Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#321954
rocsta έγραψε:Το μπροστινό δεν το νιώθετε βαρύτερο απ ότι με τον twinair;

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


Δεν έχω οδηγήσει το 500ράκι με diesel.
Έχω οδηγήσει τώρα το TwinAir με 85 που έχουμε και το ατμοσφαιρικό 1.4 των ίππων, πέρα από το δικό μου 1.2 δηλαδή.

Το δικό μου 1.2 είναι ΜΥ08. Το TwinAir είναι ΜΥ14.
Χωρίς να είμαι σίγουρος με στοιχεία, νομίζω ότι στο ΜΥ14 η ανάρτηση είναι πιο μαλακή από το ΜΥ08 και συμβαίνει το εξής.
Το δικό μου είναι αρκετά σφιχτό μέσα στην πόλη αλλά έχει πολύ καλύτερο κράτημα ενώ το TwinAir είναι μαγικό χαλί μέσα στην πόλη (κυριολεκτικά) αλλά έχει αρκετό body roll και ειδικά αν είσαι με 2η πάνω σε στροφή δίχως να έχει φουσκώσει η τουρμπίνα και του τα χώσεις, τότε κάνει ένα πέταγμα και αρχίζει να ανοίγει η μούρη επικίνδυνα. Τότε ασυναίσθητα θα σηκώσεις το πόδι από το γκάζι και θα γυρίσει το πίσω μέρος. Αν το συνδυάσεις και με το κοντό μεταξόνιό του, τότε αυτό θα έλεγα ότι τρομάζει.
Δεν με ευχαρίστησε το στρίψιμο λοιπόν και με τη συγκεκριμένη λειτουργία του κινητήρα ταυτοχρόνως. Δεν λειτουργεί στρωτά και ομαλά το όλον σύνολο.
Το λέω αυτό γιατί ανέφερες το βάρος του εμπρόσθιου μέρους του diesel 500. Δεν είναι μόνο το βάρος εμπρός λοιπόν. Είναι και η συνολική λειτουργία κινητήρα και ανάρτησης. Γνώμη μου, όντας και κάτοχος επί 8+ χρόνια ενός 500 1.2 με 16άρα 195/45.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#322042 To βάρος παραμένει ανεξαρτήτως συνθηκών.

Η λογική είναι βέβαια οτι ένα μικρό αμάξι πόλης ποσώς φτιάχτηκε για στριψίματα κλπα. Ελέω petrolheading (ή και petrolbanging :metalo: ) όμως καμιά φορά τη λογική τη βάζουμε να κοιμηθεί :lol:

Περί πετρελαίων, γνωρίζω αρκετούς ταρίφες/ιδιώτες οι οποίοι το έμπιστο τους πρατήριο δεν το αλλάζουν,
απο κει και πέρα μόνο bonus είναι η (όποια) βελτίωση της ποιότητας και η ελάττωση ακριβών βλαβών εξαιτίας
κακής ποιότητας καυσίμου , θεωρώντας οτι η αξιοπιστία κινητήρων diesel πλέον σε πολύ καλά επίπεδα.

Όχι οτι θα μας απασχολεί πολύ ακόμα το diesel βέβαια. :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#322061
Giuseppe Busso έγραψε:αν είσαι με 2η πάνω σε στροφή δίχως να έχει φουσκώσει η τουρμπίνα και του τα χώσεις, τότε κάνει ένα πέταγμα και αρχίζει να ανοίγει η μούρη επικίνδυνα.


Υποστροφή ισχύος λόγω της μεγαλύτερη ροπής και πιο απότομης απόδοσης αυτής σε σχέση με το δικό σου. Ένα από τα προβλήματα των τούρμπο. Θέλει άλλον τρόπος οδήγησης προφανώς. Και φυσικά ρόλο παίζουν και τα λάστιχα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#322062 Αυτό το GTL που βάζει η SHELL ξέρουμε τι βελτιώνει. Το παράγει το Καταρ απο το αέριο και πολλά χρονια το δοκίμαζαν και στα αεροπλανα, σε φορτηγά στην Αφρική και αλλου.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#322081
Giuseppe Busso έγραψε:Τότε ασυναίσθητα θα σηκώσεις το πόδι από το γκάζι και θα γυρίσει το πίσω μέρος.


That's the way i like it. Σήμα κατατεθέν της Ιταλικής σχολής.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#322086
224v έγραψε:Αυτό το GTL που βάζει η SHELL ξέρουμε τι βελτιώνει. Το παράγει το Καταρ απο το αέριο και πολλά χρονια το δοκίμαζαν και στα αεροπλανα, σε φορτηγά στην Αφρική και αλλου.


Μειώνει τις προσμίξεις με βρωμιές. Gass To Liquid .
Άβαταρ μέλους
By pik.
#322102 χθες οδηγησα την Huracan γιατι ειχα γενεθλια.

ακομα χ$*ω....

δεν εχω να πω τιποτε αλλο.

ματαια ολα. :omg: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#322104 Νομίζεις ότι έτσι απλά θα την γλιτώσεις; Report 3000 λέξεων μέχρι το βράδυ κύριος! :rtfm:

ΥΓ: Χρόνια πολλά!!! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#322109 Το ίδιο του είπα και εγώ.
Βρε λέγε; Έχυσα να μου λέει.
Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου πες κάτι παραπάνω. Έχυσα, πάλι.
Πάλι; Πάλι, μου κάνει.

:lol:
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#322113
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:αν είσαι με 2η πάνω σε στροφή δίχως να έχει φουσκώσει η τουρμπίνα και του τα χώσεις, τότε κάνει ένα πέταγμα και αρχίζει να ανοίγει η μούρη επικίνδυνα.


Υποστροφή ισχύος λόγω της μεγαλύτερη ροπής και πιο απότομης απόδοσης αυτής σε σχέση με το δικό σου. Ένα από τα προβλήματα των τούρμπο. Θέλει άλλον τρόπος οδήγησης προφανώς. Και φυσικά ρόλο παίζουν και τα λάστιχα.


Με το Eco (ή καπως αντιστοιχη ονομασια) που εχει μειωνεται παρα πολυ παντως η αποκριση στο γκαζι οποτε λογικα αντιστοιχα μειωνεται κι αυτο το θεμα. Και μεσα στην πολη δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω απο αυτο το "Eco".

Συμφωνω με GB περι αναρτησης, ηταν απο τα πιο ανετα αυτοκινητα για πολη που εχω οδηγησει ποτε.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#322426
mousatos έγραψε:
224v έγραψε:Αυτό το GTL που βάζει η SHELL ξέρουμε τι βελτιώνει. Το παράγει το Καταρ απο το αέριο και πολλά χρονια το δοκίμαζαν και στα αεροπλανα, σε φορτηγά στην Αφρική και αλλου.


Μειώνει τις προσμίξεις με βρωμιές. Gass To Liquid .


τελικα διαβαζοντας εδω...https://en.wikipedia.org/wiki/Gas_to_liquids η SHELL εχει προχωρησει πολυ στην τεχνολογια αυτη (παραγει απο το αεριο που καιγεται στην ατμοσφαιρα και βλεπουμε στα δυιληστηρια, καυσιμο που ανακατευει με το Ντηζελ και δεν εχει Θειαφι οποτε ειναι πιο καθαρη η καυση....
Άβαταρ μέλους
By pik.
#322470 παιδες τι να μιλησω.
Μετα απο ενα τετειο αμαξι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα υπολοιπα φαινονται του σωρου...

ειναι σαν να εχεις παει με την Αdriana Lima και μετα να σε πετανε σε παρτυ του Συριζα να βρεις γκομενα. :lol:

ειναι φοβερο πως ενα σχετικα μικρο αμαξι ,γιατι η Huracan ειναι ενα μικρο αμαξι,μπορει να εχει τοση τεχνολογια.
Εντυπωση μου προκαλεσε πως την εβγαλα απο το γκαραζ.
Εχει ανηφορα και αν δεν κανεις μανουβρα με το πλαι ,ακουμπανε κανω ακομα και αμαξια σαν το golf. :oops:
αυτο δεν συνεβη εδω,με το συστημα ανυψωσης γινεται πιο ψηλο απο Passat... :metalo: :lol:

μετα το σοκ που βγηκε με την μια (κατεβηκα να το δω αυτο ),το επομενο σοκ ηταν οταν πατησα λιγο το γκαζι με 2α σε μια μικρη ευθεια.
Ειμαι 1,82 88 κιλα και με κολλησε στο καθισμα καρφι.
Οι δρομοι αυτες τις μερες στην περιοχη της Bologna ειναι βρεγμενοι γιατι βρεχει συνεχως.
Κανενα προβλημα,grip παντου

προσωπικα για να δοκιμασω αν ενα αμαξι κραταει και πως πηγαινει ,εχω ενα μερος στην Bologna το οποιο γνωριζω τελεια.
ειναι αυτο
Εικόνα
ανηφορα με κλιση μεγαλη ,στροφες και μετα λοφοι.

το αμαξι ηταν πιο σταθερο απο οτιδηποτε αλλο εχω οδηγησει αλλα προφανως ημουν σε strada mode. σε Corsa το γυρισα μονο για να νιωσω αν εχει διαφορά σε μια ευθεια...και ναι εχει....αλλα με βρεγμενο οδοστρωμα δεν το αφησα. :lol:

ειναι απο αλλο πλανητη η αισθηση στο κοπκιτ.
Εχω οδηγησει 991,997,996,993,Granturismo,458,FF,kai i8.
εδω νιωθεις Καμμενος που μπαινει σε μαχητικο F16...νιωθεις και ζεις το ονειρο σου.Καταπληκτικος φωτισμος το βραδυ,νομιζεις εισαι ο Batman :metalo:
Τιμονακι μικρο σαν FF σχετικα,ομως πιο αμεσο.
Καμμια σχεση σε ποιοτητα κατασκευης με τις Ferrari που εχω οδηγησει.
μοιαζει Audi και δεν ακουγεται τιποτα. :superman:
μου αρεσαν οι πεταλουδες στο τιμονι,μεγαλeς και ανετες ενω ειναι και αυτες απο ανθρακονηματα.
Το αμαξι που ειχα ηταν μαυρο και ηδη βρισκονται σε διαπραγματευση να το πουλησουν απο σημερα το πρωι

ειχε 12.000χλμ και ειχε κανει μια φορα σερβις το οποιο στοιχισε 250Ε μια και οπως μου ειπε το παιδι απο την αντιπροσωπεια εχουν ριξει δραματικα τα κοστη.

δεν ξερω τι να πρωτοπω.
Μου ερχονται λιγες λιγες οι στιγμες στο μυαλο γιατι εχω παθει σοκ.
δεν υπαρχουν ευθειες με αυτα τα αυτοκινητα μονο στροφες γιατι οι ευθειες απλα εξαφανιζονται.Και στις στροφες ανακαλυπτεις οτι τα ορια ειναι εξωφρενικα ψηλα ειδικα με την Huracan awd... :omg:
στην καλυτερη στροφη της διαδρομης που διαλεξα.που ειναι αυτη
Εικόνα
το αμαξι το ενιωθα να βρισκει προσφυση εκει που δεν υπαρχει. :s_biggrin
Φρενα....Νομιζα οτι οι 991 ειχαν τα καλυτερα.Οχι. :svivhaha:

τι αλλο να πω;
Για το πως σε κοιταζουν στον δρομο;
Για το πως ψαρευεις αμεσως γκομενες αν σταματησεις καπου απλα να παρεις τσιχλες;
Για το πως νιωθεις μεσα στην κινηση η σε φαναρι οταν ολοι σε κοιταζουν;

βασικα σε κανει και νιωθεις αλλος ανθρωπος εντελως. :lol:
οριστε φωτογραφιες.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

μεσα ειχαν μια Aventador και μια Aventador SV... :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By pik.
#322503 δεν μιλησα για τον ηχο ,γιατι ακομα τον παιζω.
Συγνωμη αλλα εχω παθει σοκ. :lol: