- 01 Ιούλ 2019, 08:39
#591914
Συνοδήγησα για μια καλή βόλτα σε βουνό (άσφαλτο) και offroad ένα HiLux, πρέπει να είναι το τελευταίας γενιάς.
Ένα έχω να πω... Τελείως βάρκα στην άσφαλτο, αλλά ισοπεδώνει τα πάντα. Ανωμαλίες, λακκούβες και λοιπές ανοησίες, απλά δεν υπάρχουν... Φυσικά στην πρώτη στροφή πάει σαν βάρκα στο γιαλό
, αλλά δεν φτιάχτηκε φυσικά για rallye, ούτε το οδηγούσε έτσι... Οριακά καταλαβαίνεις πότε αφήνεις την άσφαλτο και μπαίνεις στο χώμα. Το συγκεκριμένο είναι εταιρικό και χρησιμοποιείται καθημερινά σε λατομείο. Μέχρι τη μέρα που έκανα τη βόλτα έβλεπα κάτι τιμολόγια για επισκευές και ανατρίχιαζα με το κόστος... Μετά κατάλαβα γιατί... ΚΑΘΕ μέρα τα συγκεκριμένα οχήματα τρώνε απίστευτα σκληρό off-roading, ΟΛΗ μέρα... Στη (μικρή) βόλτα μας, που οι συνθήκες ήταν πολύ καλές (δεν έβρεχε, δεν πήγαμε κάπου τρελά, κτλ), 2-3 φορές έβαλε τα κοντά και γενικά πέρασε από σημεία που οριακά περνούσα με τα πόδια, χωρίς ούτε ο οδηγός ούτε φυσικά το αμάξι να χαμπαριάσει... Συζητούσαμε χαλαρά και όπως πχ βάζεις από 1η σε 2η ταχύτητα όταν πας στη δουλειά το πρωί, έτσι έβαλε 4κίνηση και κοντά για να κατέβουμε μία κατηφόρα με παχιά λάσπη που δύσκολα την κατέβαινα με τα πόδια (χωρίς να γίνω ρεζίλι δηλαδή...
). Κάτι λακκούβες που καταπίνουν τη μισή πενβέ ήταν το στάνταρ...
Και όλα αυτά με απόλυτη φυσικότητα τόσο για τον οδηγό, όσο και για το αμάξι, χωρίς κανένας να νιώσει πως κάνει κάτι αφύσικο...
Μοτέρ, ιπποδυνάμεις, καταναλώσεις, δεν γνωρίζω... Ούτε και με νοιάζει...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα