Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#627578 Καλοταξιδο Anonymous Founder!

Σχετικα με τα application υπαρχει καποιος περιορισμος και δεν εχουν ολα remote start?
drdino της Ford εχει ή οχι και γιατι?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627579 Ανάλογα με το safety case του κάθε κατασκευαστή (και περιορισμών στη χώρα, πχ η Γερμανία δεν το επιτρέπει).
Tης Ford έχει στα αυτόματα μόνο, τουλάχιστον στο Transit.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#627604 Κατ' αρχάς καλοτάξιδο HF.
Πάντα είναι καλό να βλέπεις σωστές επιλογές σε κινητήρα (πχ περίπτωση nass).

Κατά δευτέρας το παρακάτω
-Lane Assist - Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, με ενεργή υποβοήθηση στο τιμόνι


είναι Lane assist ή Travel assist;

Στην ευθεία ξέρω ότι αν πας να φύγεις εκτός λωρίδας κάνει μια μικρή κίνηση για να σε κρατήσει.
Στις στροφές στρίβει κανονικά το τιμόνι μόνο του για να πάρει τη στροφή ή απλά έχει την παραπάνω αντίδραση (περιμένει να πας στην άκρη της λωρίδας για να έχει μια μικρή κίνηση);

Νομίζω το πρώτο η Φάουβε το λέει Lane assist και το δεύτερο Travel assist αλλά ίσως να είναι μαρκετινίστικη περιγραφή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627605 Lane Keeping Aid ή Lane Centering Aid

Το πρώτο σε φέρνει μέσα αν πας να φύγεις εκτός λωρίδας, το δεύτερο σε κρατάει στο κέντρο και μπορεί να παίρνει τις στροφές "μόνο" του. Nομίζω το lane assist είναι LKA, όχι LKS.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#627606 Κι εγώ το ίδιο νομίζω.
Βέβαια έχω βρεθεί σε Tiguan DSG το οποίο λειτουργούσε όπως το δεύτερο (έστριβε μόνο του).

ΠΑΝΤΑ εννοείται τα χέρια στο τιμόνι.
#τσίφτη

Πάντως αν οδηγήσεις αμάξι με ACC μετά όλα τα άλλα σου φαίνονται μισά.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#627609
Anonymous Founder έγραψε:Συνεχίζοντας τις (μη... οδηγικές ) εντυπώσεις, χθες έφτιαξα και λογαριασμό για το Car-Net της Volkswagen, όπου για την ταυτοποίηση δίνεις και mini συνέντευξη. Μετά, μπορείς να δεις κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου, και το πιο εντυπωσιακό, είναι να το κλειδώσεις ή να το ξεκλειδώσεις από απόσταση.
Γενικά, δεν προσφέρει και πολλά, πιο πολύ gimick είναι παρά κάτι άλλο. Δεν θεωρώ πως αξίζει να το πληρώσει κάποιος.
Εικόνα

Πρώτα απ'όλα καλοταξιδο και με το καλό να γεμίσουν οι πίσω θέσεις με παιδικά καθισματακια :)

Parking location δε σου δείχνει? Αυτό ήταν το πιο χρήσιμο για μένα 1-2 φορές που το χρειάστηκα. Α και μια φορά έπαιξα λίγο με τα φώτα και τη κορνα.

Πόσα χρόνια συνδρομή έχεις? Σε μένα ήταν για ένα χρόνο και τώρα δε ξέρω αν θα ανανεωσω.

Είναι πολύ καλή εφαρμογή πάντως.

Τελικά βλέπω δεν άντεξες και πέρασες τα 17κ, σωστή κίνηση.

Καλοταξιδο και πάλι!

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#627614 Ευχαριστώ (ξανά) όλους για τις ευχές! Παρακάτω μερικές απαντήσεις μαζεμένες (αν κάτι ξέχασα, πείτε το! :ninja: )
-Σε ό,τι αφορά το μοτέρ, είναι εύκολο να φτάσει 200 και να πάει και παραπάνω. Το έκανα μια φορά και τέλος. Δεν έχει νόημα. Βασικά, δεν νιώθεις και τόσο καλά, γιατί σαν SUV, δεν είναι τόσο σταθερό στους πλευρικούς ανέμους. Μέχρι 150-160 πάει μια χαρά, και είναι και πολύ ήσυχο.
-Σε ό,τι αφορά το Lane Assist, εγώ είδα πως στρίβει κανονικά μόνο του, μιλώντας πάντα για δρόμους όπως η εθνική (πχ στην Περιφερειακή Υμητού). Δεν ξέρω τι θα κάνει σε κάποια έντονη στροφή, πχ σε κάποια ράμπα εισόδου ή εξόδου στον αυτοκινητόδρομο, μάλλον εκεί θα φρενάρει θεωρώντας το εμπόδιο. Σε ήπιες καμπές στρίβει κανονικά όμως, δείτε την αρχική μου περιγραφή.
-Τα 17Κ ΛΤΠΦ τα ξεπέρασε η εταιρεία, όχι εγώ. Μου πληρώνει τον φόρο σαν bonus ώστε να μην πληρώνω. Αλλιώς δεν θα τα περνούσα.
-Σωστά, δείχνει και το Parking Location. Το είχα ξεχάσει αυτό. Ναι, είναι χρήσιμο, αλλά δεν ξέρω πόσο ακριβές θα είναι. Αλλά και πάλι, είναι μια βοήθεια σίγουρα.
-3 χρόνια είναι η συνδρομή Car-net σε μένα, αυτό λέει τουλάχιστον το συμβόλαιο που μου έστειλαν στο email. Για τα Emergency Services, είναι 10 χρόνια (το κουμπάκι SOS στον καθρέφτη υποθέτω).
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627616
Anonymous Founder έγραψε:Ευχαριστώ (ξανά) όλους για τις ευχές! Παρακάτω μερικές απαντήσεις μαζεμένες (αν κάτι ξέχασα, πείτε το! :ninja: )
-Σε ό,τι αφορά το μοτέρ, είναι εύκολο να φτάσει 200 και να πάει και παραπάνω. Το έκανα μια φορά και τέλος. Δεν έχει νόημα. Βασικά, δεν νιώθεις και τόσο καλά, γιατί σαν SUV, δεν είναι τόσο σταθερό στους πλευρικούς ανέμους. Μέχρι 150-160 πάει μια χαρά, και είναι και πολύ ήσυχο.
-Σε ό,τι αφορά το Lane Assist, εγώ είδα πως στρίβει κανονικά μόνο του, μιλώντας πάντα για δρόμους όπως η εθνική (πχ στην Περιφερειακή Υμητού). Δεν ξέρω τι θα κάνει σε κάποια έντονη στροφή, πχ σε κάποια ράμπα εισόδου ή εξόδου στον αυτοκινητόδρομο, μάλλον εκεί θα φρενάρει θεωρώντας το εμπόδιο. Σε ήπιες καμπές στρίβει κανονικά όμως, δείτε την αρχική μου περιγραφή.
-Τα 17Κ ΛΤΠΦ τα ξεπέρασε η εταιρεία, όχι εγώ. Μου πληρώνει τον φόρο σαν bonus ώστε να μην πληρώνω. Αλλιώς δεν θα τα περνούσα.
-Σωστά, δείχνει και το Parking Location. Το είχα ξεχάσει αυτό. Ναι, είναι χρήσιμο, αλλά δεν ξέρω πόσο ακριβές θα είναι. Αλλά και πάλι, είναι μια βοήθεια σίγουρα.
-3 χρόνια είναι η συνδρομή Car-net σε μένα, αυτό λέει τουλάχιστον το συμβόλαιο που μου έστειλαν στο email. Για τα Emergency Services, είναι 10 χρόνια (το κουμπάκι SOS στον καθρέφτη υποθέτω).

Αν εχεις iPhone το parking location στο δειχνει οταν σβηνεις το αυτοκινητο. Με ακριβεια. Τουλαχιστον για μενα δεν αξιζει να πληρωσεις αυτη την εφαρμογη/υπηρεσια εκτος και εχεις υπηρεσιες τυπου Τεσλα.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#627617 HF, καλορίζικο με ασφαλή πάντα χιλιόμετρα και από μένα!
Τρεις ερωτήσεις: 1) έχει τα πάντα αλλά δεν έχει αναδιπλουμενους καθρέπτες εν έτη 2020? Είναι εργαλείο δουλειάς αν κατάλαβα καλά που παρκάρει κάθε μέρα σε περίεργα μέρη και ο εργοδότης έκρινε ότι δεν χρειάζεται αυτό το έξτρα? ( έλεος VAG χωρίς στάνταρ ηλ.καθρέπτες :lipsealed: )
2) Γιατί τόση πρεμούρα με τα συστήματα ασφαλείας ο εργοδότης? Δουλεύετε πολλές ώρες συστηματικά και για να φυλάξει τα νώτα του όσο μπορεί φορτώνει τα εταιρικά αμάξια συστήματα ασφαλείας για τη κακιά στιγμή? :hmmm:
3) η καινούρια 1 πόσο έβγαινε και δεν επιλέχθηκε?

Ωραία και σωτήρια όλα αυτά και σίγουρα έχουν ελαττωθεί τα ατυχήματα (αναλογικά πληθυσμό /αμάξια).
Να μην επαναπαυόμαστε μόνο γιατί αυξάνεται η αίσθηση ασφάλειας επομενος η ταχύτητα.
Τα παραπάνω συστήματα που αναφέρεται τα έχω συνοδηγήσει (Q3, Tiguan) και ACC οδηγήσει σε Tiguan. Τρομερά :s_thumbsup .
Για μένα και εργαλείο δουλειάς να ήταν δεν θα ήθελα να τα είχε. Προσωπική γνώμη και ξενερώνω -φοβάμαι στην ιδέα να φρενάρει μόνο του.


Κάπου έχει δίκιο και ο italakias που λέει αν είναι να ανοίγουμε και κάνα παράθυρο που και που ή να μην οδηγούμε κουρασμένοι.

Ολοι ειδικά εδώ μέσα παινευουμε το κάρο μας και την επιλογή μας. Αλίμονο να μη κοιτάμε τις ίντσες, τα Watt, τα navi και τα app αφού αυτά πλέον υπερτερούν στις αυτοκινητιστικες κουβέντες - κόντρες :s_empathy.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627618
GTS έγραψε:Αν εχεις iPhone το parking location στο δειχνει οταν σβηνεις το αυτοκινητο. Με ακριβεια. Τουλαχιστον για μενα δεν αξιζει να πληρωσεις αυτη την εφαρμογη/υπηρεσια εκτος και εχεις υπηρεσιες τυπου Τεσλα.



Και η el- Google στο δείχνει αυτό, οι σπιουνοι είναι παντού
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627623
drdino έγραψε:
GTS έγραψε:Αν εχεις iPhone το parking location στο δειχνει οταν σβηνεις το αυτοκινητο. Με ακριβεια. Τουλαχιστον για μενα δεν αξιζει να πληρωσεις αυτη την εφαρμογη/υπηρεσια εκτος και εχεις υπηρεσιες τυπου Τεσλα.



Και η el- Google στο δείχνει αυτό, οι σπιουνοι είναι παντού
Εικόνα


Χρησιμο σε επισκεψεις σε πολεις που δεν γνωριζεις ή σε μεγαλα πολυοροφα γκαραζ και σε εμπορικα κεντρα ειχα χασει το αυτοκινητο 2-3 φορες σε ενα εμπορικο κεντρο.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#627644 σε πολυόροφα γκαράζ δεν θα σε βοηθήσει...

μια φωτό όμως...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#627649
MIXOStsi έγραψε:σε πολυόροφα γκαράζ δεν θα σε βοηθήσει...

μια φωτό όμως...


Δεν το εχω δοκιμασει αλλα γιατι να μην δουλεψει; Μπορει να κραταει και το υψομετρο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#627678
nomarxis έγραψε:2) Γιατί τόση πρεμούρα με τα συστήματα ασφαλείας ο εργοδότης? Δουλεύετε πολλές ώρες συστηματικά και για να φυλάξει τα νώτα του όσο μπορεί φορτώνει τα εταιρικά αμάξια συστήματα ασφαλείας για τη κακιά στιγμή? :hmmm:


Μπορεί βέβαια απλά ο εργοδότης να σκέφτηκε ανθρώπινα και να θέλει να βοηθήσει το προσωπικό του να είναι όσο πιο ασφαλείς γίνεται... :roll: Ιδίως αν η δουλειά σου σημαίνει πως είσαι πολλές ώρες στον δρόμο...