα χειριστήρια στο τιμονι μου φανηκαν απαραδκτα στην λογικη τους. Αναρτηση για γελια όπως και τιμονι. Καταλαβα γιατι τελικα πουληθηκε στην Πεζω. Ευχομαι να τα βελτιωσουν Αν το ηξερα θα ζητουσα άλλο μοντελλο , ειχαν και Μιτσουμπισι αλλα ειπα να δω τα Οπελ… Ηταν βενζινη μεν αλλα οικονομικο νομιζω εκαψε 52 λιτρα για τα 560 χιλ τα μισα ηταν ανηφορα για Πετρα και μετα κατηφορα με 4 ατομα… και 150χλ από αυτά σε δευτερεύοντες δρομους που ακολουθουσα το αναγλυφο του βουνου,,,, απιστευτη ενταση και δυσκολια και κουραση ειδικα το βραδυ που δεν εβλεπες τιποτα και η σημανση στις λωρίδες αχνη.
Μαλλον δεν το "εχω" μετα Γερμανικα….. ευτυχως υπαρχουν και άλλες μαρκες αλλων χωρων….
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#555810 ειχα ολη την εβδομαδα ενα megane 1,2 turbo βενζινη με 15κ χλμ.
Ωραιο στησιμο,ωραιο τιμονι,ικανοποιητικα φρενα,πολυ πιο ομορφο το εσωτερικο απο γκολφ,οχι ομως απο α3.
Το μοτερ δεν δειχνει τη δυναμη του παντως.Το περιμενα πιο σβελτο.Γραμμικο,δεν υπαρχει ξεσπασμα πουθενα,θυμιζει ατμοσφαιρικο.
Η αναρτηση θελει δουλεια στις εγκαρσιες ανωμαλιες,ενω δεν φοραγε τιποτα χαμηλοπροφιλα ελαστικα,κοπαναγε με ασχημο τροπο..Τερματισε και αδικαιολογητα σε 2-3 φασεις.
Οταν εσβηνες εβγαζε στην κεντρικη οθονη κατι σαν βαθμολογια? ειδα με πολυ ηρεμη οδηγηση το 69/100. :hmmm:
η αφη στην οθονη επισης δεν ηταν απο οπως σε αλλα.Πολλες φορες 2-3 φορες για να παρει την εντολη
Μεση καταναλωση με αρκετα ηπια οδηγηση και στο προγραμμα eco στα 6,3 λιτρα.
Αν θα το αγοραζα? μαλλον οχι,... περιμενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο τη ρενω
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#555827 Golf και πάλι golf στην κατηγορια. 1.5 evo και τα μυαλα στα καγκελα. Χωρις πλακα.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#555828 ακομα και μεταξυ γκολφ 1,6 τδι παλι γκολφ θα διαλεγα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#555840 Πρόσφατα, σε ολιγοήμερη εκδρομή στο Βέλγιο, οδήγησα ένα νοικιάρικο Opel Mokka ντήζελ (δεν ξέρω με ποιο μοτέρ, δεν ασχολήθηκα).

Το αμάξι μου παραδόθηκε με 57600κάτι χλμ στο κοντέρ, αλλά ήταν σαν καινούριο μέσα - έξω, ενώ ήταν και φουλ εξοπλισμένο. Οι χώροι αξιοπρεπείς, το πορτ μπαγκάζ καλούτσικο για το μέγεθός του, πίσω ΟΚ με το μάτι, εμπρός επίσης μια χαρά (βέβαια δεν είμαι και το πρώτο μπόι). Το μοτέρ δεν ακούγεται, ο λεβιές κλασσικά για Opel με χάλια σχήμα, αλλά αξιοπρεπής σε λειτουργία. Το τιμόνι πρέπει να ήταν καλύτερο απ' ότι θυμόμουν από το τελευταίο Opel που είχα οδηγήσει (ένα Astra κάπου το 2005-2006...)

Σε στροφές κτλ δεν έχω ιδέα, το αμάξι κινήθηκε για περίπου 300χλμ σε αυτοκινητόδρομο με το cc ρυθμισμένο στα 120χαω. Εκεί ταξίδευε εξαιρετικά, ήσυχα και άνετα. Το navi απλά εξαιρετικό, δεν χάθηκε ούτε σε περίεργους μονόδρομους, ούτε πουθενά, απλά θα ήθελα να είχε και ειδοποίηση με το όριο ταχύτητας. Το μοτέρ είχε αρκετή δύναμη και έκαψε (με αυτές τις συνθήκες) κάπου στα 5 λίτρα / 100χλμ, ίσως ένα κλικ πιο πάνω, νομίζω αρκετά καλά. Η ανάρτηση δεν έπλεε, την ένιωσα ένα κλικ σφιχτή, αλλά δεν μας προβλημάτισε από άνεση. Τα φρένα δεν ξέρω, δεν χρειάστηκε να τα δοκιμάσω στο φουλ. Κλασσικά η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων είναι στην κοσμάρα της, καθώς αν την ακολουθείς είσαι πάντα εκτός turbo, δηλαδή κάτω από 1700σαλ (ή κάπου εκεί) και το μοτέρ είναι τελείως ψόφιο. Κάτω από αυτό το σημείο το μοτέρ δεν υπάρχει, πιο πάνω είναι αρκούντως δυνατό. Η ένδειξη σου υποδεικνύει ανέβασμα ταχύτητας στις 1800σαλ περίπου... :dizzy:

Το καλύτερο βέβαια ήταν ότι μου βγήκε 88 ευρώ για 4 μέρες (συν 32 ευρώ η ασφάλεια με πλήρη απαλλαγή) και κάτι λιγότερο από 20 ευρώ το πετρέλαιο, μιας και είχα κλείσει "Ford Ka or similar" από τη Hertz, αλλά στο γκισέ με περίμενε το μαύρο, φουλ έξτρα Mokka. :s_cool Είχε αισθητήρες στάθμευσης εμπρός πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα τα πάντα, κτλ... :s_cool

Πάντως, για τη δουλειά που φτιάχτηκε και την κατηγορία του, μ' άρεσε και μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις. Και τονίζω τα 57Κ χλμ του νοικιάρικου, τα οποία δεν φαίνονταν πουθενά, αν έβλεπα στο κοντέρ 5Κ χλμ θα το πίστευα άνετα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#555859
rocsta έγραψε:Golf και πάλι golf στην κατηγορια. 1.5 evo και τα μυαλα στα καγκελα. Χωρις πλακα.

Sent >
Golf Generation ή Leon FR με το ίδιο μοτέρ? Βέβαια το Γκολφ έχει και πολλά συστήματα ασφαλείας που δεν έχει το Σεατ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#555863
belgarion έγραψε:
rocsta έγραψε:Golf και πάλι golf στην κατηγορια. 1.5 evo και τα μυαλα στα καγκελα. Χωρις πλακα.

Sent >
Golf Generation ή Leon FR με το ίδιο μοτέρ? Βέβαια το Γκολφ έχει και πολλά συστήματα ασφαλείας που δεν έχει το Σεατ.

< Note >


Ούτε στην 5άδα μου δεν θα έμπαινε το Golf!!!