Σχετικα με την εργονομια συμφωνω, αν και ειχα τον πολυ ομορφο συνδιαστικο πινακα κι οχι τον διευρυμενο, και με ξεπερνα που καποια πραγματα δεν αναφερονται πουθενα..πχ ενεργοποιεις τον αισθητηρα βροχης μετακινωντας το μοχλο των υαλοκαθαριστηρων μια θεση πανω. Δεν υπαρχει ενδειξη στο μοχλο που να σου λεει οτι ετσι γινετε, ουτε οτι η λειτουργια εχει ενεργοποιηθει με καποια ενδειξη στο καντραν. Κι αν θες να κανεις ενα επιπλεον περασμα θα πρεπει να επιστρεψεις τον μοχλο στο μηδεν (μια θεση κατω) και να πιεσεις προς τα κατω..Ο πισω παλι ειχε μονο συνεχομενη λειτουργια (φανταζομαι, γιατι διακεκομμενη δεν καταφερα να επιλεξω) με ενα κουμπι στο ακρο του μοχλου που ομως δεν αλλαζει θεση πιεζοντας το, επομενως δεν γνωριζεις αν ειναι σε λειτουργια ή οχι.. Το δε εξτρα λεβιεδακι του σταθεροποιητη ταχυτητας δεν με εχει βολεψει σε κανενα αυτοκινητο.
Τα φρενα επισης μου εκανε εντυπωση οτι εδιναν την αισθηση πως δεν εχουν επαρκη δυναμη να ακινητοποιησουν το οχημα, και χρειαζοταν πολλες φορες να πιεζεις παραπανω το πενταλ, χωρις ομως να εχει μεγαλη διαδρομη. Δεν μου αρεσαν.
Το τιμονι δεν ηταν ακριβες, και το χειροτερο σε ταχυτητες εθνικης δεν ηταν τοσο ευθυβολο/σταθερο στους πλευρικους ανεμους, ιδιαιτερα περνοντας διπλα απο φορτηγα.
Απο κυλιση/ηχομονωση παντως ηταν συνολικα μια χαρα οπως θα περιμενε κανεις σε αυτοκινητο της κατηγοριας..Για κατι τριγμους στα πλαστικα του B-Pillar/πορτα οδηγου δεν νομιζω οτι ευθυνεται η ακαμψια, αφου -οσο μπορεσα να το σκαλισω- η ποιοτητα της μεταλλικης κατασκευης ειναι υπερανω κριτικης (μικρα κενα, ιδια κι απο τις δυο πλευρες κτλ) και μαλλον ανωτερη των αντιστοιχων Μερκ και σιγουρα Bmw..
Σχετικα με την καταναλωση...
Ρωμη-Πομπηια
Πομπηια-Αεροδρομιο Ναπολι-Πομπηια, ξημερωματα χωρις κινηση..
Αυτα..