- 31 Ιαν 2018, 09:08
#480037
Κίκιζας . έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Το θέλω. Ο κύριος λόγος είναι η ηλεκτρική λειτουργία. Απίστευτο.
Για κάντο ταληράκια αυτό...
Ριχνεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι το βραδυ και το επομενο πρωι γυρνοβολας τσαμπα για καμποσα χλμ...
Αυτη η τεχνολογια γενικως ειναι απιστευτη...
Μένω εδώ. Αυτά σε γενικές γραμμές.
Συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να γελάει άνευ λόγου, γιατί το αμάξι σου λειτουργεί σε Stealth mode. Δεν ακούγεσαι, δεν έχεις κραδασμούς, καταναλώνεις καύσιμο.
Η δε μετάβαση από ηλεκτροκινητήρα σε ΜΕΚ και τούμπαλιν, τη χαρακτηρίζω seamless, χωρίς να έχω πρότερη εμπειρία σε υβριδικά.
Είναι όμως κάτι που μπορείς να το αντιληφθείς εύκολα, γιατί απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς.
Λες πότε μπήκε, πότε βγήκε. Κοιτάς τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων για να καταλάβεις.
Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει smooth, χωρίς "λόξυγγες" ενώ είναι άριστο και όταν επιλέγεις όπισθεν.
Γενικώς όλα δουλεύουν τόσο "αόρατα".
Τιμόνι:
Πραγματικά για ποιο λόγο έχουν βάλει τόσο κοφτερό και άμεσο τιμόνι σε τέτοια κατασκευή; έχει μήπως διαφοροποιημένη κρεμαγιέρα το R-Design;
Μειονέκτημα η όχι τόσο καλή επαναφορά.
Το φρένο by-wire θέλει συνήθεια.
Έπιασα τον εαυτό μου να νιώθει σαν κοριτσάκι σε Starlet σχολής οδηγών.
Τουλάχιστον μέχρι να το συνηθίσω.
Άψογα ρυθμισμένα ηλεκτρονικά.
Τερατώδη ισχύ. Νομίζω του χτύπησα μια 190άρα στο Σχιστό στην ανηφόρα από το φανάρι του Παλάσκα μέχρι τη σκοπιά.
Με συνθετικό μεν, αλλά ωραίο ήχο στην καμπίνα.
Ανατομικά καθίσματα, αν και όχι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα.
Εξοικείωση θέλει το infotainment που ουσιαστικά λόγω φιλοσοφίας είναι το 1/2 αμάξι. Πολύ καλή ευκρίνεια, smooth μετάβαση μεταξύ των οθονών και των apps, ταχύτατο και αλαγκάριστο. Κάνεις τα πάντα από μέσα. Very well done.
Εγώ που είμαι γκατζετάκιας με τα κινητά, έχω βρει τα ίδια κολπάκια υπό κλίμακα στο FR, εδώ ώρες και όρεξη να ασχολείσαι.
Εμφάνιση μέσα έξω: υποκειμενικό αλλά εγώ το βρίσκω κομμένο και ραμμένο για το στυλ μου. Κούκλα Σουηδέζα.
Ποιότητα κατασκευής: Κορυφαία και κυρίως όσο αφορά τις μικρολεπτομέρειες που δίνει πάντα προσοχή η Volvo.
Φρένα: Άγκυρες αλλά όπως είπα θέλουν συνήθεια.
Αυτά σε γενικές γραμμές...