Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#695167 Το Τζουκ έχει φτιάξει πολύ ,το chr δείχνει ποιότητα ,το γηρασμένο 500Χ δείχνει ξεχωριστό ακόμα , αυτά θυμάμαι εν τάχει κ μου έχουν μείνει στη κατηγορία

Πληθωρική παρουσία με μικρό κροσοβερακι ακούγεται σαν αρμάδα Ολυμπιακού στην ουγια αλλά χωρίς Σα ,Γκαβλαραμπι , Χασάν, Βαλμπουενα κλπα
Κατάλαβες ? :iconcool:
Giuseppe Busso έγραψε:Τζορτζ η παρουσία του 2008 είναι στομφώδης αλλά ούτε και εγώ το βρίσκω όμορφο. Αναφέρομαι εξωτερικά. Δεν μπορώ όμως να κλείσω τα μάτια στην πληθωρικότητά του.

Για μένα το Juke παραμένει ένα κουκλί.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#695170 Στο 2008 βρήκα ιδανική θέση σε ένα λεπτό και είδα ολόκληρο τον πίνακα οργάνων μόλις τράβηξα το τιμονάκι του 2 εκατοστά.
Είχε όμως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Απέξω ουτε σε εμένα αρέσει πολυ πλεον ( στην αρχή έλεγα ότι είναι το ωραιότερο, πλεον με ξενίζει), αλλά μέσα έχει το ομορφότερο εσωτερικό, με δευτερο το chr.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695198
Geralt έγραψε:
Προσωπικα το 3D cockpit δεν με έθελξε. Μπορεί να ειμαι λιγο πιο μπαρμπας αλλα προτιμώ το αναλογικό καντραν, δεν με συγκινησε ιδιαιτέρως. ΟΚ καλό gimmick αλλα μεχρι εκει


Για ποια έκδοση είναι οι τιμές; Γιατί αν πρόκειται για το Active δεν έχει ούτε 3D cockpit ούτε υποβραχιόνιο ούτε αρκετά άλλα πραγματάκια πες του φίλου σου.
Επίσης έχει άλλη, πιο φτηνή λύση για το αυτόματο φρενάρισμα (κάμερα αντί ραντάρ)
Το Kamiq γιατί απορρίφθηκε; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695205
edmond έγραψε:Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα :s_dunno


Πολύ μεγάλη ευκολία. Μου λείπει... Το είχε το Πικάσο και ήταν εξαιρετικά βολικό παντού και πάντα δούλευε τέλεια.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695206
Asimov έγραψε:
Geralt έγραψε:
Προσωπικα το 3D cockpit δεν με έθελξε. Μπορεί να ειμαι λιγο πιο μπαρμπας αλλα προτιμώ το αναλογικό καντραν, δεν με συγκινησε ιδιαιτέρως. ΟΚ καλό gimmick αλλα μεχρι εκει


Για ποια έκδοση είναι οι τιμές; Γιατί αν πρόκειται για το Active δεν έχει ούτε 3D cockpit ούτε υποβραχιόνιο ούτε αρκετά άλλα πραγματάκια πες του φίλου σου.
Επίσης έχει άλλη, πιο φτηνή λύση για το αυτόματο φρενάρισμα (κάμερα αντί ραντάρ)
Το Kamiq γιατί απορρίφθηκε; :innocent:



εχω μπροστα μου τη προσφορα για την εκδοση την λεει Active Plus, μου φανηκε αρκετα ολοκληρωμενη
True το υποβραχιονιο δεν το αναφερει, σημειο προς διευκρινηση
Το 3D cockpit το ειχε στο αμαξι του test drive εκει το ειδαμε
δεν απορριφθηκε το Kamiq, εχει φτασει στα ημιτελικα (μαζι με Focus και Juke) :)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695213
Geralt έγραψε:εχω μπροστα μου τη προσφορα για την εκδοση την λεει Active Plus, μου φανηκε αρκετα ολοκληρωμενη
True το υποβραχιονιο δεν το αναφερει, σημειο προς διευκρινηση
Το 3D cockpit το ειχε στο αμαξι του test drive εκει το ειδαμε


Η Active Plus ΔΕΝ έχει:
- keyless
- start/stop κουμπί
- υποβραχιόνιο
- ηλεκτρικό χειρόφρενο
- κλειστό χώρο αποθήκευσης στην κονσόλα
- θύρες USB πίσω
- δερματινο λεβιέ ταχυτήτων :help:
- 3D Cockpit
- 10'' οθόνη
- το "καλό" σύστημα φρεναρίσματος
- ζάντες 17''
και κάτι άλλα ψιλά σε σχέση με την allure και την allure plus
Τα έψαξα πρόσφατα που έψαχνα κι εγώ και κράτησα σημειώσεις :oops:
Ειδικά το υποβραχιόνιο κι ο δερμάτινος λεβιές είναι απαράδεκτες ελλειψεις όταν δίνεις 22 χιλιάρικα
Κακώς σας έβαλε να οδηγήσετε Allure Plus χωρίς να σας εξηγήσει ότι το αμάξι που θα παραγγείλετε έχει μεγάλες διαφορές προς το χειρότερο (γιατί όντως είναι η μέρα με τη νύχτα το εσωτερικό)
Στο Χανιαδάκη πήγατε;
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695216
Asimov έγραψε:
Geralt έγραψε:εχω μπροστα μου τη προσφορα για την εκδοση την λεει Active Plus, μου φανηκε αρκετα ολοκληρωμενη
True το υποβραχιονιο δεν το αναφερει, σημειο προς διευκρινηση
Το 3D cockpit το ειχε στο αμαξι του test drive εκει το ειδαμε


Η Active Plus ΔΕΝ έχει:
- keyless
- start/stop κουμπί
- υποβραχιόνιο
- ηλεκτρικό χειρόφρενο
- κλειστό χώρο αποθήκευσης στην κονσόλα
- θύρες USB πίσω
- δερματινο λεβιέ ταχυτήτων :help:
- 3D Cockpit
- 10'' οθόνη
- το "καλό" σύστημα φρεναρίσματος
και κάτι άλλα ψιλά σε σχέση με την allure και την allure plus
Τα έψαξα πρόσφατα που έψαχνα κι εγώ και κράτησα σημειώσεις :oops:
Ειδικά το υποβραχιόνιο κι ο δερμάτινος λεβιές είναι απαράδεκτες ελλειψεις όταν δίνεις 22 χιλιάρικα
Κακώς σας έβαλε να οδηγήσετε Allure Plus χωρίς να σας εξηγήσει ότι το αμάξι που θα παραγγείλετε έχει μεγάλες διαφορές προς το χειρότερο (γιατί όντως είναι η μέρα με τη νύχτα το εσωτερικό)
Στο Χανιαδάκη πήγατε;


Autoone
ναι τα αλλα τα προσπερνας, αλλα ο τεμπελης ειναι ψιλοmust - δεν ξερω εαν μπορει να προστεθει εξτρα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695217 Λογικά μπορείς να προσθέσεις κάτι αλλά δεν θα είναι ούτε στην εμφάνιση ούτε στη λειτουργικότητα σαν το εργοστασιακό, γιατί θεωρητικά αλλάζει τελείως η κονσόλα στο Allure.
Εγώ θα ξαναπηγαινα και θα του έλεγα να μου δείξει ένα active plus κι ένα allure plus για να κάνω συγκρίσεις.
Θα εκπλαγείτε (δυσάρεστα) από τις διαφορές στην εικόνα των δύο.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#695221 Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον προλαλήσαντα.Εμείς όταν πήγαμε στην Peugeot είδαμε ένα active plus που μας άρεσε αλλά όταν οδηγήσαμε στο test drive το allure plus ήταν λες και μπήκαμε σε άλλο αυτοκίνητο.Το allure plus το κλείσαμε στα 22000 αλλά με τον 1.2 100 άλογα.Το active plus έμοιαζε σαν φτωχός συγγενής 3ου βαθμού.Επίσης νομίζω πως το juke πλέον έρχεται με πεσμένο εξοπλισμό στην acenta (έχει τασια )και βγάλανε και τα θερμαινόμενα και κανα δυο ακόμα πραγματάκια κι επίσης ανεβασανε τιμή.Βγαίνει στα 20.500 περίπου.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695223 Στο Juke αφαίρεσαν πολύ εξοπλισμό και αύξησαν πολύ τις τιμές σε όλες τις εκδόσεις κι όχι μόνο στην Acenta.
Οι χαμηλές πωλήσεις του 2020 θα είναι κοντά στο 0 το 2021.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#695224
markvag έγραψε:
edmond έγραψε:Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα :s_dunno


Πολύ μεγάλη ευκολία. Μου λείπει... Το είχε το Πικάσο και ήταν εξαιρετικά βολικό παντού και πάντα δούλευε τέλεια.


ειναι αυτονοητη η παρουσια του σημερα πλεον, εχει κανει deregister το χειροφρενο ως εξαρτημα του αυτοκινητου.
οδηγωντας τα τελευταια 10 χρονια με ηλεκτρονικο χειροφρενο αποκλειστικα, την τελευταια φορα που οδηγησα αλλο αμαξι κατεβηκα σε περιπτερο και οταν γυρισα διαπιστωσα οτι δεν ειχα βαλει χειροφρενο.... ευτυχως ηταν ισιωμα :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#695226
markvag έγραψε:
edmond έγραψε:Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα :s_dunno


Πολύ μεγάλη ευκολία. Μου λείπει... Το είχε το Πικάσο και ήταν εξαιρετικά βολικό παντού και πάντα δούλευε τέλεια.

Την ευκολία που την είχε; :hmmm:
Στο Q3 εταιρικό που είχαμε, το έβλεπα καθαρά σαν γκατζετιά, ούτε κρύο ούτε ζέστη :s_dunno
Και αν χαλάσει; Ή αν γίνει κανα κοκομπλόκο με πεσμένη μπαταρία ή ξερωγωτι;
Και προσπερνώ κάτι καθημερινές λεπτομεριούλες του τύπου το λύνω(σβηστό εννοείται) για να τσουλήσω λίγο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#695228
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο 2008 βρήκα ιδανική θέση σε ένα λεπτό και είδα ολόκληρο τον πίνακα οργάνων μόλις τράβηξα το τιμονάκι του 2 εκατοστά.
Είχε όμως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Απέξω ουτε σε εμένα αρέσει πολυ πλεον ( στην αρχή έλεγα ότι είναι το ωραιότερο, πλεον με ξενίζει), αλλά μέσα έχει το ομορφότερο εσωτερικό, με δευτερο το chr.

Redmi Note 8 Pro



Σε 308, 2008, 3008 αντιμετωπισα το ιδιο ζητημα με τον Geralt. Το θεωρω α-π-α-ρ-α-δ-ε-κ-τ-ο. Τελεια και παυλα.

Asimov έγραψε:ο δερμάτινος λεβιές είναι απαράδεκτες ελλειψεις όταν δίνεις 22 χιλιάρικα


Αυτα ειναι. :lol: :lol: :lol: :lol:

Asimov έγραψε:Το Kamiq γιατί απορρίφθηκε;


Ιουυυ. Μπλιαχ. Σκοντα πανασχημο απαπαπαπαπα μακρυα . :rtfm:


edmond έγραψε:Την ευκολία που την είχε;


Οτι δεν ασχολεισαι ποτε ξανα με handjob στο αυτοκινητο σου. :iconcool: Απο τις συγχρονες ανεσεις που πραγματικα αξιζουν.
Τελευταία επεξεργασία από g8777 και 03 Μαρ 2021, 12:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695240 Θα βαλουμε και τους νεους παιχτες στην ψακτικη, δλδ νεο C4 και Opel Mokka αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα φτασουν τα Kamiq-2008 σε χωρους. :hmmm:
Δεν ξερουμε και τι θα γινει με το σκληρο λοκνταουν του Κουλη
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695245
g8777 έγραψε:
Asimov έγραψε:ο δερμάτινος λεβιές είναι απαράδεκτες ελλειψεις όταν δίνεις 22 χιλιάρικα


Αυτα ειναι. :lol: :lol: :lol: :lol:

Έγραφε ΚΑΙ για υποβραχιόνιο πριν το μονταζ :rtfm:
Και κάτι που ΔΕΝ έγραφε αλλά το βάζω τώρα: αεραγωγοί πίσω :shifty: :shifty: :shifty:

ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΑ