- 02 Μαρ 2021, 21:42
#695148
Σήμερα βρέθηκα σε αντιπροσωπεία Peugeot με καλό φίλο και συνάδελφο που ενδιαφέρεται σφόδρα για το 2008.
Εγώ πήγα ως consultant συνεργάτης
Τελικές τιμές με το κλειδί στο χέρι
Βενζίνη 1.2/130 χειροκίνητο,λευκό πέρλα, 21.800 (αλλά με περιθώριο για παζάρι, πιστεύω στα 21.500 θα έκλεινε) ,αναμονή 4μηνο
και ετοιμοπαράδοτο αυτόματο, 23.000
Σήμα 80 ευρώ, δωράκια τα γνωστά, συναγερμός, μεμβράνη οροφής, διπλό πάτωμα πορτ μπαγκαζ
Προκαταβολικά να αναφέρω ότι η Peugeot έχει ίσως τα πιο όμορφα χρώματα σε αυτοκίνητα. Εμείς πήγαμε ταγμένοι για το λευκό περλε αλλά μαγευτήκαμε από το μπορδοροδοκοκκινο που είδαμε εκει
Το μπλε (που το προωθούν κυρίως στο ηλεκτρικό 2008) δεν μας άρεσε καθόλου. Δεν είναι αυτό το "γλυκο" μπλε της Οπελαρας, αλλά πιο ελεκτρικ που κάνει λίγο πιο πλαστικό σαν αίσθηση.
Επίσης να δηλώσω εξ αρχής ότι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ χρώμα σε αυτοκίνητο είναι το σμαραγδένιο πράσινο που είδαμε στο 3008 όμως, είναι απίστευτα αρχοντικό
Το μοτέρ είναι φοβερό σε αυτή την υλοποίηση. Αρπάζει από χαμηλά, είναι ελαστικό και δυνατό. Δεν κομπιάζει, δεν διαμαρτύρεται, δεν κωλώνει. Σε σχέση με το βαρύτερο Grandland, φεύγει σφαίρα.
Ανάρτηση αρχοντική. Δίνει ξεκάθαρη αίσθηση στιβαρότητας και απορροφά τα πάντα όλα
Ηχομόνωση έτσι και έτσι, θέλω να πω άκουγα πολύ περισσότερο την χαρακτηριστική χροιά του 3κιλυνδρου στην καμπίνα, αλλά ίσως το αδικώ, καθώς εχω συνηθίσει στο Grandland που κυριολεκτικά δεν ακούς τίποτα
Κιβώτιο με εξέπληξε ευχάριστα. Δεν το πίστευα ότι είναι ίδιο με του Grandland, μάλλον δεν είναι.
Πιο ακριβές και σίγουρα πιο κουμπωτό, ειδικά στα κατεβάσματα. Μου άρεσε πολύ επισης το γεγονός οτι είναι σχετικά ψηλά, "ερχεται" στο χερι σου πολύ άνετα.
Θεση οδήγησης καλή, με καλή στήριξη,χώροι πολύ καλοί.
Προσωπικα το 3D cockpit δεν με έθελξε. Μπορεί να ειμαι λιγο πιο μπαρμπας αλλα προτιμώ το αναλογικό καντραν, δεν με συγκινησε ιδιαιτέρως. ΟΚ καλό gimmick αλλα μεχρι εκει
Και πάμε στα αρνητικά
Ο ελέφαντας στο δωμάτιο λέγεται (και ειναι) το τιμόνι. ΟΚ ειναι μικρο, θελει συνήθεια αλλά και στους δυο μας, μας έκοβε το καντραν. Όσο και να προσπαθήσαμε δεν πετύχαμε μια θεση που να μας βολεύει εντελώς. Πάντα στο περίπου. Δεν αντιλέγω οτι ισως με την πάροδο του χρονου θα το συνηθίσεις, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ειναι η φάση που απλα κάθεσαι και οδηγάς.
Εξτρά λεβιεδακι για cruise control και αίσθηση από λεβιεδακια φλας,υαλοκαθαριστήρων είναι απο άλλες εποχές. Είναι ογκώδη και μας άφησαν μια φτηνιάρικη αισθηση μικρότερου μοντέλου.
Κάποια επι μερους μικρο αρνητικά τα εντόπισα μονο εγω, ο φιλος μου δεν τα κατεγραψε καν πχ αστείος χώρος υποβραχιονιου (πρέπει να χωραει μονο ενα μπουκαλάκι νερο), μου φάνηκε μικρο το παρ μπριζ, απουσία ηλεκτρικού χειρόφρενου στην αυτόματη έκδοση.
Συμπερασματικά, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που όμως χαντακώνεται από το τιμονακι του. Πραγματικά εαν δεν ηταν το θέμα του τιμονιού, το είχε κλείσει χτες. Τώρα εχει δεύτερες σκέψεις, καθώς κοντά στα θέλω του είναι και το Puma - αλλο test drive που θα προγραμματιστεί
Roads? Where we're going we don't need roads