Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#480025
EDDIE_147 έγραψε:
Το θέλω. Ο κύριος λόγος είναι η ηλεκτρική λειτουργία. Απίστευτο.


Για κάντο ταληράκια αυτό... :ninja:


Ριχνεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι το βραδυ και το επομενο πρωι γυρνοβολας τσαμπα για καμποσα χλμ... :lol:

Αυτη η τεχνολογια γενικως ειναι απιστευτη, το θεμα ειναι να υπαρχουν, ή μαλλον ποσο συντομα θα δημιουργηθουν οι αντιστοιχες υποδομες στην χωρα που να την υποστηριζουν.

P.S Xρωμα, εσωτερικο, ζαντες... :thumbsup: Και γαμω τα καθισματα επισης! :eat:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#480037
Κίκιζας . έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:
Το θέλω. Ο κύριος λόγος είναι η ηλεκτρική λειτουργία. Απίστευτο.


Για κάντο ταληράκια αυτό... :ninja:


Ριχνεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι το βραδυ και το επομενο πρωι γυρνοβολας τσαμπα για καμποσα χλμ... :lol:

Αυτη η τεχνολογια γενικως ειναι απιστευτη...


Μένω εδώ. Αυτά σε γενικές γραμμές.

Συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να γελάει άνευ λόγου, γιατί το αμάξι σου λειτουργεί σε Stealth mode. Δεν ακούγεσαι, δεν έχεις κραδασμούς, καταναλώνεις καύσιμο.
Η δε μετάβαση από ηλεκτροκινητήρα σε ΜΕΚ και τούμπαλιν, τη χαρακτηρίζω seamless, χωρίς να έχω πρότερη εμπειρία σε υβριδικά.
Είναι όμως κάτι που μπορείς να το αντιληφθείς εύκολα, γιατί απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς. :lol:
Λες πότε μπήκε, πότε βγήκε. Κοιτάς τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων για να καταλάβεις.

Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει smooth, χωρίς "λόξυγγες" ενώ είναι άριστο και όταν επιλέγεις όπισθεν.
Γενικώς όλα δουλεύουν τόσο "αόρατα".

Τιμόνι: :dizzy:
Πραγματικά για ποιο λόγο έχουν βάλει τόσο κοφτερό και άμεσο τιμόνι σε τέτοια κατασκευή; έχει μήπως διαφοροποιημένη κρεμαγιέρα το R-Design;
Μειονέκτημα η όχι τόσο καλή επαναφορά.

Το φρένο by-wire θέλει συνήθεια.
Έπιασα τον εαυτό μου να νιώθει σαν κοριτσάκι σε Starlet σχολής οδηγών.
Τουλάχιστον μέχρι να το συνηθίσω.

Άψογα ρυθμισμένα ηλεκτρονικά.

Τερατώδη ισχύ. Νομίζω του χτύπησα μια 190άρα στο Σχιστό στην ανηφόρα από το φανάρι του Παλάσκα μέχρι τη σκοπιά.
Με συνθετικό μεν, αλλά ωραίο ήχο στην καμπίνα.

Ανατομικά καθίσματα, αν και όχι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα.

Εξοικείωση θέλει το infotainment που ουσιαστικά λόγω φιλοσοφίας είναι το 1/2 αμάξι. Πολύ καλή ευκρίνεια, smooth μετάβαση μεταξύ των οθονών και των apps, ταχύτατο και αλαγκάριστο. Κάνεις τα πάντα από μέσα. Very well done.
Εγώ που είμαι γκατζετάκιας με τα κινητά, έχω βρει τα ίδια κολπάκια υπό κλίμακα στο FR, εδώ ώρες και όρεξη να ασχολείσαι.

Εμφάνιση μέσα έξω: υποκειμενικό αλλά εγώ το βρίσκω κομμένο και ραμμένο για το στυλ μου. Κούκλα Σουηδέζα.

Ποιότητα κατασκευής: Κορυφαία και κυρίως όσο αφορά τις μικρολεπτομέρειες που δίνει πάντα προσοχή η Volvo.

Φρένα: Άγκυρες αλλά όπως είπα θέλουν συνήθεια.

Αυτά σε γενικές γραμμές...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#480303
Κίκιζας . έγραψε:
Με τους εθισμενους στις κοντρες δεν καθομαι να ασχοληθω...Ειδικα σε δημοσιο δρομο.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#480335
Giuseppe Busso έγραψε:Συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να γελάει άνευ λόγου, γιατί το αμάξι σου λειτουργεί σε Stealth mode. Δεν ακούγεσαι, δεν έχεις κραδασμούς, καταναλώνεις καύσιμο.
Η δε μετάβαση από ηλεκτροκινητήρα σε ΜΕΚ και τούμπαλιν, τη χαρακτηρίζω seamless, χωρίς να έχω πρότερη εμπειρία σε υβριδικά.
Είναι όμως κάτι που μπορείς να το αντιληφθείς εύκολα, γιατί απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς.
Λες πότε μπήκε, πότε βγήκε. Κοιτάς τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων για να καταλάβεις.
Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει smooth, χωρίς "λόξυγγες" ενώ είναι άριστο και όταν επιλέγεις όπισθεν.
Γενικώς όλα δουλεύουν τόσο "αόρατα".

Μέχρι εδώ θα μπορούσε να το είχε γράψει και κάποιος άλλος :innocent: Μετά σου φαίνονται κάπως ξεπερασμένα τα "συμβατικά".
Μυρίζομαι δουλειά Δία; Να του πούμε καλορίζικο;


< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#480340 Πολύ ενδιαφέρον.
Θα περάσει από τα χέρια μου υβριδικό C-HR για λίγο και ήθελα να δω γιατί ενθουσιάστηκε τόσο ο Μπούσος από την ηλεκτροκίνηση...

:ninja: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#480360
Scotch έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να γελάει άνευ λόγου, γιατί το αμάξι σου λειτουργεί σε Stealth mode. Δεν ακούγεσαι, δεν έχεις κραδασμούς, καταναλώνεις καύσιμο.
Η δε μετάβαση από ηλεκτροκινητήρα σε ΜΕΚ και τούμπαλιν, τη χαρακτηρίζω seamless, χωρίς να έχω πρότερη εμπειρία σε υβριδικά.
Είναι όμως κάτι που μπορείς να το αντιληφθείς εύκολα, γιατί απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς.
Λες πότε μπήκε, πότε βγήκε. Κοιτάς τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων για να καταλάβεις.
Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει smooth, χωρίς "λόξυγγες" ενώ είναι άριστο και όταν επιλέγεις όπισθεν.
Γενικώς όλα δουλεύουν τόσο "αόρατα".

Μέχρι εδώ θα μπορούσε να το είχε γράψει και κάποιος άλλος :innocent: Μετά σου φαίνονται κάπως ξεπερασμένα τα "συμβατικά".
Μυρίζομαι δουλειά Δία; Να του πούμε καλορίζικο;


< >
Πιο παλιά η πινακίδα του xc κι απ αυτή του bussou, όχι ακόμα! :rtfm:

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#480364 Περισσότερο στο test drive που έψαχνε πήγε το μυαλό μου και σε αποφάσεις που ενδεχομένως ελήφθησαν (diesel vs hybrid). Νομίζω πως έτσι κι αλλιώς έχει μεγάλους χρόνους αναμονής.

< >
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#482776 E220 d αυτόματο από Mόναχο μέχρι Kitzbuhel και Zell am See. Άνετο, περνάει ωραία τις ανωμαλίες σε μικρές ταχύτητες. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η όχι τόσο καλή ηχομόνωση. Δεν αναφέρομαι στον ήχο του dieseloκινητήρα που μόλις που καταλάβαινα τη διαφορά αλλά στο ότι δεν σε ''έκοβε'' από τον έξω κόσμο. Παρόλο που κινήθηκα σε χώρες με καλή άσφαλτο ακουγόταν ο ήχος από έξω (οχήματα, ρόδες, κλπ) έντονα. Περίμενα πολύ καλύτερη ηχομόνωση από merc :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#482997 2018 σε ενα αυτοκίνητο αυτης της κατηγοριας τιμης περιμενα τα επιπεδα θορυβου να ειναι εξαιρετικα χαμηλα. Διαπιστωσα ομως οτι ακουγα εξωτερικο θορυβο. Όσο και στο superb 09 του πατερα. Εκτος και οι μηχανικοι εκει στο γκρουπ εκαναν τοσο καλη δουλεια. Να πω οτι ηταν παρα πολυ βολικη η θέση του επιλογεα ταχυτητων πισω απο το τιμονι. Επισης το αναδιπλουμενο καπακι στο σημειο που ειναι το τασακι ειναι απο υλικο που γρατζουνιεται πολυ ευκολα. Λιγο δύσχρηστο κ αργο σε ανταπόκριση το λογισμικο της κεντρικης οθόνης.
Τελευταία επεξεργασία από Kon5 και 08 Φεβ 2018, 19:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#482998 Μήπως φέρουν μερίδιο ευθύνης και τα λάστιχα (χωρίς να είναι αυτό δικαιολογία για την Mercedes προφανώς...).
Κάποια ελαστικά έχουν την τάση να περνάνε πολύ περισσότερο θόρυβο, ενώ φυσικά σίγουρα παίζει ρόλο πως τα ελαστικά των σύγχρονων αυτοκινήτων σε κάθε γενιά μεγαλώνουν...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#483000 Τα λάστιχα κάνουν διαφορά. Ακόμα και στην παλιά μου C200K η μέρα με την νύχτα όταν είχα χειμερινά με θερινά.
Kon5 έλα Φρανκφούρτη :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#483057 Καλά προφανώς και τα χειμερινά θα κάνουν περισσότερο θόρυβο.
Επίσης τα νέα αυτοκίνητα ειναι τόσο καλά μονωμενα που φυσικά ο θόρυβος απο τον αέρα ειναι ο μόνος που ακούγεται.
Τέλος τα ντεσιμπέλ δεν λένε τίποτα χωρίς τη συχνότητα. Άλλωστε σε sones μετράνε το θόρυβο αν δεν κανω λάθος οι κατασκευαστές όχι σε ντεσιμπέλ..
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#483069 Όχι απαραίτητα, τα δικά μου χειμερινά (Bridgestone) δε κάνουν πιο πολύ θόρυβο, είχα κοιτάξει να έχουν καλό δείκτη θορυβου.

Τώρα για το αν όλα τα σύγχρονα έχουν πολύ καλή ηχομόνωση, μην τα ξαναλέμε...
Για Ε class είναι αδικαιολόγητο
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#483163
KiloMeater έγραψε:Όχι απαραίτητα, τα δικά μου χειμερινά (Bridgestone) δε κάνουν πιο πολύ θόρυβο, είχα κοιτάξει να έχουν καλό δείκτη θορυβου.

Τώρα για το αν όλα τα σύγχρονα έχουν πολύ καλή ηχομόνωση, μην τα ξαναλέμε...
Για Ε class είναι αδικαιολόγητο

Τι εννοεις αδικαιολογητο;
Αφου ο καταλογος των εξτρα εχει ηχομονωτικα τζαμια, πως θα τα πουλησουν αν δεν χρειαζονται; :s_wink

Το πιθανοτερο ειναι να φταινε τα λαστιχα. Ο κατασκευαστης δεν νομιζω να νοιαζεται για τον θορυβο, μαλλον για το κοστος περισσοτερο.