Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#685703
Giuseppe Busso έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ήπιατε και καφέ με τον Asimov; Όλο στα νότια ρε μπαγάσηδες, αλίμονο σε μας! :sorry:

Τι έγινε; παρέλαβε;
Έχει εξαφανιστεί. Το έλιωσε στις βόλτες;

dimik έγραψε:Να αρχίσουμε να ψάχνουμε στο car για αγγελίες Seat Leon το 1.8 το ορθόδοξο δηλαδή

Ωραίο review

< >


Υπό άλλες συνθήκες, όχι σε εποχή covid-19, θα το έκανα.

Ευχαριστώ... :s_howdy
Τι να λέμε, είναι φοβερό.
Το πήρα Παρασκευή, το κυκλοφόρησα όσο μπορούσα, το Σάββατο το πρωί το πήγα για φιμε στην Llumar που μου τα είχε κανονίσει η ΚΑΡΕΝΤΑ (ΕΕΠ τις SuperCool μου έβαλαν μπρος-πίσω που μαζί με συναγερμό και τα ορίτζιναλ λαστιχένια πατάκια ήταν τα έξτρα δωράκια της αντιπροσωπείας) και το απόγευμα για ψώνια με τα μικρά. Σήμερα πήγα-ήρθα στο γραφείο 2 φορές, γιατί είχα συνεχόμενες συναντήσεις και είχα "ξεχάσει" το λαπτοπ της δουλειάς στο σπίτι, οπότε έκανα μια 80αρα χλμ...

Αναλυτικές εντυπώσεις σε 1-2 βδομάδες, αλλά από τα πρώτα χιλιόμετρα κατάλαβα ότι δεν θα μπορούσα να κάνω καλύτερη επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#685706 Μπράβο, εξαιρετική ανάλυση. Μακάρι να ήταν τόσο επεξηγηματικά (κι αντικειμενικά) τα ελληνικά περιοδικά.
Ως ηλεκτρολάτρης, περίμενα εναγωνίως τις εντυπώσεις από την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, αλλά παραείσαι βενζινοαίματος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#685711 Φοβερό review GB, Asimov δεν θα την γλιτώσεις τόσο εύκολα. Το ότι θα έκανες την καλύτερη επιλογή το ξέραμε και πριν γράψεις, αλίμονο. . .
:s_empathy :innocent: :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#685712 Καλά αυτό εννοείται
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#685713
Asimov έγραψε:Τι να λέμε, είναι φοβερό.
Το πήρα Παρασκευή, το κυκλοφόρησα όσο μπορούσα, το Σάββατο το πρωί το πήγα για φιμε στην Llumar που μου τα είχε κανονίσει η ΚΑΡΕΝΤΑ (ΕΕΠ τις SuperCool μου έβαλαν μπρος-πίσω που μαζί με συναγερμό και τα ορίτζιναλ λαστιχένια πατάκια ήταν τα έξτρα δωράκια της αντιπροσωπείας) και το απόγευμα για ψώνια με τα μικρά. Σήμερα πήγα-ήρθα στο γραφείο 2 φορές, γιατί είχα συνεχόμενες συναντήσεις και είχα "ξεχάσει" το λαπτοπ της δουλειάς στο σπίτι, οπότε έκανα μια 80αρα χλμ...

Αναλυτικές εντυπώσεις σε 1-2 βδομάδες, αλλά από τα πρώτα χιλιόμετρα κατάλαβα ότι δεν θα μπορούσα να κάνω καλύτερη επιλογή.



Καλορίζικος λοιπόν... Για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρος ότι θα ήσουν ενθουσιασμένος με αυτό το αμάξι. Το Group κατάφερε να έχει ένα benchmark για το βαλάντιο του καθενός και την κατηγορία που θέλει να ψωνίσει. Δεν παλεύεται αμάξι χωρίς φιμέ στην Ελλάδα. Ειδικά άμα τα μάθεις...

Εν αναμονή εντυπώσεων, καλά χιλιόμετρα. Χαίρομαι να βλέπω well spent money περιπτώσεις


Dimsabas έγραψε:Μπράβο, εξαιρετική ανάλυση. Μακάρι να ήταν τόσο επεξηγηματικά (κι αντικειμενικά) τα ελληνικά περιοδικά.
Ως ηλεκτρολάτρης, περίμενα εναγωνίως τις εντυπώσεις από την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, αλλά παραείσαι βενζινοαίματος.


Ευχαριστώ πολύ Saba.

Καταλαβαίνω πολύ καλά τι ήθελες να δεις, αλλά συμβαίνουν δύο τινά.
Εγώ αφενός ήθελα να δω άλλα πράγματα, τα οποία τα περισσότερα προσπάθησα όσο πιο "εγώ" και όσο πιο αντικειμενικά γίνεται να αναλύσω, αφετέρου όταν έχεις ένα αμάξι test-drive, υπάρχει και η πίεση του χρόνου παρότι στην περίπτωση μου δεν υπήρχε όριο, αλλά δεν ήθελα να καταχραστώ τη φιλία μου και την εμπιστοσύνη που έχω με έναν άνθρωπο από τη Βελμάρ. Αν και είμαι σίγουρος ότι εκείνος θα ήθελε και ολόκληρο ΣΚ να μου το δώσει.

Η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι ακριβώς όπως θα την περίμενες. Εξαιρετική, ήσυχη, απροβλημάτιστη και όταν αντιληφθείς ότι δεν καις και τίποτα, σκας χαμόγελο. Αυτό ήμουν βέβαιος ότι θα το καταφέρνει καλά το Leon.

Εγώ ήθελα να δω αν μπορώ να έχω ένα αμάξι με όλα τα θετικά του ηλεκτρικού και όλα τα θετικά του αυτοκινήτου με ΜΕΚ.

Και εξηγούμαι.
Αν υποτεθεί ότι είχα το εν λόγω υβριδικό Leon, διαθέτω πυλωτή με δυνατότητα φόρτισής του.
Καθημερινά κάνω 8χλμ για σπίτι-δουλειά-σπίτι. Το αν προκύψει κάνα εξτραδάκι πχ σε κάτι έκτακτο ή σε κάποια βόλτα, που αυτόν τον καιρό με τον covid, είναι απίθανο, θα μπορούσα λοιπόν να κινούμε αμιγώς ηλεκτρικά καθημερινά.

Από την άλλη, αν ξεχάσω να φορτίσω ή αν δεν είμαι στο 100%, δεν θα με περιορίσει ή να με καθυστερήσει ή και να με αποτρέψει από το να πάρω ΑΥΤΟ το αμάξι και να πάω ένα μακρινό ταξίδι. Μπορώ να σου αναφέρω διάφορες εκδρομές που έχω κάνει με το δικό μου Leon όλα αυτά τα χρόνια, όπως Ναύπλιο, Πάτρα, Πολύδροσο Παρνασσού, Θεσσαλονίκη. Δεν είμαι βέβαιος ότι με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, θα είχα την ίδια άνεση.

Με το plug-in αισθάνθηκα ότι για τα δικά μου αμιγώς γούστα, ταιριάζει απόλυτα αυτό που προσφέρει. Δεν λέω ότι θα το πάρω, αλλά λέω ότι θα με πήγαινε ταμείο με άλλες οικονομικές συνθήκες.

Οπότε ο καθένας θα πρέπει να ζυγίσει το που και πως κινείται.
Αλλά πέρα από αυτό, δεν είναι απλά ένα υβριδικό. Είναι ένα υβριδικό αμάξι που έχει πολύ καλές επιδόσεις και αυτό με κέρδισε.
Εμένα τα άλογά του μου αρκούν. Το ίδιο και το στήσιμό του, ειδικά από τη στιγμή που έχει την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
Έχω αμάξι που δεν ξέρω πόση τελική έχει. Έχω πάει 5 φορές 230km/h αυτά τα 3 χρόνια γιατί κόβω. Αλλά το έχω κάνει τόσες λίγες φορές γιατί ούτε μου χρειάζεται, ούτε έχω βρει δρόμο και κατάλληλες συνθήκες για να το κάνω όσο πιο ασφαλώς γίνεται. Κοινώς θέλω να πω ότι μου είναι σχεδόν άχρηστο αν το plug-in είναι 5-10-15 km/h πιο αργό εκεί πάνω.

Τέλος πάντων, προσπάθησα να μεταφέρω όσο πιο αυτούσια γίνεται την εμπειρία μου.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#685730 Θενξ Μπούσσε, τώρα πλέον μπορούμε να μιλάμε για την πιο ολοκληρωμένη δοκιμή που μπορεί να διαβάσει κανείς.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#685732 Πάντως τόσο το Yaris που έβαλε ο dekouk όσο και το Leon του Busso, δείχνουν τι μπορεί να κάνει η υβριδική τεχνολογία, μέχρις να μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτήν και να είμαστε πλήρως ηλεκτρικοί.
Και τα δύο δείχνουν εξαιρετικές υλοποιήσεις, και θα έλεγα πως στην επόμενη έκδοση του Yaris είναι ώρα να γίνει και plug-in, και ίσως έχουν αργήσει και λίγο και χωρίς λόγο θα έλεγα, αφού τα περισσότερα είναι ίδια και την βάση την έχουν έτοιμη.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#685747 Προσωπικά από σύντομη βόλτα σαν συνοδηγός με το νέο Leon η εντονότερη εντύπωση που μου άφησε ήταν πως είναι ένα Α3 8V με πιο σύγχρονες οθόνες :lol: Minimal εντελώς αλλά ποιοτικότατο όπου και αν πιάσεις.

Κατά τα λοιπά, κουβαλάει τρελό εξοπλισμό και είναι δυνατό all arounder, αλλά ζορίζουν τα πράγματα όταν έρθει η ώρα να πας ταμείο με 31Κ+ στην τσέπη, εκτός και αν το Plug-in Hybrid αποτελεί βασικό κριτήριο οπότε εκεί το λες έως και ευκαιρία το εν λόγω. :oops:

Πάντως σε συμβατικές λύσεις το FR 150ps στα 22Κ είναι τρομερό deal :inlove:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#685749 1600 κιλά το Seat ή αλλο διάβαζα στο CAR χθες ? :lipsealed:

αρθράρα , με μερικά απο τα καλύτερα χοτ χατς και άριστο όλων , το Yaris GR , που ακόμα απορούν πως κατάφερε ο Άκιο και έπεισε την εταιρία να το βγάλει :lol:
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#685750
georgetz έγραψε:1600 κιλά το Seat ή αλλο διάβαζα στο CAR χθες ? :lipsealed:


Διαθέτει σύστημα μπαταριών και έναν κινητήρα 1.4 λίτρων βενζίνης με απόδοση 150 ίππων.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#685755 150 έχει μόνο ο θερμικός , άλλους 115 απο το ηλεκτρικό μοτέρ

σε αυτό έκαναν παράπονα για μεγάλο βάρος , όπου 1600 κιλά για 245 άλογα ακούγονται κάπως πολλά :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#685764 Βάρος από τις μπαταρίες λέω. Που να δεις βάρος ηλεκτρικών σουπερμινι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#685773
Anonymous Founder έγραψε:Πάντως τόσο το Yaris που έβαλε ο dekouk όσο και το Leon του Busso, δείχνουν τι μπορεί να κάνει η υβριδική τεχνολογία, μέχρις να μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτήν και να είμαστε πλήρως ηλεκτρικοί.
Και τα δύο δείχνουν εξαιρετικές υλοποιήσεις, και θα έλεγα πως στην επόμενη έκδοση του Yaris είναι ώρα να γίνει και plug-in, και ίσως έχουν αργήσει και λίγο και χωρίς λόγο θα έλεγα, αφού τα περισσότερα είναι ίδια και την βάση την έχουν έτοιμη.


Στο συστημα της VAG οσοι το εχουν οδηγησει εχουν παραπονα απο το βαρος, και δεν πουλαει και πολλα. Ειναι χρονια αυτο το συστημα στο Golf.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#686004
GTS έγραψε:Στο συστημα της VAG οσοι το εχουν οδηγησει εχουν παραπονα απο το βαρος, και δεν πουλαει και πολλα. Ειναι χρονια αυτο το συστημα στο Golf.


Ίσως μια εξήγηση στις πωλήσεις είναι το παρακάτω:

Σύνοψη
GTE 1.4 eHybrid Plug-In-Hybrid 110 kW / 150 PS DSG 6 σχέσεων
Λιανική τιμή μοντέλου προ φόρων
33.031,00 € 33.031,00 €
Προαιρετικός εξοπλισμός
2.085,00 € 2.085,00 €
Σύνολο λιανικής τιμής προ φόρων
35.116,00 € 35.116,00 €
ΦΠΑ 24%
8.428,00 € 8.428,00 €
Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης
2.640,00 € 2.640,00 €
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ
46.184,00 € 46.184,00 €
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ
46.184,00 € 246.184,00 €, Η τιμή του αυτοκινήτου όπως διαμορφώνεται, περιλαμβάνει ΦΠΑ & ΕΤΤ και αποτελεί την ανώτατη προτεινόμενη λιανική τιμή. Οι τιμές του προαιρετικού εξοπλισμού, χρωμάτων και ζαντών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ και Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης (ΕΤΤ).

https://www.volkswagen.gr/el/models-and ... #CONFIGURE

Είναι το νέο μοντέλο, πάνω στη νέα πλατφόρμα, όπως και το Leon.
Με αρχική τιμή 46+ χιλιάδες, είναι λογικό να μην πουλήσει. Το προηγούμενο Golf GTE δεν θυμάμαι τι αρχική είχε.

Πάντως κάνει τα 30+ χιλιάρικα του Leon mk4 PHEV να μοιάζει η ευκαιρία του αιώνα