GTS έγραψε:Σε πολλες αγορες δεν πουλανε την συγκεκριμενη εκδοση νομιζω. Παντως οπως γνωριζεις αμαξια σε αυτη την κατηγορια με 250+ ιππους καινουρια πανε 70-90 χιλιαρικα αρα αφορουν ελαχιστους. Οποτε η εταιρεια δεν θα πρεπει να βγαλει και κατι φθηνοτερο να πουλησει κανενα απο αυτα? Και απο το 2.0 184 κερδος εχει και απο αυτο.
Μα απο την δεκαετια του 70 εβγαζε τα 1600 ψοφια και τα 1800 σε 518 και παλι ψοφια... απο ολα αυτα εβγαζε λεφτα, πουλοντας ονομα και μονο... και οχι κρατηματα και αισθηση τιμονιου, η μηπως οχι?? αρα για μενα και παλι κοροιδευει τον πελατη που θελει την μαρκα...
224v έγραψε:GTS έγραψε:Σε πολλες αγορες δεν πουλανε την συγκεκριμενη εκδοση νομιζω. Παντως οπως γνωριζεις αμαξια σε αυτη την κατηγορια με 250+ ιππους καινουρια πανε 70-90 χιλιαρικα αρα αφορουν ελαχιστους. Οποτε η εταιρεια δεν θα πρεπει να βγαλει και κατι φθηνοτερο να πουλησει κανενα απο αυτα? Και απο το 2.0 184 κερδος εχει και απο αυτο.
Μα απο την δεκαετια του 70 εβγαζε τα 1600 ψοφια και τα 1800 σε 518 και παλι ψοφια... απο ολα αυτα εβγαζε λεφτα, πουλοντας ονομα και μονο... και οχι κρατηματα και αισθηση τιμονιου, η μηπως οχι?? αρα για μενα και παλι κοροιδευει τον πελατη που θελει την μαρκα...
Κοροιδευεται ο Ελληνας κυριως, που οντας χρονια στερημενος, "θελει", αλλα οι εκαστοτε φοροι αρμεγματος, εκαναν σχεδον παντα δυασαναλογες τις πραγματικες διαφορες τιμολογησης μεταξυ εκδοσεων, με καθοριστικη διαφορα απο τα 2 λιτρα και επειτα...
(Εξαλλου ο εκαστοτε premium -και οχι μονο- κατασκευαστης, που εβγαζε/βγαζει 1,600αρια σε...5μετρα σκαρια, εβαζε και τις επιδοσεις και την καταναλωση και ολα. Δεν εκρυβε κατι...)
Οποτε για να χρυσωθει το χαπι του, σε σχεδον προσιτη(?) τιμη επαιρνε μια premium μαρκα, με κινητηρα για να την παει σαν...ταφο...
Κλασσικες ιστοριες για ολες τις χωρες τις Μεσογειου αλλωστε, εδω και πολλα χρονια.
Αυτό.
Ας είμασταν και εμείς Γερμανία, Λουξεμβούργο ή ξερωγωτι και δεν θα' χαμε ιδέα για το αν υπάρχουν 2λιτρες εκδόσεις.
dstou έγραψε:Το τι μικρά κυβικά κυκλοφορούν εδώ και χρόνια σε Γερμανία (και αλλού) είναι άνευ προηγουμένου. Απλά, εκεί κυκλοφορούν σχετικά άνετα και μεγάλα, όπου εδώ πέφτει πέλεκυς.+1
< >
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
ειδικά για Ελλάδα και Τουρκία έχει 168 αλόγατα και όχι 185. Θέλει διασταύρωση.
Dimsabas έγραψε:185 ίππους και να νομίζουμε ότι μας κοροϊδεύουν; Υπερκαταναλωτισμός κι εκεί. Στην πράξη, για το 99% των μετακινήσεών μας, 185 ίπποι είναι υπεραρκετοί.
Με βαρος 1700 κιλα ??? 10 κιλα στον ιππο?? περιπου, μας το κανουν δωρο?? για προσπερναμε με ασφαλεια ποιον?? οπως τις εποχες 70 -80 που εβγαζαν τα 1600 75 αλογα... και οι Ιταλοι εβγαζαν 105+ σε 1150 κιλα βαρος.
dstou έγραψε:
ειδικά για Ελλάδα και Τουρκία έχει 168 αλόγατα και όχι 185. Θέλει διασταύρωση.
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό. Ένα είναι το μοτόρι. Γιατί εδώ να φάγαμε downgrade? Ούτε κακές βενζίνες έχουμε ούτε φορολογούμαστε βάσει ιπποδύναμης.