Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#686007
GTS έγραψε:Στο συστημα της VAG οσοι το εχουν οδηγησει εχουν παραπονα απο το βαρος.


Εδώ έχει κάνει ένα review το περιοδικό Drive

Σύμφωνα με αυτό αναφέρει:

Στο δρόμο, το GTE είναι ένας πραγματικός χιλιομετροφάγος με εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Σε προτρέπει σε άνετα ταξίδια. Αντίθετα μάλλον αντιπαθεί την υπερβολικά ενθουσιώδη οδήγηση. Δεν είναι όπως το GTi προφανώς. Έχει περισσότερα κιλά στον εμπρός άξονα που επηρεάζουν την ευελιξία του. Στρίβει με ασφάλεια αλλά είναι σαφώς πιο υποστροφικό, γέρνει περισσότερο και γενικά χρειάζεται πιο ρευστή οδήγηση.


Δεν νομίζω να αμφιβάλει κάποιος για αυτό.
Βέβαια έχουμε νέο πάτωμα και λογικά νέο σετάπ αναρτήσεων. Δεν ξέρω τι διαφορές μπορείς να έχει εκείνο το GTE με το νέο Golf GTE ή με το Leon που οδήγησα. Πάντως και το τόνισα το βάρος αλλά και είπα ότι πρέπει να αποδεχθείς ότι θα κάνεις αυτή τη μικρή θυσία. Προφανώς για κάποιους δεν είναι μικρή, αλλά δεν νομίζω το αμάξι να διαφημίστηκε ποτέ για ανταγωνιστής του MeganeRS παραδείγματος χάριν.

Αν αποδεχτείς αυτά που μπορεί να σου προσφέρει, εγώ το βρήκα κυριολεκτικά εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση. Δεν είναι γαμάτο να έχεις ένα αμάξι πολύ καλών επιδόσεων με τρομερή οικονομία; χωρίς τους όποιους περιορισμούς ενός αμιγώς EV;
Άβαταρ μέλους
By Γιώργος Κ
#687826 Καλησπέρα σας κύριοι θα ήθελα λίγο την γνώμη σας για μια αγορά αυτοκινήτου όπου έκανα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο.Hyundai I30 distinctive 1.5T 48V 159ps. Το αυτοκίνητο ακόμα δεν το πήρα σε δύο εβδομάδες θα το έχω στα χέρια μου. Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#687829 Συνήθως ρωτάμε πριν προβούμε σε αγορά!!!

Πάντως έκανες μια εξαιρετική αγορά. Το αμάξι είναι σε όλα από πολύ έως πάρα πολύ καλό. Πες μας επίπεδο εξοπλισμού και τιμή..

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687834 Θα παρακαλούσα να γίνει η κουβέντα στο φόρουμ της Hyundai που ταιριάζει περισσότερο, εδώ είναι για να γράφουμε οδηγικές εντυπώσεις.[Admin]
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#688177 Skoda Fabia 1.0/110ps, MY2018, έκδοση STYLE.

Αφού το είχα για 19 μήνες (1/2018-7/2019) και αφού ακόμη κυκλοφορεί (με ένα ελαφρύ facelift) ας γράψω τις εντυπώσεις μου. Αγοράστηκε καινούριο και πουλήθηκε σε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων (που τους ταίριαξε γάντι).

Ωραίο αυτοκίνητο, στιβαρή, ποιοτική κατασκευή. Τυπική SKODA εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση. Από χώρους περίφημο αυτοκίνητο. Μπρος, πίσω πολύ καλοί χώροι και μεγάλο πορτμπαγκάζ. Το μεγάλο του θετικό το υποβραχιόνιο. Και ρύθμιση κατ'ύψος και με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Στα θετικά η στιβαρή κεντρική κονσόλα/τούνελ. Δεν κουνιόταν με τίποτα. Γενικά πολύ καλή ποιότητα σε όλα. Ορατότητα άριστη από τη θέση του οδηγού. Το τυπικό σχέδιο με τις γωνίες πρόσφερε μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και άφηνε άπλετο φως να μπαίνει στο εσωτερικό.

Ευκολίες/εξοπλισμός. Παρόλο που (τότε) ήταν η ποιο ακριβή έκδοση δεν ερχόταν με clima αλλά με απλό AC. Το οποίο όμως ήταν πραγματικά αθόρυβο και ιδιαίτερα αποδοτικό. Είχε και μία μικρή οθόνη αφής 5άρα (σαν του LEON μου), πανεύκολη στη χρήση της. Όμως από την θέση του οδηγού, υπό γωνία, δεν είχε καλή θέαση, ειδικά με ηλιοφάνεια. Δεν φαινόταν σχεδόν τίποτα. Οπότε έβαζα μουσική (πολύ καλή ακουστική και καλά ηχεία) και μέχρι εκεί. Οι φυσικοί διακόπτες βοήθαγαν στην γενικότερη ευχρηστία, οπότε όλα ήταν ok. Είχε και αυτόματα φώτα, cruise control και κάποιες "έξυπνες λύσεις" που δεν ασχολήθηκα καθόλου. Δεν είχε αισθητήρες παρκαρίσματος και φυσικά ούτε ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

Μηχανή TSI 1.0/110ps βενζίνη, 6ταχυτο. Ροπάτο, δυνατό, άρπαζε από χαμηλά, το πάταγες και έφευγε αέρα. Το μειονέκτημα ο θόρυβος του 3κύλινδρου που πέρναγε και στο εσωτερικό. Εξωτερικά ο ήχος ήταν ιδιαίτερα αισθητός. Σαν diesel ταξί. Γενικότερα η ηχομόνωση ήταν πολύ καλή, αλλά στην Εθνική ο ήχος του μοτέρ γινόταν αισθητός.

Κιβώτιο. Εδώ υπήρχε θέμα. Δεν μου άφησε καλές εντυπώσεις. Το ανέβασμα από 5η σε 6η ήταν εντελώς "ζαριά". Πολλές φορές κατέληγα σε 4η. Πολύ άσχημη συμπεριφορά. Επίσης η όπισθεν δύσκολη. Αρκετές φορές έμπαινε με δεύτερη ή και τρίτη προσπάθεια.

Τιμόνι/στήσιμο/φρένα... Ok. Τυπική FABIA. Τιμόνι πολύ ελαφρύ μέσα στην πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο θα ήθελα να βαραίνει περισσότερο. Επίσης η πληροφόρηση που έδινε δεν ήταν και κάτι το συγκλονιστικό. Αδιάφορο θα το έλεγα. Όπως και το στήσιμο. Καθόταν καλά στο δρόμο, αλλά δεν είχε σπορτίφ προσανατολισμό. Εντύπωση μου έκανε ότι η ανάρτησή του δεν ήταν και τόσο μαλακή. 15άρες ζάντες φορούσε και 185/60 λάστιχο. Είχε και γκαπ και γκουπ στις λακούβες. Ξερές και απότομες αντιδράσεις. Επειδή ήταν σούπερ μίνι; Ίσως. Δεν ξέρω αν το αντίστοιχο Polo έχει παρόμοια συμπεριφορά. Δεν νομίζω. Πάντως κουραστικό δεν ήταν. Απλά λίγο απότομο. Τα λάστιχα (Bridgestone) έφερναν αρκετό θόρυβο κύλισης στις υψηλές ταχύτητες. Σκληρά και αργούσαν πολύ να ζεσταθούν. Τα φρένα ήταν περίφημα. Κανένα πρόβλημα πουθενά και όσο το πίεζα δεν διαπίστωσα να πέφτει η απόδοση.

Μετά από 19 μήνες μαζί του κατέληξα ότι στην ουσία είναι ένα σούπερ μίνι που δεν ξεχωρίζει πουθενά, έχει όμως αρκετά καλά στοιχεία που θα έβαζε σε σκέψεις κυρίως νέους οικογενειάρχες ή ζευγάρια που αναζητούν ποιοτικό VFM σούπερ μίνι με έναν αέρα πολυτελείας για να καλύψουν τις μεταφορικές τους ανάγκες. Δεν είναι ούτε σπορ, ούτε σπορτίφ, ούτε βάζει στη "πρίζα" τον οδηγό για να το πάει σβέλτα.

Και μία φωτογραφία για να ξέρουμε σε τι αναφερόμαστε...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By aldo
#690079
sknipper έγραψε:Όσο και να αγαπάω τα Mazda, στην Ελλάδα του Φεβρουαρίου 2021 αποτελούν ειδική επιλογή. Και λέω και το μήνα γιατί αν ξαφνικά αποφασίσουν να βάλουν κανέναν φόρο στα τουρμπάκια τα πράματα μπορεί να αλλάξουν. :lol:
Το Fiesta ή το 208 θεωρώ πιθανό να σε καλύψουν καλύτερα μια και συνδυάζουν την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά με τουρμπάτους κινητήρες και λίγο καλύτερους χώρους.

Φτάξε θέμα να τα μεταφέρουμε αυτά στην ενότητα αγορά αυτοκινήτου. Εδώ είναι μόνο για εμπειρίες οδήγησης.


οκ
viewtopic.php?f=23&t=2813
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#690080
aldo έγραψε:
sknipper έγραψε:Όσο και να αγαπάω τα Mazda, στην Ελλάδα του Φεβρουαρίου 2021 αποτελούν ειδική επιλογή. Και λέω και το μήνα γιατί αν ξαφνικά αποφασίσουν να βάλουν κανέναν φόρο στα τουρμπάκια τα πράματα μπορεί να αλλάξουν. :lol:
Το Fiesta ή το 208 θεωρώ πιθανό να σε καλύψουν καλύτερα μια και συνδυάζουν την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά με τουρμπάτους κινητήρες και λίγο καλύτερους χώρους.

Φτάξε θέμα να τα μεταφέρουμε αυτά στην ενότητα αγορά αυτοκινήτου. Εδώ είναι μόνο για εμπειρίες οδήγησης.


οκ
viewtopic.php?f=23&t=2813

Η συζήτηση για την αναζήτηση του μέλους aldo μεταφέρθηκε στο παραπάνω θέμα. [Mod]
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695148 Σήμερα βρέθηκα σε αντιπροσωπεία Peugeot με καλό φίλο και συνάδελφο που ενδιαφέρεται σφόδρα για το 2008.
Εγώ πήγα ως consultant συνεργάτης :iconcool:

Τελικές τιμές με το κλειδί στο χέρι
Βενζίνη 1.2/130 χειροκίνητο,λευκό πέρλα, 21.800 (αλλά με περιθώριο για παζάρι, πιστεύω στα 21.500 θα έκλεινε) ,αναμονή 4μηνο
και ετοιμοπαράδοτο αυτόματο, 23.000
Σήμα 80 ευρώ, δωράκια τα γνωστά, συναγερμός, μεμβράνη οροφής, διπλό πάτωμα πορτ μπαγκαζ

Προκαταβολικά να αναφέρω ότι η Peugeot έχει ίσως τα πιο όμορφα χρώματα σε αυτοκίνητα. Εμείς πήγαμε ταγμένοι για το λευκό περλε αλλά μαγευτήκαμε από το μπορδοροδοκοκκινο που είδαμε εκει :lol:
Το μπλε (που το προωθούν κυρίως στο ηλεκτρικό 2008) δεν μας άρεσε καθόλου. Δεν είναι αυτό το "γλυκο" μπλε της Οπελαρας, αλλά πιο ελεκτρικ που κάνει λίγο πιο πλαστικό σαν αίσθηση.
Επίσης να δηλώσω εξ αρχής ότι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ χρώμα σε αυτοκίνητο είναι το σμαραγδένιο πράσινο που είδαμε στο 3008 όμως, είναι απίστευτα αρχοντικό


Το μοτέρ είναι φοβερό σε αυτή την υλοποίηση. Αρπάζει από χαμηλά, είναι ελαστικό και δυνατό. Δεν κομπιάζει, δεν διαμαρτύρεται, δεν κωλώνει. Σε σχέση με το βαρύτερο Grandland, φεύγει σφαίρα.
Ανάρτηση αρχοντική. Δίνει ξεκάθαρη αίσθηση στιβαρότητας και απορροφά τα πάντα όλα

Ηχομόνωση έτσι και έτσι, θέλω να πω άκουγα πολύ περισσότερο την χαρακτηριστική χροιά του 3κιλυνδρου στην καμπίνα, αλλά ίσως το αδικώ, καθώς εχω συνηθίσει στο Grandland που κυριολεκτικά δεν ακούς τίποτα
Κιβώτιο με εξέπληξε ευχάριστα. Δεν το πίστευα ότι είναι ίδιο με του Grandland, μάλλον δεν είναι. :shifty:
Πιο ακριβές και σίγουρα πιο κουμπωτό, ειδικά στα κατεβάσματα. Μου άρεσε πολύ επισης το γεγονός οτι είναι σχετικά ψηλά, "ερχεται" στο χερι σου πολύ άνετα.
Θεση οδήγησης καλή, με καλή στήριξη,χώροι πολύ καλοί.
Προσωπικα το 3D cockpit δεν με έθελξε. Μπορεί να ειμαι λιγο πιο μπαρμπας αλλα προτιμώ το αναλογικό καντραν, δεν με συγκινησε ιδιαιτέρως. ΟΚ καλό gimmick αλλα μεχρι εκει

Και πάμε στα αρνητικά :x
Ο ελέφαντας στο δωμάτιο λέγεται (και ειναι) το τιμόνι. ΟΚ ειναι μικρο, θελει συνήθεια αλλά και στους δυο μας, μας έκοβε το καντραν. Όσο και να προσπαθήσαμε δεν πετύχαμε μια θεση που να μας βολεύει εντελώς. Πάντα στο περίπου. Δεν αντιλέγω οτι ισως με την πάροδο του χρονου θα το συνηθίσεις, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ειναι η φάση που απλα κάθεσαι και οδηγάς.

Εξτρά λεβιεδακι για cruise control και αίσθηση από λεβιεδακια φλας,υαλοκαθαριστήρων είναι απο άλλες εποχές. Είναι ογκώδη και μας άφησαν μια φτηνιάρικη αισθηση μικρότερου μοντέλου.
Κάποια επι μερους μικρο αρνητικά τα εντόπισα μονο εγω, ο φιλος μου δεν τα κατεγραψε καν πχ αστείος χώρος υποβραχιονιου (πρέπει να χωραει μονο ενα μπουκαλάκι νερο), μου φάνηκε μικρο το παρ μπριζ, απουσία ηλεκτρικού χειρόφρενου στην αυτόματη έκδοση.

Συμπερασματικά, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που όμως χαντακώνεται από το τιμονακι του. Πραγματικά εαν δεν ηταν το θέμα του τιμονιού, το είχε κλείσει χτες. Τώρα εχει δεύτερες σκέψεις, καθώς κοντά στα θέλω του είναι και το Puma - αλλο test drive που θα προγραμματιστεί :s_cool

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#695154 Ωραίο review.
Απλά μόλις διάβασα παζάρι στην αρχή και από 21800 είδα 3 κατοστάρια κάτω :vava: :lol:

Το θέμα digital cockpit/τιμόνι, είμαι θέμα. Σε όσα review έχω δει, λένε πάρτε το χρόνο σας και βρείτε τη σωστή θέση.
Αν δεν την βρείτε, τότε δεν σας κάνει και μην το πάρετε.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#695156 Δεν θα κοίταγα κάτι άλλο πέραν του αυτόματου.
Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695160 @Giuseppe Busso
Έχεις ένα δίκιο, απλά δεν είμαι και ο καλύτερος στα παζάρια, μπορεί κάποιος πιο ...της δουλειάς να έπαιρνε κάτι παραπάνω. Ήταν κι ο άλλος (ο φίλος μου) δίπλα μου, ψημένος για την πώληση, το είδε ο πωλητής γεια σας

@edmond
Βρε και εγώ μαζί σου είμαι, αλλά μου φάνηκε πολύ γκουμουτσα το συγκεκριμένο, θα μπορούσαν να το κάνουν πιο κομψό

Να προσθέσω και κάτο άλλα
Επειδή έχουμε πάει και σε Skoda για το Kamiq να αναφέρω εδώ ότι το 6ταχυτο του VAG, μας φάνηκε ανώτερο κιβώτιο

Με εντυπωσίασε το γεγονός ότι στην έκδοση του αυτόματου, δεν έχει προβολακια ομίχλης αλλά και δεν μπορείς να τα προσθέσεις έξτρα!
Αυτό πρώτη φορά το ακούω, δεν έχει καν αναμονες μου είπαν.

Τέλος, κανένα δεν έχει ρεζέρβα και εάν θέλεις να την βάλεις έξτρα ζήτησαν 300€
Τελευταία επεξεργασία από Geralt και 02 Μαρ 2021, 22:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#695161 Πέραν του γνωστού θέματος με το τιμόνι, ειλικρινά για μένα ,δεν βλέπεται αυτό το αμάξι :lipsealed:

Έχει αποκρουστικό παρουσιαστικό.

Τα υπόλοιπα ,αν κάποιος έχει τόσο μεγάλη μυωπία :s_laughat , ακούγονται καλά :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#695164 Τζορτζ η παρουσία του 2008 είναι στομφώδης αλλά ούτε και εγώ το βρίσκω όμορφο. Αναφέρομαι εξωτερικά. Δεν μπορώ όμως να κλείσω τα μάτια στην πληθωρικότητά του.

Για μένα το Juke παραμένει ένα κουκλί.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#695165 Ίσως μην έχει προβολείς ομίχλης γιατί εχει λεντ.

< Note 8 >