Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#470180 ωραιος ο Μιατακιας! για πες κοστος,τι περιλαμβανε το προγραμμα,ποσο σε αφηναν να πιεσεις,εγγυησεις που τυχον ζηταγαν κλπ.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#470184 Έκλεισες 458 και ακύρωσες για πφφφ μια 911; :lipsealed:
:) :)
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#470192
edmond έγραψε:Έκλεισες 458 και ακύρωσες για πφφφ μια 911; :lipsealed:
:) :)


Ναι, αλλά GT3.... δεν είναι και πολύ 911 :P
Τα παιδιά εκει μου πρότειναν να μείνω με τη 458,γιατί θα τη χαιρόμουν λεει περισσότερο επειδή είναι λιγότερο απόλυτη από τη GT3
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#470205
rx8_drifter έγραψε:Subaru Impreza 1.6 4x4 MY2000

Εικόνα

To τελευταίο διάστημα εχω οδηγήσει αρκετά σε διάφορες συνθήκες τον ανωθεν σαμουράι. Τελευταία και πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά το ταξίδι στα Ζαγόρια όπου νομίζω ειναι το ιδανικό γι αυτό το αμάξι. Εξεπλάγην ευχάριστα ομολογώ γιατί σε βάζει σε ενα εντελώς διαφορετικό μουντ, όπου οι επιδόσεις δεν σε πολυαπασχολούν (πως να σε απασχολήσουν άλλωστε με τα 90 ατίθασα άλογα :s_sarcastic ).
Η τετρακίνηση δίνει άλλη αίσθηση στο αυτοκίνητο σε κανονικό δρόμο και γενικότερα το στήσιμο (συνεπικουρούμενο απ την αλλαγμένη ανάρτηση και το 3ποντο χαμήλωμα) σου δίνει την εντύπωση οτι μπορείς να μπεις με πολλά. Η εντύπωση δεν ειναι λανθασμένη, το τιμόνι πληροφορεί καλά και το μόνο που με ψιλοαπογοήτευσε ήταν τα φρένα του. Το κιβώτιο, δεδομένου οτι μιλάμε για τετρακίνητο, είναι σαφές.
Να σημειώσω ότι στα σχεδόν 400 χλμ που κάναμε πάνω στα βουνά έκαψε 8.5 λιτρα. Περιλάμβανε Γενικά χαλαρές βόλτες στα βουνά, αρκετά χιλιόμετρα στα χιόνια με κοντά και γυρισμό απο γιάννενα μεσω Ιονίας με 140-150.¨
Θεωρώ ότι είναι μια ειδική περίπτωση που απευθύνεται σε συγκεκριμένους αγοραστές (Τζιμ κλαρκ ακούει?) αλλά εχει ενα χαρακτήρα ρε φίλε που με έκανε πραγματικά να το απολαύσω. Αν ειχε δε 20 άλογα παραπάνω θα μεταμορφόνονταν


Το συγκεκριμένο αμάξι έχει 200.000 χλμ στην πλάτη του, είναι συντηρημένο ευλαβικά και όντως σου δίνει την εντύπωση ότι παρόλες τις φθορές του χρόνου είναι σαν καινούργιο.
Μπήκα στον πειρασμό. Όχι για μένα, για τον Κλαρκ. Ιδού:

https://www.car.gr/11528785-subaru-impreza-wagon
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#470220 Aν δεν είχα αμάξι θα ψηνόμουνα :twisted:

Να επισημάνω ότι δεν τους έχει βγάλει τπτ, αν και δεν ειναι πεντσμαρκ, μιας και ο ιδιοκτήτης ήταν ευλαβικός στην συντήρηση και χρήση μέχρι αρρώστιας
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#473896 Εδώ και καιρό "κρατιόμουν" να το δω από κοντά αλλά πριν λίγες μέρες βρέθηκε μπροστά μου το νέο Micra. Το td ήταν ένα πορτοκαλί 1,5 diesel σε μεσαία έκδοση με τις 16αρες ζάντες.
Σε εμφάνιση μέσα και έξω από τις φωτογραφίες το και live ακόμα παραπάνω!
Μέσα ωραία η διχρωμια του ταμπλό και του σαλονιού του και οι μπροστά κάθονται και νιώθουν άνετα. Χαμηλή θέση οδήγησης, μεγάλη η απόσταση από το παρμπριζ και ένα πολύ όμορφο σε εμφάνιση και πιασιμο τιμόνι. Λίγα δέρματα που από εμπειρία μου τα δέρματα τις Nissan δεν λένε και πολλά, αλλά τα υφάσματα τους φαίνονται (και είναι) ποιοτικά. Έχει και τα ινοξ του μέσα οπότε εγώ ευχαριστημένος!!! Πίσω.... στενά μάλλον τα πράγματα. Δύο θα ψιλοβολευτουν ανάλογα με το ύψος τους. Κλειστοφοβικο. Χαμηλοταβανο και σκοτεινό λόγω φιμε τζαμιων πίσω.
Στα οδηγικα η πρώτη θετική εντύπωση ότι είναι αθόρυβο. Καλή η μόνωση του. Ξέρω πολύ καλά τον δυνατότερο 1,5 με το 6ταχυτο κιβώτιο και αυτό με λιγότερα άλογα (90hp) και 5ταχυτο δείχνει αδύναμο. Νευρικό στην εκκίνηση του μόνο αλλά μετά τίποτα. Στον ανοιχτό δρόμο στα 120 ο θορυβος είναι έντονος. Στο σταματα ξεκινα θέλει ανέβασμα στις στροφές του και έχει (κουραστικά) μακριές σχέσεις.
Μου άρεσε όμως η συμπεριφορά του στον δρόμο. Πατάει καλά και γέρνει λίγο. Μου θύμισε πολύ το Megane μου! Νομίζω ότι η συμπεριφορά του ευνοείται από τους μεγάλους τροχούς. Φρενάρει επίσης καλά.
Συγκριτικά βέβαια με τα Κ12 (5θυρο και CC) σε όλα του ανώτερο εκτός των αδιαφορων μηχανικών του.
Σαν συμπέρασμα, παραμένει πανέμορφο αλλά με 90 άλογα ίσως για εταιρικό ή δεύτερο αλλά για βασικό όχι. Συμφωνα με τους πωλητές κάτι πιο γρήγορο δεν προβλέπεται προς το παρόν.
A!!! Και ακριβό. Με ενόχλησε η τσιμπημενη του τιμή για τα εξοπλιστικα φρουφρου του και όχι για τα μηχανικά του. Μετά τα παράλογα ακριβά 136 άλογα της BMW που είδα πριν λίγο καιρό είδα και τα επίσης ακριβά 90 άλογα της Nissan...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#473918 Και γω οταν οδηγησα το Clio 1,5 dci με τα 90 αλογα στην εκθεση το Νοεμβρη, μ απογοητευσε....
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#473926
cosneo έγραψε: Μετά τα παράλογα ακριβά 136 άλογα της BMW που είδα πριν λίγο καιρό είδα και τα επίσης ακριβά 90 άλογα της Nissan...

Μήπως τελικά Κώστα δεν ειναι τα αυτοκίνητα ακριβά αλλα εμείς φτωχοί; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#474034 Σίγουρα Κωνσταντίνε αλλά και πάλι δεν θα θεωρούσα ποτέ τα προηγούμενα χρόνια "φτηνά" τα 50000€ για 136 άλογα στην 4 Gran Coupe ή τα 17000€ για τα 90 άλογα του Micra.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#474042 Κοιτα, το 1994 το Punto GT κοστιζε 4500000 δρχ...με το γνωστο πληθωριστη αυτο σημαινει σε νουμερα 2012, που πες να ειναι ιδια σημερα λογω κρισης, ειναι 28900 ευρω...ποσο κοστιζει σημερα ενα B-Seg GTi πχ το Polo? Νομιζω αρκετα λιγοτερα...δυστυχως η χωρα ειναι στασιμη μισθολογικα σε αντιθεση με τον υπολοιπο κοσμο, γι αυτο μας φαινεται να εχουν ξεφυγει οι τιμες..

Αλλο αστειο παραδειγμα, το 1979 ο πατερας μου ειχε αγορασει ενα seat 124 dls (το 1.2, το οποιο εκανε μετα μετατροπη σε 1.6 :metalo: ) 630000 δρχ...με τιμες 2012 μιλαμε για 54310 ευρω :s_crazy Νομιζω ψωνιζεις αρκετα premium με καλα αλογα σε αυτα τα χρηματα σημερα!

Ο παραπανω συλογισμος ειναι βεβαια ακυρος αν τα νουμερα που βγαζει το site ειναι λαθος :lol: ..αν καποιος ειναι σε θεση να το επιβεβαιωσει..
Άβαταρ μέλους
By dstou
#474045 To site βγάζει σωστά νούμερα, η σύγκριση είναι λάθος. Διότι οι φόροι και τα τέλη ταξινόμησης δεν είναι ίδια 30 χρόνια τώρα, παρά μόνο όταν εξετάζουμε μικρότερες χρονικές περιόδους.
Είναι γεγονός όμως ότι η καθίζηση των αποδοχών τα τελευταία χρόνια είναι καθοριστικής σημασίας για το πως αντιλαμβανόμαστε τις έννοιες φθηνό-ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#474049 Το quadra είχε το 1991 15.500.000 ήτοι 132.000€ περίπου και το 1992 με αλλαγή της νομοθεσίας της εποχής για τα αυτοκίνητα έπεσε στα 12.500.000 δηλαδή στα 106.000€ περίπου.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#474056
Zeus έγραψε:Κοιτα, το 1994 το Punto GT κοστιζε 4500000 δρχ...με το γνωστο πληθωριστη αυτο σημαινει σε νουμερα 2012, που πες να ειναι ιδια σημερα λογω κρισης, ειναι 28900 ευρω...ποσο κοστιζει σημερα ενα B-Seg GTi πχ το Polo? Νομιζω αρκετα λιγοτερα...δυστυχως η χωρα ειναι στασιμη μισθολογικα σε αντιθεση με τον υπολοιπο κοσμο, γι αυτο μας φαινεται να εχουν ξεφυγει οι τιμες..

Αλλο αστειο παραδειγμα, το 1979 ο πατερας μου ειχε αγορασει ενα seat 124 dls (το 1.2, το οποιο εκανε μετα μετατροπη σε 1.6 :metalo: ) 630000 δρχ...με τιμες 2012 μιλαμε για 54310 ευρω :s_crazy Νομιζω ψωνιζεις αρκετα premium με καλα αλογα σε αυτα τα χρηματα σημερα!

Ο παραπανω συλογισμος ειναι βεβαια ακυρος αν τα νουμερα που βγαζει το site ειναι λαθος :lol: ..αν καποιος ειναι σε θεση να το επιβεβαιωσει..


Eιναι λαθος τα νουμερα. Και επισης οι μισθοι σε ολες τις αναπτυγμενες χωρες ειναι οι ιδιοι εδω και 15 χρονια. Βεβαια δεν υπαρχει πληθωρισμος και ειχαμε και περιοδους αποπληθωρισμου (ειδικα στην Ελλαδα μεταξυ 2010 και 2015). Αν το ψαξεις θα δεις οτι τα αμαξια εχουν φθηνηνει σημαντικα γιατι περνεις με τα ιδια χρηματα πολυ περισσοτερα. Ειδικα με Ελλαδα του 2007 τι μπορουσες να παρεις το 2015 (πριν την τελευταια αυξηση των φορων) ήταν τουλαχιστον 40% ποιο φθηνα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#474075 Δεν ισχύει αυτό με τη διαφορά 2007 - 2015 ή τουλάχιστον δεν ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία.
Οι τιμές είναι περίπου στα ίδια επίπεδα.
Επίσης δεν ισχύουν τα περί αύξησης των φόρων παρά μόνο σε ο, τι αφορά το ΦΠΑ (+5 μονάδες). Το τέλος ταξινόμησης για τα περισσότερα αυτοκίνητα έμεινε στα ίδια επίπεδα ή μειώθηκε με τις τελευταίες αλλαγές.