Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#531120 εε μη φανταστείς τίποτε θηρία , είχε χιόνια στις άκρες του δρόμου και δεν έτρεχα στην ομίχλη. Αλλά το έχουν κάνει χαμηλό για να έχει καλή αεροδυναμική 0,30 και βρίσκει με τα παραμικρό ο προφυλαχτήρας αλλά και το πάτωμα. Αν πετύχεις σκοτωμένο ζωάκι στο δρόμο , θα βρεί , δε χωράει να περάσει από κάτω.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#531293 Εχθες εκανα 100 χλμ στροφηλικι στη Κρήτη στην Σητεια, Παλαίκαστρο, Ζάκρο, Ξηρόκαμπο, Ζηρο, Ετια, Μακρύ Γιαλό. Κυκλοφορία μηδέν, αλλά οι φουρκετες που έχει σε ανηφόρες και κατηφόρες αμέτρητες. Ο δρόμος σε άριστη κατάσταση οδοστρώματος, όμως να ανεβεις και να κατεβεις, αυτά τα άγρια βουνά σε συνδιασμό με το βαρύ τιμόνι ( επιμενω βαρύ!!), με κούρασαν αρκετά.
Αλήθεια αφού είναι ηλεκτρικό γιατί δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να γίνεται ελαφρύ με ενα κουμπακι?? Οπώς το city, στο 500ακι.
Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη. Αναρωτήθηκε ποιος έφτιαξε αυτον το δρόμο. Υπέροχος για ανάβαση βέβαια!!!!

.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#531351 Η 1η είναι κοντή και η 2η μακριά :sorry:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#531354
224v έγραψε:Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη.


ελα?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#531377
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Στις αναφορικές φουρκετες πάντως ήθελε δεύτερη η και πρώτη ακόμα για να ακούσει το τούρμπο και να φτάσει στην επόμενη.


ελα?
Ο δρόμος είναι ανηφορικος πολύ και με κοντινές φουρκετες, ειμαστσν 4 στο αυτοκίνητο οποτε πλησιάζοντας τη φουρκέτα ψοφαγε και έπρεπε να μπεις με δεύτερη η και με πρωτη, ώστε να μην σταματήσει. Οι σχέσεις είναι όπως είπε και ο mousatos, οποτε κουράζει και τους επιβάτες, 100χλμ συνεχώς στροφές ανηφόρες κατηφόρες δεν αντεχονται ποσο μάλλον όταν εχεις γυναίκες μέσα που καθονται και πίσω!!!!
Για ξεκαπνισμα ομως είναι ο,τι πρεπει διαδρομή!!!!

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#531405 δλδ αμα ησουν με αλλο διζελ θα ηταν φουσκωμενο σε αυτες τις φουρκετες?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#531410 Αν ήταν με το 500ακι θα είχε πάρει πολποζισιον. Αν ήταν δε με την πρίσμα θα είχε πάρει και πρωτάθλημα, σε αντίθεση με την ε36 που θα είχε πέσει από μόνη της στη θάλασσα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#531418 Δεν έχω οδηγήσει το Yaris, αλλά το 500αράκι που είχα στην Ιταλία, ήταν εξίσου σπαστικό όταν έβγαινε από την ροπή, έπρεπε να κατεβάσεις αμέσως γιατί δεν πήγαινε μία.
Κοινώς, αυτό ισχύει σε όλα τα τούρμπο (και τα βενζίνης).
Το βαρύ ηλεκτρικό τιμόνι μπορεί να σημαίνει κάποιο πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πάντως. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε με ηλεκτρικό και να μου φαίνεται βαρύ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#531448
dimviii έγραψε:δλδ αμα ησουν με αλλο διζελ θα ηταν φουσκωμενο σε αυτες τις φουρκετες?
Δεν γνωρίζω, δεν έχω οδηγήσει ντήζελ σε τέτοια διαδρομή, με 4 μέσα, το 500ακι με ανάλογη ιπποδύναμη και ροπή αλλά ελαφρύτερο και αλλες σχεσεις+ οτι δεν θα ζαλιζοντουσαν οι υπόλοιποι συνεπιβάτες, ίσως να εμπαινες με περισσότερα απο πριν και να εσκιζες την δεύτερα μέχρι να βγεις... τοτε δεν θα ψοφαγε.... Ετσι εκτιμώ... Αν μου τύχει θα το δοκιμασω και θα δω.
Για το Ε 36!!!! με τα 75 ατίθασα καί ανάλογη ροπή τοτε με τα 1600, λογικά θα έβαζε 1η..... με ο,τι συνεπάγεται απο πέταγμα κωλου...

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#531450 εαν ειχες θεμα με το γιαρις στις φουρκετες,θα ειχες ακομα μεγαλυτερο με οποιοδηποτε αλλο διζελοαυτοκινητο.
Για μενα ειναι το κορυφαιο διζελομοτερ που εχω οδηγησει,αυτο που προσομοιαζει καλυτερα τη λειτουργια του βενζινοκινητηρα.

Τα του τιμονιου τα θεωρω υπερβολες.Σε αλλα αυτοκινητα ειναι ελαφρυτερα,σε αλλα βαρυτερα.Δεν μπορεις να πεις οτι προβληματιζει στην οδηγηση το συγκεκριμενο.Κορυφαιο δεν ειναι,αλλα δεν εχεις κανενα προβλημα να σημαδεψεις και να στριψεις με ακριβεια.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#531466
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω οδηγήσει το Yaris, αλλά το 500αράκι που είχα στην Ιταλία, ήταν εξίσου σπαστικό όταν έβγαινε από την ροπή, έπρεπε να κατεβάσεις αμέσως γιατί δεν πήγαινε μία.
Κοινώς, αυτό ισχύει σε όλα τα τούρμπο (και τα βενζίνης).
Το βαρύ ηλεκτρικό τιμόνι μπορεί να σημαίνει κάποιο πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου πάντως. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε με ηλεκτρικό και να μου φαίνεται βαρύ.



Δεν θα έλεγα πως είναι τόσο έντονο με βενζίνης. Τουλάχιστον σε Leon 1.4 δεν είχα τέτοιο θέμα.
Αντίθετα και το Panda και το Corsa μου έσπασαν λίγο τα νεύρα σε αυτόν τον τομέα και μιλάω πάντα μόνος μέσα και σε ευθεία.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#531471 Fiat 500X Mirror 1.4 (140ps, βενζίνη), χειροκίνητο, με 350 χλμ (καινούριο), για περίπου 20 χιλιόμετρα σε επαρχιακό δρόμο...
Ευκολο-οδήγητο, ωραίο τιμόνι, εύκολος συμπλέκτης, ωραίο κιβώτιο, πολύ καλή ορατότητα (πίνακας οργάνων και περιμετρικά), φανταστικό εσωτερικό και λειτουργικό (τα βασικά τα κάνεις χωρίς να προσπαθήσεις καν, οι θήκες μου φάνηκαν αρκετές και εξυπηρετικές αλλά ήταν πολύ σύντομη η επαφή)...
Δεν το "πάτησα" και συνεπώς δεν έχω άποψη για το μοτέρ...
Μου άρεσε η οδική συμπεριφορά και η ανάρτηση που είναι όσο σφιχτή μου αρέσει χωρίς να κοπανάει ώστε να ενοχλεί (δεν τη λες μαλακή)...
Αγχολυτικό το ύψος του αυτοκινήτου, μία μπόρα είχε μεταφέρει σε ένα σημείο κάτι πέτρες από παρακείμενο χωράφι και πέρασα από πάνω χωρίς να αγχωθώ!
Το ύψος βοηθάει πολύ και στην είσοδο έξοδο...
Θα προτιμούσα τα μπροστινά καθίσματα να είχαν καλύτερη πλευρική στήριξη...
Τα φρένα μου άρεσαν σε αίσθηση (διαδρομή και μάγκωμα), όσο τα χρησιμοποίησα (λίγο)...
Αν ήμουν στη φάση αλλαγής θα ήταν πολύ σοβαρός υποψήφιος...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#531479
dimviii έγραψε:Για μενα ειναι το κορυφαιο διζελομοτερ που εχω οδηγησει,αυτο που προσομοιαζει καλυτερα τη λειτουργια του βενζινοκινητηρα.

Οντως, μιλαμε για τρελο ρυθμο που ανεβαζει ως τον κοφτη. Αυτο το 1.4 και μετα το 1.6 της vw.

Sent >