Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#516914
belgarion έγραψε:Το θέμα είναι τι εκτιμάς από κάθε αυτοκίνητο. Είχα Clio 2 με πολλά προβλήματα και ξαναπήρα Clio, όχι γιατί πονταρα στην αξιοπιστία αλλά σε άλλα πράγματα.


Εμένα το κορολλάκι μου έχει βγάλει ελάχιστα προβλήματα, πλην αναλωσίμων και γήρατος.

Πόσα αυτοκίνητα θα αλλάξω όμως στη ζωή μου; Από την ίδια εταιρεία θα τα πάρω; Δεν είμαι τόσο τσουρούκι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516916
Νίκος Παππάς έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Ναι ρε Stefan αλλά αν παίρνεις ένα αμάξι με συγκεκριμένα μειονεκτήματα (diesel) για λόγους οικονομίας και δεν οδηγείς οικονομικά, κάτι έχεις κάνει λάθος στον προγραμματισμό σου.

Αν αυτος που καιει 6,5 με ντιζελ ειχε βενζινη θα εκαιγε 9.
Σιγουρα αν νιωθεις πεφτει στο 5- 5,5, οπως και στην βενζινη στο 7-7,5, αλλα για τον ασχετο καλα ειναι
Ετσι ακριβώς, και εγώ αν προσπαθήσω θα πέσω κάτω από 4,3 , μπορεί και κάτω από 4, εκτιμώ την ψυχική μου υγεία όμως. Από την άλλη, όταν κάνεις 25.000+χλμ το χρόνο (και τα πληρώνεις από την τσέπη σου) , τα μειονεκτήματα του ντίζελ δυστυχώς τα αποδέχεσαι. Αν είχα πάρει μικρό τουρμπακι (που θα είχε κοστίσει κάνα χιλιάρικο λιγότερο στην καλύτερη, 15.000€ κόστισε το Clio), με την ίδια οδήγηση θα εκαιγα ας πούμε 8 λίτρα /100χλμ στην καλύτερη , που σημαίνει , 25λεπτά διαφοράς στα πρώτα 5 λίτρα συν 4.80 για τα επόμενα 3, 6€ ανά 100χλμ, άρα 1500€ το χρόνο περίπου, ή 7.000€ ως τώρα (117.000χλμ έχω) συν κάνα 500€ από τέλη κυκλοφορίας 5 ετων. Οπότε?

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#516919 Και εγω επειδη εκτιμω την σωματικη και ψυχικη μου υγεια προσπαθω να μην πεφτω ΠΑΝΩ απο 120. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516921
g8777 έγραψε:Και εγω επειδη εκτιμω την σωματικη και ψυχικη μου υγεια προσπαθω να μην πεφτω ΠΑΝΩ απο 120. :shifty:
Ευτυχώς που έχουμε μοιράσει τον Νομό και δεν κινούμαστε στις ίδιες περιοχές :-)
( όπως βλέπεις δεν πήρα τον εύκολο δρόμο να σχολιάσω το Πόλο, το αφήνω στο markvag)

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#516922
Zeus έγραψε:Κατα τα αλλα, ενω σε ταχυτητες πολης η δυναμη του συνολου φαινεται επαρκεστατη, με μπονους την αθορυβη λειτουργια, στην εθνικη η φαση ειναι βαστα τουρκο, με ενα μονιμο μουγκρητο (ξεπερναω τρεμουλο εσωτερικου καθρεπτη και γενικο ride quality).


Θέλει λίγο προπόνηση το θέμα υβριδικό και για το μουγκρητό που λες και γενικά αλλά δεν είναι του παρόντος τοπικού...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#516966
224v έγραψε:
δεν πιστευω ότι μπορει ένα οχημα να καλυψει τις περιπτώσεις ατυχήματος που μπορει να τυχουν


Το ότι δεν μπορούν να καλύψουν ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις ατυχήματος δεν είναι λόγος άρνησης. ΚΑΝΕΝΑ σύστημα δεν μπορεί να καλύψει το 100% των ενδεχομένων (και δεν θα βρεθεί ποτέ τέτοιο σύστημα) και όμως το να πεις πχ πως από εκεί που δεν κάλυπτα τίποτα και τώρα καλύπτω το πχ 20% είναι μια βελτίωση. Που φυσικά δεν είναι τόσο μικρό το ποσοστό, ακριβώς το αντίθετο...


EDDIE_147 έγραψε:Ναι ρε Stefan αλλά αν παίρνεις ένα αμάξι με συγκεκριμένα μειονεκτήματα (diesel) για λόγους οικονομίας και δεν οδηγείς οικονομικά, κάτι έχεις κάνει λάθος στον προγραμματισμό σου.



Πόσοι πιστεύεις πως γνωρίζουν πως να οδηγούν οικονομικά;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#517502
diplomat έγραψε:Τα βενζινουρμπάτα όπως γράφει ο εδουάρδος είναι και γαμώ τους συμβιβασμούς πάντως, εάν μιλάμε για τέτοιες διαφορές σε κατανάλωση με δήζελ.

belgarion έγραψε:Η Τουοτα παίζει να είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών που όταν θέλουν αμάξι θα πάνε μόνο στην δική της έκθεση και θα ρωτήσουν απλά τι παίρνουν με τα λεφτά που διαθέτουν.


Προσωπικά (μετά από 8 χρόνια συμβίωσης με δεσπάειδεχαλάει), όταν έρθει η ώρα για καινούριο τουτούνι ούτε απ΄έξω δεν θα περάσω. :oops:


Η διαφορά, ακόμα και σήμερα είναι αρκετά μεγάλη, αν κάνεις πολλά μικτά km ακόμα μεγαλύτερη
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#518138 Εικόνα

Περάσαμε μαζί 2 μέρες κ περίπου 600+ χιλιόμετρα !

Μου άρεσε σαν αυτοκίνητο !!

Θετικά :
Άνετο
Καλούς χώρους
Ποιοτική κύλιση
Πολύ καλό το σασμάν . Δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι θα ήθελα paddles . Πάντα είχε τη σωστή σχέση μέσα ! Ωραίες αλλαγές !
Δε δείχνει έλλειψη επιδόσεων . Φάνηκε υπεραρκετό το μοτέρ .
Αν κ λίγο ελαφρύ , είχε τελικά καλό τιμόνι .
Καλό gps
Πολύ χαμηλή κατανάλωση
Καλό πάτημα στο δρόμο , τόσο στην εθνική όσο κ Ριτσωνα :) .

Αρνητικά :
Είχε 35000 κ έτριζε πολύ !
Το πίσω μέρος κύριως κ εκτός από λακούβες έτριζε κ σε ράμπες , ανηφόρες κλπ
Με start stop σε λειτουργία , το αυτοκίνητο μάλλον δεν έχει hill holder , όποτε αν έσβηνε , σε παίρνει πίσω , κ αργεί να δωθεί εντολή από το γκάζι , να πάρει μπροστά κ να σπρώξει το σασμάν .... απαράδεκτο !
Λίγο αργή απόκριση το σύστημα infotainment.

Μου άρεσε πολύ ! Καλή συμμετοχή , ξεκούραστο , κ με πολύ χαμηλή κατανάλωση .




< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#518140
vagmag έγραψε:Εικόνα

Περάσαμε μαζί 2 μέρες κ περίπου 600+ χιλιόμετρα !

Μου άρεσε σαν αυτοκίνητο !!

Θετικά :
Άνετο
Καλούς χώρους
Ποιοτική κύλιση
Πολύ καλό το σασμάν . Δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι θα ήθελα paddles . Πάντα είχε τη σωστή σχέση μέσα ! Ωραίες αλλαγές !
Δε δείχνει έλλειψη επιδόσεων . Φάνηκε υπεραρκετό το μοτέρ .
Αν κ λίγο ελαφρύ , είχε τελικά καλό τιμόνι .
Καλό gps
Πολύ χαμηλή κατανάλωση
Καλό πάτημα στο δρόμο , τόσο στην εθνική όσο κ Ριτσωνα :) .

Αρνητικά :
Είχε 35000 κ έτριζε πολύ !
Το πίσω μέρος κύριως κ εκτός από λακούβες έτριζε κ σε ράμπες , ανηφόρες κλπ
Με start stop σε λειτουργία , το αυτοκίνητο μάλλον δεν έχει hill holder , όποτε αν έσβηνε , σε παίρνει πίσω , κ αργεί να δωθεί εντολή από το γκάζι , να πάρει μπροστά κ να σπρώξει το σασμάν .... απαράδεκτο !
Λίγο αργή απόκριση το σύστημα infotainment.

Μου άρεσε πολύ ! Καλή συμμετοχή , ξεκούραστο , κ με πολύ χαμηλή κατανάλωση .




< >
Ποιόν κινητήρα? Για τα τριξιματα πίσω θέλει λίγο σπρέι σιλικόνης σε μεντεσεδες, κλειδαριά και στα στοπ της πίσω πόρτας και μειώνονται κατά πολύ

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#518357
belgarion έγραψε:Ποιόν κινητήρα? Για τα τριξιματα πίσω θέλει λίγο σπρέι σιλικόνης σε μεντεσεδες, κλειδαριά και στα στοπ της πίσω πόρτας και μειώνονται κατά πολύ
Αυτό όμως είναι κάτι που περιμένεις να το έχει κάνει ο κατασκευαστής....όπως κάνουν οι άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#518373
sknipper έγραψε:
belgarion έγραψε:Ποιόν κινητήρα? Για τα τριξιματα πίσω θέλει λίγο σπρέι σιλικόνης σε μεντεσεδες, κλειδαριά και στα στοπ της πίσω πόρτας και μειώνονται κατά πολύ
Αυτό όμως είναι κάτι που περιμένεις να το έχει κάνει ο κατασκευαστής....όπως κάνουν οι άλλοι.
Μαζί σου σε αυτό. Το δικό μου έχει τώρα 117.000χλμ σε αρκετά δύσκολες συνθήκες, ενίοτε τρίζει ενίοτε όχι, το κολπάκι με την σιλικόνη μου το είχαν πει στο εξουσιοδοτημένο της Πρέβεζας όταν είχα πάει για μια ανάκληση πριν κλείσει χρόνο και έκτοτε χρειάστηκε 2 φορές να ψεκασω. Το βασικό για εμένα όμως είναι ότι μετά από 117.000 χλμ , η μοναδική φορά που πήγα απρογραμμάτιστα στο συνεργείο ήταν όταν κόλλησε η πλοήγηση και χρειάστηκε αναβάθμιση, πέρα από συντήρηση και (αρκετά) τακακια δεν έχει ζητήσει ποτέ κάτι.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#518374
sknipper έγραψε:
belgarion έγραψε:Ποιόν κινητήρα? Για τα τριξιματα πίσω θέλει λίγο σπρέι σιλικόνης σε μεντεσεδες, κλειδαριά και στα στοπ της πίσω πόρτας και μειώνονται κατά πολύ
Αυτό όμως είναι κάτι που περιμένεις να το έχει κάνει ο κατασκευαστής....όπως κάνουν οι άλλοι.


για τα Γερμανικα θα λες ε?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#518590 Οδήγησα χθες MINI Clubman One D και Countryman eS (plug-in hybrid) σε εκδήλωση της ΜΙΝΙ στην πόλη. Διαδρομή περίπου 20' με συνοδό όπου ουσιαστικά είχε πόλη και ένα κομμάτι γύρω στα 2χλμ στην παλιά Εθνική προς Μέτσοβο που μπορούσες να ανοίξεις λίγο παραπάνω με κυκλικό κόμβο στο τέλος που μπορούσες να δεις και λίγο πώς στρίβουν. Στενά καθίσματα για τα γούστα μου, καλό πάτημα το Clubman , σταθερό και την στροφή την πήρε άνετα αλλά με ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών, λίγο περίεργα φρένα, απροβληματιστο αυτόματο. Το Countryman είχε 220 άλογα υποτίθεται, εγώ δεν τα είδα πάντως, όταν ξεκινήσαμε είχε 13% υπόλοιπο μπαταρίας, το οποίο έπεσε στο 4% κάποια στιγμή, όλες οι διαδικασίες με πολύ χαμηλή ταχύτητα έγιναν μόνο με ρεύμα. Στο Countryman παίζει να έπιασα και τα 130-140 κάποια στιγμή, όμως το αμάξι ήταν σκληρό με απότομη επαναφορά σε μια εγκάρσια ανωμαλία που περάσαμε, πήρε την στροφή με σταθερότητα και μικρή κλίση, με τα ηλεκτρονικά να αναβοσβήνουν χωρίς να είναι έντονη η δράση τους και στην επιστροφή έβαλα και το σπορ πρόγραμμα το οποίο δεν κατάλαβα να κάνει καμιά τρελή διαφορά. Καλά φρένα (το κατάλαβα όταν μπήκα στο Κλιο μετά και ένιωθα ότι δεν φρεναρω) . Γενικά, 2 συμπαθητικά και ευκολοδηγητα αυτοκίνητα μέχρι να ακούσεις την τιμή. 35.000€ για το clubman των 112 ίππων, 55.000 το countryman στο οποίο μου έκανε εντύπωση ότι δεν ρυθμιζονταν καθόλου το τιμόνι(εγώ δεν βρήκα κάποιο λεβιέ και ο συνοδός ειπε ότι δεν) και ότι δεν είχε καμερα οπισθοπορειας. Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By elteo
#518599 55k το Countryman??? Holy fffck! Το χουν χάσει εκεί στην Μπεμπέ.