Ο καιρός ήταν εξαιρετικός πάντως.
georgetz έγραψε:To diesel σε ένα πολύ μικρό σαν το 500 δεν είναι λίγο overkill επιλογή ?
δεν καταλαβαινω το overkill?? αγοραστηκε στην ιδια τιμη που θα παιρναμε το 85 αρι twinair, ειναι πιο ησυχο απο το twin air, εχει κανει σε 10 μηνες 15500 χλμ, βγαζει 600 χλμ με 35 ευρω περιπου και εχει 10" τα 0-100, τι να ζητησει καποιος περισσοτερα??
ευρώ πιο πάνω .
Για την κατανάλωση που λες είναι επίσης ενδιαφέρον στοιχείο , καθόσον το πετρέλαιο που αναφέρεις γράφει μέση κατανάλωση 5.83L/100km και αναρωτιέμαι πόσο υψηλότερη να γράψει το TwinAir , με δεδομένη βέβαια υψηλότερη τιμή βενζίνης.
Οκ, θα έχει χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο λόγο βαρύτερου κινητήρα μπροστά, είναι σαφώς πιο ευπαθές σε μεγάλη βλάβη λόγω αμφίβολης ποιότητας πετρελαίου και μάλλον έχει ημερομηνία λήξης κρίνοντας απο το shift που γίνεται σιγά σιγά απο τους diesel αλλά η περίπτωση σου είναι ενδιαφέρουσα.
Καλοτάξιδο
bibendum έγραψε:Μια χαρα ειναι τα Γιαννενα απ οτι μας δειχνει ο Ξιφ... Στην βλαχοσυναντηση ηρθε ο HF η σνομπαρε;
Θέλεις να χωρίσει ο άνθρωπος πάνω που βρήκε κοπέλα να τον νοικοκυρέψει;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
georgetz έγραψε:Συνήθως δεν βλέπω παρόμοιες τιμές με αντίστοιχα βενζίνης , είναι ενδιαφέρον αυτό , συνήθως μιλάμε για αρκετούτσικα
ευρώ πιο πάνω .
Για την κατανάλωση που λες είναι επίσης ενδιαφέρον στοιχείο , καθόσον το πετρέλαιο που αναφέρεις γράφει μέση κατανάλωση 5.83L/100km και αναρωτιέμαι πόσο υψηλότερη να γράψει το TwinAir , με δεδομένη βέβαια υψηλότερη τιμή βενζίνης.
Οκ, θα έχει χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο λόγο βαρύτερου κινητήρα μπροστά, είναι σαφώς πιο ευπαθές σε μεγάλη βλάβη λόγω αμφίβολης ποιότητας πετρελαίου και μάλλον έχει ημερομηνία λήξης κρίνοντας απο το shift που γίνεται σιγά σιγά απο τους diesel αλλά η περίπτωση σου είναι ενδιαφέρουσα.
Καλοτάξιδο
Αρκετά υψηλότερη, αν και εφόσον ισχύει η κατανάλωση του αγαπητού 224.v που δεν έχω λόγο να αμφισβητώ όμως.
Υπολόγισε ένα 7.6λτ/100χλμ για το TwinAir για εντός πόλης. Για ταξίδι με 5η θα είναι οικονομικό. Εδώ μέσα με 1η και 2η είναι ρουφήχτρα.
Στιγμιαία βαράει κάτι 20άρια +
Του έκανα και το τεστ με την 5η και 3000rpm και το ηλεκτρονικό κοντέρ γράφει 117km/h. Πράγμα που σημαίνει 39km/h για κάθε 1000άδα στροφών ανά λεπτό.
Παντως για την πολη ειναι ιδανικο. Περισυ πουτο πηραμε και τα δοκιμασαμε μας εδειναν το 85αρι ιδια τιμη με το 95αρι Ντηζελ, που εκανε και λιγωτερο θορυβο στα 14000. οποτε η επιλογη ηταν μονοδρομος.... εχει ηδη 15500χλμ και γεμιζει με 32-35 ευρω αναλογα την τιμη βαζουμε δε και την SHELL Power GTL. ωστε να ειναι καλο το πετρελαιο... τι αλλο πια!!!!
ειναι αυτο εδω...
Giuseppe Busso έγραψε:georgetz έγραψε:Συνήθως δεν βλέπω παρόμοιες τιμές με αντίστοιχα βενζίνης , είναι ενδιαφέρον αυτό , συνήθως μιλάμε για αρκετούτσικα
ευρώ πιο πάνω .
Για την κατανάλωση που λες είναι επίσης ενδιαφέρον στοιχείο , καθόσον το πετρέλαιο που αναφέρεις γράφει μέση κατανάλωση 5.83L/100km και αναρωτιέμαι πόσο υψηλότερη να γράψει το TwinAir , με δεδομένη βέβαια υψηλότερη τιμή βενζίνης.
Οκ, θα έχει χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο λόγο βαρύτερου κινητήρα μπροστά, είναι σαφώς πιο ευπαθές σε μεγάλη βλάβη λόγω αμφίβολης ποιότητας πετρελαίου και μάλλον έχει ημερομηνία λήξης κρίνοντας απο το shift που γίνεται σιγά σιγά απο τους diesel αλλά η περίπτωση σου είναι ενδιαφέρουσα.
Καλοτάξιδο
Αρκετά υψηλότερη, αν και εφόσον ισχύει η κατανάλωση του αγαπητού 224.v που δεν έχω λόγο να αμφισβητώ όμως.
Υπολόγισε ένα 7.6λτ/100χλμ για το TwinAir για εντός πόλης. Για ταξίδι με 5η θα είναι οικονομικό. Εδώ μέσα με 1η και 2η είναι ρουφήχτρα.
Στιγμιαία βαράει κάτι 20άρια +
Αυτό με την ευπάθεια στα κακά ελληνικά πετρέλαια δεν ξέρω γιατί ακούγεται ακόμα, αλλά σε σχέση με τις φήμες τέτοια περιστατικά είναι ελάχιστα (πάντα σε σχέση με τα κυκλοφορούντα οχήματα) και συνήθως αποδίδονται όλα στα κακό πετρέλαιο. (όπως αντίστοιχα και τα ηλεκτρονικά προβλήματα στην κακή βενζίνη.)
Για την κατανάλωση, στο G.punto με τον ίδιο κινητήρα (75HP) Που είναι και λίγο βαρύτερο από το 500, η μέση κατανάλωση είναι 5,2, αλλά στην πόλη δεν πέφτει ποτέ κάτω από 6,5λ/100χλμ. Η κουνιάδα μου με το 500 1,3 75HP, αναφέρει μέση κατανάλωση 4,8-5,0 λ/100χλμ
Η περσινη λιστα των πρατηριων σε Αθηνα-Θεσσ/νικη που τσιμπησαν προστιμο, ειναι ακρως αποκαλυπτικη και ως προς την συντριπτικη πλειοψηφια της νοθειας diesel εναντι βενζινης:
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?file ... uage=el-GR
Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις δε, με-αγορασμενα ως καινουργια- πετρελαιοκινητα Euro6 που βρεθηκαν με κατεστραμμενα DPF , το κοστος των οποιων συνηθως υπερβαινει τα 1,500ευρω και φυσικα ΔΕΝ καλυπτεται απο εγγυηση σε καμμια εισαγωγικη, για καμμια μαρκα...
Σε οτι αφορα το 500αρακι diesel προσυπογραφω στα λεγομενα του 224v.
Kαναμε και μαζι μια μικρη βολτα, η ροπη του ειναι πολυ υψηλη για το βαρος παρα και την -μακρια σχετικα- κλιμακωση του 5ταχυτου κιβωτιου.
Εχει σαφως μεγαλυτερο ευρος απο τον 85αρη Twinair και σε συνδυασμο και με την μεγαλυτερη ονομαστικη ισχυ κατα 10 αλογα, θεωρω οτι το καθιστουν ιδανικο πακετο για καθε ειδους...ξεκαθαρισματα (a.k.a κινητα εμποδια ) εντος αλλα και εκτος πολης.
Για τον 100αρη twinair δεν εχω καποια οδηγικη επαφη, δεν γνωριζω επιδοσεις-χρονους, αλλα σε επιπεδο θορυβου-κραδασμων ο συγκεκριμενος κινητηρας υστερει ξεκαθαρα σε σχεση με τον diesel...
224v έγραψε:@ elvet, Το 500 ακι ντηζελ 95 αλογα, δεν πρεπει να ειναι το μοτερ 1.3 - 75αλογα, εχει 4 βαλβιδες στον κυλινδρο τουρμπο μεταβλητης Γεωμετριας και ροπη 20 ... απο 1248 κ.ε.
Μόνο η τορμπίνα (και οι αντίστοιχοι χάρτες) αλλάζουν
Αντιθέτως το diesel μου άρεσε πάρα πολύ.Το έχει συνεργάτης μου ,ο οποιος πριν είχε Gt 3,2 και forester diesel είναι ενθουσιασμένος.Πλέον το χρησιμοποιεί ακόμα και για ταξίδια και πάει αέρα ,ενω είναι και πάρα πολύ οικονομικό.Οι κατανάλωσεις που είδα εγω είναι γύρω στο 5,2.
Βασικά όπως τα λεει ο 224v.
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους