Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#504949
NiTse έγραψε:
georgetz έγραψε:
Σε βόλτα με νέο Leon πετρέλαιο φίλου, η αίσθηση ήταν καλή αλλά τίποτε ξεχωριστό, ένα ακόμη προιόν - αυτοκίνητο.


Δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς νομίζω


Σ'αυτή τη κατηγορία σαφώς, εν έτει 2018.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#504988 Πιο συμφέρουσες προτάσεις η κατηγορία από το ibiza δύσκολα. Καλύτερες μπορεί αλλά το ibiza είναι από τα πιο value for money μικρά.
Είμαι και λίγο προκατειλημμένος εγώ γιατί με ενθουσιάζει οδηγικά αυτό το αμαξάκι για μέσα στην πόλη οπότε πάντα το υποστηρίζω.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#505558
Deleted User 1 έγραψε:Στις τελευταίες γενιές τους τα Seat δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα αντίστοιχα VW με μπόνους το οδηγικό κιόλας. Αρχές 10s είχαν κάτι μυστήρια πλαστικά επιπέδου Γιαπωνίας κι από κει τους βγήκε λίγο το όνομα πιστεύω.


Κι όμως διαφέρουν σε πολλά
Άβαταρ μέλους
By Govus
#505605 Βρέθηκα συνοδηγός σε έκτακτο ταξίδι προς Θεσσαλονίκη την Παρασκευή και με αυθημερόν επιστροφή, όπου και την οδήγησα από την Κατερίνη μέχρι Αθήνα, σε μια Ε60 530Xi (αυτόματη, FL, με τους 270 ίππους). Εκτός από το ότι οδήγησα τον δυνατότερο κινητήρα στη ζωή μου, δεν πίστευα μέχρι στιγμής ότι υπάρχει αυτοκίνητο, που να σου επιτρέπει να κάνεις τόσο γρήγορα το συγκεκριμένο "πήγαιν' έλα" (κυριολεκτικά) "ατσαλάκωτος" :inlove:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#505607 H καλύτερη 5άρα μέχρι σήμερα ,κυρίως λόγο της "αγέραστης" σχεδίασης για μένα :inlove:

Άνεση θα βρεις καλύτερη σε μια Ε Class αλλά αν θέλεις να οδηγείς εσύ, είναι εξαιρετική η Ε60.

ΥΓ μερικά θεματάκια (πολλαπλασιαστές, ηλεκτρονική φαναριού) , πταίσματα δηλαδή για έναν
συνήθη κάτοχο του οχήματος τούτου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#507418 απαραδεκτη η αναρτηση σε vw up ,σχετικα με την αποσβεση.
Τερματιζει για πλακα,ακομα και με ταχυτητες των 50-60χλμ/ωρα,σε κυματοειδης ανωμαλιες.
ιδια συμπεριφορα αναρτησης ειχα βρει και στο Α1.
το up με 600 χλμ στο κοντερ. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#507426 Πρόσφατα αγόρασε φίλη μου Audi Α1 χιλιαρι, 95 άλογα, με κάτι ηλιοροφες, διχρωμιες κλπ - > 22,5 χιλιάρικα :yikes:

Μου το έλεγε και την κοίταγα σαν εξωγήινο
Άβαταρ μέλους
By theo13
#509612
Asimov έγραψε:Πρόσφατα αγόρασε φίλη μου Audi Α1 χιλιαρι, 95 άλογα, με κάτι ηλιοροφες, διχρωμιες κλπ - > 22,5 χιλιάρικα :yikes:

Μου το έλεγε και την κοίταγα σαν εξωγήινο


Εγώ περιμένω χειρότερο.. Γνωστή θέλει να πάρει την Α class που ξεκινάει από 32000+ για να πηγαίνει καμμια βολτα το Σ/Κ αφού ήδη έχει A class αλλά δε θέλει να την πουλήσει.... :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#512392 Οδήγησα Kia Carens diesel
Νοικάρικο με ~7000χλμ και μυρωδιά καινουργίλας. Φόρτωσα γυναίκα και παιδί και μερικά συμπράγκαλα και πήγαμε εκδρομή. Συνολικά 770χλμ.
Μου το έδωσαν σαν δωρεάν upgrade (είτε με συμπαθήσαν, είτε κανένας δεν ζήταγε 7θέσια και θέλαν να τα κινήσουν, είτε, το πιθανότερο, προσπαθούσαν να μας κάνουν να γράψουμε καλές κριτικές μετά από 2+ ώρες αναμονής στην ουρά για να το παραλάβουμε....)
Για πρώτη φορά το πήρα με σχεδόν πλήρη ασφάλεια, το σπάω δε με νοιάζει αρκεί να μη χαλάσω τα λάστιχα και το παρμπρίζ. Σου δίνει μια ωραία ανεμελιά και δεν χάνεις χρόνο να το ψειρίζεις μήπως έχει γκρατζουνιά από άλλον που θα πάνε να στην χρεώσουνε.

Εμφάνιση-Αίσθηση
Μια χαρά μου φάνηκε, μοντέρνο με δυνατές γραμμές που δίνουν σπορτίφ χαρακτήρα (σπορτίφ στο πολυμορφικό....λέμε τώρα). Σίγουρα πολύ καλύτερο από κάτι κουτιά με μούρη τύπου Touran. Οι ζάντες αδιάφορες.
Εμένα ήταν ασημί. Σε άσπρο που το είδα δίπλα στο δικό μου όταν το επέστρεφα έχανε πολύ σαν χρώμα. Σε μεταλλικό δείχνει πολύ καλύτερο.
Πολύ καλή η γενική αίσθηση, καθισμάτων, μοκετών, πλαστικών. Χρωματικά ανοιχτός ουρανός-κολώνες και μαύρα όλα τα άλλα που εμένα μου φαίνεται απόλυτα αποδεκτό και ευχάριστο.

Ορατότητα
Μεγάλο παρμπρίζ και τζάμια που ανοίγουν τελείως, καλοί και οι 3 καθρέφτες (υπάρχει και 4ος, ένας μικρός πτυσσόμενος πανοραμικός για να βλέπεις τους πίσω), μέτρια πίσω μέση και γωνίες όπως συνηθίζεται αλλά πολύ σημαντικό εμπόδιο από τη εμπρός κολώνα που είναι διπλή και πολύ εμπρός. Αναγκάζεσαι να κινείσαι δεξιά αριστερά για να μπορέσεις να δεις τι γίνεται σε πάρα πολλές στροφές. Στα μεγάλα μείον.

Χώροι - άνσεη
εύκολη είσοδος, έξοδος, οι πόρτες ανοίγουν πολύ, ικανοποιητικοί χώροι γενικά.
Καλοί χώροι επιβατών και εμπρός και πίσω με τα 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα που ρυθμίζονται εμπρός-πίσω ολόκληρα και η κλίση της πλάτη τους, όλα επίπεδα αν πέσουν εμπρός. Δεν είδα τις πίσω-πίσω 2 θέσεις είναι θαμμένες και δεν με ενδιέφερε, ούτε έψαξα να δω πόσο εύκολο είναι να πας εκεί. Πάντως ανοίγουν εύκολα, τις τραβάς ξεχωριστά την κάθε μία με ιμάντα από πίσω.
Από θήκες κλπ τα προβλεπόμενα χωρίς κάτι παραπάνω. Μπουκαλάκια νερών χωράνε πολλά. Και οι θήκες στο πάτωμα πέραν εντυπωσιασμού ατόμων μονοψήφιας ηλικίας αποτελούν σημεία απώλειας αντικειμένων.
Χώρος αποσκευών καλός, 492 λτ λέει και βολικός σαν σχήμα, σαν 7θέσιο όμως είναι ελάχιστος. Και πρέπει να σηκώσεις ψηλά ό,τι φορτώνεις, πάνω από τα διπλωμένα πίσω καθίσματα και αν έχεις μικρά πράματα θα σου πέσουν (θα βόλευε η πόρτα να άνοιγε μόνο το πάνω μέρος ή όλη).
Άνεση ικανοποιητική για τα γούστα μου (δηλαδή όχι βάρκα) αλλά οι πίσω επιβάτες μάλλον δεν συμφωνήσαν.
Καθίσματα καλά, ολίγον μπακετ αλλά πολύ φαρδιά για να σε κρατήσουν (και είμαι μπόλικος από περιφέρεια). Σκληρούτσικα όπως μου αρέσουν.
Ηχομόνωση υπάρχει αλλά μπορούσε καλύτερα.

Εξοπλισμός
Ήταν η 3η από 4 εκδόσεις (η 4η έχει παραπάνω ηλιοροφή, είσοδο χωρίς κλειδί, πιο μεγάλη οθόνη και άλλο ταμπλώ και εμπρός αισθητήρια απόστασης με υποβοήθηση πάρκινγκ)
Ζάντες 17άρες 225/45-17, 7 θέσεις επιβατών, τα συνήθη ηλεκτρονικά ABS/ESP και κάτι άλλα, start-stop (δεν με ενόχλησε οπότε το άφησα. Αν φρενάρεις απαλά δεν σβήνει), οθόνη αφής 7 ιντσών, δέρμα, αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες, πιλότο/περιοριστή, κάμερα οπισθοπορείας (τελικά πολύ ωραίο πράμα, πραγματικά χρήσιμο), πλοήγηση, DAB, USB/AUX/BT, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες (από τα φετίχ μου), Android Auto (δεν ασχολήθηκα απλά κάθε φορά που συνέδεα το κινητό στο USB ήθελε στο τηλέφωνο σώνει και καλά να μπω στο Android auto), διζωνικός κλιματισμός (μπήκε στο auto και μετά δεν πολυασχολήθηκα άρα καλός) και ντουλαπάκι με δροσιά, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ηλεκτρικό του οδηγού με πολλές ρυθμίσεις και φούσκωμα στο μηρό και στη μέση (αλλά το προσκέφαλο μάπα, σκληρό και μόνο πάνω κάτω, δεν πήγαινε μπρος πίσω ή να αλλάξει κλίση), μπρίζες μπόλικες (2 εμπρός και μία πίσω), αφαιρούμενος επαναφορτιζόμενος φακός το ένα φωτάκι στο πορτπαγκάζ, σκούρα τζάμια και πτυσσόμενα κουρτινάκια στις πίσω πόρτες, γρύλλο, ρεζέρβα από κάτω που απελευθερώνεται από μέσα. Πατάκια δεν είχε ίσως ήταν έξτρα, ίσως τα έβγαλαν. Δεν είδα να έχει σκέπαστρο για τις αποσκευές, όχι ότι φαίνονται με τα μαύρα τζάμια αλλά θα έπρεπε, είχε όμως ένα διχτάκι. O τεμπέλης κοντός μη κυλιόμενος, απλά καπάκι για βαθύ ντουλάπι. Πίσω από τα εμπρός καθίσματα έχει τραπεζάκια και διχτάκια.
Ηχεία νομίζω 6 αλλά ο ήχος με ένταση πάνω από background μέτριος (δεν ασχολήθηκα να βρω μενού και ρυθμίσεις).

Κινητήρας-κιβώτιο-επιδόσεις
Ντίζελ 1,7 με 139 άλογα bhp στις 4000 στροφές και ροπή 340Νm σε 1750-2500 στροφές. Ντίζελ άρα τραχύς και θορυβώδης (σημειώνω ότι είμαι μαθημένος στον βελούδινο 6κύλινδρο σε σειρά της BMW). Όχι όμως τρακτέρ, πολύ πιο σοφιστικέ. Πρακτικά ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά ακριβώς στις ροπές και είναι ανύπαρκτος οπουδήποτε αλλού. Οπότε ευτυχώς που το κιβώτιο είναι αυτόματο, γρήγορο και με 7 ταχύτητες.
Κουμπί Eco που προωθεί την οικονομία.... πνίγοντας τον κινητήρα και κάνοντας το κιβώτιο ηλίθιο. Το ανακάλυψα στη μέση της εκδρομής και από τότε το έσβησα. Από τη στιγμή που το έσβησα το εργαλείο γάζωνε. Ξαφνικά δεν είχα άπειρο lag, το κιβώτιο έκανε ό,τι έπρεπε και οι επιταχύνσεις/ρεπρίζ ικανοποίησαν εμένα, ενθουσίασαν την κόρη μου και τρομάξανε τη γυναίκα μου. Με το eco το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα εμφανές σε ανηφόρες με μικρές ταχύτητες που είσαι κρεμασμένος από σχέση στο τεμπέλικο κιβώτιο και δεν έχει ροπή ο κινητήρας.
Κιβώτιο DCT-7τάχυτο με χειροκίνητη λειτουργία μόνο από το μοχλό (εμπρός ανέβαζε πίσω κατέβαζε). Πολύ ομαλό και οι αλλαγές άμεσες, σπάνια αντιληπτές και καθόλου ενοχλητικές. Καθότι ντίζελ χωρίς φρενάρισμα κινητήρα και χωρίς εύρος λειτουργίας η όποια προσπάθεια χειροκίνητης χρήσης απογοήτευε, εντελώς άχρηστη.
Στο ξεκίνημα κάπως απότομο (όχι όπως το DSG που κλωτσάει) βασικά ήταν δύσκολο να φύγει αργά αν ήθελες, από το μάλλον αργό crawl πήδαγε 1-2 στάδια και σε πήγαινε κατευθείαν στο φύγαμε. Αυτό ενοχλούσε στο παρκάρισμα, τότε απλά είχα το αριστερό πόδι στο φρένο καλού κακού.

Χειριστήρια-Οδήγηση-οδική συμπεριφορά
Μια χαρά τα λεβιεδάκια και τα κουμπιά, δεν με απασχόλησαν άρα καλά, με καλή αίσθηση.
Πεντάλια φρένο χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση (αλλά όχι on-off) και γκάζι πολύ μαλακό.
Τιμόνι με κουμπί πάνω του για ηλεκτρονική ρύθμιση σε 3 θέσεις: comfort-normal-sport (πρακτικά σημαίνουν αίσθηση ανύπαρκτη-τιμόνι αναίσθητο-τιμόνι υπαρκτό). Το είχα στο σπορ και κάποια στιγμή που δοκίμασα κάποια άλλη ρύθμιση κόντεψα να βρεθώ σε άλλη λωρίδα μέχρι να ανταποκριθεί, σπορ και τέλος.
Γέρνει μέτρια και ελεγχόμενα, το περίμενα χειρότερο. Το επηρεάζει ο αέρας μάλλον όχι πολύ, αλλά δεν έχω σχετική εμπειρία από ογκώδες προσθιοκίνητο και δεν ξέρω αν με καλύτερο τιμόνι θα ήταν καλύτερα.
Δοκιμές σε οφφ-μπάλανς καταστάσεις δεν έγιναν αλλά η γενική τάση είναι υποστροφική.
Φρένα δεν δοκιμάστηκαν οπότε για ρυθμίσιμα δεν ξέρω, ούτε για απόδοση και αντοχή αλλά δεν με ανησύχησαν και δεν με ενόχλησαν (όχι νεκρή διαδρομή και απότομο on-off) άρα προοδευτικά.

Κατανάλωση
οδήγηση σε πόλη με πολλή κίνηση, αναμμένο σε στάσεις, εθνικούς δρόμους (Α+Β roads) και motorways με ταχύτητες από 0 (ναι μηδέν στον αυτοκινητόδρομο) με 120 μέχρι 130-135. Δεν το πίεζα αλλά δεν το λυπήθηκα, όχι σπατάλη αλλά όταν ήθελα το πάταγα.
Με την κατανάλωση υπάρχει ένα μικρό μπέρδεμα. Το υπολογιστάκι λέει: 770χλμ με μωτ 62.75χλμ/ώ, 7,34λτ/100χλμ.
Όμως υποθέτοντας ότι το πήρα όσο γεμάτο το παρέδωσα (λέει να το φουλάρεις σε απόσταση μικρότερη των 5 μιλίων και είχε 2-3 βενζινάδικα κοντά συνέχεια ανοιχτά) τότε μου βγαίνει ότι χρειάστηκα 48,27λίτρα που δίνει 6,26λτ/100χλμ. Το οποίο μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο αν το έκαναν βόλτες πριν μου το δώσουν.
Για 1600 κιλά περίπτερο στα χέρια μου πολύ καλό μου φαίνεται.

Συμπέρασμα. Για αυτό που είναι μάλλον είναι καλό, δεν μου έλειψε κάτι, θα έλεγα ότι έλαβα περισσότερα από όσα περίμενα. Συμπαθές, καλοφτιαγμένο, γκαζάτο, οικονομικό με πολύ καλούς χώρους για 5 και δυνατότητα για περιστασιακούς 7.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#512465 Έχοντας κανονίσει επίσκεψη στο ταλιμπανάτο του Miraggé (το Πανόραμα του Πανοράματος της Θεσσαλονίκης της Ελβετίας), έκλεισα κι ένα αμάξι ειδικά σχεδιασμένο για να εξοργίσω τον Corsair μιας κι αντιπαθεί οτιδήποτε καμπριολέ.

Εικόνα

430i Xdrive Convertible λοιπόν, αν κι η κοπέλα στο γραφείο της Hertz προσπάθησε να μου δώσει ένα Volvo S90 στην αρχή λέγοντας πως κι αυτό είναι στην ίδια -Fun- κατηγορία. Corsair edition δε, με ,adaptive LED, ACC, LDW, HUD, 360 κάμερες, HK ηχοσύστημα, 8αρι ZF, adaptive ανάρτηση, θερμαινόμενο τιμόνι/καθίσματα/air-scarf κλπ κλπ.

Drivetrain:
4κύλινδρος τούρμπο με 250 άλογα και το 8αρι της ZF. Δεν μπορώ να πω ότι με τρέλανε δεδομένου και του βάρους της αλλά δεν είχα και παράπονο. Γενικά flat απόδοση και δεν πολυκαταλαβαίνεις ότι είναι τούρμπο μέχρι να ακούσεις το σφύριγμα αν έχεις κατεβασμένα παράθυρα/οροφή. Off-boost δύσκολα τον πιάνεις λόγω και του κιβωτίου ενώ lag ιδιαίτερο δεν έχει. Αναμενόμενο βέβαια μιας δεν μιλάμε για κάτι εξωφρενικά τεντωμένο. To κιβώτιο κλασικά εντυπωσιακό και για μια ακόμα φορά το προτιμώ σε σχέση με τα DSG. Ναι, δεν είναι τόσο γρήγορο όσο αυτά αλλά αν ξέρεις να οδηγείς μπορείς να κερδίσεις από αλλού τα χαμένα χιλιοστά του δευτερολέπτου :shifty: Με paddles ασχολήθηκα ελάχιστες φορές, σε Sport mode δεν με προβλημάτισε καθόλου εκτός από μερικές στιγμές σε αυτοκινητόδρομο με μικρό φορτίο/χαμηλές στροφές που έκανε 1-2 hunting στις σχέσεις. Ήχος μέτριος και δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο έχει το Active Sound Design αλλά εικάζω πως ναι καθώς οι διαφορές μεταξύ Sport/Comfort μου φάνηκαν αρκετά ψεύτικες. Κατανάλωση λόγω βάρους θα έλεγα ανεβασμένη, γύρω στο 8-8μιση χωρίς να έχει φάει ιδιαίτερο κυνηγητό.

Πλαίσιο
Εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης με την adaptive, νομίζω πως σε γενικές γραμμές θα διάλεγα την Sport ρύθμιση στο κινητήρα/κιβώτιο με την Comfort στην ανάρτηση. Όταν το γυρνάς στην πιο σκληρή ρύθμιση γίνεται αναίτια φλύαρο imho. Το τιμόνι στο sport είναι βαρύ αλλά δεν παίρνεις πολύ περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με το comfort, στο οποίο όμως είναι υπερβολικά ελαφρύ για τα γούστα μου. Ακα-μψία=1/2^56 Μπρέρας. χωρίς ιδαίτερες διαφορές μεταξύ ανοικτού/κλειστού. Ίσως λίγο παραπάνω κλότσημα στο τιμόνι όταν είναι ανοιχτή, αλλά δεν προβληματίζει σίγουρα.

Εσωτερικό κλπ
Πολύ καλή ηχομόνωση από τον κινητήρα και την λειτουργία της ανάρτησης (δεν ακούς γκαπ/γκουπ), όχι και τόσο καλή στην κύλιση/θόρυβο από τα πέριξ. Μερικοί τριγμοί με κλειστή την οροφή από παράθυρα/τσιμούχες όταν στρεβλώνει το αμάξωμα. Κλασικό bmwεσωτερικό 3αρας κατά τα άλλα, με τη διαφορά πως οι 4αρες έχουν ψευτοραφές στο πλαστικό ταμπλό που προσομοιάζουν το Individual δερμάτινο ταμπλό λογικά. Το iDrive δεν με προβλημάτισε και μου άρεσε που η οθόνη είναι κι αφής, αν κι επιμένω πως το χειριστήριο είναι μαρκάν καλύτερο γενικώς από τις οθόνες αφής. Το HUD ωραίο αλλά ασύμβατο με πολωτικά γυαλιά ηλίου, grande fail. Πολύ πιθανό να είναι pebkas, αλλά δεν βρήκα τρόπο να παραμετροποιήσω την οθόνη στον πίνακα οργάνων πέρα από την εναλλαγή των πληροφοριών για κατανάλωση και Traffic Sign Recognition. Χαμένη ευκαιρία νομίζω αν δεν υπάρχει τρόπος. Μου άρεσε που έχει θερμόμετρο λαδιού, νόμιζα ότι αυτό ήταν προσόν μόνο των 6κύλινδρων πλέον.

Με ανοιχτή οροφή και ανεμοθραύστη ανεβασμένο, μέχρι τα 100-110 ήταν καλά. Από κει και πάνω είχε αρκετό θόρυβο από τον αέρα. Ωραία λειτουργία το air-scarf, κάνει δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#512480 8 με 8μιση; Χα, κοιτα να δεις κατι πραγματα κι εγω 8.5 εγραψα. Ενδιαφερον.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#513219 Peugeot 3008 1.6hdi Auto 2015

Για κάποιο λόγο το είχα ως καλούτσικο το συγκεκριμένο όχημα και βρήκα μια ευκαιρία νωρίτερα και του έκανα μία βόλτα.

ΤΙ ΣΑΠΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΤΙ ΑΘΛΙΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟ?

Πραγματικά απίστευτο που πούλαγαν εν έτη 2015 αυτό το αυτοκίνητο με αυτό το κιβώτιο. Κατ' αρχάς ερώτηση: είναι ρομποτιζέ? Γιατί η λειτουργία του δε μοιάζει με μετατροπέα ροπής. Για την ακρίβεια μπορώ να το συγκρίνω μόνο με πρώτης γενιάς Smart. Κονταροχτυπιούνται για τον τίτλο του χειρότερου που έχω οδηγήσει ποτέ.

Σε ότι αφορά μοτέρ, ΟΚ, δεν είχα ιδιαίτερες προσδοκίες. Ικανοποιητικό θα το χαρακτήριζα γι' αυτό που είναι και μάλλον είναι και αρκετά οικονομικό, μιας και στα 35Κ χλμ, το trip έδειχνε 6.6λτ. Τιμόνι βαρύ και ακριβές, ίσως πιο βαρύ απ' ότι θα έπρεπε για τέτοιας κατηγορίας αμάξι. Ανάρτηση άνετη, χωρίς πλεύσεις, αλλά με ταλαντώσεις στις εγκάρσιες ανωμαλίες που μαρτυρούσαν τον ημιάκαμπτο.

Μέσα είναι ας πούμε στο μέσο όρο της mainstream κατηγορίας, με αρκετά καλή συναρμογή (δεν είχε καθόλου τριγμούς) αλλά με φθηνιάρικα υλικά στα σημεία.

Overall, για να το πάρεις στα σοβαρά ως σύνολο, δε θα έπρεπε να ζητάνε πάνω από 18-19Κ και απ' όσο θυμάμαι ήταν αρκετά ακριβότερο. Το υπάρχον 3008 είναι απίστευτο upgrade και πραγματικά μπράβο στους Γάλλους που έκαναν τέτοια ανανέωση και δεν αρκέστηκαν σε χαζοfacelifts.

ΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#516189
Deleted User 1 έγραψε:Το υπάρχον 3008 είναι απίστευτο upgrade και πραγματικά μπράβο στους Γάλλους που έκαναν τέτοια ανανέωση και δεν αρκέστηκαν σε χαζοfacelifts.

Το εχεις οδηγησει? Γιατι το μοτερ ειναι το ιδιο (Ford-PSA), το κιβωτιο βεβαια ειναι καινουργιο..
Και το προηγουμενο ειχε αξονα πισω?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516193 Το χω κάνει κάτι βόλτες αλλά όχι πολλά πράγματα. Αρκούσαν πάντως για να διαπιστώσω το χάος που χωρίζει τα δύο μοντέλα. Το 3008 το τωρινό είναι πραγματικό premium προϊόν χωρίς μα και μου. Ειδικά το εσωτερικό είναι πιο premium από τα premium.

H μόνη μου ένσταση είναι ο 1.2Τ ως βασικό μοτέρ βενζίνης. Σίγουρα θέλει κάτι παραπάνω.