Την Παρασκευή τελειώσαμε με σέρβις κτλ, και το πήρα για να κάνω μία γύρα στο βουνό που έπρεπε και με την ευκαιρία να το παραδώσω εκεί που πρέπει. Οδηγικές εντυπώσεις; Το αμάξι είναι σχετικά μαζεμένο (σε σχέση με το επόμενης γενιάς που είχα οδηγήσει παλιότερα). Το μοτέρ φορτηγού, μπόλικος θόρυβος, αρκετός όχι όμως ενοχλητικός κραδασμός. Δύναμη; Έχει λέει 133 άτια, αλλά η επιτάχυνση είναι ... ας πούμε μέτρια. Πατάς το γκάζι και σταδιακά κερδίζει ταχύτητα Αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ακόμα και με (την σχετικά κοντή) 5η, δεν κολώνει, ούτε σε ανηφόρα. Το λένε ροπή χαμηλά, ενώ μέχρι τις περίπου 4500σαλ που το πήγα, δεν έδειξε να πέφτει σε απόδοση. Για το συγκεκριμένο όχημα, θεωρώ πως δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Κατανάλωση προφανώς δεν ξέρω.
Το τιμόνι έχει περίπου 167 στροφές απ' άκρη σ' άκρη και δίνει την ίδια αίσθηση με το να ανακατεύεις μία κουτάλα στον αέρα. Ο λεβιές ταχυτήτων είναι στο περίπου, σημαδεύεις αισθάνεσαι τα γρανάζια να ανακατεύονται και, όλως παραδόξως δεν χάνεις ταχύτητα, το πως αγνοώ! Ο μικρός λεβιές για την επιλογή τετρακίνησης είναι σκληρός.
Η ανάρτηση είναι σκληρή, αλλά υποψιάζομαι πως τα αμορτισέρ είναι τελειωμένα στο συγκεκριμένο, οπότε δεν κρίνω. Τα φρένα σταματάνε, σε ανάγκη δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη, αλλά δεν μου έτυχε και κάτι και στην άνοδο - κάθοδο του βουνού και της λασπουριάς δεν είχα θέμα.
Φτάσαμε λοιπόν στο ωραίο... Ο καιρός την Παρασκευή που ανέβηκα ήταν κάπως έτσι:
Στον κάμπο βροχή, που όσο ανέβαινες γύρισε σε χιόνι που το είχε στρώσει:
Η οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες στην άσφαλτο, μπορώ να πω πως είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, με τον πίσω άξονα να ανεξαρτητοποιείται ακόμα και με 3η ταχύτητα και 2000σαλ, αν πατήσεις γκάζι πάνω από το μισό, και να δείχνει τάσης ανεξαρτητοποίησης και με 4η με αντίστοιχες σαλ... Και εσύ να βρίσκεσαι να στρίβεις το τιμόνι 150.000 φορές εκεί που δεν το περίμενες...
Εκτός ασφάλτου βέβαια, απλά περνάς. Δεν χρειάστηκε να βάλω πουθενά κοντά, απλά 4κίνηση στα πιο δύσκολα σημεία. Με τα λάστιχα να είναι αρκετά παλιά και φαγωμένα, είχα κάποιες αμφιβολίες σε 1-2 σημεία εντός των λατομείων, αλλά εν τέλει με 4κίνηση απλά πέρασε. Έχει σε ένα λατομείο μία σχεδόν κάθετη ανηφόρα με πολύ παχιά λάσπη, που ζορίζεσαι με τα πόδια και αυτό απλά ανέβηκε. Φυσικά σε κάτι άλλα σημεία επίπεδα με λάσπη μέχρι την ποδιά σχεδόν, απλά περάσαμε
Εν κατακλείδι; Εξαιρετικό για αγροτικό - επαγγελματικό (ο προηγούμενος κάτοχος ήταν οικοδόμος), αξιόπιστο (αν και καμία σχέση σε ότι αφορά αντοχή σε κακομεταχείριση σε σχέση με ένα HiLux ), αλλά φορτηγό. Το επόμενο είναι πολύ πιο αυτοκίνητο (και πολύ πιο ογκώδες), χωρίς να χάνει πουθενά ως επαγγελματικό. Το επόμενο το χρησιμοποιείς άνετα ως οικογενειακό (το διπλοκάμπινο προφανώς), με κάποιους συμβιβασμούς ΟΚ, αλλά στο συγκεκριμένο οι συμβιβασμοί είναι πολύ περισσότεροι, κυρίως στο θέμα NVH. Για τη δουλειά μας είναι τέλειο και ελπίζω να μην το διαλύσουν οι κανίβαλοι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα