Αλήθεια αφού είναι ηλεκτρικό γιατί δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να γίνεται ελαφρύ με ενα κουμπακι?? Οπώς το city, στο 500ακι.
Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη. Αναρωτήθηκε ποιος έφτιαξε αυτον το δρόμο. Υπέροχος για ανάβαση βέβαια!!!!
.
224v έγραψε:Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη.
ελα?
dimviii έγραψε:Ο δρόμος είναι ανηφορικος πολύ και με κοντινές φουρκετες, ειμαστσν 4 στο αυτοκίνητο οποτε πλησιάζοντας τη φουρκέτα ψοφαγε και έπρεπε να μπεις με δεύτερη η και με πρωτη, ώστε να μην σταματήσει. Οι σχέσεις είναι όπως είπε και ο mousatos, οποτε κουράζει και τους επιβάτες, 100χλμ συνεχώς στροφές ανηφόρες κατηφόρες δεν αντεχονται ποσο μάλλον όταν εχεις γυναίκες μέσα που καθονται και πίσω!!!!224v έγραψε:Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη.
ελα?
Για ξεκαπνισμα ομως είναι ο,τι πρεπει διαδρομή!!!!
.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Κοινώς, αυτό ισχύει σε όλα τα τούρμπο (και τα βενζίνης).
Το βαρύ ηλεκτρικό τιμόνι μπορεί να σημαίνει κάποιο πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πάντως. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε με ηλεκτρικό και να μου φαίνεται βαρύ.
dimviii έγραψε:δλδ αμα ησουν με αλλο διζελ θα ηταν φουσκωμενο σε αυτες τις φουρκετες?Δεν γνωρίζω, δεν έχω οδηγήσει ντήζελ σε τέτοια διαδρομή, με 4 μέσα, το 500ακι με ανάλογη ιπποδύναμη και ροπή αλλά ελαφρύτερο και αλλες σχεσεις+ οτι δεν θα ζαλιζοντουσαν οι υπόλοιποι συνεπιβάτες, ίσως να εμπαινες με περισσότερα απο πριν και να εσκιζες την δεύτερα μέχρι να βγεις... τοτε δεν θα ψοφαγε.... Ετσι εκτιμώ... Αν μου τύχει θα το δοκιμασω και θα δω.
Για το Ε 36!!!! με τα 75 ατίθασα καί ανάλογη ροπή τοτε με τα 1600, λογικά θα έβαζε 1η..... με ο,τι συνεπάγεται απο πέταγμα κωλου...
.
Για μενα ειναι το κορυφαιο διζελομοτερ που εχω οδηγησει,αυτο που προσομοιαζει καλυτερα τη λειτουργια του βενζινοκινητηρα.
Τα του τιμονιου τα θεωρω υπερβολες.Σε αλλα αυτοκινητα ειναι ελαφρυτερα,σε αλλα βαρυτερα.Δεν μπορεις να πεις οτι προβληματιζει στην οδηγηση το συγκεκριμενο.Κορυφαιο δεν ειναι,αλλα δεν εχεις κανενα προβλημα να σημαδεψεις και να στριψεις με ακριβεια.
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω οδηγήσει το Yaris, αλλά το 500αράκι που είχα στην Ιταλία, ήταν εξίσου σπαστικό όταν έβγαινε από την ροπή, έπρεπε να κατεβάσεις αμέσως γιατί δεν πήγαινε μία.
Κοινώς, αυτό ισχύει σε όλα τα τούρμπο (και τα βενζίνης).
Το βαρύ ηλεκτρικό τιμόνι μπορεί να σημαίνει κάποιο πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πάντως. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε με ηλεκτρικό και να μου φαίνεται βαρύ.
Δεν θα έλεγα πως είναι τόσο έντονο με βενζίνης. Τουλάχιστον σε Leon 1.4 δεν είχα τέτοιο θέμα.
Αντίθετα και το Panda και το Corsa μου έσπασαν λίγο τα νεύρα σε αυτόν τον τομέα και μιλάω πάντα μόνος μέσα και σε ευθεία.
Ευκολο-οδήγητο, ωραίο τιμόνι, εύκολος συμπλέκτης, ωραίο κιβώτιο, πολύ καλή ορατότητα (πίνακας οργάνων και περιμετρικά), φανταστικό εσωτερικό και λειτουργικό (τα βασικά τα κάνεις χωρίς να προσπαθήσεις καν, οι θήκες μου φάνηκαν αρκετές και εξυπηρετικές αλλά ήταν πολύ σύντομη η επαφή)...
Δεν το "πάτησα" και συνεπώς δεν έχω άποψη για το μοτέρ...
Μου άρεσε η οδική συμπεριφορά και η ανάρτηση που είναι όσο σφιχτή μου αρέσει χωρίς να κοπανάει ώστε να ενοχλεί (δεν τη λες μαλακή)...
Αγχολυτικό το ύψος του αυτοκινήτου, μία μπόρα είχε μεταφέρει σε ένα σημείο κάτι πέτρες από παρακείμενο χωράφι και πέρασα από πάνω χωρίς να αγχωθώ!
Το ύψος βοηθάει πολύ και στην είσοδο έξοδο...
Θα προτιμούσα τα μπροστινά καθίσματα να είχαν καλύτερη πλευρική στήριξη...
Τα φρένα μου άρεσαν σε αίσθηση (διαδρομή και μάγκωμα), όσο τα χρησιμοποίησα (λίγο)...
Αν ήμουν στη φάση αλλαγής θα ήταν πολύ σοβαρός υποψήφιος...
dimviii έγραψε:Για μενα ειναι το κορυφαιο διζελομοτερ που εχω οδηγησει,αυτο που προσομοιαζει καλυτερα τη λειτουργια του βενζινοκινητηρα.
Οντως, μιλαμε για τρελο ρυθμο που ανεβαζει ως τον κοφτη. Αυτο το 1.4 και μετα το 1.6 της vw.
Sent >