1600 δηλαδή με 143 ατίθασα και αυτόματο 8άρι. Αυτοκίνητο αντικατάστασης της Avis με 71.000km. Ψιλοταλαιπωρημένο. Ενδεικτικό οτι είχε 3(!) διαφορετικές μάρκες ελαστικών.
Γύρω στα 50-60 χλμ έκανα και σκεφτόμουν αν μου έμεινε κάτι ξεχωριστό(που λέει ο λόγος) απο αυτό που σε προιδεάζει(;) το αμάξι. Εν τέλει μιέχ....
Πρακτικά μιλάμε για υπερυψωμένο s/w. Κάθεσαι χωνευτά και έχεις έλεγχο, δεν λέω. Όπου έλεγχος βάλτε όχι πλαδαρότητα και περιττές κινήσεις. Γενικά σφιχτό αλλά με πολύ καλή απορρόφηση.
Εσωτερικό ποιοτικό με πλαστικούλια μαλακούλια. Τα καθίσματα είχαν δερματίνη και έδιναν λιγάκι παραπάνω ωστόσο πολλή μουντίλα. Περί ορέξεως θα μου πεις. Τριγμοί πάντως ανύπαρκτοι.
Κινητήρας-σασμάν απλά απογοήτευση. Ήθελε πολύ μαστίγωμα για να αρπάξει και ειδικά με κλιμα νόμιζα οτι το Atego πίσω μου θα με πέρναγε σίγουρα. Το σασμάν πέρναγε απαρατήρητο στα ανεβάσματα. Ωστόσο για να κατεβάσει, ειδικά απο μεγάλες σχέσεις, έδειχνε να το σκεφτόταν λίγο παραπάνω. Ακόμα και στο χειροκίνητο δεν άλλαζε κάτι τραγικά. Το joystick λειτουργεί by wire και αναρωτιέμαι γιατί δεν το βγάζουν απο εκεί για απελευθέρωση χώρου όπως κάνει πχ. η ΜΒ που το έχει βάλει στην κολώνα ή
η Jaguar που το έχει αναδυόμενο. Τέσπα.
Η κατανάλωση πεισματικά δεν κατέβαινε απο τα 11,5 λίτρα ούτε και αν η 8η έδινε γύρω στις 1750σαλ. Το μαστίγωμα που λέγαμε.
Σε λοιπές λεπτομέρειες, η έλλειψη cc και οτι στον πίνακα δεν αναγράφεται η επιλεγμένη σχέση(μόνο στο χειροκίνητο), λιγάκι μου έκατσαν αρνητικά. Οι χώροι μέσα επαρκείς, το πορτ μπαγκάζ όμως πιο μικρό δεν γινόταν. Το info καλό όπως και το ηχοσύστημα. Αυτά.