edmond έγραψε:Έκλεισες 458 και ακύρωσες για πφφφ μια 911;
Ναι, αλλά GT3.... δεν είναι και πολύ 911 :P
Τα παιδιά εκει μου πρότειναν να μείνω με τη 458,γιατί θα τη χαιρόμουν λεει περισσότερο επειδή είναι λιγότερο απόλυτη από τη GT3
rx8_drifter έγραψε:Subaru Impreza 1.6 4x4 MY2000Μπήκα στον πειρασμό. Όχι για μένα, για τον Κλαρκ. Ιδού:
To τελευταίο διάστημα εχω οδηγήσει αρκετά σε διάφορες συνθήκες τον ανωθεν σαμουράι. Τελευταία και πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά το ταξίδι στα Ζαγόρια όπου νομίζω ειναι το ιδανικό γι αυτό το αμάξι. Εξεπλάγην ευχάριστα ομολογώ γιατί σε βάζει σε ενα εντελώς διαφορετικό μουντ, όπου οι επιδόσεις δεν σε πολυαπασχολούν (πως να σε απασχολήσουν άλλωστε με τα 90 ατίθασα άλογα ).
Η τετρακίνηση δίνει άλλη αίσθηση στο αυτοκίνητο σε κανονικό δρόμο και γενικότερα το στήσιμο (συνεπικουρούμενο απ την αλλαγμένη ανάρτηση και το 3ποντο χαμήλωμα) σου δίνει την εντύπωση οτι μπορείς να μπεις με πολλά. Η εντύπωση δεν ειναι λανθασμένη, το τιμόνι πληροφορεί καλά και το μόνο που με ψιλοαπογοήτευσε ήταν τα φρένα του. Το κιβώτιο, δεδομένου οτι μιλάμε για τετρακίνητο, είναι σαφές.
Να σημειώσω ότι στα σχεδόν 400 χλμ που κάναμε πάνω στα βουνά έκαψε 8.5 λιτρα. Περιλάμβανε Γενικά χαλαρές βόλτες στα βουνά, αρκετά χιλιόμετρα στα χιόνια με κοντά και γυρισμό απο γιάννενα μεσω Ιονίας με 140-150.¨
Θεωρώ ότι είναι μια ειδική περίπτωση που απευθύνεται σε συγκεκριμένους αγοραστές (Τζιμ κλαρκ ακούει?) αλλά εχει ενα χαρακτήρα ρε φίλε που με έκανε πραγματικά να το απολαύσω. Αν ειχε δε 20 άλογα παραπάνω θα μεταμορφόνονταν
Το συγκεκριμένο αμάξι έχει 200.000 χλμ στην πλάτη του, είναι συντηρημένο ευλαβικά και όντως σου δίνει την εντύπωση ότι παρόλες τις φθορές του χρόνου είναι σαν καινούργιο.
https://www.car.gr/11528785-subaru-impreza-wagon
Να επισημάνω ότι δεν τους έχει βγάλει τπτ, αν και δεν ειναι πεντσμαρκ, μιας και ο ιδιοκτήτης ήταν ευλαβικός στην συντήρηση και χρήση μέχρι αρρώστιας
Σε εμφάνιση μέσα και έξω από τις φωτογραφίες το και live ακόμα παραπάνω!
Μέσα ωραία η διχρωμια του ταμπλό και του σαλονιού του και οι μπροστά κάθονται και νιώθουν άνετα. Χαμηλή θέση οδήγησης, μεγάλη η απόσταση από το παρμπριζ και ένα πολύ όμορφο σε εμφάνιση και πιασιμο τιμόνι. Λίγα δέρματα που από εμπειρία μου τα δέρματα τις Nissan δεν λένε και πολλά, αλλά τα υφάσματα τους φαίνονται (και είναι) ποιοτικά. Έχει και τα ινοξ του μέσα οπότε εγώ ευχαριστημένος!!! Πίσω.... στενά μάλλον τα πράγματα. Δύο θα ψιλοβολευτουν ανάλογα με το ύψος τους. Κλειστοφοβικο. Χαμηλοταβανο και σκοτεινό λόγω φιμε τζαμιων πίσω.
Στα οδηγικα η πρώτη θετική εντύπωση ότι είναι αθόρυβο. Καλή η μόνωση του. Ξέρω πολύ καλά τον δυνατότερο 1,5 με το 6ταχυτο κιβώτιο και αυτό με λιγότερα άλογα (90hp) και 5ταχυτο δείχνει αδύναμο. Νευρικό στην εκκίνηση του μόνο αλλά μετά τίποτα. Στον ανοιχτό δρόμο στα 120 ο θορυβος είναι έντονος. Στο σταματα ξεκινα θέλει ανέβασμα στις στροφές του και έχει (κουραστικά) μακριές σχέσεις.
Μου άρεσε όμως η συμπεριφορά του στον δρόμο. Πατάει καλά και γέρνει λίγο. Μου θύμισε πολύ το Megane μου! Νομίζω ότι η συμπεριφορά του ευνοείται από τους μεγάλους τροχούς. Φρενάρει επίσης καλά.
Συγκριτικά βέβαια με τα Κ12 (5θυρο και CC) σε όλα του ανώτερο εκτός των αδιαφορων μηχανικών του.
Σαν συμπέρασμα, παραμένει πανέμορφο αλλά με 90 άλογα ίσως για εταιρικό ή δεύτερο αλλά για βασικό όχι. Συμφωνα με τους πωλητές κάτι πιο γρήγορο δεν προβλέπεται προς το παρόν.
A!!! Και ακριβό. Με ενόχλησε η τσιμπημενη του τιμή για τα εξοπλιστικα φρουφρου του και όχι για τα μηχανικά του. Μετά τα παράλογα ακριβά 136 άλογα της BMW που είδα πριν λίγο καιρό είδα και τα επίσης ακριβά 90 άλογα της Nissan...
cosneo έγραψε: Μετά τα παράλογα ακριβά 136 άλογα της BMW που είδα πριν λίγο καιρό είδα και τα επίσης ακριβά 90 άλογα της Nissan...
Μήπως τελικά Κώστα δεν ειναι τα αυτοκίνητα ακριβά αλλα εμείς φτωχοί;
Αλλο αστειο παραδειγμα, το 1979 ο πατερας μου ειχε αγορασει ενα seat 124 dls (το 1.2, το οποιο εκανε μετα μετατροπη σε 1.6 ) 630000 δρχ...με τιμες 2012 μιλαμε για 54310 ευρω Νομιζω ψωνιζεις αρκετα premium με καλα αλογα σε αυτα τα χρηματα σημερα!
Ο παραπανω συλογισμος ειναι βεβαια ακυρος αν τα νουμερα που βγαζει το site ειναι λαθος ..αν καποιος ειναι σε θεση να το επιβεβαιωσει..
Είναι γεγονός όμως ότι η καθίζηση των αποδοχών τα τελευταία χρόνια είναι καθοριστικής σημασίας για το πως αντιλαμβανόμαστε τις έννοιες φθηνό-ακριβό.
Zeus έγραψε:Κοιτα, το 1994 το Punto GT κοστιζε 4500000 δρχ...με το γνωστο πληθωριστη αυτο σημαινει σε νουμερα 2012, που πες να ειναι ιδια σημερα λογω κρισης, ειναι 28900 ευρω...ποσο κοστιζει σημερα ενα B-Seg GTi πχ το Polo? Νομιζω αρκετα λιγοτερα...δυστυχως η χωρα ειναι στασιμη μισθολογικα σε αντιθεση με τον υπολοιπο κοσμο, γι αυτο μας φαινεται να εχουν ξεφυγει οι τιμες..
Αλλο αστειο παραδειγμα, το 1979 ο πατερας μου ειχε αγορασει ενα seat 124 dls (το 1.2, το οποιο εκανε μετα μετατροπη σε 1.6 ) 630000 δρχ...με τιμες 2012 μιλαμε για 54310 ευρω Νομιζω ψωνιζεις αρκετα premium με καλα αλογα σε αυτα τα χρηματα σημερα!
Ο παραπανω συλογισμος ειναι βεβαια ακυρος αν τα νουμερα που βγαζει το site ειναι λαθος ..αν καποιος ειναι σε θεση να το επιβεβαιωσει..
Eιναι λαθος τα νουμερα. Και επισης οι μισθοι σε ολες τις αναπτυγμενες χωρες ειναι οι ιδιοι εδω και 15 χρονια. Βεβαια δεν υπαρχει πληθωρισμος και ειχαμε και περιοδους αποπληθωρισμου (ειδικα στην Ελλαδα μεταξυ 2010 και 2015). Αν το ψαξεις θα δεις οτι τα αμαξια εχουν φθηνηνει σημαντικα γιατι περνεις με τα ιδια χρηματα πολυ περισσοτερα. Ειδικα με Ελλαδα του 2007 τι μπορουσες να παρεις το 2015 (πριν την τελευταια αυξηση των φορων) ήταν τουλαχιστον 40% ποιο φθηνα.
Οι τιμές είναι περίπου στα ίδια επίπεδα.
Επίσης δεν ισχύουν τα περί αύξησης των φόρων παρά μόνο σε ο, τι αφορά το ΦΠΑ (+5 μονάδες). Το τέλος ταξινόμησης για τα περισσότερα αυτοκίνητα έμεινε στα ίδια επίπεδα ή μειώθηκε με τις τελευταίες αλλαγές.