Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#788054 Εντωμεταξυ και οι πρώτες κριτικές είναι πάρα πολύ καλές...
Φοβερή ποιότητα κύλισης και πάρα πολύ μεγάλη βελτίωση στη λειτουργία του eCVT.
Στο autogefuhl ενθουσιασμένοι...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#788314 Οι χρονοι παραδοσης ειναι τη δεδομενη στιγμη καλη. Σε κανα 3μηνο θα τη γυρισουν και γι αυτο τη μπιφτεκα.
Απορω πως τοσος κοσμος περιμενει 1 με 1μιση χρονο να παρει αυτοκινητο. Εδω φαγητο απ το Wolt παραγγελνω και κοιταζω το tracker!!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#788348 Και εγώ απορώ.Οσο σκέφτομαι ότι προλαβα το cx με 15 μέρες αναμονή...
Ευτυχώς που έγινε και η αλλαγή του ,MiNi πριν 3 χρόνια ...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#792094 Οδήγησα Αθήνα Πάτρα και στο νησί ένα φορεστερ του 2006 με 170.000 χλμ. Μια χαρά αμάξι και ο ιδιοκτήτης του δεν το φροντίζει ιδιαίτερα καίει πολλά βέβαια. Αλλά το αγοράζεις για 1000 + ευρώ 158 άλογα τετρακίνητο με αργό γρήγορο τραβάει τρέιλερ άνετα κλπ. Βλέπω εδώ να ψειριζετε πολύ τι θα βγάλει σα ζημιές, επειδή ξέρω την ιστορία του άνετα θα το Έπαιρνα και να κάθεται στο νησί.. χώρους εχει, πάει παντού, και δεν σε πειράζει αν κάποιος άσχετος εκεί το κτυπήσει από ανικανότητα.

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#792098 Τόσο του είπε ένας μαντρας, είναι βλέπεις διλιτρο και μεγάλη κατανάλωση. Σε άλλον φίλο που έχει το 2.5 με όλα τα έξτρα και άριστο σε εμφάνιση μέσα έξω του έδωσαν 4 χιλιάρικα... το κρατάει γιατί το πάει Αθήνα Σπέτσες μόνο.

.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#793449 Σήμερα πήγα το focus για service και λίγο που άργησαν να το ανεβάσουν στην ράμπα, λίγο που ανακάλυψαν ραγισμένο το παγούρι του αντιψυκτικου και θα αργούσε να έρθει το ανταλλακτικό και επειδή με είδαν να φορτώνω καπως, βρέθηκα με ένα puma βενζίνη για κανά δίωρο.
Το αμάξι στο δρόμο που το έβλεπα το θεωρούσα όμορφο και σήμερα που το επεξεργάστηκα από κοντά το βρήκα ακόμα πιο ωραίο. Η ποιότητα κατασκευής μέσα μου φάνηκε επίσης πολύ καλή.
Το αυτοκίνητο παρότι suv δεν το ένιωσα καθόλου τέτοιο. Ωραία σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανημα όμως, καθόλου πλεύσεις, γενικά σαν ένα καλοστημένο χατς. Ευπρόσδεκτη η λίγο ψηλή θέση οδήγησης, καλουτσικο τιμόνι, αστεία παναλαφρο βέβαια αλλά συνηθίζεται και το ξεχνάς, καλά φρένα παρά τα γαμημενα ταμπούρα πίσω.
Το μοτεράκι αξιοπρεπέστατο με αρκετό γρεζι βέβαια (πρώτη φορά οδηγάω 1000αρι τρικιλυνδρο) αλλά και αυτό συνηθίζεται. Βέβαια βάζει λίγο ήχο στην καμπίνα και γενικά θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά για την κατηγορία υποθέτω είναι καλή.
Από χώρους το πορτ μπαγκαζ είναι πραγματικά πολύ καλό, ήθελα να δω πως είναι τα 480 λίτρα που λένε και όντως είναι πάνω από ικανοποιητικά. Το σαλόνι οκ απλά, αλλά όταν κάθισα πίσω παρότι 1,73 το κεφάλι μου εξυνε τον ουρανό υποθέτω λόγω και της κεκλιμενης και καλά κουπέ οροφής και ήταν λίγο στενάχωρο.
Εξοπλισμός μου φάνηκε υπερπλήρης αν και δεν τα πολυεπεξεργαστηκα.
Επιστρέφοντας στην αντιπροσωπεία μπήκα και στο focus το facelift. Πολύ ωραίο αμάξι με πολύ ωραίους χώρους, άνετο σαλόνι και επιτέλους καλό πορτ μπαγκαζ. Δεδομένου ότι και τα δύο έκαναν 27.500€ με τον ίδιο κινητήρα στην st line έκδοση, ομολογώ ότι θα δυσκολεύομουν να δικαιολογήσω την επιλογή του puma έναντι του focus.
Παραλαμβάνοντας το δικό μου αμάξι (focus του 2010 1,6) περίμενα ότι θα ξενερώσω πολύ, αλλά παραδόξως δεν έγινε κάτι τέτοιο. Ακόμα και μοτερικα ο 1,6 με τα 115 ατίθασα δεν μου φάνηκε ότι υστερούσε πολύ σε σχέση με τον ecoboost. Εκεί που θα υστερεί εμφανώς υποθέτω θα είναι στην κατανάλωση. Αυτό που με χάλασε αρκετά όμως ήταν παραδόξως το εσωτερικό με τον εξοπλισμό, τις ανέσεις και την αναβαθμισμένη ποιότητα και το ποσό φτωχό φαινόταν το δικό μου. Μάλλον μεγάλωσα αρκετά.ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#793557 Οδήγησα forester του 2006, Αθήνα Πάτρα και ανάποδα, είχε 170.000χλμ. Μια χαρά μηχανική κατάσταση. Το εσωτερικό σχετικά καλό γιατί συνήθως κουβαλούσε πράγματα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα.
Απορώ που διστάζετε να αγοράσετε μτχ. Όχημα, όπως γράφετε στο άλλο τοπικό, μη ξέροντας τι θα σας παρουσιάσει. Εγώ αυτό θα το αγόραζα μια χαρά γύρω στα 4 - 5 χιλιάρικα.
Θόρυβοι σχεδον καθόλου.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#793559 Αν το αγόραζες, θα διαπίστωνες πως δεν είναι απολύτως απροβλημάτιστο, αν και γενικά είναι πολύ καλό αμάξι με φανατικούς κατόχους που το κρατάνε και δεν θέλουν να το αλλάξουν. Έχω οδηγήσει πολύ το αυτόματο XT που ήταν γαμάτο στην εποχή του. Πλέον, αυτοκίνητα με κατανάλωση 15 λτ/100 είναι καταδικασμένα. Ειδικά αν συνυπολογίσεις και τα τέλη του δίλιτρου.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#793596 :lol: :lol:
Και γω το θυμόμουν. Λέω δε μπορεί κάτι παρεμφερές θα είναι.
ΝΟΤ :ninja:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#793616
Anonymous Founder έγραψε:Αν το αγόραζες, θα διαπίστωνες πως δεν είναι απολύτως απροβλημάτιστο, αν και γενικά είναι πολύ καλό αμάξι με φανατικούς κατόχους που το κρατάνε και δεν θέλουν να το αλλάξουν. Έχω οδηγήσει πολύ το αυτόματο XT που ήταν γαμάτο στην εποχή του. Πλέον, αυτοκίνητα με κατανάλωση 15 λτ/100 είναι καταδικασμένα. Ειδικά αν συνυπολογίσεις και τα τέλη του δίλιτρου.
Έτσι είναι αλλά εγώ το είπα ότι σαν μτχ δεν βγάζει προβλήματα που εδώ το λέτε σαν κάτι σίγουρο και το αποφεύγετε. Δεν θα αναφέρω τα δικά μου 32, 16, 10 ετών που εκτός από λάδια ξύδια τίποτα άλλο δεν ξοδεύω. Αυτό καίει πολλά άλλα με 120 που το πήγα, δεν έκαψε 15 γυρω στο 12, που φυσικά είναι πολύ.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794451 Nissan Qashqai Premium 1.3 140ps Hybrid MT 4x2

Το έχω από σήμερα σαν αυτοκινητο αντικατάστασης για να φτιάξουν τον πίσω προφυλακτήρα από χαζοατύχημα που είχα προ καιρού (έπεσε στο άσχετο κάποιος πάνω μου).
Πρώτη βόλτα, και αναφέρω εντυπώσεις, και θα κάνω κάποιες συγκρίσεις με το δικό μου T-roc. Ήταν το νέο μοντέλο, με 15Κ χλμ.
-Δεν με τρελαίνει η εμφάνιση με τα νέα στενά LED φώτα, θεωρώ πως το προηγούμενο ήταν πιο όμορφο, αν και πιο κλασικό και λιγότερο μοντέρνο.
-Χειροκίνητο, ποτέ ξανά ελπίζω. :oops: :help: . Μία ώρα στην κίνηση το πρωί, με πηγμένη Κατεχάκη και Κηφισίας, αρκεί για να συμφωνήσετε μαζί μου. Και για ποιο λόγο κιόλας σε τέτοιο αμάξι;
-Πολύ ωραία υλικά στο εσωτερικό, ειδικά σε σχέση με το T-roc. Νοιώθεις 2 κατηγορίες πάνω.
-Κακό κλείσιμο των πορτών, τσίγκινο σε σχέση με τα VW. Δεν με χάλασε, δεν είναι ουσίας, αλλά το αναφέρω.
-Χώροι πολύ καλοί, λίγο πιο άνετη θέση οδήγησης από το δικό μου, χώρος αποσκευών, χωρίς κανονικό σχήμα (έχει καμιά μπαταρία εκεί;)
-Το "υβριδικό" δεν το κατάλαβα, όπως έχω πει κακώς χρησιμοποιείται για τέτοιες υλοποιήσεις η λέξη.
-Μοτέρ δυνατό, ωραίο, ροπάτο, κανένα παράπονο.
-Infontainment, όχι το ίδιο βολικό με τα VW, οχι κακό όμως. Γρήγορα βολεύτηκα, με το που σύνδεσα το κινητό, αμέσως βρήκε το Android Auto.
-Το κιβώτιο θυμίζει γαλλική υλοποίηση, δεν του αρέσουν οι γρήγορες αλλαγές, και θέλει προσοχή από 2η σε 3η για να μην βάλεις 1η. Γενικώς δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, όχι πως είχε πρόβλημα κιόλας.
-Στο δρόμο, θα έλεγα πως φέρνει ένα κλικ παραπάνω θόρυβο από το δρόμο, κάτι που δεν το περίμενα με τα συγκεκριμένα λάστιχα υψηλού προφιλ (17άρες ζάντες μεν, αλλά ψηλοπρόφιλα λάστιχα, πρέπει να είναι και ακριβά σε αντικατάσταση). Όχι πως το T-roc είναι κάτι φοβερό, αλλά από μια πρώτη εντύπωση, το Qashqai είναι ένα κλικ χειρότερο.
-Από συστήματα ασφαλείας, είχε τα βασικά (ραντάρ για εμπρός που δεν ξέρω αν φρενάρει, ειδοποίηση λωρίδας αλλά όχι lane assist), ενώ είχε και στον καθρέφτη του οδηγού (αλλά όχι του συνοδηγού; :s_dunno ) ειδοποίηση τυφλού σημείου και επιπλέον και ειδοποίηση ορίου ταχύτητας. Δεν είχε ACC (δεν είμαι βέβαιος, αλλά δεν το βρήκα) , αλλά σε χειροκίνητο, δεν είναι και απαραίτητο, ζεις χωρίς αυτό άνετα αφού δεν είναι βολικό χωρίς αυτόματο κιβώτιο.

Θα το άλλαζα με το T-roc; Δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής κατ' εμέ. Είναι πολύ κοντά και όπως έχω πει, δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα στις μέρες μας. Όποιο και να πάρεις σε μια σωστή έκδοση εξοπλισμού, θα είσαι ευχαριστημένος. Αρκεί να βρεις τα λεφτά, γιατί μια καλή έκδοση, με αυτόματο και όλα τα συστήματα ασφαλείας, πάει πολύ ψηλά πλέον.
:s_cry
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#794453
Anonymous Founder έγραψε:-Το "υβριδικό" δεν το κατάλαβα, όπως έχω πει κακώς χρησιμοποιείται για τέτοιες υλοποιήσεις η λέξη.


Αυτό ακριβώς, κατά βάση ένα μέτρο συμμόρφωσης είναι...

Anonymous Founder έγραψε:-Από συστήματα ασφαλείας, είχε τα βασικά (ραντάρ για εμπρός που δεν ξέρω αν φρενάρει, ειδοποίηση λωρίδας αλλά όχι lane assist), ενώ είχε και στον καθρέφτη του οδηγού (αλλά όχι του συνοδηγού; :s_dunno ) ειδοποίηση τυφλού σημείου και επιπλέον και ειδοποίηση ορίου ταχύτητας.


Μάλλον φάγανε τον καθρέφτη συνοδηγού και τον αλλάξανε με απλό

Φρενάρισμα πρέπει να έχει, είναι υποχρεωτικό.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#794455 Αν ενα C-Seg δεν ειναι ξακαθαρα καλυτερο απο ενα B-Seg τοτε επισης ξακαθαρα νομιζω υπαρχει νικητης!
Απο τιμουλα πως συγκρινονται?