Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#516766
sknipper έγραψε:
224v έγραψε:... εαν θελεις σε βάθος εξαμήνου περίπου, πόσες φορές επενέβησαν τα βοηθήματα και έσωσαν κατι κακό που θα συνέβαινε. Μέσα σε αστικό περιβαλλον, σε αυτοκινητόδρομο κλπ. Θα Μας κανει ίσως να επανεκτιμησουμε την πραγματική βοήθεια που δίνουν αυτά τα βοηθήματα. Οι καιροί είναι δύσκολοι και να σου ζητανε 50+ για αρχική τιμή, είναι κάπως, αν δεν δεις να εχεις πραγματικό αντάλλαγμα στη ασφάλεια σου, προσωπικά μιλάω.
Για πολυτέλεια εσωτερικού μια χαρά σου φτιάχνουν δέρμα και αλλά πολλά με λιγότερα....
Και μια φορά να σώσουν εσένα και τα παιδιά σου φτάνει. Αλλά εννοείται ότι προσέχεις έτσι κι αλλιώς, τα παίρνεις για την μία φορά που κάτι θα σου ξεφύγει.
Και δεν ζητάνε 50χιλ για τα βοηθήματα, μην πας να δημιουργήσεις λάθος εντυπώσεις.


Αφου λοιπον το θεμα σφαλεια είναι το πρωταρχικο για την επιλογή οχήματος την εποχη μας ( να πω την αμαρτια μου για μενα δεν είναι πρωταρχικο γιατι δεν πιστευω ότι μπορει ένα οχημα να καλυψει τις περιπτώσεις ατυχήματος που μπορει να τυχουν,ακομα τουλαχιστον) ποιο πρεπει να επιλεξουμε ώστε να νοιωθουμε καλυμμένοι σε αυτό τον τομεα...όλα εχουν όπως λετε βοθηματα ποιο όμως είναι πιο καλο από τα αλλα??? και το κοστος αυτου με τα βοηθήματα???
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#516775
Deleted User 1 έγραψε:Γυρω στο 6.5 καινε αυτα. Εχουμε καμια 150αρια στη δουλεια. Κακο αυτοκινητο κι ομως ο τυπικος αμπαλιδης ενθουσιαζεται επειδη ειναι Τουοτα.

< >


6,5 κατανάλωση από ντίζελ όντως μιλάμε για αμπαλιαση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#516777
224v έγραψε:
sknipper έγραψε:
224v έγραψε:... εαν θελεις σε βάθος εξαμήνου περίπου, πόσες φορές επενέβησαν τα βοηθήματα και έσωσαν κατι κακό που θα συνέβαινε. Μέσα σε αστικό περιβαλλον, σε αυτοκινητόδρομο κλπ. Θα Μας κανει ίσως να επανεκτιμησουμε την πραγματική βοήθεια που δίνουν αυτά τα βοηθήματα. Οι καιροί είναι δύσκολοι και να σου ζητανε 50+ για αρχική τιμή, είναι κάπως, αν δεν δεις να εχεις πραγματικό αντάλλαγμα στη ασφάλεια σου, προσωπικά μιλάω.
Για πολυτέλεια εσωτερικού μια χαρά σου φτιάχνουν δέρμα και αλλά πολλά με λιγότερα....
Και μια φορά να σώσουν εσένα και τα παιδιά σου φτάνει. Αλλά εννοείται ότι προσέχεις έτσι κι αλλιώς, τα παίρνεις για την μία φορά που κάτι θα σου ξεφύγει.
Και δεν ζητάνε 50χιλ για τα βοηθήματα, μην πας να δημιουργήσεις λάθος εντυπώσεις.


Αφου λοιπον το θεμα σφαλεια είναι το πρωταρχικο για την επιλογή οχήματος την εποχη μας ( να πω την αμαρτια μου για μενα δεν είναι πρωταρχικο γιατι δεν πιστευω ότι μπορει ένα οχημα να καλυψει τις περιπτώσεις ατυχήματος που μπορει να τυχουν,ακομα τουλαχιστον) ποιο πρεπει να επιλεξουμε ώστε να νοιωθουμε καλυμμένοι σε αυτό τον τομεα...όλα εχουν όπως λετε βοθηματα ποιο όμως είναι πιο καλο από τα αλλα??? και το κοστος αυτου με τα βοηθήματα???
Δεν ξέρω αν είναι πρωταρχικό, όλα τα ζυγίζει κανείς. Για μένα πάντως δεν είναι, θεωρώ ότι εκτός από κάτι περίεργα κινέζικα και ινδικά όλα τα άλλα προσφέρουν ικανοποιητική ασφάλεια για να μην αποτελεί βασικό στοιχείο επιλογής. Όποιο αυτοκίνητο να πάρει τελικά το σπουδαιότερο στοιχείο ασφάλειας (ή ανασφάλειας σε πολλές περιπτώσεις) είναι οδηγός.
Αλλά αν είναι το θέμα αυτό να συζητηθεί περισσότερο καλύτερα αλλού και όχι στο οδήγησα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516778 αυριο εχει τεστ αντοχης στο 7 ταχυτο dsg.
Eκκινησεις με τερμα γκαζι απο σταματημενο και ταυτοχρονα πατημενα φρενα, κλπ. :twisted:
σημερα επαθε ενα κοκομπλοκο οταν πατησα εν κινησει δυνατα φρενο με το αριστερο ενω ειχα πατημενο το γκαζι,αλλα εστρωσε σχεδον αμεσως.
Αυριο θα επιμεινω. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516780
dimviii έγραψε:αυριο εχει τεστ αντοχης στο 7 ταχυτο dsg.
Eκκινησεις με τερμα γκαζι απο σταματημενο και ταυτοχρονα πατημενα φρενα, κλπ. :twisted:
σημερα επαθε ενα κοκομπλοκο οταν πατησα εν κινησει δυνατα φρενο με το αριστερο ενω ειχα πατημενο το γκαζι,αλλα εστρωσε σχεδον αμεσως.
Αυριο θα επιμεινω. :twisted:
The fastest car in the world is a rental... :-)

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#516825
sknipper έγραψε:
224v έγραψε:
sknipper έγραψε:
224v έγραψε:... εαν θελεις σε βάθος εξαμήνου περίπου, πόσες φορές επενέβησαν τα βοηθήματα και έσωσαν κατι κακό που θα συνέβαινε. Μέσα σε αστικό περιβαλλον, σε αυτοκινητόδρομο κλπ. Θα Μας κανει ίσως να επανεκτιμησουμε την πραγματική βοήθεια που δίνουν αυτά τα βοηθήματα. Οι καιροί είναι δύσκολοι και να σου ζητανε 50+ για αρχική τιμή, είναι κάπως, αν δεν δεις να εχεις πραγματικό αντάλλαγμα στη ασφάλεια σου, προσωπικά μιλάω.
Για πολυτέλεια εσωτερικού μια χαρά σου φτιάχνουν δέρμα και αλλά πολλά με λιγότερα....
Και μια φορά να σώσουν εσένα και τα παιδιά σου φτάνει. Αλλά εννοείται ότι προσέχεις έτσι κι αλλιώς, τα παίρνεις για την μία φορά που κάτι θα σου ξεφύγει.
Και δεν ζητάνε 50χιλ για τα βοηθήματα, μην πας να δημιουργήσεις λάθος εντυπώσεις.


Αφου λοιπον το θεμα σφαλεια είναι το πρωταρχικο για την επιλογή οχήματος την εποχη μας ( να πω την αμαρτια μου για μενα δεν είναι πρωταρχικο γιατι δεν πιστευω ότι μπορει ένα οχημα να καλυψει τις περιπτώσεις ατυχήματος που μπορει να τυχουν,ακομα τουλαχιστον) ποιο πρεπει να επιλεξουμε ώστε να νοιωθουμε καλυμμένοι σε αυτό τον τομεα...όλα εχουν όπως λετε βοθηματα ποιο όμως είναι πιο καλο από τα αλλα??? και το κοστος αυτου με τα βοηθήματα???
Δεν ξέρω αν είναι πρωταρχικό, όλα τα ζυγίζει κανείς. Για μένα πάντως δεν είναι, θεωρώ ότι εκτός από κάτι περίεργα κινέζικα και ινδικά όλα τα άλλα προσφέρουν ικανοποιητική ασφάλεια για να μην αποτελεί βασικό στοιχείο επιλογής. Όποιο αυτοκίνητο να πάρει τελικά το σπουδαιότερο στοιχείο ασφάλειας (ή ανασφάλειας σε πολλές περιπτώσεις) είναι οδηγός.
Αλλά αν είναι το θέμα αυτό να συζητηθεί περισσότερο καλύτερα αλλού και όχι στο οδήγησα.


+1000
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#516840
EDDIE_147 έγραψε:Nicknt τι κατανάλωση είχες;
Αν είδες/μετρησες.


Προσωπικά δεν το τσέκαρα, αλλά μόλις ρώτησα, και η απάντηση ήταν "6.7, μεικτό" - πρακτικά όσο απάντησε ο Deleted User 1 δηλαδή.

Το αμάξι κάνει κάθε εργάσιμη μέρα μία διαδρομή τουλάχιστον 45', με πολλή κίνηση, και δε βγαίνει και τόσο συχνά σε ανοικτό δρόμο. Δε ξέρω αν είναι τόσο κακό νούμερο δεδομένων των συνθηκών - από την άλλη, εγώ ζω με >9, με 100άρα βενζίνη, και το βρίσκω ανεκτό... :eat:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#516845 Ακούω από αρκετούς με μικρά-μικρομεσαία diesel να δίνουν τσιμπημένες καταναλώσεις και καταλαβαίνω ότι δεν οδηγούνται οικονομικά.
Το οποίο είναι λίγο παράλογο αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνει diesel για την οικονομία.


Το αμάξι κάνει κάθε εργάσιμη μέρα μία διαδρομή τουλάχιστον 45', με πολλή κίνηση


Μάλλον έπρεπε να πάρει υβριδικό...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516846 Το 208 1.6d 100hp με την ίδια χρήση με το Corolla δεν πάει πάνω από 5λτ. Τώρα που θα αντικαταστήσουμε καμιά 50αρια Corolla που λήγουν, θα πάρουμε το καινούριο 208 με τον 1.5d 100hp και το 6αρι κιβώτιο που θεωρητικά θα καίει ακόμα λιγότερο.

Κι όμως στην ενημέρωση ότι θα αντικατασταθούν τα Corolla από Peugeot κρέμασαν πλερέζες. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#516848
EDDIE_147 έγραψε:Ακούω από αρκετούς με μικρά-μικρομεσαία diesel να δίνουν τσιμπημένες καταναλώσεις και καταλαβαίνω ότι δεν οδηγούνται οικονομικά.
Το οποίο είναι λίγο παράλογο αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνει diesel για την οικονομία.


Το αμάξι κάνει κάθε εργάσιμη μέρα μία διαδρομή τουλάχιστον 45', με πολλή κίνηση


Μάλλον έπρεπε να πάρει υβριδικό...

Για πολλη κινηση καλη ειναι η καταναλωση. Με το δικο μου θα ειχα 9,5+. Αρα κερδιζει 3 λιτρα και την διαφορα τιμης. Αψογα θα ελεγα.

Το υβριδικο βεβαια θα ηταν ακομα καλυτερο
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516855
EDDIE_147 έγραψε:Ακούω από αρκετούς με μικρά-μικρομεσαία diesel να δίνουν τσιμπημένες καταναλώσεις και καταλαβαίνω ότι δεν οδηγούνται οικονομικά.
Το οποίο είναι λίγο παράλογο αν σκεφτεί κανείς ότι παίρνει diesel για την οικονομία.


Το αμάξι κάνει κάθε εργάσιμη μέρα μία διαδρομή τουλάχιστον 45', με πολλή κίνηση


Μάλλον έπρεπε να πάρει υβριδικό...
Η διαφορά είναι ότι το ντίζελ όσο αντιοικονομικα και να οδηγήσεις δεν μπορεί να κάψει πολύ παραπάνω. Εγώ οδηγώ το clio σαν χούλιγκαν, βγάζω οφ το startstop από την εκκίνηση, έχω ξεχάσει που είναι το eco , έχω τρελές ανηφόρες στο δρόμο για την δουλειά που ανεβαίνω με 120-130 όταν με το eco δεν πήγαινε πάνω από 90 και παρολαυτα έχω μέση κατανάλωση στα 5,1-5,2 λίτρα/100χλμ αν έκανα τα ίδια με ένα βενζινοκινητο 90 ίππων αμφιβάλω αν θα έπεφτα κάτω από 8,5-9 .

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516856
Deleted User 1 έγραψε:Το 208 1.6d 100hp με την ίδια χρήση με το Corolla δεν πάει πάνω από 5λτ. Τώρα που θα αντικαταστήσουμε καμιά 50αρια Corolla που λήγουν, θα πάρουμε το καινούριο 208 με τον 1.5d 100hp και το 6αρι κιβώτιο που θεωρητικά θα καίει ακόμα λιγότερο.

Κι όμως στην ενημέρωση ότι θα αντικατασταθούν τα Corolla από Peugeot κρέμασαν πλερέζες. :dizzy:
Κράζουν λόγω κατανάλωσης ή για άλλους λόγους (πχ χώροι)? Γιατί από Corolla σε 208 , αν είναι το μοναδικό τους αυτοκίνητο, θα ξεβολευτει πολύς κόσμος.

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#516859 Ανήκουν σε διαφορετικά segments και όσο να'ναι δείχνει για downgrade .
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#516862
Νίκος Παππάς έγραψε:Το υβριδικο βεβαια θα ηταν ακομα καλυτερο

Δεν ειμαι τοσο σιγουρος γι αυτο Νικο...εχοντας στην Ολλανδια το υβριδικο Auris, εχω να πω πως οσο οι μπαταριες ηταν φορτισμενες στην κινηση του Αμστερνταμ η καταναλωση ηταν στα 4-4.5 λιτρα. Το προβλημα ομως ηταν οτι οι μπαταριες ξεφορτιζαν πολυ γρηγορα και η καταναλωση ευκολα εφτανε τα 6-6.5..επομενως αναλογα για ποση κινηση μιλαμε ισως να ειναι λιγο πιο οικονομικο...αλλα το ιδιο ισχυει και για το ντιζελ!

Γενικοτερα η καταναλωση εχει να κανει με το στυλ οδηγησης και το που κινειται ο καθενας (εκπληξη :lol: )...κατι 3-3.5λιτρα σε ταξιδια, και 5 στην πολη σε μεγαλα αυτοκινητα, στο 90% των περιπτωσεων αντιστοιχουν σε αυτους που σερνονται με 90-100 στη μεσαια λωριδα στην εθνικη ή επιταχυνουν με ρυθμους χελωνας οταν αναβει πρασινο, επομενως κατ εμε μη αξιοπιστο δειγμα.

Τωρα το 208, πρεπει να ειναι και αρκετα πιο ελαφρυ απο το Auris, επομενως σιγουρα θα ειναι οικονομικοτερο σε ιδια χρηση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#516865
belgarion έγραψε:Κράζουν λόγω κατανάλωσης ή για άλλους λόγους (πχ χώροι)? Γιατί από Corolla σε 208 , αν είναι το μοναδικό τους αυτοκίνητο, θα ξεβολευτει πολύς κόσμος.

< >

Κλαίγονται πρώτον λόγω χώρων (tough luck, όταν πρέπει να οργώνουν την Αττική πάλι γκρινιάζουν) και δεύτερον λόγω καθυστερημένης αντίληψης ότι το Peugeot ντε και καλά θα χαλάει (που έχουμε ήδη 60 από δαύτα και δεν έχουν κάνει κιχ ένα χρόνο και κάποια έχουν ήδη 50Κ χλμ).

mousatos έγραψε:Ανήκουν σε διαφορετικά segments και όσο να'ναι δείχνει για downgrade .

Downgrade αλλά τσάμπα όμως γιατί το Corolla εκτός από σαπάκι που είναι, έχει και μία ΛΤΠΦ στο θεό >15Κ με ότι αυτό συνεπάγεται.