Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#425240 Ζωγράφισε ο μετρ ή όπως θέλει Αυτός να αυτοαποκαλειται από άτομα που δεν είναι του γούστου του

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#425244 Ανεξήγητο κόλλημα με την ΚΙΑ εδώ και χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#425247 Μήπως το μυστικό είναι ότι την ΚΙΑ την έχει πλέον ο όμιλος Βασιλάκη?( Μην ξεχνάμε ότι υπήρξε οδηγός της Σεατ-Τεχνοκαρ , ενώ και για την Aegean και τις άλλες επιχειρήσεις του ομίλου γράφει διαχρονικά πάντα τα καλύτερα...)
Άβαταρ μέλους
By bill33
#425251
belgarion έγραψε:Μήπως το μυστικό είναι ότι την ΚΙΑ την έχει πλέον ο όμιλος Βασιλάκη?( Μην ξεχνάμε ότι υπήρξε οδηγός της Σεατ-Τεχνοκαρ , ενώ και για την Aegean και τις άλλες επιχειρήσεις του ομίλου γράφει διαχρονικά πάντα τα καλύτερα...)

Τωρα γίνεσαι κακός!!! :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#425257 Πωπω, είχα καιρό να διαβάσω κείμενό του, η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο.... τι λέει;;;, δεν αστειεύομαι, ρωτάω, ειλικρινά, τι λέει το άτομο, τι πίνει και δεν δίνει, τι καπνίζει, η πυθία είναι, πρεζάκιας είναι ή μήπως απλά υπάρχει ιατρικό πρόβλημα (άννοια, ψυχασθένεια); :hmmm: :dizzy:

Ας γράψει κάποιος κάτι για κάποιο αυτοκίνητο που οδήγησε για να ξελαμπικάρουμε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#425390 Renault Megane 1.5 dci Dynamic MY2017

H προσφατη προωθητικη ενεργεια της Renault, σε συνδυασμο με το ενδιαφερον -εως και ξεχωριστο στις λεπτομερειες σε σχεση με τον ανταγωνισμο- σχεδιαστικα αμαξωμα, μου κεντρισε το ενδιαφερον, για μια
συντομη βολτα, αν και η αληθεια ειναι οτι η αρχικη αναζητηση αφορουσε την βενζινοκινητη εκδοση με τον εξαιρετικο puretech 1.2 / 130ps.

Καθοτι δεν υπηρχε καν διαθεσιμη τετοια εκδοση για td, σε επιπεδο κινητηρα, ο 1.5 dci μου ηταν ηδη γνωριμος οδηγικα απο αυτοκινητα οπως το qashqai και το clio, (με 110 και 90ps αντιστοιχα) .
Προκειται για ενα αρκετα καλο πετρελαιοκινητο συνολο, με σχετικα χαμηλα επιπεδα θορυβου και πλουσια ροπη (265NM) να κυριαρχει στο χαμηλο-μεσαιο ευρος στροφων.

Απλως για οσους θελουν το κατι παραπανω απο ασφαλη και οικονομικη μετακινηση, ειναι συντομα εμφανες απο τα πρωτα λεπτα οδηγησης, οτι το αμαξωμα, η ποιοτητα κυλισης, ακομα και η σχετικα ανετη ρυθμιση της αναρτησης, "παρακαλανε" για ενα βενζινοκινητο με σπορτιφ λειτουργια κινητηρα...

Ας παρουμε ομως τα πραγματα με την σειρα τους.
Καταρχας εμφανισιακα, απο κοντα το αυτοκινητο δειχνει αρκετα επιβλητικο (κυριως μπροστα) αλλα ταυτοχρονα αποπνεει και μια αισθηση πολυτελειας, εντος και εκτος, τουλαχιστον στην αρκετα πλουσια εξοπλιστικα εκδοση Dynamic.

Η συγκεκριμενη περιλαμβανει (εκτος απο διζωνικο κλιματισμο, αισθητηρες φωτων/βροχης και αισθητηρες παρκαρισματος και πλοηγηση με οθονη αφης 7 ιντσων της εκδοσης expression) προειδοποιηση αλλαγης λωριδας, προειδοποιηση υπερβασης οριου ταχυτητας με αναγνωριση πινακιδων οδικης κυκλοφοριας, φωτισμο "συνοδειας", ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, Renault easy access ( χωρις κλειδι ) και οθονη αφης 8,7 ιντσων με πλοηγηση, περα απο την καλυτερη επενδυση καθισματων μαζι με βελτιωμενη πλευρικη στηριξη.

Αρκετα προσεγμενο και το ταμπλω, με |λογοκρισία| πλαστικα να καλυπτουν το ανω μερος και μεχρι την κεντρικη κονσολα. Η πλαινη επενδυση στις πορτες θα μπορουσε να ειναι και αυτη με πιο |λογοκρισία| υλικα, οπως πχ συμβαινει με καποια ανταγωνιστικα μοντελα σε αντιστοιχα πλουσιες εκδοσεις, αλλα δεν ειναι τοσο χτυπητο στην εμφανιση, απλως λιγο στην αφη, αρχικα ξενιζει.
Αυτο που προσωπικα με ενοχλησε περισσοτερο ηταν τα περιστροφικα χειριστηρια του κλιματισμου, τα οποια ειχαν μια καπως "φτηνη" αισθηση σε σχεση με τους υπολοιπους διακοπτες/κουμπια και γενικοτερη εικονα αλλα και εργονομια που εδειχνε να παιζει στα ισια με τα Γερμανικα premium.

Μικρο το κακο βεβαια και η οποια μικρη γκρινια για τα παραπανω δεν μπορουσε να μειωσει την πολυ καλη συνολικα αισθηση στο εσωτερικο του Megane.
Oι χωροι του μου φανηκαν πολυ καλοι για την ανετη μετακινηση 4 ενηλικων ατομων, το ιδιο και ο χωρος αποσκευων στα 384 λιτρα, μαζι με ρεζερβα αναγκης.

Το ξεπαρκαρισμα απο μια σχετικα στριμωγμενη θεση, με αλλα αυτοκινητα παραπλευρα αλλα και λιγο πιο μπροστα "στιβαγμενα" στο γκαραζ της αντιπ/σωπιας, ηταν ευκολη υποθεση χαρις την εγχρωμη εικονα απο την πισω καμερα και τις αντιστοιχες ηχητικες ειδοποιησεις.

Οι ενδειξεις της οθονης του ταμπλω ειναι στανταρ ψηφιακες και μπορουν να διαφοροποιηθουν σχεδιαστικα και χρωματικα, αναλογα με το οδηγικο προφιλ που εχει επιλεγει. Ομορφη, συγχρονη και ευαναγνωστη σε καθε περιπτωση, με την sport επιλογη βεβαια, η αποκριση γκαζιου γινεται λιγο πιο αμεση αλλα κυριως βαραινει σε αισθηση το τιμονι. Κατι που αναζητησα απο την αρχη, καθοτι στην "comfort" ρυθμιση το τιμονι μου φανηκε υπερβολικα ελαφρυ...

Το τελευταιο παντως, εκτος απο πολυ καλη αισθηση βαρους -πλεον στην sport λειτουργια- παρεχει και ικανοποιητικα επιπεδα πληροφορησης, πολυ κοντα σε αυτα του κορυφαιου -για εμενα- στην κατηγορια Ford Focus.

Για τον κινητηρα δεν θα μακρυγορησω. Ισχυει το κλασσικο κλισε "κανει καλα την δουλεια του", δηλαδη χωρις να ειναι ιδιαιτερα θορυβωδης για diesel, με δυνατο τραβηγμα απο χαμηλα, αλλα αντιστοιχα και πτωση ισχυος/ροπης καπου λιγο μετα στις 3,500σαλ.

Καλο και το κιβωτιο, παροτι 5αρι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, μου φανηκε οτι εχει σωστη (σχετικα μακρια) κλιμακωση και θετικο κουμπωμα, παροτι με ελαφρως λαστιχενια αισθηση.

Εκει που ελαμψε ομως το αυτοκινητο ηταν στο γενικοτερο πατημα του στο δρομο. Σε συνδυασμο με 17αρηδες τροχους (εκδοση dynamic) με διαστασεις 205/50 /17 η αναρτηση λειτουργουσε αψογα σε καθε ειδους κακοτεχνιες, χωρις να κοπαναει, χωρις αναπηδησεις στο πισω μερος (κατι που συνηθιζεται σε υλοποιησεις πισω αναρτησεων με ημιακαμπτο αξονα) αλλα ταυτοχρονα χωρις να παρουσιαζει πλευσεις ή να "χαζευει" σε λιγο πιο σβελτο στριψιμο.

Μαζι με την κορυφαια ποιοτητα κυλισης (η καλυτερη imo σε σχεση με Giulietta, Focus, Golf ακομα και V40!)
η γενικοτερη αισθηση ειναι οτι βρισκεσαι σε ενα πολυτελες αλλα και μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο.
Κατι που προιδεαζει οτι τα ταξιδια με αυτο θα ειναι απολαυση...

Οπως ανεφερα και αρχικα, με εναν βενζινοκινητηρα, συγκεκριμενα τον το 1,200αρι στην εκδοση των 130ιππων
θεωρω οτι θα αποτελει μια εξαιρετικη προταση στα μικρομεσαια.

Προσωπικα θα το ειχα σιγουρα στην κορυφαια 3αδα στις επιλογες μου, για την συγκεκριμενη κατηγορια... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By iceman
#425436 Ο κινητήρας αυτός απορώ πως έρχεται με 5αρι κιβώτιο. Τι τσιγκουνιές είναι αυτές ;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#426976
iceman έγραψε:Ο κινητήρας αυτός απορώ πως έρχεται με 5αρι κιβώτιο. Τι τσιγκουνιές είναι αυτές ;


Δικο μου λαθος...6αρι κιβωτιο φοραει -οχι μονο το Megane 1.2TCE, αλλα- και το dci ειτε με 90 ειτε με 110ps...Ειχα στο μυαλο μου παλαιοτερη βολτα με το Clio dci 90 που φορουσε 5αρι...
Άβαταρ μέλους
By vengas
#447926 CIVIC 5d diesel όπως της εικόνας
Εικόνα

έκδοση sport, 120ps, χειροκινητο

Σαν σχήμα δε μου άρεσε το προηγούμενο civic, αλλά με το facelift σωζεται κάπως, ειδικά στη sport έκδοση...
έχω οδηγησει τα εξης diesel πριν απο αυτο: BMW 320d, Nissan Note 1.5, Ford Focus (όχι με τα 120 ατια, νομιζω με 105 ή 95)

Με το που μπαίνω μέσα, μου έκανε εντύπωση το μικρο σχετικα τιμονι, αλλά καλό σε αίσθηση λόγω παχιας στεφανης. Μου άρεσε που δεν είναι πολύ βαρυ( όπως άλλα ηλεκτρικα), ειναι πολύ handy και ο επιλογέας έχει ωραία αισθηση όταν μπαίνουν οι ταχυτητες.
Στην αρχή δεν έδωσα πολύ σημασία στο πολύ επικλινές παρμπριζ, αλλά με εντυπωσίασαν οι πολλές οθόνες με τις ενδείξεις. Σταμάτησα να τις κοιτάω όταν χώθηκα στην κίνηση. Αλλά σε μια γρήγορη ματιά, η πιο εύκολη για πληροφορίες είναι αυτή δίπλα στο speedometer...ακριβως κατω απο το παρμπριζ, δε χρειάζεται να κατεβασεις το βλέμα πολύ. Το τμονι σε ελιγμους, αναστροφες μέσα στην πόλη είναι εξαιρετικο. :inlove:
Ώρα για δοκιμη επιτάχυνσης από φανάρι... Εξαιρετικό στις γρηγορες αλλαγές το κιβώτιο και πολυ αίσθηση επιτάχυνσης, μεχρι τα κοκκινα δεν έπεφτε αισθητα η απόδοση όπως σε άλλα diesel (Focus, Note...ειδικα το δευτερο ειναι το πιο αντισπορ απο τα 4). Εξαιρετικά σκεφτομαι...και βαζω και το eco να δω τι γινεται εκει. Η οθονη δείχνει ECO On, αλλά εγω δεν καταλαβαινω μείωση δύναμης με σταθερο γκαζι...στην επιταχυνση ειδα μια ελάχιστη καθυστερηση που δεν είναι πολυ΄αισθητη... Αντιθετα στο note του father νιωθεις σαν να σε τραβανε απο πίσω...και η δίλιτρη BMW ήταν σκέτη απογοητευση με τα κιλά της στο ECO...
Στη συνεχεια οδηγησα μεσα στην Καλλιθεα για να δω τι κανει στην πολη. Η αμεσότητα στο γκάζι το τοποθετει πολύ πανω σε ευχαρθιστηση απο τα άλλα 3 που οδηγησα πριν. αν πάω την πρωτη μεχρι 4 χιλ στροφες, μόλις βάζω δευτερα έχει ένα ξέσπασμα το τουρμπο και νευρο για λιγα δεκατα μεχρι να ξαναπεσουν οι στροφες :lol: :metalo:
Από κινητηρα λοιπον σκίζει το Honda!

Στη συνέχεια έπαιξα με το στήσιμο...
Ακρετά καλό, αλλά νιώθεις ότι ακόμα μπορεί να βελτιωθεί, με την έννοια ότι δε σε πολυκαυλώνει... Η αναρτηση απορροφα εξαιρετικά τις λακουβες... περασα απο τις ιδιες λακουβες που περναω με HRV(2006) και Note...απλά πολύ πιο ανετο το Civic, καθολου κουτσουρο...στις μικρες αλλαγές πορείας ήταν πολύ άμεσο :inlove:

Μετά απο λίγη ώρα σαν να άρχισαν να με ενοχλούν λίγο τα στενά καθισματα...μάλλον θα θέλω μαξιλαράκι στην πλατη να μη βουλιάζω τοσο :lol: Αλά στις στροφές ήταν εξαιρετικα.
Άνετο, με όλα τα οργανα στην κονσολα να ειναι σε πολύ καλη θέση...

Τελειώνει το test drive και πάω να ανέβω στο HRV που εχω (2006) μοντέλο :s_crazy
Αμέσω μου κάνει εντύπωση η πληθώρα χώρου για τα κεφάλια και το πόσο πιο ανάλαφρα αισθάνεσαι με το λιγοτερο επικλινες παρμπριζ...σκέφτομαι οτι το νεο σιβικ θα υπερτερει πολυ απο το παλιο σε αυτο...το παλιο ειναι λιγο κλειστοφοβικο...πιο κουπεδιστικο.
Βαλω μπρος και σταματαω στο φαναρι...πρέπει να το ειχα μπουκώσει για να μη δινει δυναμη. :lol: Το γκαζι το αισθανθηκα βαρυ μεχρι τις 4500 τπτ..., ο επιλογέας ήταν σε πολύ κατασταση με πιο μηχανικη και βαρια αισθηση από τη λίγο πιο πλαστικη του σιβικ...μετά μπηκε το VTEC και άρχισε να γαυγιζει :s_inlove , σιχτιρισα τη νεα εποχη με τα κωλοντιζελ και τις τιμές της βενζινης... :roll: που να ειχα και TypeR με πολύ περισσοτερη δυναμη

Αν θα ήθελα να αγορασω αυτο το σιβικ, θα ηθελα να περασω περισσοτερη ωρα μαζι του...αυτο το παρμπριζ μου καθισε λιγο ασχημα.....ο κινητηρας δε, ο,τι καλυτερο στην κατηγορια
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#448031 Κακά τα ψέματα ρε vengas, δε παίζεται η ατμόσφαιρα στα χοντακια. Oh wait...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By vengas
#448075 ένα τουρμπο στις χαμηλες στροφες μέχρι να μπει το Vtec το χρειάζεται :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#449649 EVO X SST... ναι μωρέ, αυτό του nass :inlove:

Ξεκίνησα έτσι: :iconcool: (κοστουμάτος, χαλαρός...)

Συνέχισα έτσι: :eat: (άντε να δούμε τι είναι αυτό...)

Κατέληξα έτσι: :metalo:

Συμπέρασμα: :omg: :help:

Καταρχήν να ευχαριστήσω τον nass για το ότι μου εμπιστεύθηκε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πραγματικά ήταν μοναδική εμπειρία.

Η βόλτα ξεκίνησε από το Μαρούσι έξω από το γραφείο, με εμένα να ανοίγω τη πόρτα και να κάθομαι...μάλλον να χώνομαι είναι πιο σωστό...στο αριστερό μπάκετ. Και τι μπάκετ. Μάλλον για κουκούλι πρόκειται.

Αφού τελείωσα με τις απαραίτητες ρυθμίσεις, χαράξαμε πορεία μέσα από τους δρόμους του Αμαρουσίου και των Μελισσίων προς Αναπαύσεως, για να βγούμε πάνω στη Πεντέλη. Και στο βουνό ήμασταν τυχεροί, γιατί στο ανέβασμα δεν είχε κίνηση.

Η βόλτα? Γεμάτη...δεν έλειπε τίποτα. Πεντέλη-Διόνυσο-Νέα Μάκρη-refueling-Πεντέλη-Μαρούσι.

Πάμε λοιπόν...ξεκινάμε πάνω στο βουνό με εμένα να ψάχνω να βρω πως ακριβώς να πρέπει να το οδηγήσω να μου λέει ο nass, βρε πάτα πιο νωρίς γκάζι, μη το φοβάσαι...εγώ που να βρω τα @@ σε αυτοκίνητο που οδηγώ πρώτη φορά και που δεν είναι δικό μου να το κάνω...ε πα να γ@μηθεί λέω...θα το κάνω...και εκεί ξαφνικά ανοίγεται μπροστά μου μια άλλη διάσταση. Να έρχεσαι, να φρενάρεις κύριος, ευθεία αλλά πριν το apex να πατάς το γκάζι, να στρίβεις...να συνεχίζεις να δίνεις γκάζι και το αυτοκίνητο απλά να ακολουθεί τη στροφή και να στρίβει...και να στρίβει...και να πατάς κι άλλο...και να στρίβει...και εσύ να γελάς...και να θες να το ξανακάνεις...αλλά είναι νύχτα...και δεν είναι δικό σου. Θέλει μυαλό, θέλει αυτοσυγκράτηση. Μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα. Θέλω να το ξανακάνω...

Ας τελειώσουμε με τα κλισέ των δοκιμών:
Ποιότητα? Δεν έχει.
Άνεση? Δεν έχει.
Εξοπλισμό? Δεν έχει.
Οικονομία? Δεν έχει.
Σε νοιάζει? Όχι.

Γιατί?

Ε γιατί είναι ΟΠΛΟ. Αυτό. Τέλος.-

Είναι το όνειρο του πραγματικού petrolhead.

Nass...σου είπα, άσε τους καναπέδες με ρόδες: ΜΗ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ. :rtfm:

Ευχαριστώ και πάλι. :s_howdy

Τα φιλιά μου... :s_airkiss

#ineedtogetmeoneofthese
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449661 Νικο σουμπαρου 2,5 λιτρο σαν αυτά που εβαλες στις αγγελιες πουλαει φιλος.Ειναι ατρακαριστο-αβαφο,ειναι μαυρο,και εχει 60κ χλμ. με καινουρια ελαστικα,και τιςκαλες ζαντες,οχι σαν αυτές που ειχαν αυτατων αγγελιων που ποσταρες..Μαμα τελειως.Εαν σε ενδιαφερει πες μου να σου δωσω το κινητο του.Δεν το εχει βαλει αγγελια γιατι δεν καίγεται να το δωσει.