Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#655694
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ την οδική συμπεριφορά την βρίσκω μια χαρά και δεν είναι και σοβαρό κριτήριο για την κατηγορία. Σοβαρό κριτήριο που δεν απαντάται δυστυχώς ικανοποιητικά παρά μόνον από το Twingo (αλλά και την αντίστοιχη επιβάρυνση) είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο. Του Aygo είναι no-go.
Τα υπόλοιπα ούτε καν μπαίνουν στην εξίσωση νομίζω. Αν είναι ασφαλές (παθητική-ενεργητική ασφάλεια + συστήματα ασφαλείας) και έχει τις ανέσεις που αναζητά κάποιος για τις αστικές διαδρομές του (αυτόματο, infotainment) και δεν καίει και πολλή βενζίνη, είναι τέλειο. Το Aygo, σχεδόν σε όλα είναι μια χαρά, πλην αυτόματου.


Ξερεις που κολλησε με μενα? Ναι μεν αστικες διαδρομες, δηλαδη καθε μερα θελω να πηγαινω στη δουλεια, αλλα δεν ειναι φαση κολλημενη Μεσογειων ή Κηφισσιας ή ποταμι. Μπορει να ειναι και περιφερειακη Υμμητου, μπορει και Βαρης Κορωπιου, ειναι γενικως μια διαδρομη που θα κινηθεις με λιγο περισσοτερα χλμ, σε κατευθυνση αναποδα απο την περισσοτερη κινηση (δηλαδη εγω κατεβαινω το πρωι Αλιμο, γυρναω το βραδυ Γερακα μεσω Βαρης Κορωπιιου και Παιανιας). Δηλαδη θες και κατι παραπανω.
Αλλα οκ, προφανως αν θες παραπανω, παιρνεις κατι αλλο, λογικο.... :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#655700 Κι εγώ κάποτε γύριζα από την δουλειά (Καλλιθέα) προς το τότε σπίτι (Ελληνικό) με την Lancia Y και επέλεγα να περάσω από λόφο Πανή που είχε άπλα για πλασάρισμα με φρένο γκάζι και χειρόφρενο στις στροφές! :lol:
Δεν είναι πως δεν τα έχουμε κάνει αυτά (σχεδόν...) όλοι. Και μια χαρά το διασκεδάσαμε...

Τώρα, και ειδικά πριν τον κορονοϊό, η καθημερινή διαδρομή 25 + 25 χλμ=50 χλμ που κάνω, έχει μποτιλιάρισμα σε αρκετά σημεία, ενώ σε άλλα έχει χαμηλές ή πολύ χαμηλές ταχύτητες κίνησης. Το καλύτερό μου λοιπόν είναι να κουμπώσω το ACC , και να αφήσω το αυτοκίνητο να πάει περίπου μόνο του, αφού έχει και αυτόματο. Με βοηθάει να ξεκουραστώ και να ξελαμπικάρω πολύ περισσότερο από μερικές ταρζανιές από τις... παλιές! Όχι πως δεν μου λείπουν βέβαια...

Σ'αυτές τις περιπτώσεις, παίρνω την BMW από την γυναίκα! :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#655776 Προχθές Οδηγησα ένα σταρλετ παμπάλαιο, ενός γείτονα που έλειπε και η ΔΕΔΗΕΕ ήθελα να σκάψει, αλλά η γυναίκα του οδηγούσε μόνο αυτοματο όλη της τη ζωή και δεν ήξερε να το πάει 50 μέτρα!!!. Ναι υπάρχουν και τέτοιοι οδηγοί γύρω μας!!! Του έκανα μερικές βόλτες γύρω από το τετράγωνο, ξαφνιάστηκα από το τράβηγμα του. Μάλλον θα είναι 1300. Το Αυγό δεν πιανει μπαζα μπροστά του!!! Αλλά με βολεύει!!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#655976
224v έγραψε:Προχθές Οδηγησα ένα σταρλετ παμπάλαιο, ενός γείτονα που έλειπε και η ΔΕΔΗΕΕ ήθελα να σκάψει, αλλά η γυναίκα του οδηγούσε μόνο αυτοματο όλη της τη ζωή και δεν ήξερε να το πάει 50 μέτρα!!!. Ναι υπάρχουν και τέτοιοι οδηγοί γύρω μας!!! Του έκανα μερικές βόλτες γύρω από το τετράγωνο, ξαφνιάστηκα από το τράβηγμα του. Μάλλον θα είναι 1300. Το Αυγό δεν πιανει μπαζα μπροστά του!!! Αλλά με βολεύει!!!

< Note >
Αυτό ήταν κυριολεκτικά πύραυλος...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#656532 Αφήνω εδώ αυτό το λινκ
https://autoreviewgr.wordpress.com/2020 ... 9CQpasiQIo


Ο γνωστός και πολύ αγαπητός . Κίκιζας, ανέβασε ένα άρθρο στο blog του με συγκριτικό από 3 b-suv:

Ford Puma vs Nissan Juke vs Peugeot 2008

Δεν ανέβασα το ποστ στο αντίστοιχο τόπικ του νικητή (κατά τον ίδιο), για να μην σας τον μαρτυρήσω. Κάντε ένα κόπο να το διαβάσετε, όσοι τουλάχιστον ασχολείστε ακόμη με το χόμπι του αυτοκινήτου, και έπειτα ανταλλάζουμε όλοι τις απόψεις μας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#656536 Αναρωτιέμαι πάντως αν ακόμη και ο υποψήφιος αγοραστής, όταν φτάσει στο δια ταύτα και έχει το χέρι στην τσέπη, τι θα επιλέξει... Θεωρώ, πως θα επιλέξει, τιμή, χρηματοδότηση, εξοπλισμό και εμφάνιση, και δεν θ'ασχοληθεί ποιο έχει καλύτερο κράτημα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Προσωπικά, θα διαβάσω το blog του αγαπητού ., έχω δηλώσει πολλάκις φαν του.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#656551 Θα συμβουλευθεί και την σύντροφό οπότε πάνε όλοι οι υπολογισμοί στράφη.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#656557
Anonymous Founder έγραψε:Αναρωτιέμαι πάντως αν ακόμη και ο υποψήφιος αγοραστής, όταν φτάσει στο δια ταύτα και έχει το χέρι στην τσέπη, τι θα επιλέξει... Θεωρώ, πως θα επιλέξει, τιμή, χρηματοδότηση, εξοπλισμό και εμφάνιση, και δεν θ'ασχοληθεί ποιο έχει καλύτερο κράτημα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Προσωπικά, θα διαβάσω το blog του αγαπητού ., έχω δηλώσει πολλάκις φαν του.



Ναι μεν αλλά. Σαν review θα πρέπει να είναι πλήρες. Καλύπτει αυτή την μερίδα ανθρώπων, που ψάχνονται λίγο ενδότερα και όχι εντελώς επιδερμικά.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#658240 BMW X4 20D, 2016, XDrive, M-Pack, Χειροκίνητο
Εικόνα

Το πήρα με έναν επιβάτη για καμιά 50αριά χιλιόμετρα (τυχαία κυρίως στροφοδιαδρομής).
Πρώτες εντυπώσεις : Σε θέμα εμφάνισης προσωπικά το θεωρώ πιο εύπεπτο από τη Χ6, ωστόσο παραμένει ένα από τα BMW που οριακά βλέπεται και αυστηρά με M - Pack μόνο. Φυσικά λόγω όγκου, 20αρων (?) ζαντών, combo μαύρου χρώματος/φιμέ, είναι ακραία ψαρωτικό ειδικά το βράδυ - συν τα ωραία LED μπρος πίσω. :twisted:

Το εσωτερικό του είναι κλασσικο BMW F-Series, όπερ και σημαίνει δεν θα δει κανείς χαοτικές διαφορές από μία F20 ας πούμε, αλλά μία αισθητά ανώτερη απτή ποιότητα στην αποπνέει σε κάποια υλικά. Το συγκεκριμένο ψιλοήταν γυμνό για την κατηγορία του, πλην του M-PACK εξωτερικά, είχε τα υφασμάτινα κλασσικά καθίσματα μέσα, δεν είχε καν auto κλιματισμό ούτε ψηφιακό πίνακα οργάνων ή κάποια ηλιοροφή. Από χώρους θεωρώ πως ταξιδεύουν άνετα 5 άτομα, σίγουρα πιο άνετα από μία 3αρα F30, μάλλον λιγότερο άνετα από μία 5αρα F10. Nothing to write home about οι χώροι της για τόσο μεγάλο όγκο. To πόρτμπαγκάζ της με αυτό το τύπου liftback άνοιγμα προσωπικά μου φάνηκε εξαιρετικό για φόρτωμα, μπορώ να δω λόγω ύπαρξης practicality-wise σε σχέση με μία απλή τριάρα.
Πάντως overall έχει πολύ ταξιδιάρικο εσωτερικό και οι ρυθμίσεις της θέσης οδήγησης σου επιτρέπουν να κάθεσαι πολύ πιο χαμηλά από όσο ο εξωτερικός όγκος αφήνει να εννοηθεί.

Ξεκινώντας τη βόλτα ξενερώνεις που σε τέτοιο αυτοκίνητο καλείσαι να χειριστείς χειροκίνητο κιβώτιο. Δεν έχει σπορ κινητήρα να πεις πως σε πριζώνει για manual καταστάσεις, οπότε μόνο χάνει το συνολικό πακέτο από το χειροκίνητο. Δεύτερο που παρατηρείς είναι πως λόγω ζάντας και της πιο σκληρής m ανάρτησης δεν είναι και ό,τι πιο άνετο στις όποιες ατέλειες του δρόμου. Συνολικά όμως, σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας τρομερής ηχομόνωσης, σου δίνει την εντύπωση της άνεσης με κάποιο τρόπο.

Το τιμόνι του είχε κάποια χιλιοστά νεκρού σημείου, δεν με ενθουσίασε καθόλου, οριακά αποδεκτό στο Sport ή στο Sport+ mode που και πάλι τεχνητό είναι το feeling του, αλλά οκ έχω οδηγήσει πολύ χειρότερα σ' αυτή την κατηγορία. Ομοίως και το γκάζι του, στο comfort είναι αναίσθητο, στο sport και πάνω γίνεται αποδεκτό. :help:

Ο κινητήρας του (190 ps) σχεδόν χάνεται από το βάρος που καλείται να κουβαλήσει. Στροφάρει εντυπωσιακά πρόθυμα για πετρέλαιο, νομίζω πως δίνει σχετικά ψηλά τη δύναμή του, επιταχύνει ικανοποιητικά. Από στάση ξεπετάγεται ωράια λόγω xdrive όμως σίγουρα είναι πιο αργό από την 116i μου :lol: (Και απ΄ όσο είδα τα νούμερα συμφωνούν με αυτό που εξέλαβα). :metalo:

Σε ρεπριζ αν έχεις όρεξη να ανακατέψεις πολύ τον λεβιέ, είναι αρκετά ταχύ, φαίνεται η ροπή του, αλλά εντάξει, δεν πας και τόσο μακριά όσο νομίζεις εν τέλει :lol:
Τώρα σε turn in κλπ, είναι καλό για το ύψος του, σου δίνει σιγουριά, αλλά ως εκεί, ούτε σε εμπνέει να μπαίνεις παντού με τα όσα, ούτε μπορείς να ρισκάρεις να παίξεις με τόσο μεγάλο κέντρο βάρους.
Σε κατανάλωση δύσκολα ξεπερνάς τα 10lt/100km, σπάνια ξεπερνάς και τα 9lt/100km. Με λίγη πίεση κάποια ψιλοανοίγματα και γενικά γρήγορη οδήγηση είχε στη διαδρομή μου μ.ο. 8.6lt/100km. Κόσμημα ο κινητήρας του γενικά.

Συνοψίζοντας, αυτοκίνητο με περισσότερο "φαίνεσθαι" παρά ουσία στη 2λιτρη έκδοση τουλάχιστον. Πουθενά εντυπωσιακό, όχι τόσο sport όσο δείχνει ούτε τόσο άνετο όσο θα όφειλε με δεδομένο τον όγκο του. Μόνο ο κινητήρας του με ενθουσίασε για diesel, αλλά και αυτός σε κάποια άλλη πιο ελαφριά BMW θα αναδεικνυόταν ακόμη καλύτερα. :s_whiteflag
Γενικά είναι ένα οκ, ωραίο αυτοκίνητο, έχει θετικά στοιχεία, το κυριότερο δεν το βρήκα κακό κάπου, όμως όταν βάλεις στον λογαριασμό την τιμή του, καταλήγεις να το κρίνεις πιο αυστηρά και να μένεις με μία γέυση ότι δεν έχει σαφή ταυτότητα και πιθανώς ανάλογα με τις ανάγκες να καλυφθείς καλύτερα με κάποια άλλη επιλογή στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#658258
socratesn έγραψε:Πρώτες εντυπώσεις : Σε θέμα εμφάνισης προσωπικά το θεωρώ πιο εύπεπτο από τη Χ6, ωστόσο παραμένει ένα από τα BMW που οριακά βλέπεται και αυστηρά με κλειστά μάτια μόνο.


:rtfm: :rtfm: :x
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#658346 Αυτό το εικονίδιο μου άνοιξε το μάτι.

200 credits κόστιζε, Harkonnen οι αγαπημένοι μου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658489
socratesn έγραψε:BMW X4 20D, 2016, XDrive, M-Pack, Χειροκίνητο

.....όχι τόσο sport όσο δείχνει ...
Δείχνει σπόρ αυτό το πράμα; Έχουμε τελείως εκμαυλισθεί; Είμαστε έστω και λίγο βενζινοκέφαλοι (petrolheads) πια. Ένα ογκώδες, βαρύ και υπερυψωμένο ντίζελ και να πρέπει να βάλουμε και τη λέξη σπορ από κοντά; Γιατί, επειδή έτσι λέει το τμήμα μάρκετινγκ της κάθε εταιρείας; SUV σου λέει, άρα σπορ, το λέει το όνομα... σε σχέση με τα ημιφορτηγάκια τα οποία ανταγωνίστηκε-αντικατέστησε στην Αμερική μπορεί.
Γκρρρρ :rant:
Αργές βαθειές ανάσες τώρα, εισπνοή, εκπνοή, είμαστε και σε κρίσιμη ηλικία, δεν αξίζει να πάθουμε και τίποτα για αυτό το κατασκεύασμα. Να ήταν καμιά Urus.... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#658494 Εντωμεταξύ βλεπεις αυτό το έκτρωμα και στην ίδια κατηγορία βλεπεις και το q3 sportback που είναι ααααλλλλη φάση!εκεινο ναι,χαρακτηρίζεται άνετα ζμπορ!


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#658495
manoliossss έγραψε:Εντωμεταξύ βλεπεις αυτό το έκτρωμα και στην ίδια κατηγορία βλεπεις και το q3 sportback που είναι ααααλλλλη φάση!εκεινο ναι,χαρακτηρίζεται άνετα ζμπορ!


< >


Χιούμορ; :hmmm: