Ερωτησης .....ποσο ευκολα προσαρμόζεται ο οδηγος σε αυτές τις αλλαγες?
ολοι οσοι εχουν οδηγησει πρωτη φορα αυτοκίνητα με κοντη κρεμαγιερα χρειαστηκε καποιος χρονος γα να τη συνηθισουν.
Τωρα που θα μακραινει/κονταινει με το πατημα ενός κουμπιού?
dimviii έγραψε:αρα ''κονταινει'' την κρεμαγιερα αφου θελει και λιγοτερες στροφες από ακρη σε ακρη.
Ερωτησης .....ποσο ευκολα προσαρμόζεται ο οδηγος σε αυτές τις αλλαγες?
ολοι οσοι εχουν οδηγησει πρωτη φορα αυτοκίνητα με κοντη κρεμαγιερα χρειαστηκε καποιος χρονος γα να τη συνηθισουν.
Τωρα που θα μακραινει/κονταινει με το πατημα ενός κουμπιού?
dimviii έγραψε:αρα ''κονταινει'' την κρεμαγιερα αφου θελει και λιγοτερες στροφες από ακρη σε ακρη.
nass έγραψε:Η δοκιμή είναι απλούστατη και αν θέλει να μας διαφωτίσει ο Nikos!: Comfort mode --> Στρίψιμο τιμονιού άκρη-σε-άκρη, Cupra mode --> Στρίψιμο τιμονιού άκρη-σε-άκρη και σύγκριση.
dimviii έγραψε:krom λες κατι διαφορετικο από αυτό που λεει ο Νικος.
εσυ λες ότι δεν κονταινει από ακρη σε ακρη,ενω ο Νικος λεει ότι κονταινει.
παντως Νικο δεν είναι κατι που το συνηθίζεις σε ''μια στροφη''
δεν γινεται ενώ εισαι στις 2,7 στροφες από ακρη σε ακρη,στην επομενη στροφη να εισαι με 2,1 από ακρη σε ακρη και να το ''συνηθησεις'' ετσι απλα στην πρωτη στροφη.
Nikos! έγραψε:Χμ...υπάρχει μια περίπτωση να οδηγήσω Focus RS ενός γνωστού.
< >
Nikos! έγραψε:dimviii έγραψε:krom λες κατι διαφορετικο από αυτό που λεει ο Νικος.
εσυ λες ότι δεν κονταινει από ακρη σε ακρη,ενω ο Νικος λεει ότι κονταινει.
παντως Νικο δεν είναι κατι που το συνηθίζεις σε ''μια στροφη''
δεν γινεται ενώ εισαι στις 2,7 στροφες από ακρη σε ακρη,στην επομενη στροφη να εισαι με 2,1 από ακρη σε ακρη και να το ''συνηθησεις'' ετσι απλα στην πρωτη στροφη.
Ρώτησες προσωπική άποψη. Μπορεί κάποιος άλλος να θέλει περισσότερο χρόνο να το συνηθίσει.
Προσωπικά με το πρώτο στρίψιμο μου έδωσε να καταλάβω το τιμόνι τι συμπεριφορά έχει, συνολικά.
krom έγραψε:Rack με πυκνότερα δόντια στη μέση είναι όλο κ όλο. Και με 10χλμ/ω και με 210 χλμ/ω με μισή στροφή στο τιμόνι οι τροχοί θα στρίψουν ίδια γωνία, τέλος.
Το μόνο που αλλάζει είναι η υποβοήθηση, μειώνεται-βαραίνει τιμόνι-χρειάζεται περισσότερη δύναμη-αίσθηση ότι ειναι πιο γρήγορο.
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz […]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]
Καλοκαίρι πάντως θα πλησιάσω όσο γίνεται με το SUP[…]