Kon5 έγραψε:Πολύ πιθανό τα λάστιχα να ακουγόταν παραπάνω λόγω χειμερινών. Και στο sx4 βάζω βγάζω χειμερινά κάθε χρόνο και όντως κάποιο παραπάνω ήχο τον κάνουν ιδίως στο βρεγμένο. Αλλά οι ήχοι από τα άλλα αυτοκίνητα που κινούνταν δίπλα μου σε ταχύτητες 100 - 120 χλμ/ώρα? Μιλάμε για έντονο ήχο παιδιά σε σημείο που να ψάχνω μήπως έχω αφήσει ανοικτό κάποιο τζάμι.
Α μιλάμε για τόσο πολύ?Μήπως είχε κάποιο θέμα το συγκεκριμένο,παλιό τρακάρισμα,όντως κάπιο τζάμι να μην έκλεινε καλά?
kostis20 έγραψε:Kon5 έγραψε:Πολύ πιθανό τα λάστιχα να ακουγόταν παραπάνω λόγω χειμερινών. Και στο sx4 βάζω βγάζω χειμερινά κάθε χρόνο και όντως κάποιο παραπάνω ήχο τον κάνουν ιδίως στο βρεγμένο. Αλλά οι ήχοι από τα άλλα αυτοκίνητα που κινούνταν δίπλα μου σε ταχύτητες 100 - 120 χλμ/ώρα? Μιλάμε για έντονο ήχο παιδιά σε σημείο που να ψάχνω μήπως έχω αφήσει ανοικτό κάποιο τζάμι.
Α μιλάμε για τόσο πολύ?Μήπως είχε κάποιο θέμα το συγκεκριμένο,παλιό τρακάρισμα,όντως κάπιο τζάμι να μην έκλεινε καλά?
Μιλάμε για SX4!
Κάπως έτσι κάνει και με θερινά λάστιχα!
Δεν κρατήθηκα kon...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ίσως να ήμουν λίγο υπερβολικός παραπάνω με τη λέξη ''έντονο΄΄ αλλά θέλω να πω ότι δεν ένιωσα κάποια διαφορά στην ηχομόνωση από το superb 09' του πατέρα. Και λες ολοκαίνουργιο αμάξι το ''Ε'' (είχε 6000 χλμ) πρίμιουμ και κάποιων αρκετών χιλιάδων ευρώ περιμένεις να έχει χαοτική διαφορά από ένα skoda του 09 στο θέμα ηχομόνωση που έχω μια ευαισθησία. Το επόμενό μου θέλω να είναι τάφος μέσα. Θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επιλογή η ησυχία.
< A3003 >
Βαση ερευνων, ο θόρυβος απο τους τροχους αρχίζει να γινεται αισθητός σε ταχύτητες άνω των 50 km/h, αλλά η μεγιστη συμβολη του στον συνολικό θόρυβο του εσωτερικού χώρου είναι μεταξύ 70 και 100 km/h. Σε υψηλότερες ταχύτητες, κυριαρχει ο αεροδυναμικός θόρυβος.
Ο θορυβος κυλισης ερχεται στην καμπινα απο την αναρτηση και εξωτερικα απο τον αερα. Επομενως ο σχεδιασμος και τυπολογια της αναρτησης/υποπλαισιου παιζει σημαντικο ρολο..ειμαι σιγουρος οτι δεν εχει προβλημα εκει η Μερκ, ειδικα σε σχεση με το Superb.
Ο αεροδυναμικος θορυβος εχει να κανει με την ροη του αερα, τα κενα στα πανελ, τα λαστιχα στις πορτες κτλ...0.23Cd εχει η Ε, τιμη ρεκορ για αυτοκινητο της κατηγοριας και στα υπολοιπα στοιχεια δεν υπολειπεται κανενος αυτοκινητου.
Αν ακουγες τα αλλα αυτοκινητα να περνανε, μαλλον δειχνει ποσο καλα μονωμενο και χωρις αεροδυναμικους θορυβους ειναι το αυτοκινητο κι οχι το αντιθετο!
Να δικος μου ειναι αυτος
http://technical-issues.com/paper/2015- ... 40-046.pdf
με θυμαμαι με το ντεσιμπελομετρο στο χερι :-)
elteo έγραψε:KiloMeater είναι προφανές ότι γουστάρεις cx5. άντε καλοτάξιδο.Κάτι τέτοιο διαπιστώνω :-)
< >
όταν δεν εχεις ήχο απο τον κινητήρα συνειδητοποιείς οτι υπάρχουν άλλοι ήχοι .
Τον ήχο του κινητήρα στο εσωτερικού του αυτοκινήτου τον έχουμε συνηθίσει όποτε κ δεν τον κρίνουμε αυστηρά κ επίσης καλύπτει άλλους ήχους ... η έλλειψη αυτού του ήχου , σε καλα μονωμενα αυτοκίνητα , σε ηλεκτρικά κλπ φέρει άλλους ήχους στην επιφάνεια ... η υπερβολική ησυχία κανει άλλους ηχούς να φαίνονται πιο έντονοι που πριν δεν προσέχαμε .
Που θα πάει θα σε βγάλουμε τρελό χαχαχαχα
elteo έγραψε:KiloMeater σε αυτό το τομέα μόνο Rolls Royce.Ακούγεται το ρολόι
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-