g8777 έγραψε:224v έγραψε:Γενικα καλο είναι να προσεχουμε εμεις για να εχουμε,, και όχι να αφήνουμε πραγματα στην τυχη τους και στους αισθητήρες... γιατι 1,5 τοννος σιδερο είναι πολύ σοβαρο βαρος να πηγαινει μονο του...
Ηλεκτρικά παράθυρα έχεις;
Αιρκοντισιον;
Μπεκ;
Αισθητήρες πίεσης;
Υδραυλικό τιμόνι;
Τηλεχειριστήριο;
Ηλεκτρικα παραθυρα τι σχεση εχουν?? με τους αισθητηρες?? τι ιδιο με το υδραυλικο τιμονι, το τηλεχειριστηριο?? Εγω τα ανεβοκατεβαζω, με κουμπι ...
για το κλιματισμο ο αισθητηρας, χαλαει βεβαια ισως (σε εμενα δεν εχει τυχει και ζω με τετοιο συστημα απο το 76 στην Μ. Ανατολη) Ο ηλεκρικος συμπλεκτης ναι χαλαει αλλα δεν ειναι αιτια για ατυχημα, το ιδιο και το μπεκ, (ποτε δεν εχω επισκευασει μπεκ μονο καθαρισει μια φορα..) Το απλο υδαυλικο τιμονι τι να χαλασει ισως βαρυνει αν χασει υγρα...
Οι πολλαπλασιαστες αν χαλασει ενας π.χ. θα χασεις ισχυ δεν θα κανεις ατυχημα...
Αν ομως σου ελεγχουν τη συμπεριφορα του οχηματος εκει εχουμε θεμα..
Για τα αεροπλανα που ειπατε, ναι πετανε με αυτοματο πιλοτο σε ολη τη διαδρομη, εκτος απογειωση και προσγειωση οσον αφορα την πτηση και τον προορισμο, αν ομως ο πιλοτος δει καταιγιδα μπροστατου αυτος αποφασιζει τους χειρισμους.
Ολοι ισως θυμαστε το ατυχημα του Φαλκον, τοτε με τον Κρανιδιωτη που οι παπαρες πιλοτοι ειχαν ενεργοποιημενο τον αυτοματο και παραλληλα εκαναν κινησεις για την προσγειωση?? και ηταν υποτειθεται επαγγελματιες.... σκεφτητε με οδηγους με λάδωμα, που δεν εχουν διαβασει το μανουαλ, και πανε να κανουν κατι.... που οι αισθητηρες δεν επιτρεπουν...
Προφανως εδω μεσα δεν εχουμε τετοιους οδηγους αλλα γυρω μας??? Απο αυτους ποιος αισθητηρας θα μας σωσει???
Το κουρασαμε βεβαια αλλα η εξελιξη για την τεχνιτη νοημοσυνη δεν θα μας προλαβει ζωντανους... οποτε ... Τα ματια μας ανοιχτα...