Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#558413 Αντιστοιχα ειχα για 5 μερες ενα Q5 2.0 tdi με το αυτοματο 7αρι και 16000χλμ...Το start/stop το βρηκα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, με τρομερη υστερηση και καμια γραμμικοτητα, αλλα το κιβωτιο συνολικα ηταν πολυ θετικο. Ελαχιστο πατιναρισμα, αλλαζε την πρωτη πολυ γρηγορα κατω απο τις 2000στροφες, και γενικα κρατουσε ταχυτητα ακομα και σε μεγαλα φορτια προσπαθωντας να εκμεταλλευτει τη ροπη του κινητηρα.

Σχετικα με την εργονομια συμφωνω, αν και ειχα τον πολυ ομορφο συνδιαστικο πινακα κι οχι τον διευρυμενο, και με ξεπερνα που καποια πραγματα δεν αναφερονται πουθενα..πχ ενεργοποιεις τον αισθητηρα βροχης μετακινωντας το μοχλο των υαλοκαθαριστηρων μια θεση πανω. Δεν υπαρχει ενδειξη στο μοχλο που να σου λεει οτι ετσι γινετε, ουτε οτι η λειτουργια εχει ενεργοποιηθει με καποια ενδειξη στο καντραν. Κι αν θες να κανεις ενα επιπλεον περασμα θα πρεπει να επιστρεψεις τον μοχλο στο μηδεν (μια θεση κατω) και να πιεσεις προς τα κατω..Ο πισω παλι ειχε μονο συνεχομενη λειτουργια (φανταζομαι, γιατι διακεκομμενη δεν καταφερα να επιλεξω) με ενα κουμπι στο ακρο του μοχλου που ομως δεν αλλαζει θεση πιεζοντας το, επομενως δεν γνωριζεις αν ειναι σε λειτουργια ή οχι.. :dizzy: Το δε εξτρα λεβιεδακι του σταθεροποιητη ταχυτητας δεν με εχει βολεψει σε κανενα αυτοκινητο.

Τα φρενα επισης μου εκανε εντυπωση οτι εδιναν την αισθηση πως δεν εχουν επαρκη δυναμη να ακινητοποιησουν το οχημα, και χρειαζοταν πολλες φορες να πιεζεις παραπανω το πενταλ, χωρις ομως να εχει μεγαλη διαδρομη. Δεν μου αρεσαν.
Το τιμονι δεν ηταν ακριβες, και το χειροτερο σε ταχυτητες εθνικης δεν ηταν τοσο ευθυβολο/σταθερο στους πλευρικους ανεμους, ιδιαιτερα περνοντας διπλα απο φορτηγα.

Απο κυλιση/ηχομονωση παντως ηταν συνολικα μια χαρα οπως θα περιμενε κανεις σε αυτοκινητο της κατηγοριας..Για κατι τριγμους στα πλαστικα του B-Pillar/πορτα οδηγου δεν νομιζω οτι ευθυνεται η ακαμψια, αφου -οσο μπορεσα να το σκαλισω- η ποιοτητα της μεταλλικης κατασκευης ειναι υπερανω κριτικης (μικρα κενα, ιδια κι απο τις δυο πλευρες κτλ) και μαλλον ανωτερη των αντιστοιχων Μερκ και σιγουρα Bmw..

Σχετικα με την καταναλωση...
Ρωμη-Πομπηια
Εικόνα

Πομπηια-Αεροδρομιο Ναπολι-Πομπηια, ξημερωματα χωρις κινηση..
Εικόνα

Αυτα..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558481
Zeus έγραψε:Αντιστοιχα ειχα για 5 μερες ενα Q5 2.0 tdi με το αυτοματο 7αρι και 16000χλμ...Το start/stop το βρηκα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, με τρομερη υστερηση και καμια γραμμικοτητα, αλλα το κιβωτιο συνολικα ηταν πολυ θετικο. Ελαχιστο πατιναρισμα, αλλαζε την πρωτη πολυ γρηγορα κατω απο τις 2000στροφες, και γενικα κρατουσε ταχυτητα ακομα και σε μεγαλα φορτια προσπαθωντας να εκμεταλλευτει τη ροπη του κινητηρα.
Το start/stop το βρήκα απαράδεκτο κι εγώ στην αρχή και το έκλεινα. Μετά όμως είδα ότι όταν δεν είχα το αυτόματο χειρόφρενο δεν αργούσε οπότε έσβησα το αυτόματο χειρόφρενο και επανέφερα το s/s που αποδείχτηκε ικανότατο.
Και αυτό που οδήγησα δεν πατινάριζε και άλλαζε γρήγορα και κρατούσε χαμηλά τις στροφές και είχε ροπή να τις στηρίξει ώστε να νιώθεις δύναμη.

Σχετικα με την εργονομια συμφωνω, ...
Και με όλα όσα είπες περί της εργονομίας επίσης συμφωνώ
Τα φρενα επισης μου εκανε εντυπωση οτι εδιναν την αισθηση πως δεν εχουν επαρκη δυναμη να ακινητοποιησουν το οχημα, και χρειαζοταν πολλες φορες να πιεζεις παραπανω το πενταλ, χωρις ομως να εχει μεγαλη διαδρομη. Δεν μου αρεσαν.
Εκτός από το κάπως απότομο και με μικρή διαδρομή πιάσιμο δεν είχα πρόβλημα ούτε αποτελεσματικότητας ούτε ρυθμισιμότητας.
Το τιμονι δεν ηταν ακριβες, και το χειροτερο σε ταχυτητες εθνικης δεν ηταν τοσο ευθυβολο/σταθερο στους πλευρικους ανεμους, ιδιαιτερα περνοντας διπλα απο φορτηγα.
Δεν είχα πρόβλημα με ανέμους αλλά ήταν χαμηλό αυτοκίνητο και το τιμόνι ήταν αδιάφορο αλλά όχι κακό (και είμαι απαιτητικός σε τιμόνι) βέβαια είχα και σπορ ανάρτηση.
...

dimik έγραψε:Έτσι όπως τα γράφεις για το κιβώτιο πιστεύω ότι ή ήθελε πολύδισκο και πατιναριζε είτε δεν βρήκες το sweetspot στο γκαζι κατά την εκκίνηση. Εκτός αν έχουν αλλάξει κάτι στην λειτουργία του.
Στο 7ρι πάντως αφήνω φρένο ρολαρει και μετά πολυυυ απαλό γκάζι και ξεκινάει μια χαρά....
Αφήνω φρένο και συνήθως ρολλάρει εκτός από όταν δεν ρολλάρει... Δεν υπάρχει sweetspot και δεν πατινάριζε απλά δεν ξέρεις πότε κρατάει την ταχύτητα και πότε αποφασίζει να αποσυμπλέξει. Αν έχει αποσυμπλέξει πατάς γκάζι και είτε ξεκινάει σχετικά ομαλά είτε πιο αργά αλλά πιο απότομα (;turbo lag;) Αυτή η αβεβαιότητα με σκοτώνει, δεν ξέρεις τι θα κάνει, κάθε φορά το δικό του, μπορεί να θέλεις να φύγεις γρήγορα και να σε κρεμάσει ή να θέλεις ήσυχα και να φύγεις σπινάροντας.
Και κάτι άλλο που παρατήρησα, όταν αφήνεις γκάζι δεν κόβει, συνεχίζει για πολλή ώρα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αυτό άραγε είναι τουρμπίνα που γυρνάει σε πολλές στροφές και δεν άδειασε όταν άφησα το γκάζι ή κάτι άλλο;;
mirage έγραψε:...Υ.Γ. Σε ποιά χώρα οδηγηθηκε;
Αγγλία, πόλη και διαδρομές μέχρι 120χλμ μακριά και επιστροφή (Λονδίνο, Blenheim Palace+Bicester Village, Audley End House, Stansted Airport).
Άβαταρ μέλους
By dimik
#558485 Τι να σου πω, δεν έχω καταλάβει να αποσυμπλεκει ποτέ κάποιο από τα DSG μου.

Ανεβοκατεβαζει ταχύτητες ανάλογα την πίεση στο γκαζι, την ταχύτητα τις στροφές και τη σχέση στο κιβώτιο.
Πριν όταν στο φανάρι πατάς φρένο και έχει πχ 3η, μπορεί να βάλει 1 κατευθείαν όταν ακινητοποιηθεις πλήρως η να κατεβάσει 2α στα 5χλμ/ω και μετά 1η.
Αν ρολαρεις έστω και ελαφρά και ανάψει πράσινο μπορεί να ξεκινήσει και με 2α, με πρώτη ξεκινάει από στάση και την αλλάζει στα 5 μέτρα εκτός και αν βυθίσεις παραπάνω το γκάζι.

Γενικά έχει μια λογική λειτουργίας που θέλει συνήθεια και μπορείς να το ελέγξεις ως ένα σημείο με το δεξί πεντάλ, επίσης έχει μεγάλη διαφορά μεταξύ D και S.

Δεν αποκλείεται το lag που κατάλαβες να είναι του ηλεκτρικού γκαζιού, εκεί ναι υπολογίζω πάντα 1sec συν στην αντίδραση.
Της e90 πχ έχει ελάχιστα μικρότερο χρόνο αντίδρασης.

Αυτό που συνηθίζω να κάνω για να δω πως αντιδρούν είναι πάτα άσε το γκάζι εν κινήσει και παρατηρώ πως αντιδρούν τα κιβώτια. Εκεί είναι αμεσότερη στο άρπαγμα-κατέβασμα σχέσης η e90 αλλά και πάλι έχει ένα lag, τόσο που αν το κάνω αρκετά γρήγορα δεν αντιδράει καθόλου.

Το διπλοσυμπλεκτο στο κατέβασμα θέλει λίγη σκέψη και διαδικασία παραπάνω αν πρόκειται για περισσότερες από μία σχέσεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558494
sknipper έγραψε:Και κάτι άλλο που παρατήρησα, όταν αφήνεις γκάζι δεν κόβει, συνεχίζει για πολλή ώρα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αυτό άραγε είναι τουρμπίνα που γυρνάει σε πολλές στροφές και δεν άδειασε όταν άφησα το γκάζι ή κάτι άλλο;;


Αυτό πρέπει να είναι το coasting... Όταν αφήνεις γκάζι αποσυμπλέκει το κιβώτιο και υποτίθεται πως κάνει οικονομία. Και φαντάζομαι πως όντως κάνει κάτι... Απλά δεν ξέρω πόσο άνετα θα αισθανόμουν αν ήμουν με 120 χαω και αυτό έβαζε νεκρά... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#558497 Επειδή έχω οδηγήσει VW που είχε coasting mode το οποίο φαινόταν και στην οθόνη ενδείξεων το πέρασμα απο Ν σε 6η ηταν ακαριαίο ακομα και με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#558578 Πώς κάνεις παρκαρισματα ακριβείας σε καμία ανηφόρα πχ με τετοια κιβώτια όμως αν αντιδρούν έτσι όπως λέει ο σκνιπερ?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#558598 Μια χαρά με χειρόφρενο αν έχει μηχανικό αλλιώς έχει hill hold.

Επίσης με την κατάλληλη πίεση στο γκαζι μπορείς να το κρατάς ακίνητο.

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558620 Δεν μιλάω για αλλαγές, αυτές δεν γινόντουσαν καθόλου αντιληπτές, το κλικ στο ξεκίνα και το ξεκλικ στο σταμάτημα όμως το ένιωθα. Στο ξεκίνημα σαν καθυστέρηση και μετά απότομη εκκίνηση και στο σταμάτημα σαν απότομο σταμάτημα παρά την προσπάθειά μου να σταματήσω απαλά.

Δεν έμοιαζε για coasting, το έχω νιώσει σε άλλα κιβώτια. Αν έβαζε νεκρά θα επιβράδυνε πιο γρήγορα ειδικά στην αρχή, εδώ μιλάμε συνέχιζε σαν να μην άλλαξε τίποτα, ο ρυθμός επιβράδυνσης ήταν ενοχλητικά αργός και για αυτό υποπτεύομαι ότι αφήνει το τούρμπο να γυρίζει χωρίς να το αδειάζει. Ίσως να το αδειάζει αν αφήσεις απότομα το γκάζι και πας στο φρένο;

rx8_drifter έγραψε:Πώς κάνεις παρκαρισματα ακριβείας σε καμία ανηφόρα πχ με τετοια κιβώτια όμως αν αντιδρούν έτσι όπως λέει ο σκνιπερ?
Κανονικά θα το έκανες με το χειρόφρενο στο χέρι. Επειδή όμως μας προλάβανε και το κάνανε κουμπί αναγκαστικά με πολλή προσοχή και το αριστερό πόδι στο φρένο. Το αποτέλεσμα είναι μικρά απότομα και δυσάρεστα πηδηματάκια και άγχος. Αυτά στο ίσωμα, σε ανηφόρα κατηφόρα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και άγχους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#558624 sknipper,μαλλον καποιο προβλημα ειχε αυτο που οδηγησες.Εχω οδηγησει πανω απο 6-7 διαφορετικα dsg,δεν εκανε κανενα αυτα που περιγραφεις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#558626 Είτε το αμαξι ειχε προβλημα είτε κατι εκανε πολυ λαθος ο φίλος skniper.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558630
dimviii έγραψε:sknipper,μαλλον καποιο προβλημα ειχε αυτο που οδηγησες.Εχω οδηγησει πανω απο 6-7 διαφορετικα dsg,δεν εκανε κανενα αυτα που περιγραφεις.
mirage έγραψε:Είτε το αμαξι ειχε προβλημα είτε κατι εκανε πολυ λαθος ο φίλος skniper.

Ήταν πολύ καινούργιο και θεωρώ απίθανο να έχει πρόβλημα, άλλωστε το ότι τα DSG από τότε που πρωτοβγήκαν φημίζονται για την έλλειψη ομαλότητας εκκίνησης το ξεχνάτε;
Την πιθανότητα να έχω αυξημένη ευαισθησία και να νιώθω το κλείδωμα ξεκλείδωμα του συμπλέκτη δηλαδή το αποκλείετε;
Εγώ το ίδιο έκανα πάντα, αφήνω φρένο, πατάω γκάζι. Μερικές φορές όλα καλά, άλλες φορές όχι καλά, δεν είναι ότι έκανε πάντα το ίδιο. Αν το ότι θέλω να ξεκινάω ομαλά αλλά και όχι απελπιστικά αργά είναι λάθος μου τι να πω... Όταν το πετυχαίνω με οποιοδήποτε χειροκίνητο ή κανονικό αυτόματο αλλά όχι με αυτό εγώ κάνω κάτι λάθος; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#558634
sknipper έγραψε:Ήταν πολύ καινούργιο και θεωρώ απίθανο να έχει πρόβλημα


Ακριβως επειδη ειναι πολυ καινουργιο, το πιθανοτερο ειναι να εχει πρόβλημα. Οταν παρουσιαζεται τετοιο jerkiness στα DSG, πανε στο σερβις. Δεν ειναι φυσιολογικο και δεν θα ηταν δυνατο τοσοι εκατονταδες χιλιαδες κάτοχοι να τα λειτουργουν ετσι.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#558679 Προσφατως ειχα για λιγες μερες ενα A1. Δεν ειχα οδηγησει ποτε ενα συγχρονο αυτοματο και εντυπωσιαστηκα. Δε σας κρυβω οτι αναθεωρησα οσα ελεγα τοσα χρονια (αυτα ειναι για τους ασχετους, τις γυναικες και τους παππουδες) και σκεφτηκα οτι το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι αυτοματο, γιατι απλα μου κανει ευκολοτερη τη ζωη και επισης γιατι πλεον εχω ηρεμησει πολυ στο δρομο και δε χρειαζομαι καν το κατι παραπανω που δινει το χειροκινητο στη γρηγορη οδηγηση.

Και ενω ακομα δηλωνω εντυπωσιασμενος, θα συμφωνησω με το sknipper οσον αφορα τη γλυκια οδηγηση. Θεωρω οτι η τελεια οδηγηση γινεται μονο με χειροκινητο κιβωτιο. Προσωπικα δεν εντοπισα τιποτα ακροτητες, αλλα οσο προσεκτικος και να ημουν με το πατημα στο γκαζι δεν καταφερα να ξεκινησω οσο γλυκα ξεκιναω με τον συμπλεκτακο μου.

Τελος επισης συμφωνω με τον rx8_drifter που ανεφερε το παρκαρισμα σε ανηφορα. Αυτο με ξενερωσε περισσοτερο απο ολα. Μου ετυχε να παρκαρω σε ανηφορα αναμεσα σε 2 αμαξια που ισα ισα χωρουσα (λιγους ποντους αερα μπρος-πισω) και ΟΣΟ ΑΠΑΛΑ και να πατουσα το γκαζι εκανε ενα μικρο κλωτσιματακι προς τα μπρος. Σε κανονικες συνθηκες δε θα εδινα σημασια, αλλα οταν το μπροστινο αμαξι ειναι 10 ποντους μπροστα, αναποφευκτα με αυτο το κλωτσιματακι σκεφτεσαι "αμαν θα τον τρακαρω" και τσιτωνεις. Με το συμπλεκτη μπορουμε ευκολα να πατιναρουμε λιγο και να παμε 2 ή 3 ή 5 ποντους μπροστα χωρις αγχος/ρισκο.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#558681 Με μετατροπέα ροπής δεν υπάρχουν τέτοια θέματα

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#558682 Όλα θέμα συνήθειας είναι. Πολλές φορές ακόμα και σε κλίση αρκεί να αφήσεις το φρένο και το αμάξι θα μετακινηθεί με ακρίβεια. Απλά έχει ένα σχετικό lag καμιά φορά και πολύς κόσμος σπεύδει να πατήσει γκάζι. Το δε DSG δουλεύει λίγο και σαν hill assist και έτσι δεν τσουλάει εύκολα το αμάξι.