- 12 Ιαν 2021, 00:32
#685713
Asimov έγραψε:Τι να λέμε, είναι φοβερό.
Το πήρα Παρασκευή, το κυκλοφόρησα όσο μπορούσα, το Σάββατο το πρωί το πήγα για φιμε στην Llumar που μου τα είχε κανονίσει η ΚΑΡΕΝΤΑ (ΕΕΠ τις SuperCool μου έβαλαν μπρος-πίσω που μαζί με συναγερμό και τα ορίτζιναλ λαστιχένια πατάκια ήταν τα έξτρα δωράκια της αντιπροσωπείας) και το απόγευμα για ψώνια με τα μικρά. Σήμερα πήγα-ήρθα στο γραφείο 2 φορές, γιατί είχα συνεχόμενες συναντήσεις και είχα "ξεχάσει" το λαπτοπ της δουλειάς στο σπίτι, οπότε έκανα μια 80αρα χλμ...
Αναλυτικές εντυπώσεις σε 1-2 βδομάδες, αλλά από τα πρώτα χιλιόμετρα κατάλαβα ότι δεν θα μπορούσα να κάνω καλύτερη επιλογή.
Καλορίζικος λοιπόν... Για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρος ότι θα ήσουν ενθουσιασμένος με αυτό το αμάξι. Το Group κατάφερε να έχει ένα benchmark για το βαλάντιο του καθενός και την κατηγορία που θέλει να ψωνίσει. Δεν παλεύεται αμάξι χωρίς φιμέ στην Ελλάδα. Ειδικά άμα τα μάθεις...
Εν αναμονή εντυπώσεων, καλά χιλιόμετρα. Χαίρομαι να βλέπω well spent money περιπτώσεις
Dimsabas έγραψε:Μπράβο, εξαιρετική ανάλυση. Μακάρι να ήταν τόσο επεξηγηματικά (κι αντικειμενικά) τα ελληνικά περιοδικά.
Ως ηλεκτρολάτρης, περίμενα εναγωνίως τις εντυπώσεις από την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, αλλά παραείσαι βενζινοαίματος.
Ευχαριστώ πολύ Saba.
Καταλαβαίνω πολύ καλά τι ήθελες να δεις, αλλά συμβαίνουν δύο τινά.
Εγώ αφενός ήθελα να δω άλλα πράγματα, τα οποία τα περισσότερα προσπάθησα όσο πιο "εγώ" και όσο πιο αντικειμενικά γίνεται να αναλύσω, αφετέρου όταν έχεις ένα αμάξι test-drive, υπάρχει και η πίεση του χρόνου παρότι στην περίπτωση μου δεν υπήρχε όριο, αλλά δεν ήθελα να καταχραστώ τη φιλία μου και την εμπιστοσύνη που έχω με έναν άνθρωπο από τη Βελμάρ. Αν και είμαι σίγουρος ότι εκείνος θα ήθελε και ολόκληρο ΣΚ να μου το δώσει.
Η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι ακριβώς όπως θα την περίμενες. Εξαιρετική, ήσυχη, απροβλημάτιστη και όταν αντιληφθείς ότι δεν καις και τίποτα, σκας χαμόγελο. Αυτό ήμουν βέβαιος ότι θα το καταφέρνει καλά το Leon.
Εγώ ήθελα να δω αν μπορώ να έχω ένα αμάξι με όλα τα θετικά του ηλεκτρικού και όλα τα θετικά του αυτοκινήτου με ΜΕΚ.
Και εξηγούμαι.
Αν υποτεθεί ότι είχα το εν λόγω υβριδικό Leon, διαθέτω πυλωτή με δυνατότητα φόρτισής του.
Καθημερινά κάνω 8χλμ για σπίτι-δουλειά-σπίτι. Το αν προκύψει κάνα εξτραδάκι πχ σε κάτι έκτακτο ή σε κάποια βόλτα, που αυτόν τον καιρό με τον covid, είναι απίθανο, θα μπορούσα λοιπόν να κινούμε αμιγώς ηλεκτρικά καθημερινά.
Από την άλλη, αν ξεχάσω να φορτίσω ή αν δεν είμαι στο 100%, δεν θα με περιορίσει ή να με καθυστερήσει ή και να με αποτρέψει από το να πάρω ΑΥΤΟ το αμάξι και να πάω ένα μακρινό ταξίδι. Μπορώ να σου αναφέρω διάφορες εκδρομές που έχω κάνει με το δικό μου Leon όλα αυτά τα χρόνια, όπως Ναύπλιο, Πάτρα, Πολύδροσο Παρνασσού, Θεσσαλονίκη. Δεν είμαι βέβαιος ότι με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, θα είχα την ίδια άνεση.
Με το plug-in αισθάνθηκα ότι για τα δικά μου αμιγώς γούστα, ταιριάζει απόλυτα αυτό που προσφέρει. Δεν λέω ότι θα το πάρω, αλλά λέω ότι θα με πήγαινε ταμείο με άλλες οικονομικές συνθήκες.
Οπότε ο καθένας θα πρέπει να ζυγίσει το που και πως κινείται.
Αλλά πέρα από αυτό, δεν είναι απλά ένα υβριδικό. Είναι ένα υβριδικό αμάξι που έχει πολύ καλές επιδόσεις και αυτό με κέρδισε.
Εμένα τα άλογά του μου αρκούν. Το ίδιο και το στήσιμό του, ειδικά από τη στιγμή που έχει την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
Έχω αμάξι που δεν ξέρω πόση τελική έχει. Έχω πάει 5 φορές 230km/h αυτά τα 3 χρόνια γιατί κόβω. Αλλά το έχω κάνει τόσες λίγες φορές γιατί ούτε μου χρειάζεται, ούτε έχω βρει δρόμο και κατάλληλες συνθήκες για να το κάνω όσο πιο ασφαλώς γίνεται. Κοινώς θέλω να πω ότι μου είναι σχεδόν άχρηστο αν το plug-in είναι 5-10-15 km/h πιο αργό εκεί πάνω.
Τέλος πάντων, προσπάθησα να μεταφέρω όσο πιο αυτούσια γίνεται την εμπειρία μου.