REALZEUS έγραψε:Τι εννοείς Γιάγκο; Μίλα καθαρά Γιάγκο! Πρέπει να αφήνουμε το γκάζι Γιάγκο;
Σπανίως Βίρνα... σπανίως...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Κοπανάει πάαααρα πολύ βέβαια και σίγουρα θα κουράζει σε καθημερινή χρήση ακόμα και τους πιο ανθεκτικούς. Έχει και κάτι αστείες ελλείψεις από θέμα εξοπλισμου όπως πχ το υποβραχιόνιο. Επίσης μέσα κουδουνίστρα αλλά το δείγμα δεν είναι ασφαλές για να πεις ότι βγάζεις συμπεράσματα.
Γενικά καλό για πρώτο αμάξι ενός πιτσιρικά. Από κει και πέρα υστερεί σε πληρότητα. Πιθανολογώ ότι το αντίστοιχο Fiesta ή μία γρήγορη Mito είναι πιο ώριμα αυτοκίνητα.
< Note >
Asimov έγραψε:Μέτρια έως κακή ποιότητα τα σύγχρονα Seat, δυστυχώς.
Το δικό μου 2ης γενιάς λεον του 2009 δεν τρίζει. Εξακολουθώ να το νιώθω στιβαρό και συμπαγές. Και φοράει σκληρή ανάρτηση. Προσωπικά τα σχόλια που γενικεύουν δεν τα παίρνω υπόψη. Δεν το λέω μόνο για σένα προσωπικά και δεν αναφέρομαι μόνο στα αυτοκίνητα.
Asimov έγραψε:Μέτρια έως κακή ποιότητα τα σύγχρονα Seat, δυστυχώς.
Για όλα τα σέατ ισχύει αυτό? Είναι δυνατον να πήρε μέτριο αμάξι ο μπούσο?
elteo έγραψε:Asimov έγραψε:Μέτρια έως κακή ποιότητα τα σύγχρονα Seat, δυστυχώς.
Το δικό μου 2ης γενιάς λεον του 2009 δεν τρίζει. Εξακολουθώ να το νιώθω στιβαρό και συμπαγές. Και φοράει σκληρή ανάρτηση. Προσωπικά τα σχόλια που γενικεύουν δεν τα παίρνω υπόψη. Δεν το λέω μόνο για σένα προσωπικά και δεν αναφέρομαι μόνο στα αυτοκίνητα.
Του κολλητού μου το ibiza μοντέλο 2009 (με 16άρες) είναι στιβαρό και αξιόπιστο. Υποψία τριγμών ή σοβαρών ζημιών (πέρα από κάτι χαζά με τον ανεμιστήρα του ac)
Όχι και κουβαδάκι το ibiza fr
red_monster έγραψε:elteo έγραψε:Asimov έγραψε:Μέτρια έως κακή ποιότητα τα σύγχρονα Seat, δυστυχώς.
Το δικό μου 2ης γενιάς λεον του 2009 δεν τρίζει. Εξακολουθώ να το νιώθω στιβαρό και συμπαγές. Και φοράει σκληρή ανάρτηση. Προσωπικά τα σχόλια που γενικεύουν δεν τα παίρνω υπόψη. Δεν το λέω μόνο για σένα προσωπικά και δεν αναφέρομαι μόνο στα αυτοκίνητα.
Του κολλητού μου το ibiza μοντέλο 2009 (με 16άρες) είναι στιβαρό και αξιόπιστο. Υποψία τριγμών σοβαρών ζημιών (πέρα από κάτι χαζά με τον ανεμιστήρα του ac)
Όχι και κουβαδάκι το ibiza fr
Κι εγώ δε θα έλεγα κακή την ποιότητα του leon σαν στιβαρότητα, τριξίματα κλπ με 18άρες μάλιστα και προφιλ 40 και 180.000 χιλιομετρα. Από αξιοπιστία και μα@λ@κισμένα προβλήματα χμ να το συζητήσω. Αν και απ'ότι ακούω εδώ μέσα και για μάρκες πιο premium μάλιστα πχ bmw, τα περισσότερα (τουλάχιστον ευρωπαικά ) τα ίδια σκ@τ@ είναι.
R21
What could almost be a premium-looking cabin is kept in its place in the Volkswagen Group hierarchy by the hard surfaces where you might hope for soft ones: the dashboard top, the top sections of the door trims. But the textures are matt and they look expensive to produce, so a hint of premiumness does pervade.
https://www.autocar.co.uk/car-review/se ... 017-review
Σε βόλτα με νέο Leon πετρέλαιο φίλου, η αίσθηση ήταν καλή αλλά τίποτε ξεχωριστό, ένα ακόμη προιόν - αυτοκίνητο.
georgetz έγραψε:
Σε βόλτα με νέο Leon πετρέλαιο φίλου, η αίσθηση ήταν καλή αλλά τίποτε ξεχωριστό, ένα ακόμη προιόν - αυτοκίνητο.
Δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς νομίζω
Deleted User 1 έγραψε:. Αρχές 10s είχαν κάτι μυστήρια πλαστικά επιπέδου Γιαπωνίας κι από κει τους βγήκε λίγο το όνομα πιστεύω.
Σε σχέση με το Polo πχ, το αντίστοιχο Ibiza είναι εμφανως φτηνιάρικο, σε σημείο ΙΜΗΟ να δικαιολογειται και με το παραπάνω η διαφορά του 10% που τα χωρίζει στην τιμή.
(σε κάθε περίπτωση έχει καλύτερες/συμφεροτερες προτάσεις η κατηγορία οπότε πιθανότατα δεν θα αγόραζα κανένα από τα δύο - αν αγόραζα πάντως, θα πλήρωνα το νταβατζιλικι για το Polo)