Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#614078 Nαι είναι πιο ψιλό. Βγαίνει σε sw
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#614340 Ford Ecosport St Line.

Στην έκθεση αυτοκινήτου, το μόνο που κατάφερα να οδηγήσω φέτος.
Το άλλο ήταν το xceed αλλά δυστυχώς τους πέτυχα σε διάλειμμα και δεν πρόλαβα.

Ειλικρινά το περίμενα χειρότερο, απ' αυτό που ήταν. Περίμενα κάποιο άοσμο b crossover αλλά τελικά αποδείχθηκε οδηγικά ισάξιο με το Stonic.
Κατά τα άλλα, με ταμπλό copy paste, από Fiesta mk8 δεν είδα κάτι καινούργιο. Θα ήθελα το HUD του νεου Focus.
Χώροι πολύ καλοί. Αυτό έλειπε κιόλας να ήταν ψηλόλιγνο και να μην ήταν καλοί οι χώροι.

Ένα καλό ψηλο κουτί με μπόνους ένα bodykit για να πουλήσει λίγο παραπάνω.

Υγ. Από test drive υπάρχουν στην έκθεση τα εξής:

Ford EcoSport, Kuga, Fiesta Vignale, Focus st line

Kia Stonic, Xceed, Ceed, Sportage υβριδικό.

Σχεδόν όλη η γκάμα της Mazda.

Hyundai i20, Tuscon υβριδικό.

Seat Ibiza, Leon tgi, Ateca, Arona.
Αυτά θυμάμαι.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#614345 Τα οποία τα ζητάς στα ανάλογα περίπτερα έτσι; Αν σου γυαλίσει κάποιο όταν βγείς μετά, θα φας πορτούλα φαντάζομαι...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#614372
edmond έγραψε:Τα οποία τα ζητάς στα ανάλογα περίπτερα έτσι; Αν σου γυαλίσει κάποιο όταν βγείς μετά, θα φας πορτούλα φαντάζομαι...
Μόνο η Ford σε στελνε μέσα να δηλώσεις συμμετοχή.
Kia και Mazda δηλωνες και έξω.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#615286 Οδήγησα για ένα ΠΣΚ μια BMW 1 νοικιάρικη με ~50Κ χλμ. Μοντέλο 114d που υποθέτω σημαίνει 1600 με 95 άλογα στις 4000 και 235 ροπή 1500-2750 (σημειώσατέ το αυτό γιατί είναι σημαντικό).
Είχε 3 modes που δεν ξέρω τι ακριβώς επηρεάζουν αλλά η αίσθηση που αποκόμισα μεταφράζεται ως: sport που βασικά ο κινητήρας είναι ελεύθερος και ανταποκρίνεται σύμφωνα με τις προσταγές σου, comfort που εφαρμόζεται μέτριο φίμωτρο και Eco που αισθάνεσαι σαν να τραβάς τροχόσπιτο. Μετά τα πρώτα 3 χλμ το έβαλα στο sport και δεν ξανασχολήθηκα.

Εξοπλισμός
Φτωχός, νοικιάρικο αλλά είχε idrive, 4 ηλεκτρικά παράθυρα όλα με auto, καθρέφτη, Βluetooth, αλλά όχι φώτα ομίχλης. Αφού ανοίξεις την πόρτα το κλειδί μένει στην τσέπη. Ωραίος ο περιοριστής ταχύτητας και χρήσιμος, μαζεύει χλμ εύκολα και ύπουλα αλλά δεν είχε αυτόματο πιλότο.

Εμφάνιση
Αν και δεν θα έλεγα ότι το άσπρο που είχα ήταν το πιο καλό χρώμα, αυτή η γενιά, η τελευταία πισωκίνητη, μου φαίνεται η πιο πετυχημένη αισθητικά.

Ποιότητα κατασκευής/συναρμογής, υλικά
Καλοφτιαγμένο. Από υλικά όμως έτσι κι έτσι, δε λέω ότι είναι κακά αλλά δεν ήταν πρίμιουμ. Πχ το πλαστικό τιμόνι και μοχλός μου κακοφάνηκαν αλλά υποθέτω ότι δεν θα είναι εκεί σε πιο καλά μοντέλα.

Είσοδος-καθίσματα-εργονομία
Καθίσματα καλά. Θέση οδήγησης εύκολα καλή. Ίσως το τιμόνι πολύ κοντά (ή τα πεντάλια μακριά).
Δεν βλέπεις εύκολα όλο το ταμπλώ, χάνεις το κάτω μέρος του που έχει τον υπολογιστή και το θερμόμετρο λαδιού (σε sport mode).
Το χερούλι στην πόρτα και τα χειριστήρια κάπως δεν ήταν εκεί που έπρεπε. Το χερούλι πολύ εμπρός δεν έκανε καλό μοχλό και ήθελε δύναμη για την πόρτα. Ευτυχώς δεν ήταν τρίπορτο με πιο μεγάλη πόρτα.
Στη δικιά μου BMW η ένταση στο τιμόνι είναι αριστερά οπότε μπορείς να μειώνεις ενώ αλλάζεις ταχύτητα, εδώ είναι δεξιά.
Ενδιαφέρον και μάλλον καλό αλλά όχι απαραίτητα ότι συνεχίζει να παίζει μουσική από το τηλέφωνό μου μέσω BT και ενώ έχει σβήσει ο κινητήρας. Και ξαναρχίζει μόνο του μόλις ξαναμπώ ακόμα κι αν είχα σταματήσει τη μουσική. Δυστυχώς δεν δείχνει ποιο τραγούδι παίζει ούτε μπορείς να το αλλάξεις.

Ορατότητα-φώτα
Ικανοποιητική μεν αλλά. Όχι πολύ ενοχλητική η εμπρός κολώνα, κάπως μεγάλο το καπώ αλλά χωρίς όριο, το μαξιλαράκι του συνεπιβάτη σου κόβει από τον έσω καθρέφτη όπως και όλα τα πίσω που ευτυχώς μαζεύονται πολύ αλλά ποιος σκέφτηκε αυτό το περίεργο σχήμα εσωτερικού καθρέφτη (οι πάνω γωνίες είναι πιο έξω από τις κάτω που δεν αντιστοιχεί σε κάτι ούτε βοηθάει).
Πολύ καλά τα φώτα με κοινές λάμπες.

Χώροι
Ικανοποιητικοί εμπρός και πίσω και αποσκευών και θήκες.
Γενικά είναι το μέγεθος αυτοκινήτου που μου αρέσει. Ειδικά σαν χατσμπακ με ρίξιμο καθσιμάτων με βοήθησε να κουβαλήσω διάφορα πράματα που δεν θα μπορούσα με το δικό μου.

Κινητήρας-κιβώτιο
Δεν μου έχει ξανατύχει να μου σβήσει τόσες πολλές φορές αυτοκίνητο. Ενώ το ακούς (ντίζελ) δεν έχει δύναμη μέχρι τις 1500+. Και δύσκολα ξεκινάς με 2α.
Το start-stop όμως καλό (90αρα μπαταρία) και μου έβαζε μπρος όποτε μου έσβηνε.
ESP ξαναμπαίνει μόνο του κάθε φορά που το start-stop σβήνει και ξανανάβει.
Κιβώτιο 6τάχυτο ικανοποιητικό, καλές σχέσεις αλλά αρκετά σκληρό, σε όπισθεν και 5η-6η θα ζοριστούν οι κοπελλίτσες.

Τιμόνι-μοχλός-χειριστήρια
Πεντάλια οκ, το γκάζι θα το ήθελα πιο βαρύ. Τιμόνι ελαφρύ που βαραίνει σαφώς στις στροφές αλλά δεν είναι τελείως φυσικό. Από τα καλά όμως. Και με καλή γρήγορη αντίδραση (sport mode είπαμε, δεν ξέρω αν επηρεάζει τιμόνι).
Ο μοχλός κιβωτίου του ντίζελ σου θύμιζε ότι συνδέεται με μηχανή τρακτέρ, όποτε τον ακούμπαγες το ένιωθες. Και έπρεπε να τον ακουμπάς συχνά, να ανακατεύεις την κουτάλα συνέχεια.(καλύτερα με βενζίνη)
Φρένα καλά σε αίσθηση, ρυθμισιμότητα και αποτελεσματικότητα.

Ανάρτηση-άνεση
Πολύ ικανοποιητική και άνετη και σφιχτή, ούτε γέρνει ούτε χτυπάει αλλά, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς, δεν έχει το βάθος της Ε39 μου.

Οδήγηση, οδική συμπεριφορά- κύλιση
Πολύ καλή κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση, σε λίγες μόνο περιπτώσεις ακούς το τρακτέρ. (καλύτερα με βενζίνη).
Και πολύ καλό το ζύγισμα, πραγματικά διαφέρει από τα προσθιοκίνητα που όταν τα ζορίζεις υποστρέφουν, αυτό τραίνο.
Λόγω άφθονης ροπής (ζήτω οι φτερωτές) το νιώθεις ελαφρύ και ζωηρό. Μέχρι που πολύ γρήγορα πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα... ξανά και ξανά (θέλω βενζίνη)
Αλλά ενώ είναι πολύ γρήγορο σε εκκινήσεις και κίνηση στην πόλη μόλις ξεπεράσεις τα 80-100χλμ θέλεις πιο πολλή δύναμη. Αισθάνεσαι σαν να σε κορόιδεψε, να σου έταξε και να μην ολοκλήρωσε, σου αφήνει μια πικρία, μια απογοήτευση (θέλω βενζίνη).
Σε προσπάθεια για χαζοκωλίτσα με απογοήτευσε, πολύ απότομη η είσοδος στη ροπή, ξεκολλάει απότομα και μετά τίποτα, δεν βγάζει κι άλλη δύναμη και η πρόσφυση κερδίζει. (θέλω βενζίνη)

Κατανάλωση
Κάτι αστείο, σαν 5,7, εντελώς εξωπραγματικό για τα μέτρα μου, σε βενζίνη θα είχα πολύ παραπάνω. Γέλαγα από μέσα μου όταν πήγα να το φουλάρω για να το επιστρέψω. Θυμήθηκα όταν έβαζα βενζίνη σε μοτοποδήλατο. (Εδώ γράφει το ντίζελ, φάε το καπέλλο σου βενζίνη)

Συμπεράσματα
Ντίζελ, ψόφιο χαμηλά, ψόφιο ψηλά και πολύ μικρό εύρος λειτουργίας. Σε προδίδει χαμηλά και δεν σε στηρίζει ψηλά. Και τα ντίζελ πραγματικά χρειάζονται πολυτάχυτο αυτόματο κιβώτιο για να μην ανακατεύεις την κουτάλα. Καλά χρυσά τα ντίζελ και πολύ οικονομικά αλλά εγώ και τα ντίζελ δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε. Αλλά το αυτοκίνητο είναι καλό και μου άρεσε, θα το έπαιρνα/πάρω σαν μτχ αλλά μόνο σε βενζίνη και με λίγο καλύτερο εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#622853 Οδήγησα χθες Toyota Yaris hybrid, νομίζω το μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα. Εταιρικό, αλλά προσεγμένο.

Πρώτες εντυπώσεις ΟΚ, πλαστικά μετριότατα και ψιλοτρίζουν σε κάποια σημεία, αλλά στα @@ μου. Γυρνάς το κλειδί, ανάβουν τα φωτάκια και... τίποτα... :lol: Υβριδικό... Βάζω D, πατάω γκάζι και φεύγει χωρίς κανέναν θόρυβο... Μαγικά... :lol: :lol: Η ανάρτηση ήταν λίγο προς το σκληρό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, χωρίς να είναι δυσάρεστη, απλά θα την ήθελα λίγο πιο μαλακή. Το τιμόνι απλά ΟΚ, κάνει τη δουλειά του χωρίς τίποτε άλλο, όπως είναι και η γενικότερη αίσθηση του αυτοκινήτου: Κάνει τη δουλειά του, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Οι χώροι αντίστοιχα αξιοπρεπείς, όχι κάτι το ιδιαίτερο...

Τώρα, το CVT το αισθάνεσαι άσχημα όταν επιταχύνεις και έχεις, για όση ώρα πατάς δυνατά το γκάζι, ένα σταθερό μουγκρητό. Πιο πολύ είναι θέμα συνήθειας βέβαια, γιατί έχουμε μάθει ο ήχος του κινητήρα να αλλάζει όσο αλλάζει η ταχύτητα (και άρα οι στροφές του κινητήρα), οπότε μετά από λίγο απλά το αποδέχεσαι ως κάτι διαφορετικό και όχι και τόσο ενοχλητικό. Πόση ώρα θα είσαι με το γκάζι πατημένο τέρμα ή σχεδόν τέρμα;

Μάλλον αρκετή είναι η αλήθεια, καθώς από δύναμη δεν έχουμε... :lol: ΟΚ, ήμασταν 3 μαντράχαλοι και οι δύο ήταν ψωμωμένοι και ανεβαίναμε στο βουνό, αλλά η δύναμη ήταν κάτι μακρινό. Το αμάξι επιτάχυνε ΟΚ εν τέλει, αλλά η αίσθηση είναι πως δυσκολευόταν πολύ περισσότερο απ΄ ότι θα περίμενα. Ίσως πάλι να είναι η αίσθηση που δίνει το CVT... :hmmm: Πάντως στην ανηφόρα δεν αισθάνθηκα πουθενά ιδιαίτερη βοήθεια από το μοτέρ... Επίσης, τα φρένα έχουν λίγο περίεργη αίσθηση στην αρχή, φαντάζομαι έχει να κάνει με τη φόρτιση της μπαταρίας αρχικά και τη μετάβαση στο κανονικό φρένο... Στην αρχή νομίζεις πως δεν φρενάρεις ιδιαίτερα, πατάς περισσότερο το φρένο και τελικά φρενάρεις πιο δυνατά απ' όσο θα ήθελες... :lol: Δεν είναι όμως κάτι τραγικό, συνηθίζεται γρήγορα... Όπως επίσης συνηθίζεται και ο τρόπος λειτουργίας του CVT και του υβριδικού συστήματος και εν τέλει μαθαίνεις πως σε πιο ήπια επιτάχυνση ο θερμικός κινητήρας δεν ακούγεται ιδιαίτερα... Γενικά είναι ένα αμάξι που θέλει λίγο έναν επαναπρογραμματισμό στο πως θα το οδηγείς... Όχι πολύ, λίγο υποψιασμένος να είσαι σε λίγο θα μπεις στο νόημα... Φρενάρισμα με τον κινητήρα δεν έχει ιδιαίτερο, αλλά αν βάλεις το Β (Low) στο κιβώτιο βελτιώνεται αυτό...

Και φτάνουμε στο ζουμί, που είναι η κατανάλωση. Δεν μπόρεσα να παίξω με τις ενδείξεις του tc, οπότε αρκούμαι στις εντυπώσεις του συναδέλφου που το έχει οδηγήσει αρκετά περισσότερο... Το αντίστοιχο diesel είναι αρκετά πιο οικονομικό και η διαφορά αυξάνεται όσο αυξάνεται και η ταχύτητα κίνησης. Λογικό θα μου πείτε, αλλά βλέποντας και το πως κατέβαινε ο δείκτης του ρεζερβουάρ (και πήγαινα συντηρητικά, γιατί υπήρχε και κίνδυνος πάγου σε κάποια σημεία), δεν έχω πειστεί ιδιαίτερα... Βέβαια, παίζει να έχει μικρό ρεζερβουάρ... Θα ήθελα να το οδηγήσω για περισσότερο, αλλά δεν ξέρω αν θα μου δοθεί η ευκαιρία...


Συνοψίζοντας, ένα αξιοπρεπές super mini, που δεν ξεχωρίζει κάπου, ένα κουτάκι με 4 ρόδες. Έχω ένα ερωτηματικό για την κατανάλωση, αλλά παίζει να είναι και τελείως λάθος.

Θα το έπαιρνα; :hmmm: Δεν ξέρω... Παίζει... για δεύτερο και για πόλη νομίζω είναι καλή λύση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622856 Hybrid:
Εικόνα


Diesel:
Εικόνα

Γενικά πρέπει να έχει υπόψιν του κάποιος τι οδηγεί και πού αν έχει σκοπό να κάνει μικρές καταναλώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#622865 Mέσα στην πόλη το υβριδικό θα είναι 2 λίτρα (βενζίνης οκ) κάτω.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622866 Άνετα, ενδεικτικές μέσες έβαλα. Τα υβριδικά είναι λουκουμάκι για πόλη, αλλά αν κυκλοφορείς πολύ εκτός και ξεφορτίζεις τις μπαταρίες τότε απλά κουβαλάς έρμα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#622868 Ναι οκ, για τον Μάρκο το έγραψα. Επίσης, όπως όλα τα Toyota Hybrid είναι υβριδικά με @@. Αυτό είναι δηλαδή που πληρώνει κάποιος, την ολοκληρωμένη υβριδική τεχνολογία που δεν δίνει κανείς άλλος και τα πολλά χρόνια εγγύησης (νομίζω 5 για το αυτοκίνητο και 11 για τη μπαταρία).
Άβαταρ μέλους
By JBT
#622869 οι μπαταρίες δουλεύουν συνέχεια, δεν κουβαλάς έρμα στην εθνική ή οπουδήποτε αλλού
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622870 Διάβασε ξανά τι έγραψα.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#622876 κι εσύ
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#622893 Εικόνα

Ο τζόμπαρος εννοεί ότι οι μπαταρίες στο τουγιότα -πρακτικά- δεν ξεφορτίζουν ποτέ γιατί φορτίζουν συνέχεια (επιτάχυνση, πέδηση, ρολάρισμα).
Θα πέσουν χαμηλά αλλά με 1-2 φρεναρίσματα ή με λίγο ρολάρισμα έχουν πάρει.