Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#322508 Μετά μου πετάς vaffanculo επειδή ποστάρω IWC.

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#322516 εγω το σοκ το επαθα όταν πριν 2 εβδομάδες ημουν με πελατη μου στο Πυργο,και συζητώντας γενικα για αυτοκίνητα,καταλαβε ότι μου αρεσουν τα γρηγορα αυτοκίνητα και μου λεει κατσε να σου δειξω τι εχω εγω.Μου εδειξε τις φωτο στο κινητο του μεσα στο γκαραζ του.
Πορτοκαλι hurracan. :dizzy:
την επομενη φορα θα εχει βολτα απ οτι ειπε.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#322519
Giuseppe Busso έγραψε:Τι να λέμε τώρα.
Φανταστικό αυτοκίνητο.

το οποιο Γιαννη πουλαει πολυ καλα γιατι σαν ατμοσφαιρικο ο αλλος θελει κατι ᾽᾽πιο εκλεκτο᾽᾽απο τα turbo... :lol:

ειναι σοκαριστικα ομορφο και ικανο αμαξακι
απιστευτα ικανο και ομορφο.
pierce21 έγραψε:Μετά μου πετάς vaffanculo επειδή ποστάρω IWC.

:inlove:
:ninja: :lol: :metalo:
dimviii έγραψε:εγω το σοκ το επαθα όταν πριν 2 εβδομάδες ημουν με πελατη μου στο Πυργο,και συζητώντας γενικα για αυτοκίνητα,καταλαβε ότι μου αρεσουν τα γρηγορα αυτοκίνητα και μου λεει κατσε να σου δειξω τι εχω εγω.Μου εδειξε τις φωτο στο κινητο του μεσα στο γκαραζ του.
Πορτοκαλι hurracan. :dizzy:
την επομενη φορα θα εχει βολτα απ οτι ειπε.

θα παθεις σοκ. :metalo:
φανταζομαι το αμαξι δεν θα εχει ελληνικες πινακιδες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#333068 εδώ και 2 μερες εχω ένα Κλιο 1,5 dci με 15κ χλμ
πολύ καλες εντυπώσεις από πλαισιο αναρτηση τιμονι,απογοητευτικο το μοτερ από αποδοση(αναμενομενο)
θα επανελθω μολις το παραδωσω.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#333099
dimviii έγραψε:εδώ και 2 μερες εχω ένα Κλιο 1,5 dci με 15κ χλμ
πολύ καλες εντυπώσεις από πλαισιο αναρτηση τιμονι,απογοητευτικο το μοτερ από αποδοση(αναμενομενο)
θα επανελθω μολις το παραδωσω.

Επιτέλους!
Περιμένω αναλυτική περιγραφή
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#333103 Μια φορά είχα οδηγήσει το Clio GT στη Βουδαπέστη, νοικιαρικο για μια εβδομάδα.

Φοβερό! Τόσο καλό που ακύρωσα κάτι ραντεβού και πήρα τα βουνά.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#333444 σημερα εχω κλεισει 500 χλμ με το κλιο.
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#333460
dimviii έγραψε:σημερα εχω κλεισει 500 χλμ με το κλιο.
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.

Χαίρομαι που επιβεβαιωσες κάτι που υποψιάζομαι από καιρό,ότι δηλαδή δεν θα μπορούσα να κινηθώ, στους δρόμους που κινούμαι, με άλλο μικρό αντίστοιχα γρήγορα.Ο κινητήρας είναι που είναι ψοφιος τον σκοτώνει και το θεομακρο κιβώτιο ,ειδικά στα euro6.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#333464
dimviii έγραψε:σημερα εχω κλεισει 500 χλμ με το κλιο.
Το σασι σε συναρτηση με αναρτηση-τιμονι είναι ότι καλυτερο εχω οδηγησει σε αυτή τη κατηγορια.Κλισεις μηδενικες,αριστη πληροφορια για το τι θα κανει,δεν αιφνιδιαζει ποτε,και είναι ευκολα ελεγχομενο όταν γλυστραει.
Το αυτοκινητο σε προδιαθετει να το πας αεροπορια παντου,τα περθωρια προσφυσης σε καλη ασφαλτο είναι πολύ υψηλα.
Νιώθεις αρκετη σιγουρια,ακομα και για να πιεσεις σε βρεγμενο δρομο,παρα τα λιγα χλμ συμβιωσης μαζι του.Ελαστικα φοραει καποια bridgestone(σε σιδερενιες ζαντες)
Ανωτερο από 208,πολο,γιαρις,εχει αισθηση αρκετα μεγαλυτερου αυτοκινητου στο πως παταει.
Εχει 15 κ χλμ,και λειτουργουν όλα τελεια,δεν τριζει,δεν κοπανάει,και η αισθηση που δινει κοιτωντας το εσωτερικο είναι παρα πολύ καλη.Η οθονη σκατε στο θεμα αφης σαν των πολο.
Κριμα που το μοτερ είναι το αδυνατο του σημειο.Ουτε καν το κολλημα στο τουρμπισμα δεν νιώθεις,οπως στα αντιστοιχα πολο ας πουμε.Το χειροτερο μοτερ της κατηγοριας από αποδοση. Εάν ειχε ένα μοτερ από γιαρις θα ηταν τελειο.
Απίστευτοι αυτοι οι Γαλλοι,μπορουν και φτιαχνουν τετοιο σασι,και τα γαμανε όλα με την ευκολη δουλεια του μοτερ.Ηταν ησυχο παντως στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
Καταναλωση μεχρι τωρα με αρκετο κυνηγι,αλλα και χλμ σε πολη δειχνει 5,6 λιτρα.
Εάν αγοραζα σημερα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,αυτο θα επελεγα,προτι το μοτερ είναι ψοφιο.


1.5 diesel? Πάντως το μοτέρ δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά. Αν ήταν εύκολο, όλοι θα είχαν καλά μοτέρ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#333476
REALZEUS έγραψε:
1.5 diesel? Πάντως το μοτέρ δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά. Αν ήταν εύκολο, όλοι θα είχαν καλά μοτέρ. :lol:


μα σχεδόν ολοι εχουν καλο αντιστοιχο μοτερ,τουλαχιστον σε αυτά που εχω οδηγησει.Ανεπιτρεπτο για την εμπειρια της ρενω να προσφερει αυτό το διαμαντι, με αυτό το μοτερ.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#333506 Έχει 3 μοτόρια 1.500 πετρέλαιο. Ένα με 75, ένα με 90 και ένα με 110 αλόγατα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#333508 ναι αλλα οι αλλοι εχουν στις βασικες εκδοσεις τα δυνατα μοτερ.Δεν μπορω νακαταλαβω γιατι πρεπει να πληρωσω παραπανω για να παρω αυτό που οι αλλοι δινουν σαν στανταρ.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#333522 Το μόνο που μένει τώρα είναι να βρω ένα τρόπο να το βγάλω ολική ώστε να πάρω ένα 110 με εξαρι

.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#333531
dimviii έγραψε:ναι αλλα οι αλλοι εχουν στις βασικες εκδοσεις τα δυνατα μοτερ.Δεν μπορω νακαταλαβω γιατι πρεπει να πληρωσω παραπανω για να παρω αυτό που οι αλλοι δινουν σαν στανταρ.
Γιατί πρέπει να πληρώσεις παραπάνω για όλα τα καλά που ένιωσες και που σε κάνουν να θέλεις αυτό και όχι τα άλλα. Τα οποία καλά χρειάζονται σημαντικό χρόνο και κόπο για να επιτευχθούνε, δεν είναι τζάμπα.
Αστειεύομαι, φυσικά και έχεις δίκιο, όχι ότι αυτό που λέω δεν ίσχυει αλλά δεν νομίζω ότι την παίρνει την Ρενώ να το εκμεταλλευτεί αυτό αν δεν είναι ανταγωνιστική στα άλλα.