Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#516867
Deleted User 1 έγραψε:Κλαίγονται πρώτον λόγω χώρων (tough luck, όταν πρέπει να οργώνουν την Αττική πάλι γκρινιάζουν) και δεύτερον λόγω καθυστερημένης αντίληψης ότι το Peugeot ντε και καλά θα χαλάει (που έχουμε ήδη 60 από δαύτα και δεν έχουν κάνει κιχ ένα χρόνο και κάποια έχουν ήδη 50Κ χλμ).



50K δεν είναι κάνα σοβαρό δείγμα :oops:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516872 Για αυτοκίνητα με αυτή τη χρήση είναι σχεδόν το μισό της υπολογιζόμενης ζωής τους (120Κ χλμ όριο έχουν στην 4ετια), επομένως είναι μια χαρά δείγμα αν συνυπολογίσουμε ότι δεν είναι 2-3 τα αυτοκίνητα αλλά 60 με κάθε πιθανό κι απίθανο χρήστη.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#516875
Zeus έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Το υβριδικο βεβαια θα ηταν ακομα καλυτερο

Δεν ειμαι τοσο σιγουρος γι αυτο Νικο...εχοντας στην Ολλανδια το υβριδικο Auris, εχω να πω πως οσο οι μπαταριες ηταν φορτισμενες στην κινηση του Αμστερνταμ η καταναλωση ηταν στα 4-4.5 λιτρα. Το προβλημα ομως ηταν οτι οι μπαταριες ξεφορτιζαν πολυ γρηγορα και η καταναλωση ευκολα εφτανε τα 6-6.5..επομενως αναλογα για ποση κινηση μιλαμε ισως να ειναι λιγο πιο οικονομικο...αλλα το ιδιο ισχυει και για το ντιζελ!

Γενικοτερα η καταναλωση εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και το που κινειται ο καθενας (εκπληξη :lol: )...κατι 3-3.5λιτρα σε ταξιδια, και 5 στην πολη σε μεγαλα αυτοκινητα, στο 90% των περιπτωσεων αντιστοιχουν σε αυτους που σερνονται με 90-100 στη μεσαια λωριδα στην εθνικη ή επιταχυνουν με ρυθμους χελωνας οταν αναβει πρασινο, επομενως κατ εμε μη αξιοπιστο δειγμα.

Τωρα το 208, πρεπει να ειναι και αρκετα πιο ελαφρυ απο το Auris, επομενως σιγουρα θα ειναι οικονομικοτερο σε ιδια χρηση.

Δεν ξερω ποσο γρηγορα ξεφορτιζαν οι μπαταριες, αλλα υποθετω οτι θελει λιγο κινηση και λιγο ανοιχτο σχετικα δρομο να φορτιζουν οι μπαταριες παλι.
Βεβαια αυτο δεν λεει και πολλα, γιατι αυτος που κατεβαινει την Πατησιων το πρωι και ανεβαινει Κηφισιας το μεσημερι, δεν θα βρει ποτε λιγο ανοιχτο δρομο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#516880 Ακόμα τα 120Κ είναι αντικειμενικά λίγα χιλιόμετρα , όταν γνωστά και ακριβά προβλήματα βγαίνουν στο φάσμα 100Κ-150Κ.

Είναι σίγουρα ένδειξη οτι τα Peugeot έχουν βελτιωθεί (φαντάζομαι και σε πίνακες αξιοπιστίας, αυτό βγαίνει ήδη).
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#516882 Σε κάθε περίπτωση, ο κάτοχος είναι ικανοποιημένος από πλευράς κόστους χρήσης - να σημειώσω επίσης ότι παρότι νέος σε ηλικία, δεν έχει καθόλου το προφίλ ανθρώπου που θα ψαχτεί με υβριδικό κτλ.

Η επιλογή Auris έγινε ως εξής (απηχεί έντονα τη νοοτροπία που ανέφερε ο Deleted User 1):

Ο ίδιος δεν είχε καμία ιδιαίτερη προτίμηση και κοιτούσε τα πάντα, αλλά ο κλασικός Έλλην πατέρας του, μέγας θιασώτης του "TOYOTA: δε σπάει - δε χαλάει / αγοράζω μόνο Corolla εδώ και 30 χρόνια", του είπε ότι θα τσοντάρει έως και 4-5Κ εξτρά ΑΝ διαλέξει το Auris.

Για τον κάτοχο, η αναβάθμιση από σούπερ-μίνι σε μικρομεσαίο ήταν καλό δέλεαρ. Προτιμήσεις δεν είχε ούτως ή άλλως, οδηγικές ανησυχίες/γνώσεις μηδέν (μετά το 2ο ταξίδι πήρε χαμπάρι ότι έχει και 6η), και έτσι... Auris.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το ψιλό-βαρέθηκε, και κοιτάει (θεωρητικά προς το παρόν) προς το... 3008. Το πως κατάφερε η Peugeot να δημιουργήσει τόσο θετικές εντυπώσεις σε κόσμο που δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα (μιας και ακούω πολλούς να το ζαχαρώνουν, και βλέπω μάλιστα μερικά στο δρόμο) είναι εντυπωσιακό, και μπράβο της (σε αντίθεση με τη σχετική φτήνια που βγάζουν τα crossover του αδερφού κατασκευαστή).

Edit: Πάντως το Auris είχε κάνα δυο θεματάκια αξιοπιστίας, αλλά λύθηκαν εντός εγγύησης (με εξαίρεση ένα πλαστικό στο μαρσπιέ που θεωρώ ότι είναι στραβοχυμένο από κατασκευής).
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#516885 Να δίνεις ξερωγώ 20κ για άουρις επειδή γράφει τουότα. Ωωωωχ. :vava:

Τουλάχιστον το επόμενο δείχνει ΠΟΛΥ καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516890
diplomat έγραψε:Να δίνεις ξερωγώ 20κ για άουρις επειδή γράφει τουότα. Ωωωωχ. :vava:

Τουλάχιστον το επόμενο δείχνει ΠΟΛΥ καλύτερο.
Η Τουοτα παίζει να είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών που όταν θέλουν αμάξι θα πάνε μόνο στην δική της έκθεση και θα ρωτήσουν απλά τι παίρνουν με τα λεφτά που διαθέτουν.

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#516897 Η ένσταση μου προέρχεται από πρόσφατη εμπειρία που είχα με καινούρια τουρμπάτα βενζίνης (1,0-1,2) τα οποία σε μικτές συνθήκες (και μποτιλιάρισμα) με σωστή οδήγηση έδιναν κατανάλωση 7-7,5 (διαφορετικές εταιρείες).

Οπότε εκεί το 6,5 στο αντίστοιχο diesel δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά.

Τονίζω το καινούρια γιατί και η 147 έγραφε 9-10 κατανάλωση.

@Zeus
Το μόνο σημείο που μπορεί να ξεφορτίσει η μπαταρία σχετικά γρήγορα είναι σε ταξίδι αν πηγαίνεις πατημένος συνέχεια.
Στην πόλη θέλει ταλέντο να το πετύχεις αυτό καθώς σε κάθε φρενάρισμα/ρολάρισμα φορτίζει.
Δεν αναφέρομαι σε plug in προς αποφυγή παρεξήγησης.

Κατά τ' άλλα
Γενικοτερα η καταναλωση εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και το που κινειται ο καθενας

Captain obvious #1

το 208, πρεπει να ειναι και αρκετα πιο ελαφρυ απο το Auris, επομενως σιγουρα θα ειναι οικονομικοτερο σε ιδια χρηση

Captain obvious #2

:lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516901
belgarion έγραψε:Η διαφορά είναι ότι το ντίζελ όσο αντιοικονομικα και να οδηγήσεις δεν μπορεί να κάψει πολύ παραπάνω.


To ζουμί κρύβεται στο παραπάνω. :roll:

Ο τάφος Corolla όσο και κόφτες να πας, πάνω από 7λτ δε θα γράψει. Το δικό μου 208 γράφει 9+ άνετα σε αστική ταλιμπανίστικη χρήση και μπορεί και παραπάνω εάν δείξω έξτρα ζήλο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#516906 Ναι ρε Stefan αλλά αν παίρνεις ένα αμάξι με συγκεκριμένα μειονεκτήματα (diesel) για λόγους οικονομίας και δεν οδηγείς οικονομικά, κάτι έχεις κάνει λάθος στον προγραμματισμό σου.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#516907
EDDIE_147 έγραψε:Ναι ρε Stefan αλλά αν παίρνεις ένα αμάξι με συγκεκριμένα μειονεκτήματα (diesel) για λόγους οικονομίας και δεν οδηγείς οικονομικά, κάτι έχεις κάνει λάθος στον προγραμματισμό σου.

Αν αυτος που καιει 6,5 με ντιζελ ειχε βενζινη θα εκαιγε 9.
Σιγουρα αν νιωθεις πεφτει στο 5- 5,5, οπως και στην βενζινη στο 7-7,5, αλλα για τον ασχετο καλα ειναι
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516908 Sure. Ποτέ μην ξεχνάς όμως το περιβόητο "είναι απίστευτο πόσο ξοδεύει ο κόσμος για να κάνει οικονομία".
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#516909
EDDIE_147 έγραψε:@Zeus
Το μόνο σημείο που μπορεί να ξεφορτίσει η μπαταρία σχετικά γρήγορα είναι σε ταξίδι αν πηγαίνεις πατημένος συνέχεια.
Στην πόλη θέλει ταλέντο να το πετύχεις αυτό καθώς σε κάθε φρενάρισμα/ρολάρισμα φορτίζει.
Δεν αναφέρομαι σε plug in προς αποφυγή παρεξήγησης.

Κατά τ' άλλα
Γενικοτερα η καταναλωση εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και το που κινειται ο καθενας

Captain obvious #1

το 208, πρεπει να ειναι και αρκετα πιο ελαφρυ απο το Auris, επομενως σιγουρα θα ειναι οικονομικοτερο σε ιδια χρηση

Captain obvious #2

:lol:

Ηταν εσκεμμενο :lol:

Σχετικα με το Auris, η μπαταρια του ειναι πολυ μικρη (δεν ειναι οτι ηταν πεσμενη 6000χλμ ειχε το αυτοκινητο) και σε ταχυτητες μποτιλιαρισματος δεν ειναι επαρκες το φρεναρισμα/ρολαρισμα για να τις φορτισει, επομενως η φορτιση γινεται με τον κινητηρα και αυτο (captain obvious 3 :lol: ) ανεβαζει την καταναλωση.

Κατα τα αλλα, ενω σε ταχυτητες πολης η δυναμη του συνολου φαινεται επαρκεστατη, με μπονους την αθορυβη λειτουργια, στην εθνικη η φαση ειναι βαστα τουρκο, με ενα μονιμο μουγκρητο (ξεπερναω τρεμουλο εσωτερικου καθρεπτη και γενικο ride quality).
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#516910 Τα βενζινουρμπάτα όπως γράφει ο εδουάρδος είναι και γαμώ τους συμβιβασμούς πάντως, εάν μιλάμε για τέτοιες διαφορές σε κατανάλωση με δήζελ.

belgarion έγραψε:Η Τουοτα παίζει να είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών που όταν θέλουν αμάξι θα πάνε μόνο στην δική της έκθεση και θα ρωτήσουν απλά τι παίρνουν με τα λεφτά που διαθέτουν.


Προσωπικά (μετά από 8 χρόνια συμβίωσης με δεσπάειδεχαλάει), όταν έρθει η ώρα για καινούριο τουτούνι ούτε απ΄έξω δεν θα περάσω. :oops:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516913
diplomat έγραψε:Τα βενζινουρμπάτα όπως γράφει ο εδουάρδος είναι και γαμώ τους συμβιβασμούς πάντως, εάν μιλάμε για τέτοιες διαφορές σε κατανάλωση με δήζελ.

belgarion έγραψε:Η Τουοτα παίζει να είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών που όταν θέλουν αμάξι θα πάνε μόνο στην δική της έκθεση και θα ρωτήσουν απλά τι παίρνουν με τα λεφτά που διαθέτουν.


Προσωπικά (μετά από 8 χρόνια συμβίωσης με δεσπάειδεχαλάει), όταν έρθει η ώρα για καινούριο τουτούνι ούτε απ΄έξω δεν θα περάσω. :oops:
Το θέμα είναι τι εκτιμάς από κάθε αυτοκίνητο. Είχα Clio 2 με πολλά προβλήματα και ξαναπήρα Clio, όχι γιατί πονταρα στην αξιοπιστία αλλά σε άλλα πράγματα.

< >