Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#698718 Ήρθε επιτέλους της παραλαβής του Nissan Navara, που θα οδηγηθεί ως πρόβατο επί σφαγή στα χέρια πιο ειδικών από εμένα :lol: Θυμίζω μοντέλο 2002, 415Κ χλμ.

Την Παρασκευή τελειώσαμε με σέρβις κτλ, και το πήρα για να κάνω μία γύρα στο βουνό που έπρεπε και με την ευκαιρία να το παραδώσω εκεί που πρέπει. Οδηγικές εντυπώσεις; Το αμάξι είναι σχετικά μαζεμένο (σε σχέση με το επόμενης γενιάς που είχα οδηγήσει παλιότερα). Το μοτέρ φορτηγού, μπόλικος θόρυβος, αρκετός όχι όμως ενοχλητικός κραδασμός. Δύναμη; Έχει λέει 133 άτια, αλλά η επιτάχυνση είναι ... ας πούμε μέτρια. Πατάς το γκάζι και σταδιακά κερδίζει ταχύτητα :lol: Αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ακόμα και με (την σχετικά κοντή) 5η, δεν κολώνει, ούτε σε ανηφόρα. Το λένε ροπή χαμηλά, ενώ μέχρι τις περίπου 4500σαλ που το πήγα, δεν έδειξε να πέφτει σε απόδοση. Για το συγκεκριμένο όχημα, θεωρώ πως δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Κατανάλωση προφανώς δεν ξέρω.

Το τιμόνι έχει περίπου 167 στροφές απ' άκρη σ' άκρη και δίνει την ίδια αίσθηση με το να ανακατεύεις μία κουτάλα στον αέρα. :lol: Ο λεβιές ταχυτήτων είναι στο περίπου, σημαδεύεις αισθάνεσαι τα γρανάζια να ανακατεύονται και, όλως παραδόξως δεν χάνεις ταχύτητα, το πως αγνοώ! :lol: Ο μικρός λεβιές για την επιλογή τετρακίνησης είναι σκληρός.

Η ανάρτηση είναι σκληρή, αλλά υποψιάζομαι πως τα αμορτισέρ είναι τελειωμένα στο συγκεκριμένο, οπότε δεν κρίνω. Τα φρένα σταματάνε, σε ανάγκη δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη, αλλά δεν μου έτυχε και κάτι και στην άνοδο - κάθοδο του βουνού και της λασπουριάς δεν είχα θέμα.

Φτάσαμε λοιπόν στο ωραίο... Ο καιρός την Παρασκευή που ανέβηκα ήταν κάπως έτσι:

Εικόνα

Στον κάμπο βροχή, που όσο ανέβαινες γύρισε σε χιόνι που το είχε στρώσει:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Η οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες στην άσφαλτο, μπορώ να πω πως είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, με τον πίσω άξονα να ανεξαρτητοποιείται ακόμα και με 3η ταχύτητα και 2000σαλ, αν πατήσεις γκάζι πάνω από το μισό, και να δείχνει τάσης ανεξαρτητοποίησης και με 4η με αντίστοιχες σαλ... :lol: Και εσύ να βρίσκεσαι να στρίβεις το τιμόνι 150.000 φορές εκεί που δεν το περίμενες... :lol:

Εκτός ασφάλτου βέβαια, απλά περνάς. Δεν χρειάστηκε να βάλω πουθενά κοντά, απλά 4κίνηση στα πιο δύσκολα σημεία. Με τα λάστιχα να είναι αρκετά παλιά και φαγωμένα, είχα κάποιες αμφιβολίες σε 1-2 σημεία εντός των λατομείων, αλλά εν τέλει με 4κίνηση απλά πέρασε. Έχει σε ένα λατομείο μία σχεδόν κάθετη ανηφόρα με πολύ παχιά λάσπη, που ζορίζεσαι με τα πόδια και αυτό απλά ανέβηκε. :inlove: Φυσικά σε κάτι άλλα σημεία επίπεδα με λάσπη μέχρι την ποδιά σχεδόν, απλά περάσαμε :inlove:


Εν κατακλείδι; Εξαιρετικό για αγροτικό - επαγγελματικό (ο προηγούμενος κάτοχος ήταν οικοδόμος), αξιόπιστο (αν και καμία σχέση σε ότι αφορά αντοχή σε κακομεταχείριση σε σχέση με ένα HiLux :inlove: ), αλλά φορτηγό. Το επόμενο είναι πολύ πιο αυτοκίνητο (και πολύ πιο ογκώδες), χωρίς να χάνει πουθενά ως επαγγελματικό. Το επόμενο το χρησιμοποιείς άνετα ως οικογενειακό (το διπλοκάμπινο προφανώς), με κάποιους συμβιβασμούς ΟΚ, αλλά στο συγκεκριμένο οι συμβιβασμοί είναι πολύ περισσότεροι, κυρίως στο θέμα NVH. Για τη δουλειά μας είναι τέλειο και ελπίζω να μην το διαλύσουν οι κανίβαλοι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#698846
JimClark έγραψε:
markvag έγραψε:Εικόνα


Το κομμάτι προς Γρανίτη, Νευροκόπι;



Κοντά, στον δρόμο για Βώλακα, περίπου 200-300 μέτρα αφού στρίψεις από τον δρόμο προς Γρανίτη - Νευροκόπι για Βώλακα. Στο ταμπελάκι που δείχνει το δρόμο για το εκκλησάκι της Αγ. Μαρίνας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#707783 @serf πολύ ωραία περιγραφή, την περίμενα πώς και πώς!
για την είσοδο στο γκαράζ δεν είχε την 360 κάμερα για να σε βοηθήσει; Ή δεν αρκεί; Ο φορτιστής της Tesla είναι πιο γρήγορος μεν, αλλά μπορείς να φορτίσεις και σε έναν άλλο σταθμό σε κάποιο ταξίδι, άρα λογικά με το long range δεν θα έχεις πρόβλημα, αν δεν κάνεις συχνά μακρινά ταξίδια.
Συμφωνώ για τις 18αρες, μόνον κέρδος θα έχεις να τις επιλέξεις αντί για τις 19".
Αν βρεις λίγο χρόνο κάνε ένα κόπο να αντιγράψεις το κείμενο και τις φώτο και στο Οδήγησα, για να υπάρχει και εκεί.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#707786 Αντιγράφω από το https://petrolheads.gr/viewtopic.php?f= ... ad#p707746 + τις φωτογραφίες από άλλα post.

Test Drive Tesla Model 3 Long Range

Serf έγραψε:Όπως ανέφερε ο HF, το Tesla δεν βρισκόταν στη λίστα με τα υποψήφια αυτοκίνητα προς αντικατάσταση του υπάρχοντος 308 (leasing). Αλλά διαβάζοντας για τις φοροαπαλλαγές/κτλ και χαζεύοντας λίγο στο διαδίκτυο αποφασίσαμε να το συμπεριλάβουμε. Κάπου εκεί ξεκίνησε και η διαδικασία να κλείσουμε test drive, συμπλήρωση της online φόρμας, αποστολή email και στο τέλος τηλεφωνικές επικοινωνίες (με την :inlove: ). Μετά από μια αναβολή κανονισμένου test drive και το κενό που προκλήθηκε από τις διακοπές του Πάσχα, ήρθε η ώρα. Το ραντεβού κλείστηκε για την παραλαβή του λευκού test drive (έκδοση Long Range με τις έξτρα 19αρες ζάντες). Μας είχε ήδη ζητηθεί να δούμε ένα video που παρουσιάζει κάποιες βασικές λειτουργίες ( https://www.tesla.com/en_GB/support/touchless-test-drive?redirect=no&123 ) ώστε να είμαστε κάπως προετοιμασμένοι. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο υπεύθυνος από την πλευρά της Tesla που μας παρέδωσε το αυτοκίνητο ήταν πολύ αναλυτικός, μιλούσαμε κανά μισάωρο προτού το πάρουμε. Τέσπα, πήραμε την κάρτα-κλειδί και ξεκινήσαμε.

Ο στόχος που είχαμε θέσει με την :inlove: είναι να γυρνάμε διαρκώς με το αυτοκίνητο και να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τον χρονο με αυτό. Πρακτικά τριγυρνούσαμε στην Αττική... όποτε ξεμέναμε από "ζουμί" πηγαίναμε Golden Hall για φόρτιση + την όποια φόρτιση στην απλή σούκο αποβραδίς. Μέχρι Αφίδνες-Κάλαμο-Ωρωπό και Σούνιο-Λαύριο-Κερατέα από την άλλη. Δε νομίζω ότι έχω ξαναγράψει review για αυτοκίνητο, οπότε συγχωράτε με για την έλλειψη "ποι(ητικ)ότητας" :)

Εξωτερικό
Εμένα μου άρεσε ΠΟΛΥ από κάθε οπτική γωνία. Ειδικά κοιτώντας το από το πλάι τόσο το μακρόστενο ρύγχος μπροστά όσο και το σβήσιμο πίσω που δεν είναι ούτε σεντάν ούτε hatchback (δεν ξέρω κατά πόσο είναι δόκιμο να το πούμε liftback???). Η πίσω όψη είναι η λιγότερη δυνατή κατ' εμέ. Ατού του αυτοκινήτου η γυάλινη οροφή που δημιουργεί διχρωμία, καθιστώντας ακόμα και το "βαρετό" λευκό-περλέ, όμορφο. Μια γυάλινη οροφή που χάρη στις polarized ιδιότητες κρατάει εκτός αυτοκινήτου τον (όσο καυτό μπορεί να είναι τον Μάιο) ήλιο. Οι sport ζάντες πολύ ωραίες, αλλά - αν προχωρήσουμε με αυτό - δε θα δώσουμε τα €1700 και θα περιοριστούμε στις πιο "πεζές" 18άρες. Τα ελαστικά είναι runflat με τα θετικά τους και τα όποια αρνητικά τους.

Εσωτερικό
Προφανώς το πρώτο που κάνει εντύπωση είναι η έλλειψη οποιασδήποτε οθόνης-ένδειξης μπροστά από τον οδηγό με την ταυτόχρονη ύπαρξη της ευμεγέθους οθόνης στο μέσο. Προσέγγιση που κάποιος δημιουργεί αρχικά ερωτηματικά ως προς την πρακτικότητα. Τελικά, όμως, δε μου δημιούργησε κανένα αποτέλεσμα. Οι πιο σημαντικές ενδείξεις (βλ. ταχύτητα, φώτα, υπόλοιπο μπαταρίας, όπισθεν/parking/drive) βρίσκονται στο αριστερό άκρο της οθόνης και είναι άμεσα προσβάσιμες στο μάτι. Η πλοήγηση στο μενού προφανώς απαιτεί κάποια εξοικείωση για να γίνεται χωρίς σκέψη. Αλλά και πάλι, δε μας πήρε ποτέ πάνω από μερικά δευτερόλεπτα να εντοπίσουμε τη λειτουργία που ψάχναμε. Χάρτες google maps με live κίνηση χωρίς ανάγκη για android auto, spotify, youtube, netflix, κτλ. Κάποια χρήσιμα και κάποιες gadgetιές για τις εντυπώσεις (netflix / youtube χρήσιμα για να βλέπει κανείς όσο περιμένει να φορτίσει στο δρόμο  ). Ηχοσύστημα και κλιματισμός ελέγχονται με drag n drop ως προς το που κάνουν focus (μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά). Το αυτοκίνητο έχει ενσωματωμένη eSim (έμαθα την ύπαρξή της χάρη στο test drive) και υπάρχει ένα ετήσιο κόστος €120 ευρώ για τα data (μέσω vodafone αν θυμάμαι καλά στην παρούσα φάση). Αυτή τη στιγμή το μενού δεν έχει εξελληνικοποιηθεί, google maps γράφουμε λατινικά και ακούμε οδηγίες πλοήγησης στα αγγλικά. Μόλις, όμως, γίνει release η εξελληνικοποιημένη έκδοση, θα έρθει ως update στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.

Τα καθίσματα και βολικά είναι και στηρίζουν το σώμα, επενδεδυμένα με δερματίνη (?) που οπτικά δείχνει καλή. Ηλεκτρικός χειρισμός με δύο κουμπιά στο πλάι αυτών τόσο για τη θέση του καθίσματος (πάνω-κάτω, μπροστά-πίσω) όσο και για τη θέση της πλάτης. Χώροι για τους επιβάτες υπεραρκετοί, με την έλλειψη κεντρικού τούνελ να καθιστά άνετη και τη μεσαία θέση στο πίσω κάθισμα. Από την άλλη, με 4,7μ μήκος αυτό μας έλειπε, να μην υπάρχουν χώροι.

Χώροι Αποσκευών
Το αυτοκίνητο πέρα από το πορτ-μπαγκάζ των 450lt (γεμίζει σε μήκος και όχι σε ύψος) έχει έναν επιπλέον χώρο αποθήκευσης 90lt μπροστά κάτω από το καπό.

Λειτουργία-Επιδόσεις
Ξεκινάμε από το γεγονός ότι το σύστημα διεύθυνσης (τιμόνι) έχει τρεις ρυθμίσεις, comfort-standard-sport και ο κινητήρας δύο (chill & standard). Το τιμόνι, σε όλο σχεδόν το τεστ το είχαμε στο standard. Στο comfort το βάλαμε μόνο για να παρκάρουμε στο γκαράζ όπου απαιτούνταν αρκετές μανούβρες (θα γράψω αργότερα). Η sport ρύθμιση παρόλο που έκανε το σύστημα να αντιδρά πολύ άμεσα στις "εντολές" με κούρασε μετά από λίγη ώρα. Η standard ρύθμιση και επαρκή πληροφόρηση έχει και στρίβει το αυτοκίνητο εκεί που του λες, απλά λίγο πιο αργά από τη sport. Επίσης, η standard ρύθμιση αφήνει κάποια ελάχιστα mm κίνησης του τιμονιού χωρίς να αντιδράσουν οι τροχοί.Κινητήρας... Τι να πει κανείς... Ακόμα και στην chill έκδοση η επιτάχυνση από το μηδέν ζαλίζει τον συνοδηγό μέχρι ο οδηγός να μάθει το γκάζι ώστε να ξεκινάει ομαλά!!! Στο standard χαμός... "ζαλιζόμουν" στις επιταχύνσεις ακόμα κι εγώ ως οδηγός :lipsealed: Αυτή είναι η διαφορά από "θερμικά" αυτοκίνητα, το πέταγμα με μηδέν χιλιόμετρα (χωρίς κανένα σπινάρισμα!!!). Όπως προανέφερα, η σύζυγος το πήρε ένα 3ωρο και πήγαινε πάνω-κάτω την παραλιακή "παίζοντας" (στην ευθεία). Επέστρεψε σπίτι με ένα χαμόγελο που είχε φτάσει πίσω από τα αυτιά :lol:

Την ανάρτηση δεν τη δοκίμασα με πολλά χλμ, τα άλογα ήταν πολλά για να ζορίσω σε στροφές. Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από όταν αποχωρίστηκα το TypeR (δυνατότερο αυτοκίνητο που είχα ever) και πλέον είμαι με το "ταπεινό" 308 των 120 αλόγατων. Πάντως σε μεγάλες καμπές έστριβε χωρίς καμία υποψία καθίσματος της ανάρτησης. 235 η διάσταση των ελαστικών είτε με τις 18άρες είτε με τις 19άρες. Και σε πιο κλειστές στροφές με μικρές ταχύτητες που προσπάθησα λίγο να παίξω, αυτό έμεινε στη γραμμή του.

Αυτονομία
Σε αστικές-περιαστικές μετακινήσεις (ταχύτητες < 90-100χαώ) θεωρώ ότι το Long Range άνετα βγάζει τα 600km από κάποιον που ΔΕΝ κάνει test drive :lol: , δεδομένου ότι και η ρύθμιση Chill είναι υπεραρκετή για να κινείσαι πιο γρήγορα από το 95% των αυτοκινήτων γύρω σου. Από εκεί και πάνω τα πράγματα αλλάζουν αρκετά. Γι' αυτό και πλέον είμαστε στο mode Long Range ή τίποτα. Δε συζητάμε για Standard Plus. Με Chill mode κάναμε την εξής άσκηση: κάναμε δύο φορές το Γέφυρα Αύρας έως Άγιο Στέφανο και πίσω προσπαθώντας να διατηρήσουμε ταχύτητα 120χαω σταθερή (όχι με απόλυτη επιτυχία) και μας βγήκε η κατανάλωση περίπου στα 190Wh/km, ήτοι 400km αυτονομία (75KWh η μπαταρία). Προφανώς δεν ήταν η καλύτερη δυνατή μέτρηση αλλά γενικότερα υπήρχε πυκνή ροή στους δρόμους, ειδικά στην Αττική Οδό, δεν ήταν εύκολο να διατηρήσουμε σταθερή ταχύτητα για 10km σε ευθεία (χωρίς ανηφόρες/κατηφόρες). Τα 10km είναι η μικρότερη απόσταση για την οποία το αυτοκίνητο εμφανίζει μέσο όρο κατανάλωσης. Στο Golden Hall την 1η φορά πήγαμε με 50+ υπόλοιπο μπαταρίας και το αυτοκίνητο "συγχρόνισε" στα 60KW για φόρτιση. Ενώ τη 2η φορά πήγαμε με 20% και συγχρόνισε στα 130KW. Στο σπίτι με την απλή πρίζα-μετασχηματιστή συγχρόνιζε στα 3KW βάσει onboard υπολογιστή, εγώ το υπολόγισα στα 2,5KW βάσει χρόνου και ποσοστού φόρτισης.

Αρνητικά
Προφανώς σε ένα βαθμό η εξάρτηση από την μπαταρία. Απαιτεί προσαρμογή σε ταξίδια με μεγάλη ταχύτητα. Κατά τον σύμβουλο της Tesla μες το έτος θα είναι έτοιμα ένα ή δύο από τα σημεία ταχυφόρτισης της Tesla που αναμένουμε.Από το παράθυρο του συνοδηγού δημιουργείτο αεροδυναμικός θόρυβος, προφανώς δεν "σφράγιζε" καλά :lol: Δεδομένου ότι η Tesla δεν έχει πρόβλημα να βελτιώνει διαρκώς τη γραμμή παραγωγής, πολύ πιθανό να έχει ήδη λυθεί (αν ήταν γενικό πρόβλημα και όχι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μόνο).Για την περίπτωσή μας, το μήκος. Παρόλα αυτά, κατάφερα και το έβαλα στο γκαράζ χωρίς απώλειες χρώματος/κτλ. Την 1η φορά πήρε αρκετή ώρα και τη βοήθεια της συζύγου τόσο κατά την είσοδος όσο και κατά την έξοδο. Τις επόμενες φορές το έβγαλα μόνος μου, ενώ στην είσοδο χρειαζόμουν ελάχιστη βοήθεια.

Και τώρα τι;
Κάνουμε πράξεις πόσο θα μας στοιχίσει με leasing, πόσο με αγορά, πόσο κοστίζει να το ασφαλίσουμε (1500+ η ετήσια μικτή απ' ότι βλέπω online) και κατά πόσο μπορούμε να ζήσουμε με περιορισμούς στο ταξίδι.

Φωτογραφίες σε επόμενο post. Τράβηξε ήδη αρκετά αυτό. Στη διάθεσή σας για ερωτήσεις :oops:


Εικόνα

Serf έγραψε:Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Serf
#707787
Anonymous Founder έγραψε:@serf πολύ ωραία περιγραφή, την περίμενα πώς και πώς!
για την είσοδο στο γκαράζ δεν είχε την 360 κάμερα για να σε βοηθήσει; Ή δεν αρκεί; Ο φορτιστής της Tesla είναι πιο γρήγορος μεν, αλλά μπορείς να φορτίσεις και σε έναν άλλο σταθμό σε κάποιο ταξίδι, άρα λογικά με το long range δεν θα έχεις πρόβλημα, αν δεν κάνεις συχνά μακρινά ταξίδια.
Συμφωνώ για τις 18αρες, μόνον κέρδος θα έχεις να τις επιλέξεις αντί για τις 19".
Αν βρεις λίγο χρόνο κάνε ένα κόπο να αντιγράψεις το κείμενο και τις φώτο και στο Οδήγησα, για να υπάρχει και εκεί.


Σε ό,τι αφορά το γκαράζ, κατά την οπισθογωνία, είναι ένα οριακό σημείο λίγο πριν ευθυγραμιστούν καθρέφτης - πίσω δεξιά γωνία αυτοκινήτου - δεξιά κολώνα γκαράζ όπου δεν είναι ξεκάθαρο πόση απόσταση έχω από την κολώνα. Μετά από 1-2 μανούβρες η εικόνα από την κάμερα με βοηθάει και πάλι να ολοκληρώσω την οπισθογωνία γιατί πλέον έχω καταλάβει οι καμπύλες τροχιάς που δείχνει η κάμερα που πρέπει να δείχνουν για να περάσω. Απλά, επειδή τα πράγματα είναι πολύ σφιχτά, δεν μπορώ να σταματάω στα 30εκ τις μανούβρες όπου η μέτρηση απόστασης κατά την όπισθεν τερματίζει. Από εκεί και κάτω απλά σου λέει STOP :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#707808 Σάμπας ακούει; Όλα καλά; πες κάτι, ανυσηχώ... :roll:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#707809 Μας τάβλωσες βραδιάτικο γερο-Surf! Ευχαριστούμε πολύ για τις εντυπώσεις. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι:
1) δεν έχω ακούσει άλλον να παραπονιέται για θόρυβο από το παράθυρο του οδηγού. Οπότε μπορεί να θεωρηθεί μεμονωμένο γεγονός.
2) Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές αλλά όλα συνηθίζονται. Τα μοτέρ δεν αποδίδουν την πλήρη δυναμική τους, υπάρχει επίσημο application τής Tesla. Με 1.700-1.800 ευρώ, το κατεβάζεις και το 0-100 πέφτει από τα 4,4" στα 3,7". Φαντάζομαι ότι σε ένα θερμικό μοντέλο, 911 Turbo ας πούμε, αυτή η βελτίωση αντιστοιχεί σε 100-150 άλογα.
3) Δεδομένων των πολύ υψηλών τιμών στα μεταχειρισμένα (σε ευρωπαϊκό επίπεδο) που κρατούν τα Tesla, είναι τα μοναδικά ηλεκτρικά που θα αγόραζα, τα υπόλοιπα θα τα έπαιρνα leasing.

Καλοτάξιδο! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#707818 :hmmm: παράθυρο οδηγού έγραψα, ε; συνοδηγού εννοούσα!!!

Μπορεί κάποιος admin/mod να το διορθώσει εδώ και στο οδήγησα;; Μην κάνω ολόκληρη παράθεση για ένα λεκτικό. Edit δεν "παίζει" πλέον.

Μερσί!
Έγινε [mod]
Άβαταρ μέλους
By babakos
#707821 Εξαιρετικό κείμενο , ευχαριστούμε πολύ !
Μια ερώτηση : Οι καταιγιστικές επιταχύνσεις απαιτούν και ανάλογης ποιότητας επιβράδυνση. Τι λένε τα φρένα του Tesla εδώ ;
Προσωπικά το μόνο που ίσως να με χαλάει στο εσωτερικό ειναι το τεράστιο "iPad". Θα προτιμούσα ενα πλήρως φηφιακό cockpit με 2 μεγάλα displays όπως βλέπουμε σε ολοένα και περισσότερα αυτοκινητα από το 2020 και μετά..
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#707824
Serf έγραψε:Στο standard χαμός... "ζαλιζόμουν" στις επιταχύνσεις ακόμα κι εγώ ως οδηγός :lipsealed: Αυτή είναι η διαφορά από "θερμικά" αυτοκίνητα, το πέταγμα με μηδέν χιλιόμετρα (χωρίς κανένα σπινάρισμα!!!).

Να πω μόνο κάτι για το υπογραμμισμένο. Χθες στο service, ο μάστορας έδωσε μία συμβουλή οδήγησης --> να μην φεύγω τάπα από 0 γιατί έτσι καταπονείται αρκετά ο πίσω άξονας και γενικά το πίσω σύστημα ανάρτησης. Εν κινήσει κανένα πρόβλημα, ενώ καλό είναι αποφεύγονται τα "πετάγματα" από στάση.
Απλά το αναφέρω για όσους σκέφτονται να καθιερώσουν αυτή τη συνήθεια μετά την αγορά :shifty: (αν και το tesla μπορεί να είναι πιο μελετημένο σ' αυτόν τον τομέα)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#707830
babakos έγραψε:Εξαιρετικό κείμενο , ευχαριστούμε πολύ !
Μια ερώτηση : Οι καταιγιστικές επιταχύνσεις απαιτούν και ανάλογης ποιότητας επιβράδυνση. Τι λένε τα φρένα του Tesla εδώ ;
Προσωπικά το μόνο που ίσως να με χαλάει στο εσωτερικό ειναι το τεράστιο "iPad". Θα προτιμούσα ενα πλήρως φηφιακό cockpit με 2 μεγάλα displays όπως βλέπουμε σε ολοένα και περισσότερα αυτοκινητα από το 2020 και μετά..

Τα φρένα του Tesla υποβοηθούνται και από το φρένο των ηλεκτρικών μοτέρ (νομίζω έχει 2 το συγκεκριμένο). Άρα έχεις πολύ καλύτερα φρένα από ένα θερμικό (αν και πρέπει να συνυπολογίσεις και το αυξημένο βάρος λόγω των μπαταριών). Ένα Model 3 κοντεύει να ζυγίζει 2 τόνους, οι οποίοι ναι μεν στο δρόμο δεν ενοχλούν, λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά στο φρενάρισμα σαφώς προσμετρούνται.

Serf, στο πίσω κάθισμα καθίσατε; Στο Model X παραπονιούνται κάποιοι για μη επαρκή χώρο για τα πόδια, στο Model 3 τι παίζει;