Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#774682 Οδήγησα νοικιαρικο Auris 2ης γενιάς, μάλλον 1300 (ατμόσφαιρα) πρέπει να ήταν, γιατί αν ο δρόμος είχε 1% κλίση δεν πήγαινε, έπρεπε να κατεβάσεις ταχύτητα, ακόμα κι αν έκλεινες το αρκουδισιον. Στο τμήμα Πάτρα-Κορινθος τα πήγε καλά που είχε ίσους δρόμους και όριο 130

Αν και δεν είχε Cruise control, δεν κούρασε στην εθνική. Και τα βουνά του Βίκου ανεβοκατέβηκε μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#788000 Στα γρήγορα μια πρώτη επαφή με Corolla cross Hybrid 197 άλογα!

Πρέπει να ήταν η δεύτερη έκδοση, style 33440 €

Led k πίσω κ μέσα στους χώρους (ατμοσφαιρικός), 17 αρες, 1500κιλα 0-100 7,7 sec κατανάλωση 5,1 (εργοστασιακές τιμές).

Για εμένα εντελώς αδιάφορο από έξω.. Το yaris cross πιο πολύ μου αρέσει.

Χώροι κάθεσαι άνετα μπροστά κ ο από πίσω(186 cm) θα βολευτεί με αέρα για το κεφάλι.Οι πόρτες ανοίγουν σε μεγάλη γωνία πίσω. Πορτ μπαγκαζ δεν ασχολήθηκα, όχι κάτι εντυπωσιακό. Λόγω του χώρου που πιάνουν μπαταρίες κ λόγω σχεδιασμού (υστερούν οι Ιάπωνες λίγο)οι χώροι είναι επαρκείς ,αλλά σε καμμία περίπτωση τοπ.

Η έκδοση τα έχει όλα εκτός blind spot. Έχει είσοδο χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση, κ καλής ποιότητας ταπετσαρίες.

Έχοντας το τελευταίο yaris σε ακριβή έκδοση , ζαλίζεσαι λίγο από τα σκληρά πλαστικά στο cc.(για αυτήν την έκδοση).

Μιλάμε επειδή ήταν να πάρω την Corolla κ ξέρω την ποιότητα που είχε, την έψαχνα (απτή ποιότητα) στην έκδοση αυτή.
Σκληρά πλαστικά με Toyota εφαρμογή που δεν κοπονάνε σε χωματόδρομο! Δεν ξέρω στις πιο ακριβές εκδόσεις τι παίζει.

Τεμπέλης που δεν ρυθμίζεται μπρος πίσω όπως στην Corolla...
K εδώ τελειώνουν τα πταίσματα.

Πολύ συμπαγής αίσθηση σε κάθε δρόμο κ λακούβα,πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω. Πολύ καλή ποιότητα κίνησης.

Οθόνες νέας γενιάς κ software k hardware, πίσω κάμερα με δυναμικές γραμμές.

Πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία κινητήρα ,5η γενιά υβριδικό σύστημα. Σε σχέση με τα 122 άλογα η νύχτα κ η μέρα. Απλά έχει πάντα τεράστια δύναμη να βοηθήσει.
Ναι θα κάνει κ πάλι θόρυβο αλλά όχι εκείνο το χάλι , κ επίσης τώρα νιώθεις απόδοση κ επιτάχυνση.

Θα βγει σε κάνα χρόνο 1800 κυβικά με 140 άλογα, η λογική επιλογή για Ελλάδα.

Made in japan κατασκευή ,με παραδόσεις πολύ σύντομες γιατί έρχεται καραβια από Ιαπωνία σε όλα τα χρώματα κ εκδόσεις.

Τυπικός Γιαπωνέζος λοιπόν με έμφαση στην ουσία κ στη λειτουργικότητα.

+
Hybrid οικονομία, 197 άλογα, αυτόματο, πολλαπλοί πίσω,συστήματα ασφάλειας, εγγύηση, σύντομη παράδοση

-
Δεν έχει μαλακά πλαστικά αλλά μέχρι εκεί!( Αν δεν τα ζουλάς Συνέχεια όλα οκ), χώροι επαρκείς όχι κορυφαίοι
2000 κυβικά κ όποιοι φόροι θα βγουν

Σε αυτά που δίνει κ στα λεφτά που ζητάει, απλά δεν έχει αντίπαλο κ ξεπουλάει.ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#788006 Νομίζω οι Κορεάτες του Hyundai group παίζουν καλύτερη μπαλίτσα με τον 1.6Τ hybrid στα 230 άλογα και στην ποιότητα εσωτερικού.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#788014 Kαλά δεν πάει πίσω και η Τογιότα, γενικά τα καινούρια αυτοκίνητα είναι φλύαρα οπότε ισχύει ο κανόνας της κολοκυθόπιτας


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#788015 Το τελευταίο Kia (στις φωτογραφίες) δεν είναι κακό.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#788016 Δε βλέπω να υπάρχει σύγκριση προσωπικά. Αλλά ΟΚ γνώμη μου...
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#788018 Μπρός πίσω τρομερά βαρετό το Corolla Cross, θυμίζει Tucson προηγούμενης γενιάς (2015 - 2020) , είναι ξεκάθαρα προσπάθεια της Toyota να τραβήξει πίσω στο μαντρί τους παραδοσιακούς πελάτες της.
Επίσης με τους χρόνους παράδοσης που δίνει τι νόημα ακριβώς έχει να βγάζει νέα μοντέλα? :lol:
Θα είναι ήδη 2 ετών πριν καν παραδοθεί στους πρώτους αγοραστές.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#788026
dimik έγραψε:Νομίζω οι Κορεάτες του Hyundai group παίζουν καλύτερη μπαλίτσα με τον 1.6Τ hybrid στα 230 άλογα και στην ποιότητα εσωτερικού.


Ο χιμπριντ της Τουγιότα μπορεί να φέρει αυτό το 5+ στην κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες (ειδικά μέσα στην πόλη).
Ο "χιμπρίντ" της Χιουνδάη ούτε στην κατηφόρα σβηστός.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#788027
Scotch έγραψε:Το τελευταίο Kia (στις φωτογραφίες) δεν είναι κακό.

To 1.6T 230ps 6AT 2WD HEV EX TITANIUM ξεκινα απο τα 41Κ, τιμη 2 φορες μεγαλυτερη απο τον ΦΠ για 10 χρονια του Corolla Cross και θα καιει παντα τα διπλασια καυσιμα το πρωτο.
Αν το παραγγειλεις θα ερθει σε Χ μηνες με ανοιχτη τιμη ενω αν παρεις απο τα Κορολλα που θα ερθουν αρχες του ετους εχεις κλειδωμενη τιμη.

Οταν με το καλο ερθει και με το νεο μοτερ 1800κεκ /140 αλογα, δεν θα πουλαει κανεις αλλος (υπερβολη, αλλα το πιανεται το νοημα)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#788034 Η τιμή της Corolla Cross είναι απίστευτα χαμηλή, αν σκεφτείς τι αγοράζεις πάντως. Γι'αυτό και πουλάει ακόμη και ως δίλιτρο. Αν έρθει και ως 1.8, θα έχουμε τεράστιες αναμονές λογικά όπως και με τα υπόλοιπα Toyota.
Ακόμη και για Yaris Hybrid (απλό, όχι το Cross) άκουσα ένα αρχές του 2024 και έπαθα σοκ!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#788035
EDDIE_147 έγραψε:
dimik έγραψε:Νομίζω οι Κορεάτες του Hyundai group παίζουν καλύτερη μπαλίτσα με τον 1.6Τ hybrid στα 230 άλογα και στην ποιότητα εσωτερικού.


Ο χιμπριντ της Τουγιότα μπορεί να φέρει αυτό το 5+ στην κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες (ειδικά μέσα στην πόλη).
Ο "χιμπρίντ" της Χιουνδάη ούτε στην κατηφόρα σβηστός.



Έχω δει προσωπικά 6+ σε συναδέλφου, κάπου εκεί είναι και του Rav4 με παρόμοια ιπποδύναμη από 2.5 λίτρα.
Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο βέβαια ακόμα τα cc στην Ελλάδα για την φορολόγηση κλπ
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#788038 Μου αναφέρθηκε κατανάλωση 6 κ πάνω από Θεσσαλονίκη Αθήνα κ πίσω για δουλειές με ταχύτητες κ πάνω από 130.

Σίγουρα κοντά στο 5 θα είναι μεικτό με την κίνηση της πόλης. Στη φωτογραφία αυτό που είχε δεν είναι καθόλου ενδεικτικό με την έννοια ότι έψαχνα αφορμή να το σκίσω σε θέματα επιτάχυνσης.

6 και πάνω με μπόλικη εθνική κ μεγάλες ταχύτητες είναι ρεαλιστικό Εικόνα