Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#555941
Anonymous Founder έγραψε:To Generation έχει καλό εξοπλισμό; Υπάρχει και το πολύ καλό 308, αλλά νομίζω πως το Golf είναι καλύτερο (αν μιλάμε για χειροκίνητα, στα αυτόματα δεν ακουμπάς VAG).
Όπως και να 'χει, στο καθαρά αυτοκινητιστικό κομμάτι, όλα έχουν εξελιχτεί πολύ λίγο την τελευταία 10ετία κατ' εμέ: αν μπεις σε καινούριο Golf και σε ένα καλοσυντηρημένο Golf V, η διαφορά στο δρόμο είναι πολύ μικρή, αλλά είναι πολύ μεγάλη στα διάφορα ηλεκτρονικά και gadgets.
Καλύτερο αυτοκίνητο το καινούριο εννοείται, αλλά όχι όσο θα μπορούσε.
Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω ένα Golf R, να δω πόσο διαφέρει εν τέλει από ένα από τα απλά.
Μια χαρά εξοπλισμό έχει το Generation ( συστήματα ασφαλείας, active cruise control, 8αρα οθόνη , διζωνικο) . Ουσιαστικά το r line έχει επιπλέον τις 17" αντί για 16" , το χαμηλωμένο σασί, εξωτερικό εξοπλισμό και το active info display και κοστίζει 25.000€ . Αν δεν άλλαζε κλίμακα δεν νομίζω να είχε διαφορά πάνω από 1000-1.200€.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#555963
belgarion έγραψε: αν όμως θέλει κάποιος να μείνει μέχρι τα 22.000 και να μην δώσει 3.000€ δώρο στο κράτος, το ζήτημα γίνεται σπαζοκεφαλια.


Δεν θα το έλεγα Δημήτρη. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του καθενός υπάρχει και το πιο σπορ (Giulietta) και αυτό που συνδυάζει άνεση και στρίψιμο (Focus) και το πιο οικονομικό που τα κάνει όλα (Leon). Πέραν από τα πλαστικά (για όποιον ασχολείται με αυτά), δεν βλέπω τι καλύτερο προσφέρει το Golf από τον ανταγωνισμό.

ΥΓ: Τα 3000 πόθεν προκύπτει ότι πηγαίνουν στο κράτος;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#555971
REALZEUS έγραψε:
belgarion έγραψε: αν όμως θέλει κάποιος να μείνει μέχρι τα 22.000 και να μην δώσει 3.000€ δώρο στο κράτος, το ζήτημα γίνεται σπαζοκεφαλια.


Δεν θα το έλεγα Δημήτρη. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του καθενός υπάρχει και το πιο σπορ (Giulietta) και αυτό που συνδυάζει άνεση και στρίψιμο (Focus) και το πιο οικονομικό που τα κάνει όλα (Leon). Πέραν από τα πλαστικά (για όποιον ασχολείται με αυτά), δεν βλέπω τι καλύτερο προσφέρει το Golf από τον ανταγωνισμό.

ΥΓ: Τα 3000 πόθεν προκύπτει ότι πηγαίνουν στο κράτος;
Ήμουν υπερβολικός με τα 3.000 , πάνε τα 2.000 και κάτι, πχ Civic 1.0 elegance, ΛΤΠΦ 17.000, τελική τιμή 22.190 , civic 1.5 sport ΛΤΠΦ 18.291, τελική 25.650. 2.170€ είναι επιπλέον φόρος .

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#555990 Ναι παιδιά, μ' αρέσει το νέο civic... :oops: Όλοι μας έχουμε πράγματα για τα οποία ντρεπόμαστε... :oops:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#556014
rocsta έγραψε:Το civic Δημητρη ομως ειναι μαουνα στην οψη. Όσο καλο και να το εκαναν οδηγικα, που δεν αμφιβαλλω, ειναι 25 ποντους μεγαλυτερο απο τα "φυσιολογικα" hatch φθάνοντας σε διαστασεις επομενης κατηγοριας. Ειναι και κακασχημο και αυτα τα δυο απο μονα τους ειναι πολυ σημαντικα για να φαει ακυρο απο μενα.
Η σειρα 1 χωρις εκπτωσεις ειναι αλλη κατηγορια τιμης.

Sent >


Και τι πειράζει τα επιπλέον εκατοστά;;;
Size matters. -

+1 για το civic, μου αρέσει πάρα πολύ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#556015
markvag έγραψε:Ναι παιδιά, μ' αρέσει το νέο civic...


Λογικό.
Είναι το πιο ωραίο της κατηγορίας.
Απλά οι περισσότεροι εδώ γέρασαν πρόωρα. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#556083
kyr80 έγραψε:
Και τι πειράζει τα επιπλέον εκατοστά;;;
Size matters. -

< Note >


Εγώ πχ, αν πάρω αμάξι λίγο μεγαλύτερο από αυτό που οδηγώ τώρα (4,5 μέτρα περίπου), δεν θα μπορώ να μπαίνω στην πιλοτή, έτσι όπως είναι η κατάσταση εδώ... Και η μπεμπέκα οριακά είναι... 1-2 φορές είχα έρθει με το swift της δουλειάς, μπήκα - βγήκα στην πιλοτή με κλειστά μάτια! :lol:

Επιπλέον, αν δεν το χρειάζεσαι, γιατί να πληρώνεις επιπλέον μέγεθος (κατανάλωση, βάρος, τιμή αγοράς, κτλ...);;; :hmmm:




NickTG έγραψε:
markvag έγραψε:Ναι παιδιά, μ' αρέσει το νέο civic...


Λογικό.
Είναι το πιο ωραίο της κατηγορίας.
Απλά οι περισσότεροι εδώ γέρασαν πρόωρα. :shifty:


Είπα να είμαι ευγενικός... :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#556088
markvag έγραψε:
kyr80 έγραψε:
Και τι πειράζει τα επιπλέον εκατοστά;;;
Size matters. -

< Note >


Εγώ πχ, αν πάρω αμάξι λίγο μεγαλύτερο από αυτό που οδηγώ τώρα (4,5 μέτρα περίπου), δεν θα μπορώ να μπαίνω στην πιλοτή, έτσι όπως είναι η κατάσταση εδώ... Και η μπεμπέκα οριακά είναι... 1-2 φορές είχα έρθει με το swift της δουλειάς, μπήκα - βγήκα στην πιλοτή με κλειστά μάτια! :lol:

Επιπλέον, αν δεν το χρειάζεσαι, γιατί να πληρώνεις επιπλέον μέγεθος (κατανάλωση, βάρος, τιμή αγοράς, κτλ...);;; :hmmm:


Έχω συνηθίσει στα 5 μέτρα πάνω κάτω. Είτε στο χωριό, είτε στην πόλη δεν υπάρχει θέμα πάρκινγκ εκεί που μένω. Αν κατέβω στο κέντρο, πάντα το αφήνω σε παρκινγκ. Ακόμα και το φιατάκι.
Οπότε για εμένα οι μεγαλύτερες διαστάσεις είναι ευπρόσδεκτες. Αρκεί να συνδυάζονται και με μεγαλύτερους χώρους και άνεση.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#556100 Εγώ πάντως παιδιά το civicάκι μου όταν το πρωτοείδα είπα "αμάν, τι καγκουροάμαξο είν'τούτο;" :lol: και έκτοτε πέρασα από διάφορα στάδια ώστε να φτάσω στο σήμερα όπου πλέον το θεωρώ το πιο ενδιαφέρον-όμορφο αμάξι στα μάτια μου.
Έχει κάποιες γωνίες θέασης που είναι σαν να βλέπεις γλυπτό. Έχει και κάποιες άλλες που είναι αντικειμενικά "περίεργο". Αλλά πλέον το σχήμα του με εξιτάρει. Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μου φαίνονται πλέον πολύ απλά σχεδιαστικά.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#556107 Το έχει αυτό το civic. Όταν πρωτοβγήκε το μοντέλο του 2005 (?) σκεφτόμουν τι διαστημόπλοιο είναι αυτό. Και έξι χρόνια μετά πήρα το TypeR

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#556116 Εγώ έχω κανα χρόνο που έχω αρχίσει να αποδέχομαι κάπως την εμφάνιση του πρώτου διαστημοπλοιου... τεράστια η χρονοκαθυστέρηση! Και ακόμα και τώρα παραείναι μοντέρνο.
Περα από τα αστεία όμως στις 3 τελευταίες γενιές Civic μόνο δύο "αρνητικά" μπορεί κάποιος να βρει. Την παράξενη εμφάνιση και τον Σαρακακη. Και αυτό σίγουρα είναι επιτυχία για τους γιαπωνεζους
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#556120
Serf έγραψε:Το έχει αυτό το civic. Όταν πρωτοβγήκε το μοντέλο του 2005 (?) σκεφτόμουν τι διαστημόπλοιο είναι αυτό. Και έξι χρόνια μετά πήρα το TypeR

< Note >


και για μενα καπως ετσι.
Δε συμβαινει βεβαια μονο μετο σιβικ αυτο,μπορω να θυμηθω και αλλα αυτοκινητα που δεν μου αρεσαν,ή με ξενισαν στην αρχη και αργοτερα τα αποδεχθηκα,ή ακομα και μου αρεσαν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558387 * Προσοχή: μακροσκελές σεντόνι *
Έπεσε στα χέρια μου νοικιάρικο Audi A5 sportback (5πορτο) TFSI με 2 εξατμίσεις (140KW>>190 άλογα), προσθιοκίνητο (άκουσα σπιναρισματάκια) βενζινοκίνητο με αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έκδοση S-line μαύρο με γκρί καθίσματα με περί τα 2800χλμ και ωραία μυρωδιά καινουργίλας/δερματίλας (ξέρω ότι υπάρχει και σε σπρέυ). Διέθετε:
- keyless start-stop (το τηλεχειριστήριο χρειάζεται για να ανοίξεις αλλά μετά το βάζεις στην τσέπη και βάζεις μπρος με κουμπί)
- μαύρα πίσω τζάμια (ίσως παραείναι μαύρα)
- ζάντες όμορφες 18άρες 5 διπλών ακτίνων (το πιο αγαπημένο μου σχέδιο) με λάστιχα 245/40-18
- τριζωνικός κλιματισμός (σπαστικά δύσχρηστα κουμπάκια-λεβιέδες)
- navigator με DVDιέρα στο ντουλαπάκι με SD1, SD2, SIM.
- καλό στέρεο με φόρτιση τηλεφώνου κάτω από συρόμενο υποβραχιόνιο όπου και δεύτερο USB (το πρώτο είναι κοντά στην πρίζα αναπτήρα που φυσικά δεν είχε αναπτήρα αλλά ούτε και καλυπτόταν οπότε είχε έναν συνεχή ενοχλητικό φωτισμό)
- virtual cockpit (ωραίο πράμα)
- φώτα led (απλά, όχι adaptive)/ φωτιζόμενα χερούλια και μαρσπιέδες (αλλά όχι δέσμη στο έδαφος)
- φωτοχρωμικός καθρέφτης
- βοήθημα πάρκινγκ εμπρός και πίσω (όχι κάμερα)
- θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα από δέρμα και αλκαντάρα με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη μέσης
- μαύρος ουρανός (μου αρέσει)
- 5η πόρτα ανοίγει με το κουμπί της αλλά αργά και δεν σε αφήνει να την ανοίξεις πιο γρήγορα, κλείνει με κουμπί
- οι καθρέφτες θερμαινόμενοι με κουμπί αλλά όχι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
- σπορ ανάρτηση

Πολύ όμορφο, γενικά θεωρώ ότι η Audi έχει πετύχει το σχήμα του κουπέ 5πορτου καλύτερα από όλους τους άλλους (BMW, Mercedes, Porsche). Στο μαύρο χρώμα που είχε μάλλον έχανε, πιστεύω θα ήταν ακόμα ομορφότερο σε κάποιο ανθρακί ή μπλέ ή μπορντώ.
Μπες βγες κλασικό Audi που αν δεν προσέξω βρίσκω την γωνία κολώνας ουρανού (κάθομαι σχετικά όρθια). Επίσης καθώς έβγαζα το πρώτο πόδι έβρικε η γάμπα μου σε μυτερή γωνία στο μαρσπιέ.
Θέση οδήγησης πολύ καλή όταν την ρυθμίσεις, πολλές ρυθμίσεις, αν και έχει σηκωμένα πλάγια η στήριξη όχι όσο καλή περίμενα, πρέπει να πας στο σπόρ κάθισμα. Πίσω δεν έκατσα αλλά η μαμά μου παραπονέθηκε γιατί οι σχεδιαστές δεν μπορούν να φτιάξουν μια θέση αυτοκινήτου της προκοπής. Υποπτεύομαι ότι έχει κάνει λίγο καμπούρα που δεν βοηθάει.
Ορατότητα καλύτερη από ότι περίμενα για το σχετικά κουπέ στυλ, και η εμπρός κολώνα όχι πολύ ενοχλητική (δεν μου άρεσε αλλά υπάρχουν και χειρότερα).
Χώροι για πράματα λίγοι, μικροί και άβολοι σε κονσόλα, πόρτες. Ντουλαπάκι μικρό λόγω DVD αλλά ψυχόμενο.
Χώρος αποσκευών μακρύς και πλατύς με ρεζέρβα ανάγκης από κάτω, ισχυρίζεται 465 λίτρα αλλά δεν το πιστεύω, σίγουρα πάει χαμένος λόγω έλλειψης βάθους.
Χώρος επιβατών επαρκής για 4+κάτι ανθρώπους, η μεσαία θέση υστερεί.
Ντεπόζιτο μόνο 54 ή 58 λίτρα, μικρό για δίλιτρο.

Φώτα πολύ καλά τα led αλλά η δέσμη τους κόβεται πολύ απότομα φως φως φως σκοτάδι. Mε αυτόματη ρύθμιση λέει αλλά, δεν μου έδωσε τέτοια εντύπωση.
Τιμόνι ρυθμιζόμενο, με ωραία παχιά στεφάνη αλλά ενοχλητικά ελαφρύ στην πόλη. Με χιλιάδες κουμπιά και χειριστήρια και μανέτες πλαστικές.Αυξάνοντας ταχύτητα βαραίνει μάλλον τεχνητά αλλά δεν είναι τελείως αναίσθητο.
Ξεχωριστός λεβιές για τον αυτόματο πιλότο, τον βρήκα άβολο εκεί που είναι, συχνά έβγαζα φλας καταλάθος, και χρειάστηκε να διαβάσω για να βρω πως το βάζεις στην ταχύτητα που είσαι που θα έπρεπε να είναι αυτό που γίνεται αυτόματα με το απλό τράβηγμα. Θα ήθελα τον πιλότο στο τιμόνι.
Το φρένο πιάνει λίγο απότομα αλλά δεν είναι on-off και είναι αποτελεσματικό, το θεωρώ απλά θέμα συνήθειας.
Το πρόβλημα με το φρένο είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις ομαλό σταμάτημα. Δεν φταίει το φρένο αλλά το κιβώτιο. Καθώς μειώνεται η ταχύτητα ελαφραίνεις το πάτημα φρένου αλλά λίγο πριν ακινητοποιηθείς αποσυμπλέκει το κιβώτιο και το σταμάτημά σου γίνεται απότομο.
Το χειρόφρενο διαθέτει και αυτόματη λειτουργία που απλά προσθέτει το ηχητικό εφέ κρακ-ξεκρακ σε κάθε εκκίνηση. Δεν ξέρω γιατί το έχουν αφού έχει hill hold.
Ο μοχλός ογκώδης, άβολος, με κουμπί P (και όχι θέση) και κουμπί interlock. Οι αποστάσεις πιο μικρές από όσο θα ήθελα και οι θέσεις όχι τόσο σαφείς. Οι θέσεις + και - στην χειροκίνητη λειτουργία είναι ανάποδα (από το σωστό της BMW μετά το 1999). Η χειροκίνητη λειτουργία εφικτή αλλά σπάνια χρειαζούμενη.

Ο κινητήρας με το αυτόματο κιβώτιο αυτό ταιριάζει ωραιότατα και στην καθημερινή οδήγηση εξέλαβα την αίσθηση δύναμη πάντα και παντού. Οι σχέσεις 7 και οι μεγάλες εξαιρετικά μακριές (χωρίς πρόβλημα γιατί ροπές είχε και ρεπρίζ μια χαρά). Οπότε οι στροφές ήταν πάντα χαμηλές και δεν υπήρχε θόρυβος κινητήρα. Όταν όμως έπαιξα λίγο με σχέσεις χεροκίνητα είδα ότι ανεβάζοντας στροφές ο κινητήρας δεν είχε να προσφέρει κάτι. Στην πράξη τραβάει καλά από 1400-4000. Δεν είναι κακό αλλά προτιμώ όσο ανεβαίνουν οι στροφές να ανεβαίνει περισσότερο η δύναμη. Αν ήθελα τέτοιο κινητήρα θα έπαιρνα ντίζελ και θα έκανα και οικονομία. Επίσης υπάρχει και turbo lag, άδικα πήγα να κατηγορήσω το κιβώτιο ότι αργεί.
Το autostop-start όταν ξεκαθάρισα ότι λειτουργεί καλά το άφησα. Στην αρχή το είχα βγάλει μέχρι να καταλάβω τη συμμετοχή του αυτόματου χειροφρένου στις δύσκολες εκκινήσεις. Βγαίνει μόνο του στα σπορ modes.
Επιδόσεις: ναι έχει, καλές. 0-100 σε 7,5'' λέει, μια χαρά τράβαγε από χαμηλά, παράπονο δεν έχω.
Κάπου πρέπει να βγαίνει κι ένα boost indicator??? σε σπορ mode αλλά δεν το βρήκα, ίσως σε άλλο μοντέλο.
Το κιβώτιο εκτός από την εκκίνηση που είναι όχι όσο ομαλό και ρυθμιζόμενο όσο τα κλασικά, μια χαρά, πρακτικά δεν καταλαβαίνεις αλλαγές. Η εκκίνηση όμως είναι θέμα ιδίως σε 2 περιπτώσεις, στο πάρκινγκ που θέλεις ομαλή κίνηση και αργή προσέχεις μην σε πετάξει στον εμπρός/πίσω και όταν σταματάς σε διασταύρωση και θέλεις να φύγεις ομαλά υπάρχει δισταγμός, πατάς πιο πολύ γκάζι και φεύγεις ξαφνικά με τα χίλια. Ίσως να φταίει το hill hold (δεν μπόρεσα να το βγάλω) σε συνδυασμό με turbo lag και το αυτόματο χειρόφρενο (αυτό έφυγε πρώτο).

Από εργονομία ηλεκτρονικών πάπαλα, πάρα πολλά κουμπάκια παντού και μερικοί διαφορετικοί τρόποι να κάνεις το ίδιο πράμα.
Τα Drive select modes με ξεχωριστό κουμπί αλλά και στο μενού: efficient, comfort, auto, dynamic, individual (ελέγχουν τιμόνι, κιβώτιο, γκάζι και ήχο κινητήρα. Στην πρώτη ελέγχει και κλιματισμό). Υπαρκτές διαφορές αλλά τελικά το άφησα στο auto.
Για επιλογή στο βασικό μενού κουνάς προς την ίδια πλευρά το joystick και στην αρχή πας δεξιά αλλά μετά αριστερά... Αν ήταν κύκλος θα είχε νόημα, δεξιόστροφα και αριστερόστροφα, σε ξεχειλωμένο ημικύκλιο όμως όχι, απλά μπερδεύει.
Virtual cockpit: ωραίο παιχνίδι, μπορείς να βλέπεις τον χάρτη και εκεί και στην άλλη οθόνη. Όλα αυτά θα άξιζαν αν μπορούσες να τα κάνεις πλήρως customise πχ σε εφαρμογή στον υπολογιστή σου και να τα περνάς με φλασάκι.
Υπάρχουν συνδυασμοί απεικονίσεων που είδα στο εγχειρίδιο αλλά δεν κατάφερα να πετύχω (κοινώς δύσχρηστο και όχι αυτονόητο, ίσως ήθελε επιπλέον εξοπλισμό)
Κανονικό θερμόμετρο νερού και, ετοιμαστείτε, super wow, κάπως βγάζει στο δεξί μέρος του μέσου της οθόνης ένα ολόκληρο αυτοκινητάκι και από κάτω θερμόμετρο λαδιού. Έτσι ξέρεις πότε μπορείς να πιέσεις.
Σύνδεση με το κινητό μέσω bluetooth έγινε αλλά όχι με την πρώτη. Σε σύνδεση με καλώδιο USB έβγαλε και Android Auto αλλά δεν ασχολήθηκα.
MMI άρτζι μπούρτζι και λουλάς, ενοχλητική πολυπλοκότητα και αντι-intuitive. Με αποκορύφωμα ότι διάβαζε τις κινήσεις μου πάνω στο πολυλειτουργικό κουμπί και τις μετέφερε σαν γράμματα εκεί που έγραφα με το πληκτρολόγιο και μετά παιδευόμουνα να το σβήσω. Αφού είμαι σε mode πληκτρολόγιο και επιλέγω γράμμα τι πας και διαβάζεις τις άσχετες κινήσεις του δαχτύλου μου.... Τελικά το κουμπί-joystick είναι και touchpad. Και κάπου κάπως κάποτε μπορεί να του μιλήσεις για να του πεις που θέλεις να πας... Υποθέτω θέλει πολύ διάβασμα και εξάσκηση.
Η ένταση του ήχου είναι σε κουμπάκι στο κεντρικό χώρισμα αλλά από την πλευρά του συνοδηγού. Αλλά και από το τιμόνι. Α, και το κουμπί-volume του στέρεο είναι και joystick κι αυτό. Αλλά για να ρυθμίσεις πχ μπάσα πρίμα πρέπει να πας με το κυρίως κουμπί/touchpad στο κυρίως μενού και να πας στον ήχο.

Ποιότητα κύλισης απλά καλή. Σφιχτό και σκληρό, δεν χτύπαγε και στρογγύλευε τις ανωμαλίες αλλά άνετο δεν ήταν. Ήταν κουραστικό και όπως είπαν οι ευαίσθητες σύζυγος και κόρη το πιο ανακατευτικό αυτοκίνητο. Τουλάχιστον οι κλίσεις ήταν μικρές. Αλλά, σημαντικό για ταξίδια, ήταν θορυβώδες από λάστιχα αλλά και αεροδυναμικούς θορύβους. Αυτό δεν το περίμενα.
Ακαμψία όχι όπως θα έπρεπε, δεν περίμενα να ακούσω τις τσιμούχες να τρίζουν σε ανωμαλίες. Ίσως η έλλεψη πλαισίων παραθύρων να το τονίζει.
Συνολικά απομυθοποιήθηκε η όποια πριμιουμίλα υποτίθεται διαθέτει η Audi. BMW και Mercedes θεωρώ ότι είναι αλλού.

Βιβλιαράκι δεν βρήκα αλλά το κατέβασα και είναι πάνω από 400 σελίδες....(υπάρχει και στον υπολογιστή του αυτοκινήτου σε ηλεκτρονική μορφή) Δεν θα το έλεγα καλογραμμένο. Φλυαρολογεί και δεν ολοκληρώνει, όλο σε παραπέμπει σε άλλη σελίδα. Το κάνουν και άλλοι αλλά η Audi το παρακάνει.

Το είχα 4 μέρες και πρέπει να έκανα περί τα 700 και βάλε χλμ σε πόλη με στάσεις, σε πάρκινγκ, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακούς. Προσεκτικά μεν (ραντάρ παντού) αλλά με ανοιγματάκια δε. Δυστυχώς ξέχασα να καταγράψω χλμ και κατανάλωση αλλά αν και στα ταξίδια σπάνια πήγαινε πάνω από 2000 στροφές δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα οικονομικό σε στιγμιαίες καταναλώσεις σχετικά με το 20ετίας δικό μου.

Συνολικά + και - ετυμηγορία
+
πολύ όμορφο, γκαζιάρικο, χλιδάτο
-
ποιότητα κύλισης - έλλειψη άνεσης (ή άνεση ίσως να βελτιώνεται με την δωρεάν επιλογή "άνετη ανάρτηση" αντί της σπορ)
δεν είναι BMW-Mercedes (δεν έχει τη φινέτσα και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους και σε μερικά σημεία νιώθω ότι έγινε βιαστική και όχι τόσο μελετημένη δουλειά/σχεδίαση).
σταμάτημα-ξεκίνημα: η εμπλοκή-απεμπλοκή του συμπλέκτη σε εκκίνηση και σταμάτημα όσο κι αν δεν το λές σημαντικό ειδικά σε χρήση σε πόλη καταστρέφουν το αυτοκίνητο.

Θα το έπαιρνα: με αυτό το κιβώτιο όχι. Και το κιβώτιο αυτό είναι ο κύριος λόγος που δεν θα πάρω διπλοσύμπλεκτο VAG.
Αναρωτιέμαι αν διπλοσύμπλεκτα άλλης μάρκας είναι καλύτερα. Και εκτιμώ πλέον το ότι κάποιοι έχουν μετατροπέα ροπής μόνο για το ξεκίνα-σταμάτα και μετά ημιασυτόματο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#558394 Έτσι όπως τα γράφεις για το κιβώτιο πιστεύω ότι ή ήθελε πολύδισκο και πατιναριζε είτε δεν βρήκες το sweetspot στο γκαζι κατά την εκκίνηση.

Εκτός αν έχουν αλλάξει κάτι στην λειτουργία του.

Στο 7ρι πάντως αφήνω φρένο ρολαρει και μετά πολυυυ απαλό γκάζι και ξεκινάει μια χαρά.

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#558398 Με 2800χλμ και να θέλει πολυδισκο λιγο δυσκολο. Κατά τα άλλα απολαυστικός skniper οπως παντα! Keep up the good work!
Υ.Γ. Σε ποιά χώρα οδηγηθηκε;