Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#580116 Ειχα για 3-4 μερες ενα yaris hybrid αυτοματο, ολοκαινουριο. Μιεχ.

Τα γραφω οπως τα θυμαμαι, εχουν περασει και 2-3 βδομαδες.

Τα φρενα ειναι σαν διακοπτες, με το που ακουμπας το πεταλι αγκιστρωνουν, μετα πατιεται αλλο λιγο (μεχρι το 1/3 της διαδρομης περιπου), αλλα δεν αλλαζει κατι. Δεν καταφερα να τα συνηθισω αυτες τις μερες που το ειχα. Πιαστηκε και λιγο το ποδι μου αναμεσα στο καλαμι και στην πατουσα, επειδη προσπαθουσα συνεχεια να παταω ιιιιιισα ισα μη φυγουν οι καφεδες.

Κακη απορροφηση των αναρτησεων, κοπαναει αρκετα, εσκυψα να επιβεβαιωσω πως δεν εχουν ξεχασει τιποτα στοπ στα ελατηρια αλλα οχι. Ειναι καλες ομως σε προσφυση και δεν γερνει σχεδον καθολου. Επισης σκεφτομουν μηπως εχει λαθος πιεση στα λαστιχα, αλλα βαρεθηκα να τσεκαρω. Κατι παντως μου φαινεται πολυ λαθος στην αποσβεση.

Στο φαναρι φευγει σαν 300αρι σκουτερ, αλλα μετα τα 30-40 που σβηνει ο ηλεκτροκινητηρας ειναι σαν να φρεναρει σχεδον, ο 1.5αρης του ειναι λουλου. Το αυτοματο του παει πολυ. Το cvt που εχει, καθολου. Πρωτη μου εμπειρια με cvt, αυτο το μονοτονο βουητο δε χωνευεται με τιποτα.

Κακασχημο infotainment (φωτο παρακατω). Σαν γραφικο απο sci fi ταινια των 90s. Αυτο απο μονο του θα ηταν λογος απορριψης για μενα. Καλυτερα μια μονοχρωμη 12 χαρακτηρων υγρων κρυσταλλων παρα αυτο το πραγμα.

Ωραια θεση οδηγησης, ψηλο αμαξι αλλα μπορεις να "χωθεις".

Μου φαινεται πως ολο το r&d budget πηγε στον ηχο της πορτας, που ειναι φουλ πριμιουμ. Δε βοηθαει ομως που η πορτα ειναι παναλαφρη και τις μισες φορες δεν κλεινει καν τραβωντας την χωρις πολυ δυναμη. Φανταζομαι πωλητες να χρησιμοποιουν το κλεισιμο σαν major selling point μεχρι αηδιας :s_biggrin

Πολυ μικρο ρεζερβουαρ, και δεν καιει και ελαχιστα, Αθηνα-Διστομο και πισω εφαγε πανω απο 40 ευρω βενζινη. Ανεβασμα με πολλα, επιστροφη στα ορια. Πιανει 179, δεν πα να πεφτεις απο γκρεμο, ο δεικτης δεν ακουμπαει 180. Σταθερο ευθυβολο, χωρις κανενα αγχος κλπ το ταξιδι με 150-160, θυμιζει μεγαλυτερη κατηγορια, τα χαλαει ολα το βουητο απο τον κινητηρα και οι εξωτερικοι θορυβοι γενικοτερα, αυτα σου θυμιζουν οτι ειναι σουπερμινι. Με αυτο το χαζοκιβωτιο δινει την αισθηση πως του βγαινει η πιστη να πιασει μια ταχυτητα (βουιζει ο τοπος επιταχυνοντας), αλλα την κραταει με πολυ ανεση, και εκει καταλαβαινεις πως φταιει το κιβωτιο, ειναι θεμα ηχου δηλαδη, οχι ελλειψης δυναμης.

Ηταν ενα κακο γκρι/μπεζ/ποντικί με μαυρη οροφη, και ο ιδιος ασχημος συνδυασμος επαναλαμβανοταν στο εσωτερικο. Αυτος που το διαλεξε μου ειπε πως οι υπολοιποι συνδυασμοι ειναι ακομα χειροτεροι :s_rofl :s_rofl , τους εχω ικανους τους γιαπωνεζους για κατι τετοιο, το πιστευω! Μαλλον η μονη λυση ειναι ασπρο, δυστυχως δεν αρεσε στον αγοραστη. Το εσωτερικο δεν ξερω αν βγαινει σε κατι λιγοτερο ασχημο. Και ρε τογιοτα. ΡΕ ΤΟΓΙΟΤΑ. Οχι ακομα τους ιδιους διακοπτες απο την καρινα Ε και τις κορολλες των 80s το 2019 γαμω το κερατο. Νισαφι πια.

Θα το παιρνα? No way. Χιλιες φορες ενα κλιο κι ας μην εχω μπει καν στο καινουριο. Ειμαι σιγουρος πως το χαμογελο απο τις μικροπουτανιες και τις σχεδιαστικες λεπτομερειες των γαλλων δεν αντικαθισταται, ακομα κι αν αποδειχθει πως ειναι καλυτερο αμαξι το yaris. Μπηκα μετα στην 2αρα και η διαφορα ηταν χαωδης, εμοιαζε πολυ μεγαλυτερη απο διαφορα μιας κατηγοριας μονο.

Infotainment:

Εικόνα

(Μεχρι να πετυχεις αυτα τα ασημενια κουμπακια εν κινησει εχεις παει 2 λωριδες διπλα, τελειως αντιεργονομικα)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#580122
Chris έγραψε:Τα φρενα ειναι σαν διακοπτες, με το που ακουμπας το πεταλι αγκιστρωνουν, μετα πατιεται αλλο λιγο (μεχρι το 1/3 της διαδρομης περιπου), αλλα δεν αλλαζει κατι. Δεν καταφερα να τα συνηθισω αυτες τις μερες που το ειχα. Πιαστηκε και λιγο το ποδι μου αναμεσα στο καλαμι και στην πατουσα, επειδη προσπαθουσα συνεχεια να παταω ιιιιιισα ισα μη φυγουν οι καφεδες.

Τα παραλές, η διαδρομή του πεντάλ είναι μικρή αλλά επ' ουδενί δεν χρειάζεται τόση προσπάθεια να το μάθεις όπως παρουσίαζεις.

Chris έγραψε:Κακη απορροφηση των αναρτησεων, κοπαναει αρκετα, εσκυψα να επιβεβαιωσω πως δεν εχουν ξεχασει τιποτα στοπ στα ελατηρια αλλα οχι. Ειναι καλες ομως σε προσφυση και δεν γερνει σχεδον καθολου. Επισης σκεφτομουν μηπως εχει λαθος πιεση στα λαστιχα, αλλα βαρεθηκα να τσεκαρω. Κατι παντως μου φαινεται πολυ λαθος στην αποσβεση.

Όντως, είναι ψιλοχάλια, συμφωνώ.

Chris έγραψε:Στο φαναρι φευγει σαν 300αρι σκουτερ, αλλα μετα τα 30-40 που σβηνει ο ηλεκτροκινητηρας ειναι σαν να φρεναρει σχεδον, ο 1.5αρης του ειναι λουλου. Το αυτοματο του παει πολυ. Το cvt που εχει, καθολου. Πρωτη μου εμπειρια με cvt, αυτο το μονοτονο βουητο δε χωνευεται με τιποτα.

Δεν φτιάχτηκε για αυτό όμως! Η ουσία του hybrid είναι η μικρή αστική κατανάλωση, άρα δεν είναι αντιπροσωπευτική χρήση. ΌΤΑΝ χρειαστεί να πατήσεις τέρμα, ναι είναι εκνευριστικό.

Chris έγραψε:Πολυ μικρο ρεζερβουαρ, και δεν καιει και ελαχιστα, Αθηνα-Διστομο και πισω εφαγε πανω απο 40 ευρω βενζινη. Ανεβασμα με πολλα, επιστροφη στα ορια.

36άρι πρέπει να έχει, και εκτός πόλης καίει 5.5l/100km με λογικές ταχύτητες. Oπότε είναι νορμάλ.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#580136 Ειχε 3-4000χλμ το συγκεκριμενο, μηπως συνελθουν σιγα σιγα τα φρενα. Θα σου πω τον Ιουνιο που θα το ξαναοδηγησω


< >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#580418
Chris έγραψε:Μου φαινεται πως ολο το r&d budget πηγε στον ηχο της πορτας.
Φανταζομαι πωλητες να χρησιμοποιουν το κλεισιμο σαν major selling point μεχρι αηδιας :s_biggrin

:lol:
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581637 Εικόνα

VW Tiguan 2.0 TSI R-LINE 190PS DSG 4MOTION

τιμή καταλόγου 65000 :s_omg
Στη κατηγορία, το ομορφότερο στα μάτια μου (μόνο σε R-line) μετά το νέο Q3 S-line (άσπρο και αυτό, που συν οδήγησα πριν λίγο καιρό) . Για αυτό και σχεδόν προφίλ η φωτογραφία καθώς από πίσω είναι λίγο μιεχ ενώ το Audi κερδίζει πόντους.

Δε το πάτησα, καθώς του κουτιού. το 7άρι DSG σε νορμάλ οδήγηση μου φάνηκε ένα κλικ πιο ομαλό στα ανεβάσματα αλλά λίγο πιο απότομο στα κατεβάσματα και σε 2-3 μικρα kick-down (από 7η σε 3η πήγε) πιο κοιμισμένο. Βέβαια νομίζω πως έφταιγε το ηλεκτρονικό γκάζι καθώς έπρεπε να πατηθεί πιο πολύ μέχρι να καταλάβει πως πάμε για kick-down . Επίσης έβαζε πάντα νεκρά όταν άφηνες το γκάζι, μέχρι 80km/h που το πήγα. :hmmm: κάποια στιγμή άφησα το γκάζι από τα 60 για να σταματήσω τελείως στο φανάρι και δε κατέβασε καθόλου, παρά μπήκε στη Ν μέχρι να ξαναφύγω. Ίσως δε δουλέυει έτσι στο S(δε το δούλεψα). Επίσης ωραίο που στο group γράφει στο καντράν ακόμα και στο D ποια σχέση έχει .
^ Σύγκριση με το 8άρι Aisin μου ^

Τιμόνι, δεν είναι BMW :rtfm: , πιο ελαφρύ και αποστειρωμένο. Χειριστήρια και εργονομία κορυφαία, μέτρια γραφικά για 2 οθόνες της εποχής. του Audi είναι ένα κλικ πιο μοντέρνα.

Πολύ πιο ήσυχο σε λειτουργία start/stop από το δικό μου και εφάμιλλος θόρυβος κύλησης (με 19άρες το VW). Εξαιρετικά αθόρυβο σε νορμάλ ρυθμό. Ο θόρυβος όμως στη καμπίνα σε επιτάχυνση γινόταν αρκετά έντονος.(στο Q3 μου φάνηκε λιγότερος)

Απίστευτο πράμα αυτό το ACC. Πρώτη φορά το έζησα. Ξεκίνησε, έπιασε 80, κράτησε απόσταση και τέλος φρέναρε και σταμάτησε μόνο του, στη λωρίδα του :metalo: :metalo: :s_omg :s_yummy

Ποιοτικά χειρότερα γενικά υλικά (Q3, BMW) αλλά με μοκέτα στις θήκες για μικροαντικείμενα :s_yummy
Εργαλείο εποχής και στο χρώμα που προστάζει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#581645 Η νεκρά στο άσε είναι το "coasting in neutral" ή "sailing".
Πχ:
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... &t=1776207
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#581654
drdino έγραψε:Η νεκρά στο άσε είναι το "coasting in neutral" ή "sailing".
Πχ:
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... &t=1776207


:s_thumbsup πραγματικά χρήσιμο.
Ωστόσο, οι εξοικονομήσεις που πραγματοποιούνται όταν το αυτοκίνητο παρασύρεται για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, θα μπορούσαν να αποφέρουν αξιόπιστη εξοικονόμηση καυσίμων περίπου 10% - και αξιοσημείωτες μειώσεις των εκπομπών CO2.


αρκετό ζουμί στα σχόλια βρήκα εδώ:
I like to use the gears in place of brakes wherever possible to lose speed; this would prevent that, and would consequently annoy me greatly.
And hasn't been best practice for more than 40 years....

Brakes to slow, gears to go.

You do know it's cheaper to replace brake pads than gearboxes??


Προσωπικά όταν αφήνω το γκάζι ετοιμάζομαι ή θέλω να φρενάρω και συνήθως μου αρέσει να ρολάρω και μετά να φρενάρω. Αλλά θέλω να φρενάρω και με τον κινητήρα. Είχα γράψει παλαιότερα πως:
Σε αστικό και πέριξ κύκλο (40-80km/h) όταν φρενάρω μετακινώ τον λεβιέ στο S για να ξυπνήσει το αυτόματο και να με βοηθήσει με βαθύτερα κατεβάσματα να φρενάρω και με τον κινητήρα (όσο το επιτρέπει αυτό ένας Diesel).
Σε εθνική και 150km/h π.χ σε περίπτωση που ¨προπορευόμενο όχημα με υποχρεώνει να μειώσω στα 100km/h, νωρίς πρώτα μετακινώ τον λεβιέ στο S να κατεβάσει το αυτόματο στην 7η (αν χρειαστεί κατεβάζω και χειροκίνητα σε 6η) αν χρειαστεί φρενάρω και όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες επιταχύνω πάλι.
Το υπογραμμισμένο σε ταξίδια και αυξομειώσεις ταχύτητας το σιχαίνομαι. Σε περίπτωση που από τα 150 θέλω να σταματήσω θα προσπαθήσω μέχρι τα 80km/h να φρενάρω με τον κινητήρα και μετά βουρ στα φρένα.
Ο τρόπος μου δηλαδή ταλαιπωρεί (αν όντως) παραπάνω το κιβώτιο.

Είναι καλύτερο και συμφέρον στα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια και γενικώς σύγχρονα αυτοκίνητα να ταλαιπωρεί κάποιος τα τακάκια ή τα κιβώτια? :hmmm:
Δεν είναι τόσο γερά και θέλουν ξεκούραση τα διπλοσύμπλεκτα ή όντως θα βοηθήσουμε το περιβάλλον (και τη τσέπη μας, αν χρειαστεί) με το "coasting in neutral" ? :hmmm:

Θα ψάξω-δοκιμάσω αν ίσως κάνει και το δικό μου "sailing" στο ECO MODE :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#581657 Νομιζω εκτός από την ταλαιπωρία του κιβωτίου μαλλον τελικα χάνεις και σε απόσταση φρεναρίσματος. Στο δικό μου παντως με το cruise control κάποιες φορές κατεβάζει για να κρατήσει σταθερή ταχύτητα. Γενικά το S και κυρίως manual το χρησιμοποιώ μόνο σε ορεινές διαδρομές και εκει ναι χρησιμοποιώ και το κιβώτιο. Από την αλλη ενας diesel κινητήρας δεν εχει ιδιαιτερο engine brake οποτε ολο αυτο που κανεις μου κάνει πολύ φασαρία για το τιποτα. Σε μια παρατεταμένη κατάβαση ορεινού στροφιλικιου θα βοηθήσει τα φρένα να παραμείνουν σε καλη κατάσταση αλλα πουθενά αλλού δεν προσφέρει κατι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#582314 Αυτό που όταν αφήνεις βάζει νεκρά δεν μου αρέσει και δεν το θεωρώ και ασφαλές, δεν θέλεις να κυλάς με νεκρά, το αυτοκίνητο γίνεται ασταθές. Ελπίζω να το κάνει μόνο στην ευθεία.
Προτιμώ όταν αφήνω γκάζι να κάνει τα παρακάτω.
- αν αφήνω απότομα (ή πατάω αμέσως φρένο) να κατεβάζει
- αν αφήνω χαλαρά να ανεβάζει
- αν αφήνω χαλαρά και πάω κάτω από 30χλμ τότε μόνο να βάζει νεκρά (αλλά θέλω να συνεχίσει να κάνει crawling όταν αφήνω το φρένο, χωρίς να πατήσω γκάζι και χωρίς καθυστέρηση και για μένα αυτή η ικανότητα είναι πιο σπουδαία από το να μπει νεκρά για οικονομία, αν θέλω νεκρά την βάζω)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582315 Το coasting αν δεν είχε την ένδειξη δεν θα το καταλάβαινες καν και η ταχύτητα μπαίνει ακαριαία οταν πρεπει και χρειάζεται. Προφανώς δεν βάζει νεκρά στο στροφιλικι πανω σε φάση Ρερλ αλλα στην Εθνικη.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#583375 BMW X1.
X18d για την ακρίβεια ήτοι 2λιτρο με 143 άλογα και 32 κιλάκια. Xline σαν πακέτο.
Ή πως ενα μοτέρ της...προκοπής μεταμορφώνει ενα αμάξι. Το λέω γιατί πρίν κάτι μήνες είχα οδηγήσει ενα ίδιο αλλά με τον 1.600άρη τούρμπο(κοινός παρανομαστής το 8άρι steptronic). Εκείνο μου είχε αφήσει μια μικρή...ασάφεια στις σκέψεις μου και αυτό γιατί έπρεπε να το μαστιγώνεις για να πάρει τα πόδια του. Το τωρινό δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Ανεβάζει προθυμότατα(για diesel) ακόμα και με 8η. Η ρεπρίζ απο τα 120 μέχρι τα 160 είναι σοβαρή. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Τα...αγαθά της 4κίνησης δεν κατάφερα βέβαια να τα γευτώ. Η ποιότητα κύλισης εξαιρετική, ακόμα και με κάτι τελειωμένα 225/40ή45-18
Στα θετικά.
-Ωραίο τιμόνι. Δεν λέω κάτι πρωτότυπο βέβαια.
-ποιότητα εσωτερικού. Με 120κ κμ (σαν αυτοκίνητο αντικατάστασης της AVIS κιόλας) ήταν σαν καινούργιο. Εντάξει, "σαν" :lol:
-επιδόσεις. Δεν νομίζω πως ενας μέσος οδηγός στην ημεδαπή θα χρειαστεί κάτι παραπάνω. Δηλαδή κάτι άλλα μοτέρ με πρπ 200 άλογα και 40άρια ροπής τι κάνουν;
-κατανάλωση. Πάνω απο 8,4 δεν πήγαινε με την καμία. Και με μπόλικο γκαζάκι :roll:

Στα αρνητικά.
-πεντάλ φρένου. Σπογγοδέστατο. Αφήνω μια πισινή μήπως το συγκεκριμένο τεμάχιο είχε βανδαλιστεί και είχε τερματισμένους δίσκους-τακάκια. Αλλά και πάλι;.... :hmmm:
-χώροι. Έτσι κι έτσι.
-ένδειξη ταχύτητας στο D. Το είχα παρατηρήσει και στο βενζίνης. Απλά δεν την αναφέρει εκτός και αν το γυρίσεις στο χειροκίνητο(M). Φαίνεται λεπτομέρεια, εγω όμως ποτέ δεν το συνήθισα.
-ένδειξη θερμοκρασίας. Δεν υπάρχει στο καντράν βέβαια, δεν την βρήκα όμως και πουθενά στο ινφο. Νννννναι....
Στα παρελκόμενα.
-Όταν φτάνεις σε τέτοιες τιμές κτήσης, μου φαίνεται σαν ημίμετρο το να βάζεις δερματίνη αντί για δέρμα. Ακόμα και στο τιμόνι!!(τέτοια είχε, τέσπα).
-Ηλεκτρικό χειρόφρενο; Just asking. Όπως επίσης και paddles.
-ρύθμιση ύψους καθίσματος. Αν τραβήξεις τον λεβιέ πέφτεις με την μία κάτω. Όλες οι μπέμπες έτσι είναι; Εγω δεν ηξερα και εξεπλάγην. Για να το ρυθμίσεις δλδ, πρέπει να κρατιέσαι απο το τιμόνι ξερωγω για να μην βυθιστείς και να ζυγίζεις ταυτόχρονα τον πωπούλι σου που θέλει να παρκάρει το έδρανο. Ψιλοαπαραδεκτούλι τι να πω.
-ποτηροθήκη(extra). Νταξ, ακόμα γελάω. Να υποθέσω πως είναι αφαιρούμενη έτσι; :ninja:
-λεβιές σαζμάν. Όσο και να το συνήθισα, η αλλαγή απο D σε R είναι λίγο μανουρίτσα. Πρέπει να σπρώξεις δις κρατώντας πατημένο το σχετικό-μικρούλι- κουμπάκι ωσάν σειριακό. Το dsg μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο και βολικό, αν και γκουμούτσα βέβαια.
In conclusion θα έλεγα πως -το συγκεκριμένο πακέτο- είναι πολύ καλό. Για την κατηγορία του εννοείται. Αν θα το έπαιρνα αν είχα( :lol: :lol: :lol: ) τα φράγκα; Ίιιιιισως. Το Q3 που οδήγησα αμέσως μετά(γνώριμο χρόνια για μένα) μου φάνηκε πιο χμμμμμ ολοκληρωμένο μπορώ να πω, χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω με συγκεκριμένα επιχειρήματα. Και ο ιδιοκτήτης το ίδιο μου ανέφερε. Προβληματισμούς που έχουν οι ματσό...!! :lol:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#584468 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 Business MC
Ας γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου από το Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 Business που μας είχε παραχωρηθεί για test drive ως πιθανό επόμενο εταιρικό.
:tomato:
Να πω εδώ πως δεν το ζήτησα, κάτι που δεν εμπόδισε την καλή μου να ενθουσιαστεί και να μου πει πως είναι εξαιρετικό αμάξι και αν μου το δώσουν να το πάρω.
:tomato:
Καλά, δεν είχα καταλάβει πως επρόκειτο για το diesel βέβαια, οπότε είχα πάει με μια καλή διάθεση... Η οποία εξανεμίστηκε όταν πήγα να βάλω μπροστά και μου είπε πως η στάθμη AdBlue είναι χαμηλά. :s_shout
Τέσπα, αφού βολεύτηκα, να πω πως το εσωτερικό του είναι πραγματικά πολύ καλό και τα υλικά του δείχνουν (και μάλλον είναι premium) , σαφώς καλύτερα από το Golf μου, και αντίστοιχα με BMW σειρά 1 και Χ1 που έχω δει επίσης. Και σε σχέση με το Q3 του αφεντικού, καθόλου άσχημα επίσης να πω.
Το λέω γιατί είναι όντως βασικό selling point. Δεν έχω δει τους αντίστοιχους VAGέληδες, αλλά λογικά θα είναι μία η άλλη (κάποια καλύτερα, κάποια χειρότερα, αλλά δεν νομίζω να είναι σοβαρό κριτήριο).
Το τιμόνι με βόλεψε αμέσως, αν και πια αυτό δεν είναι στρογγυλό, με flat bottom και flat upper είναι σαν joystick. Επίσης τα όργανα από πάνω του μου φάνηκαν φυσικότατα, κανένα πρόβλημα.
Το πρώτο πρόβλημα ήταν η θέση οδήγησης. Αναγκαστικά κάθεσαι ψηλά, κάτι που εμένα δεν μου αρέσει. Στην χαμηλή θέση ΔΕΝ βολεύει, ουσιαστικά σε ωθεί το αυτοκίνητο να κάθεσαι ψηλά. Επιπλέον, το υποπόδιο για το αριστερό πόδι, είναι πολύ έξω, μάλλον είναι ο θόλος εκεί; Δεν ξέρω, αλλά δεν με βόλεψε και στην μισή ώρα και κάτι ψιλά που το είχα, διαρκώς με ενοχλούσε, ήθελα κι άλλο περιθώριο να τεντώσω το πόδι μου. Μου θύμιζε μικρά αυτοκίνητα πόλης που προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάθε εκατοστό (πχ Fiat 500). Μόνον και μόνον γι' αυτό, θα έπαιρνα αυτόματο (και όχι μόνον γι' αυτό, αλλά λέμε τώρα...).

Οδηγικά, το αμάξι είναι μεν μεγάλο, αλλά αυτό συνηθίζεται. Αυτό που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να συνηθίσω, είναι την λειτουργία του μοτέρ, που είναι αφόρητη. Ξέρω πως έτσι είναι τα diesel και ειδικά αυτά που κουβαλάνε και μεγάλο φορτίο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γκρινιάξω!
Γενικώς, το αμάξι δεν είναι επικίνδυνο, αλλά μου φάνηκε αργό. Πολύ πιο αργό από το Golf μου και δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι με το μοτερ βενζίνης 1.2. Υποθέτω μόνον για πόλη. Στην ΑΟ, έφτασε κάποια στιγμή 180, αλλά χρειάζεσαι χώρο και χρόνο. Γενικώς, ΔΕΝ κάνει για να πας γρήγορα, είναι για ανθρώπους που θα πάνε πάντα με τα όρια και θέλουν να πάνε από το Α στο Β.
Στο τελευταίο είναι εξαιρετικό. Πολύ καλοί χώροι, ακόμη καλύτερη ηχομόνωση (καλύτερη από το Golf) ενώ ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις πως έχει ημιάκαμπτο με την καμία. Επίσης και στις στροφές κρατάει μια χαρά.

Συμπερασματικά: πολύ καλή προσπάθεια από την Peugeot που έπιασε τους γερμανούς σε απτή ποιότητα και αίσθηση καλής κατασκευής. Δεν τίθεται θέμα επ' αυτού για μένα. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του. Επίσης το εσωτερικό του είναι πολύ ωραίο και η περίεργη οθόνη απλά συνηθίζεται. Των VAG είναι ένα κλικ καλύτερη, αλλά όχι σημαντικό κλικ νομίζω. Το δικό μου δεν είχε κάναν πολύ πλούσιο εξοπλισμό, αλλά ούτε βασικές ελλείψεις. Του έλειπαν πολλά βέβαια, αλλά μην ξεχνάμε πως απευθύνεται στην αγορά των εταιρικών και η ΛΤΠΦ είναι 17Κ (οι περισσότεροι στην εταιρεία θα είναι εκεί, γιατί μέχρις εκεί γίνεται και η επιδότηση του φόρου από την εταιρεία ως παροχή).

Εγώ θα το σκεφτώ σαν έρθει η ώρα της αντικατάστασης αν παίζει προσφορά για την βενζίνη και αυτόματο και μόνον αν μου φάει τα αυτιά η :inlove: για να της κάνω την χάρη. Ελπίζω πως δεν θα επιμείνει. :s_hang
Εγώ θα προτιμούσα κάνα 500Χ με τα 150 άλογα και το DCT, ή αν προκύψει κάποιο DS3 Crossback ή έστω ένα υβριδικό Corolla. Αλλά όλα αυτά θα τα δούμε σε λίγους μήνες. Στο δικό μου wishing list:
-Βενζίνη ή υβριδικό (ας είναι αργό, γουστάρω την τεχνολογία τους :inlove: )
-Ιπποδύναμη
-Αυτόματο
-Full LED

Πρόσχωμεν!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#584481
Γενικώς, ΔΕΝ κάνει για να πας γρήγορα, είναι για ανθρώπους που θα πάνε πάντα με τα όρια και θέλουν να πάνε από το Α στο Β.


:help: :help:

Τοσο χαλια; :(

For what it's worth στο 308 που οδηγησα προσφατα ο συγκεκριμενος κινητηρας ταιριαζε γαντι (και σε επιδοσεις και σε ησυχια) δεν καταλαβαινες οτι προκειται για πετρελαιο. Συμφωνω βεβαια οτι τα πεζω πασχουν απο θεμα χωροταξιας , δυσκολευτηκα αρκετα να βρω θεση οδηγησης (και παλι με συμβιβασμους για εμενα και τον πισω επιβατη).


Εγώ θα το σκεφτώ σαν έρθει η ώρα της αντικατάστασης αν παίζει προσφορά για την βενζίνη και αυτόματο και μόνον αν μου φάει τα αυτιά η :inlove: για να της κάνω την χάρη. Ελπίζω πως δεν θα επιμείνει. :s_hang


Οχι ρε δεν γινονται αυτα τα πραγματα, αν δει το νεο mx 5 θα αλλαξει γνωμη. :s_airkiss

Αυτα.





















































Εικόνα

























































Εικόνα



Α, ναι. Ε ενταξει. Δεν ειναι ντροπη να εισαι πλασμενος για Nissan. Mια χαρα αμάξα. :s_dunno






















































Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#584483
Anonymous Founder έγραψε:Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 Business MC
Ας γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου από το Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 Business που μας είχε παραχωρηθεί για test drive ως πιθανό επόμενο εταιρικό.
:tomato:
Να πω εδώ πως δεν το ζήτησα, κάτι που δεν εμπόδισε την καλή μου να ενθουσιαστεί και να μου πει πως είναι εξαιρετικό αμάξι και αν μου το δώσουν να το πάρω.
:tomato:
Καλά, δεν είχα καταλάβει πως επρόκειτο για το diesel βέβαια, οπότε είχα πάει με μια καλή διάθεση... Η οποία εξανεμίστηκε όταν πήγα να βάλω μπροστά και μου είπε πως η στάθμη AdBlue είναι χαμηλά. :s_shout
Τέσπα, αφού βολεύτηκα, να πω πως το εσωτερικό του είναι πραγματικά πολύ καλό και τα υλικά του δείχνουν (και μάλλον είναι premium) , σαφώς καλύτερα από το Golf μου, και αντίστοιχα με BMW σειρά 1 και Χ1 που έχω δει επίσης. Και σε σχέση με το Q3 του αφεντικού, καθόλου άσχημα επίσης να πω.
Το λέω γιατί είναι όντως βασικό selling point. Δεν έχω δει τους αντίστοιχους VAGέληδες, αλλά λογικά θα είναι μία η άλλη (κάποια καλύτερα, κάποια χειρότερα, αλλά δεν νομίζω να είναι σοβαρό κριτήριο).
Το τιμόνι με βόλεψε αμέσως, αν και πια αυτό δεν είναι στρογγυλό, με flat bottom και flat upper είναι σαν joystick. Επίσης τα όργανα από πάνω του μου φάνηκαν φυσικότατα, κανένα πρόβλημα.
Το πρώτο πρόβλημα ήταν η θέση οδήγησης. Αναγκαστικά κάθεσαι ψηλά, κάτι που εμένα δεν μου αρέσει. Στην χαμηλή θέση ΔΕΝ βολεύει, ουσιαστικά σε ωθεί το αυτοκίνητο να κάθεσαι ψηλά. Επιπλέον, το υποπόδιο για το αριστερό πόδι, είναι πολύ έξω, μάλλον είναι ο θόλος εκεί; Δεν ξέρω, αλλά δεν με βόλεψε και στην μισή ώρα και κάτι ψιλά που το είχα, διαρκώς με ενοχλούσε, ήθελα κι άλλο περιθώριο να τεντώσω το πόδι μου. Μου θύμιζε μικρά αυτοκίνητα πόλης που προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάθε εκατοστό (πχ Fiat 500). Μόνον και μόνον γι' αυτό, θα έπαιρνα αυτόματο (και όχι μόνον γι' αυτό, αλλά λέμε τώρα...).

Οδηγικά, το αμάξι είναι μεν μεγάλο, αλλά αυτό συνηθίζεται. Αυτό που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να συνηθίσω, είναι την λειτουργία του μοτέρ, που είναι αφόρητη. Ξέρω πως έτσι είναι τα diesel και ειδικά αυτά που κουβαλάνε και μεγάλο φορτίο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γκρινιάξω!
Γενικώς, το αμάξι δεν είναι επικίνδυνο, αλλά μου φάνηκε αργό. Πολύ πιο αργό από το Golf μου και δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι με το μοτερ βενζίνης 1.2. Υποθέτω μόνον για πόλη. Στην ΑΟ, έφτασε κάποια στιγμή 180, αλλά χρειάζεσαι χώρο και χρόνο. Γενικώς, ΔΕΝ κάνει για να πας γρήγορα, είναι για ανθρώπους που θα πάνε πάντα με τα όρια και θέλουν να πάνε από το Α στο Β.
Στο τελευταίο είναι εξαιρετικό. Πολύ καλοί χώροι, ακόμη καλύτερη ηχομόνωση (καλύτερη από το Golf) ενώ ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις πως έχει ημιάκαμπτο με την καμία. Επίσης και στις στροφές κρατάει μια χαρά.

Συμπερασματικά: πολύ καλή προσπάθεια από την Peugeot που έπιασε τους γερμανούς σε απτή ποιότητα και αίσθηση καλής κατασκευής. Δεν τίθεται θέμα επ' αυτού για μένα. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του. Επίσης το εσωτερικό του είναι πολύ ωραίο και η περίεργη οθόνη απλά συνηθίζεται. Των VAG είναι ένα κλικ καλύτερη, αλλά όχι σημαντικό κλικ νομίζω. Το δικό μου δεν είχε κάναν πολύ πλούσιο εξοπλισμό, αλλά ούτε βασικές ελλείψεις. Του έλειπαν πολλά βέβαια, αλλά μην ξεχνάμε πως απευθύνεται στην αγορά των εταιρικών και η ΛΤΠΦ είναι 17Κ (οι περισσότεροι στην εταιρεία θα είναι εκεί, γιατί μέχρις εκεί γίνεται και η επιδότηση του φόρου από την εταιρεία ως παροχή).

Εγώ θα το σκεφτώ σαν έρθει η ώρα της αντικατάστασης αν παίζει προσφορά για την βενζίνη και αυτόματο και μόνον αν μου φάει τα αυτιά η :inlove: για να της κάνω την χάρη. Ελπίζω πως δεν θα επιμείνει. :s_hang
Εγώ θα προτιμούσα κάνα 500Χ με τα 150 άλογα και το DCT, ή αν προκύψει κάποιο DS3 Crossback ή έστω ένα υβριδικό Corolla. Αλλά όλα αυτά θα τα δούμε σε λίγους μήνες. Στο δικό μου wishing list:
-Βενζίνη ή υβριδικό (ας είναι αργό, γουστάρω την τεχνολογία τους :inlove: )
-Ιπποδύναμη
-Αυτόματο
-Full LED

Πρόσχωμεν!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Καλοτάξιδο, το θεωρώ δεδομένο :shifty:
Σε diesel κιόλας :whistlink: