Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#558776 Εικόνα
Nissan Evalia ή αλλιώς η επιβατική έκδοση του επαγγελματικού NV200.
4ος/'16, 42.000km.
7θέσιο και αξιοποιήθηκαν οι 6 θέσεις. Η 7η διπλώθηκε και φορτώθηκαν ΤΣΙΤΑ μπαγκάζια. Εγκυκλοπαιδικά διπλώνει και η 6η θέση παρόμοια με την 7η(η τρίτη σειρά τελοσπάντων) και εκεί κάνεις μετακόμιση μιας και πρέπει να αποκαλύπτονται γύρω στα 1000lt χώρου.
Καλά πλαστικούλια μέσα, δεν είναι απο αυτά βέβαια που τα ζουλάς και το δάχτυλο σου χάνεται μέσα, είναι όμως απο αυτά που καταλαβαίνεις πως θα αντέξουν για πολλά χρόνια απροβλημάτιστα. Όπως και τα διάφορα μοχλοχειριστήρια. Πρόσεξα μάλιστα και καναδυο ίδια εξαρτήματα με το κατα 12 χρόνια γηραιότερο δικό μου ρενό όπως το φως της πίσω πλαφονιέρας. Τεσπα. Μπόλικες θέσεις για αντικείμενα και γενικά πολλή άνεση. Συμπλέκτης βούτηρο, λεβιές ταχυτήτων καμιά φορά γρατσούναγε, μάλλον προς κακομεταχείρηση το κόβω. Κάθεσαι ψηλά σαν σε suv και αυτό μου άρεσε.
Σούστα πίσω για ανάρτηση(το επαγγελματικό που λέγαμε) με 175/70 R14 και εκεί κάπου μαζεύεσαι. 14άρηδες ομολογώ πως είχα καιρό να δω, σε τέτοιου μεγέθους όχημα τουλάχιστον. Και μιλώντας για μέγεθος πρέπει να πω οτι εντυπωσιάστηκα, καθότι μαζεμένο τόσο ως προς το μήκος όσο και κυρίως ως προς το πλάτος. Και όμως χώρεσε τόσον.. όγκο που ακόμα και στο "large" megane ούτε που θα το φανταζόμουν, ούτε καν και με την μπαγκαζιέρα. Μάγκες οι ασιάτες σε εκμετάλλευση χώρων τους το παραδέχομαι.
Οδηγήθηκε 95-5 σε εθνική. 120 πάνω κάτω με cc και δεν καταλάβαμε τίποτα. Σε ανοιχτές καμπές όλα καλά, σε πιο κλειστές όμως έπρεπε να κόβω. Σούστες και 14άρηδες που λέγαμε πρίν, δεν βάζω το αυξημένο ύψος στο κόλπο.
Μοτέρ ο γνωστός 1,5dci των Γάλλων με τα 90 ατίθασα(66kw στην άδεια). 20 κιλάκια ροπής τα οποία, με ψιλομαγικό τρόπο μπορώ να πω, ισοπέδωναν την όποια ανωφέρεια. Μετά τις Αφίδνες πχ. έβγαλε την ανηφόρα με 130 αμάσητα ή και στον γυρισμό την...αφράτη ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας δεν την κατάλαβε. Να προσθέσω βέβαια πως το...ωφέλιμο βάρος, πρέπει να άγγιζε τα 600 κιλά!
Συνολικά χλμ. γύρω στα 450. Πήγαινέλα Αθήνα-Αρκίτσα, απέναντι Αιδηψό και παράκαμψη στον γυρισμό μέχρι Λειβαδιά. Η κατανάλωση έκατσε στα 7 λίτρα χωρίς την παραμικρή προσπάθεια βέβαια για οικονομία. Στην αντλία μέτρησα γύρω στα 8 αλλά υποψιάζομαι οτι η Hertz δεν ήταν και τόσο...δίκαιη όταν μου είπαν να το επιστρέψω γεμάτο. Εκείνοι δλδ δεν πρέπει να το είχαν φουλαρισμένο όταν μου το έδωσαν.
Τίμιος ανθρωπομεταφορέας. Με τα -πολλά- μπαγκάζια τους φυσικά :lol: . Οικονομικό σε όλα(;) του υποθέτω, απευθύνεται σαφώς σε συγκεκριμένη(μικρή) μερίδα αγοραστικού δυναμικού.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#558799 Αφού το λέτε μπορεί να ήταν χαλασμένο/αρρύθμιστο προβληματικό. Πάντως κι ένας φίλος με Golf με DSG όποτε με έχει πάει βόλτα είτε αυτός είτε η γυναίκα του μια καλή απαλή εκκίνηση δεν έχουν κάνει...
Deleted User 1 έγραψε:Όλα θέμα συνήθειας είναι. Πολλές φορές ακόμα και σε κλίση αρκεί να αφήσεις το φρένο και το αμάξι θα μετακινηθεί με ακρίβεια. Απλά έχει ένα σχετικό lag καμιά φορά και πολύς κόσμος σπεύδει να πατήσει γκάζι. Το δε DSG δουλεύει λίγο και σαν hill assist και έτσι δεν τσουλάει εύκολα το αμάξι.
Πέραν τηνς λειτουργίας crawling, να προχωράει αργά όταν αφήνεις το φρένο, έχει ξεχωριστό hill assist με τα φρένα ακριβώς για να προλάβει το "σχετικό lag". Σε αυτό αναφέρομαι το οποίο δεν είναι σχετικό αλλά απόλυτο και επιπλέον δεν είναι πάντα παρόν, το λες κι εσύ "καμιά φορά". Δεν το μελέτησα, ίσως να εμφανίζεται όταν το start/stop σε έχει σβήσει και ξανανάψει και όχι όταν δεν έχει σβήσει (θεωρώ πολύ πιθανή αυτήν την περίπτωση, όταν σβήνει να αποσυμπλέκει και επιπλέον πρέπει να ανεβάσει ταχύτητα και η τουρμπίνα).
Σαφώς και είναι θέμα συνήθειας αλλά μερικά πράματα μπορείς να επιλέξεις αν αξίζει να μπεις στον κόπο να τα συνηθίσεις ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#558804 Opel Corsa 1.3 diesel του 2015.

Με 40.000 χλμ.μυριζε ακόμα καινουργιλα.

Σπιρτοζος ο ντιζελ. Μετά τις 2.000 σ.α.λ. Πιο πριν έχει λαγκ. Επίσης θορυβώδης ο κινητήρας.
Πολύ κακό το Σταρτ στοπ. Με λίγο Γκάζι και αφημένο συμπλέκτη σβήνει και εν κινήσει!! Μπορεί να θέλει εκμάθηση αλλά προσωπικά με εκνεύρισε.
Παρά πολύ βολικό για την πόλη. Νεκρή αίσθηση στις μανούβρες στο παρκάρισμα.
Αδιάφορη η αίσθηση απ' το τιμόνι σ όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Όλο το αυτοκίνητο σου βγάζει μια αποστειρωμενη αίσθηση. Καλό αυτό βέβαια για το καθημερινό commuting. Καμία σχέση με το Fiesta μου που λόγω ανάρτησης θα είχε κουράσει.
Ωραία οθόνη αλλά δεν έχει ιδιαίτερες λειτουργίες. Πχ. Δεν βρήκα Android auto.
Έχει όμως κάμερα οπισθοπορειας.
Κάποιες εργονομικές ατέλειες που επειδή οδήγησα βράδυ και δεν το έψαξα παραπάνω, δεν μπορώ να τις καταχωρήσω ολοκληρωτικά στα κατά του αυτοκινήτου.

Για μες την πόλη και για ταξίδια είναι ιδανικό.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#558822
edmond έγραψε:Εικόνα
Nissan Evalia ή αλλιώς η επιβατική έκδοση του επαγγελματικού NV200.
4ος/'16, 42.000km.
7θέσιο και αξιοποιήθηκαν οι 6 θέσεις. Η 7η διπλώθηκε και φορτώθηκαν ΤΣΙΤΑ μπαγκάζια. Εγκυκλοπαιδικά διπλώνει και η 6η θέση παρόμοια με την 7η(η τρίτη σειρά τελοσπάντων) και εκεί κάνεις μετακόμιση μιας και πρέπει να αποκαλύπτονται γύρω στα 1000lt χώρου.
Καλά πλαστικούλια μέσα, δεν είναι απο αυτά βέβαια που τα ζουλάς και το δάχτυλο σου χάνεται μέσα, είναι όμως απο αυτά που καταλαβαίνεις πως θα αντέξουν για πολλά χρόνια απροβλημάτιστα. Όπως και τα διάφορα μοχλοχειριστήρια. Πρόσεξα μάλιστα και καναδυο ίδια εξαρτήματα με το κατα 12 χρόνια γηραιότερο δικό μου ρενό όπως το φως της πίσω πλαφονιέρας. Τεσπα. Μπόλικες θέσεις για αντικείμενα και γενικά πολλή άνεση. Συμπλέκτης βούτηρο, λεβιές ταχυτήτων καμιά φορά γρατσούναγε, μάλλον προς κακομεταχείρηση το κόβω. Κάθεσαι ψηλά σαν σε suv και αυτό μου άρεσε.
Σούστα πίσω για ανάρτηση(το επαγγελματικό που λέγαμε) με 175/70 R14 και εκεί κάπου μαζεύεσαι. 14άρηδες ομολογώ πως είχα καιρό να δω, σε τέτοιου μεγέθους όχημα τουλάχιστον. Και μιλώντας για μέγεθος πρέπει να πω οτι εντυπωσιάστηκα, καθότι μαζεμένο τόσο ως προς το μήκος όσο και κυρίως ως προς το πλάτος. Και όμως χώρεσε τόσον.. όγκο που ακόμα και στο "large" megane ούτε που θα το φανταζόμουν, ούτε καν και με την μπαγκαζιέρα. Μάγκες οι ασιάτες σε εκμετάλλευση χώρων τους το παραδέχομαι.
Οδηγήθηκε 95-5 σε εθνική. 120 πάνω κάτω με cc και δεν καταλάβαμε τίποτα. Σε ανοιχτές καμπές όλα καλά, σε πιο κλειστές όμως έπρεπε να κόβω. Σούστες και 14άρηδες που λέγαμε πρίν, δεν βάζω το αυξημένο ύψος στο κόλπο.
Μοτέρ ο γνωστός 1,5dci των Γάλλων με τα 90 ατίθασα(66kw στην άδεια). 20 κιλάκια ροπής τα οποία, με ψιλομαγικό τρόπο μπορώ να πω, ισοπέδωναν την όποια ανωφέρεια. Μετά τις Αφίδνες πχ. έβγαλε την ανηφόρα με 130 αμάσητα ή και στον γυρισμό την...αφράτη ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας δεν την κατάλαβε. Να προσθέσω βέβαια πως το...ωφέλιμο βάρος, πρέπει να άγγιζε τα 600 κιλά!
Συνολικά χλμ. γύρω στα 450. Πήγαινέλα Αθήνα-Αρκίτσα, απέναντι Αιδηψό και παράκαμψη στον γυρισμό μέχρι Λειβαδιά. Η κατανάλωση έκατσε στα 7 λίτρα χωρίς την παραμικρή προσπάθεια βέβαια για οικονομία. Στην αντλία μέτρησα γύρω στα 8 αλλά υποψιάζομαι οτι η Hertz δεν ήταν και τόσο...δίκαιη όταν μου είπαν να το επιστρέψω γεμάτο. Εκείνοι δλδ δεν πρέπει να το είχαν φουλαρισμένο όταν μου το έδωσαν.
Τίμιος ανθρωπομεταφορέας. Με τα -πολλά- μπαγκάζια τους φυσικά . Οικονομικό σε όλα(;) του υποθέτω, απευθύνεται σαφώς σε συγκεκριμένη(μικρή) μερίδα αγοραστικού δυναμικού.
Το είχα δει και οδηγήσει κατά το 2012 σε ένα σέρβις τότε του QQ μου.
Καλό αυτοκίνητο για επιβατικη έκδοση της "Βανέτας" αρκεί να μην το έβλεπε κάποιος σαν ανταγωνιστή των Scenic, Picasso, Zafira κλπ.
Μ' άρεσε η επαγγελματιλα που έβγαζε μέσα στην εμφάνιση του ταμπλό αλλά και του διάκοσμου και των υλικών. Ακόμα και τα μικρά συρόμενα παραθυράκια-θυριδες στις πλαινες πόρτες.
Μια χαρά ο 90αρης diesel αν και θα προτιμούσα ένα 6ταχυτο κιβώτιο και όχι το 5ταχυτο που μου θύμισε Sunny.
Τέλος νομίζω με γεμάτο κόσμο κάθεται πολύ καλύτερα στον δρομο από ότι άδειο. Το πισω μερος του δεν ήθελε πάντα να πατάει στην άσφαλτο. Αλλά είχε ένα σκληρό στήσιμο που μου άρεσε.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#558936 Είναι το κλασικό φαινόμενο της σούστας. Κάθεται και δουλεύει καλύτερα όταν είναι...πατημένη. Φορτωμένο δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561860 Το Σάββατο είχα την τύχη και την ατυχία ταυτόχρονα να οδηγήσω για λίγο το Evo X του Νίκου. Τρομερή εμπειρία που νομίζω ότι κάθε petrolhead θα πρέπει να πραγματοποιήσει, εάν του δοθεί η ευκαιρία.

Το αμάξι να θυμίσω είναι SST (με πρόγραμμα), με ανάρτηση Ohlins και φουλ πρώτο στάδιο 380-390hp. Το εντυπωσιακό είναι το πόσο εύκολα και γρήγορα σε βάζει στο κλίμα. Είχαμε κάνει κι άλλες βόλτες και ήμουν συνοδηγός αλλά είναι τελείως διαφορετικό να πιάσεις τιμόνι. Τιμόνι...παλιό καλό υδραυλικό. Βαρύ, παχιά στεφάνη (βοηθάει πολύ η αλκαντάρα) και ακριβές. Ακούει στην παραμικρή κίνηση και αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη. Αντίστοιχα ταιριαστά με την περίσταση είναι και τα Recaro τα οποία να νιώθεις να σε αγκαλιάζουν παντού, από μηρούς έως και πλάτη και γενικά είναι ασυνήθιστη η αίσθηση να νιώθεις κάθισμα τόσο ψηλά στο σώμα.

Και πάμε στο highlight που δεν είναι άλλο από το δίπτυχο κινητήρας-μετάδοση. Μοτέρ γραμμικό σε βαθμό παρεξηγήσεως, με τεράστιο εύρος και απίστευτη ελαστικότητα. Θες κόφτες με 3η? Βεβαίως. Θες 1.500σαλ με 6η και να προσπεράσεις στη Βεϊκου? Κι αυτό γίνεται. Και πλέον μετά και τον αναπρογραμματισμό του SST γίνεται με ένα απαλό κλώτσημα έτσι για να σου θυμίζει ότι πρόκειται για μία κατασκευή που είναι εστιασμένη σε άλλου είδους μετακινήσεις και όχι να σέρνεται στις αστικές λεωφόρους. Στην προηγούμενη βόλτα το SST ήταν μαμίσιο και μου είχε φανεί αρκετά νερόβραστο και σίγουρα υποδεέστερο από το αντίστοιχο DSG. Πολύ πατινάρισμα και γενικά ήταν παραφωνία σε σχέση με το σύνολο. Τώρα πλέον καμία σχέση. Όλα αυτά βέβαια πάνω σε ένα πλαίσιο που δε μαρτυρά με τίποτα τα χρόνια του όπως αντίστοιχα δε μαρτυρά και τα επικίνδυνα χιλιόμετρα που μαζεύει. Σ' αυτό συμβάλει φυσικά και η θεϊκή ohlins η οποία χωρίς καμία υπερβολή προσφέρει ποιότητα κύλισης καθημερινού σεντάν αλλά παράλληλα και πολεμικό στρίψιμο. Γενικά δεν ξέρω τι μαγικά έχουν παίξει με την ανάρτηση. Έχω οδηγήσει σύγχρονα suv που μπροστά στο Evo ήταν λες και είχαν σουστόφυλλα.

Τα παραπάνω ίσως λίγο πολύ να είναι αναμενόμενα και να μην εντυπωσιάζουν κανέναν. Για μένα το πιο εντυπωσιακό είναι ότι τελικά το αμάξι είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ποιοτικά. Ειδικά με τις στοχευμένες αναβαθμίσεις στο εσωτερικό (android multimedia κτλ), δεν του λείπει καμία σύγχρονη ευκολία και άνετα θα μπορούσα να του κάνω καθημερινή χρήση εφόσον βέβαια είχα τη δυνατότητα να ξοδεύω μία 500-600αρα το μήνα σε καύσιμα. Δεν κουράζει, δεν κοπανάει, δεν τρίζει πολύ, δεν κάνει φασαρία παρόλο που έχει εξάτμιση και στην Α.Ο. έχει πολύ νορμάλ θόρυβο και άνετα το ταξίδευα με 150χαω και CC.

Εν κατακλείδι καταλαβαίνει κανείς γιατί οι φτερούγες δημιούργησαν όλη αυτή την τάση και σίγουρα δικαιολογούν τις υψηλές τιμές τους. Αυτό που χρειάζεται όμως είναι σύνεση και αντίληψη γιατί το αμάξι είναι επικίνδυνα ικανό και μπορεί εύκολα να παρασύρει τον οδηγό του σε υπερβολές που ίσως να μην είναι πάντα σε θέση να του συγχωρέσει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#563468 Εικόνα

XE 2018, 25Τ AWD. Αρχικές εντυπώσεις (σε οτιδήποτε πλην πιουρίλα) αρκετά μέτριες γιατί η κατάσταση είναι κάπως έτσι:
Εικόνα

Ελπίζω να επανέλθω μιας και θα την έχω για δύο βδομάδες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#563514
Deleted User 1 έγραψε:Το Σάββατο είχα την τύχη και την ατυχία ταυτόχρονα να οδηγήσω για λίγο το Evo X του Νίκου. Τρομερή εμπειρία που νομίζω ότι κάθε petrolhead θα πρέπει να πραγματοποιήσει, εάν του δοθεί η ευκαιρία.

Το αμάξι να θυμίσω είναι SST (με πρόγραμμα), με ανάρτηση Ohlins και φουλ πρώτο στάδιο 380-390hp. Το εντυπωσιακό είναι το πόσο εύκολα και γρήγορα σε βάζει στο κλίμα. Είχαμε κάνει κι άλλες βόλτες και ήμουν συνοδηγός αλλά είναι τελείως διαφορετικό να πιάσεις τιμόνι. Τιμόνι...παλιό καλό υδραυλικό. Βαρύ, παχιά στεφάνη (βοηθάει πολύ η αλκαντάρα) και ακριβές. Ακούει στην παραμικρή κίνηση και αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη. Αντίστοιχα ταιριαστά με την περίσταση είναι και τα Recaro τα οποία να νιώθεις να σε αγκαλιάζουν παντού, από μηρούς έως και πλάτη και γενικά είναι ασυνήθιστη η αίσθηση να νιώθεις κάθισμα τόσο ψηλά στο σώμα.

Και πάμε στο highlight που δεν είναι άλλο από το δίπτυχο κινητήρας-μετάδοση. Μοτέρ γραμμικό σε βαθμό παρεξηγήσεως, με τεράστιο εύρος και απίστευτη ελαστικότητα. Θες κόφτες με 3η? Βεβαίως. Θες 1.500σαλ με 6η και να προσπεράσεις στη Βεϊκου? Κι αυτό γίνεται. Και πλέον μετά και τον αναπρογραμματισμό του SST γίνεται με ένα απαλό κλώτσημα έτσι για να σου θυμίζει ότι πρόκειται για μία κατασκευή που είναι εστιασμένη σε άλλου είδους μετακινήσεις και όχι να σέρνεται στις αστικές λεωφόρους. Στην προηγούμενη βόλτα το SST ήταν μαμίσιο και μου είχε φανεί αρκετά νερόβραστο και σίγουρα υποδεέστερο από το αντίστοιχο DSG. Πολύ πατινάρισμα και γενικά ήταν παραφωνία σε σχέση με το σύνολο. Τώρα πλέον καμία σχέση. Όλα αυτά βέβαια πάνω σε ένα πλαίσιο που δε μαρτυρά με τίποτα τα χρόνια του όπως αντίστοιχα δε μαρτυρά και τα επικίνδυνα χιλιόμετρα που μαζεύει. Σ' αυτό συμβάλει φυσικά και η θεϊκή ohlins η οποία χωρίς καμία υπερβολή προσφέρει ποιότητα κύλισης καθημερινού σεντάν αλλά παράλληλα και πολεμικό στρίψιμο. Γενικά δεν ξέρω τι μαγικά έχουν παίξει με την ανάρτηση. Έχω οδηγήσει σύγχρονα suv που μπροστά στο Evo ήταν λες και είχαν σουστόφυλλα.

Τα παραπάνω ίσως λίγο πολύ να είναι αναμενόμενα και να μην εντυπωσιάζουν κανέναν. Για μένα το πιο εντυπωσιακό είναι ότι τελικά το αμάξι είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ποιοτικά. Ειδικά με τις στοχευμένες αναβαθμίσεις στο εσωτερικό (android multimedia κτλ), δεν του λείπει καμία σύγχρονη ευκολία και άνετα θα μπορούσα να του κάνω καθημερινή χρήση εφόσον βέβαια είχα τη δυνατότητα να ξοδεύω μία 500-600αρα το μήνα σε καύσιμα. Δεν κουράζει, δεν κοπανάει, δεν τρίζει πολύ, δεν κάνει φασαρία παρόλο που έχει εξάτμιση και στην Α.Ο. έχει πολύ νορμάλ θόρυβο και άνετα το ταξίδευα με 150χαω και CC.

Εν κατακλείδι καταλαβαίνει κανείς γιατί οι φτερούγες δημιούργησαν όλη αυτή την τάση και σίγουρα δικαιολογούν τις υψηλές τιμές τους. Αυτό που χρειάζεται όμως είναι σύνεση και αντίληψη γιατί το αμάξι είναι επικίνδυνα ικανό και μπορεί εύκολα να παρασύρει τον οδηγό του σε υπερβολές που ίσως να μην είναι πάντα σε θέση να του συγχωρέσει.

Τώρα το είδα Στεφ.

Ωραίο review για τον εβουρα. :inlove:

#dimilikesthis

< >
Άβαταρ μέλους
By Lap
#569406 Η αλλαγή στο κιβώτιο ήταν μονο software ή και hardware;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#570722 Subaru Outback 2.5

To Σάββατο έκανα ενα ντου στην τοπική σουμπαρού, μιας και έχω απο καιρό περιέργεια να δώ τί παίζει με τον στόλο αυτής της εταιρίας. Ο στόχος ήταν να οδηγήσω κυρίως το Levorg που με αρέσει τα μάλλα, αλλά ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι δεν εισάγεται πλέον στην Ολλανδία λόγω ρύπων, το ίδιο κα τα ντίζελ :vava:

Τι απέμεινε λοιπόν? Outback και ΧV

Εικόνα

Γενικότερες εντυπώσεις, ξεκινώντας απ τα αρνητικά:

Κακάσχημο infotainment :tomato: Mιλάμε, λες και ξεμεινανε απο πατσετ και ψωνίσανε μια ταμπλέτα απ το αλιμπαμπα για να πουνε οτι εχουνε ινφοτεινμεντ :s_whiteflag Φαντάστειτε, είμαι γενικά αδιάφορος, μεγαλωμένος σε γιαπωνέζικα εσωτερικά που απλά είναι καλοφτιαγμένα και λειτουργικά, αλλά αυτό το πράγμα, εν έτει 2019 σε αμάξι 50k+€ πραγματικά με ξεπερνά :help: Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός, είμαι περίεργος να ακούσω άλλες γνώμες, έστω και απ αυτό που βλέπετε στα ίντερνετς

https://www.youtube.com/watch?v=MR_uPVru2bg

Η επαφή περιελάμβανε πρώτα μια βόλτα με τον πωλητή-ιδιοκτήτη της αντιπροσωπίας με τον οποίο είχαμε πιάσει αρκετή κουβεντούλα (απ τα γεννοφάσκια του σουμπαράκιας :lol: ) που επικεντρώθηκε στο πρωτοποριακό σύστημα πατέντα της σουμπαρού, το eyesight. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, ο στόχος της Σουμπαρού είναι στα επόμενα χρόνια να γίνει η πιο ασφαλής εταιρία, ξεπερνώντας και τη Βόλβο, και με αυτό το σύστημα θεωρούν οτι είναι μπροστά.

Για να μην μακρυγορώ, ρίξτε μια ματιά για το πως λειτουργεί το σύστημα εδώ

https://www.youtube.com/watch?v=vtS406nHKH8

Η δικιά μου αλληλεπίδραση με το συστημα περιορίστηκε (ευτυχώς :lol: ) μόνο στο adaptive cruise control, το οποίο ομολογουμένως είναι εντυπωσιακό. Εχω οδηγήσει αντίστοιχα σε τουοτα και VW και πραγματικά δεν έχουν σχέση στην ομαλότητα που ανταποκρίνονται.
Στα του αυτοκινήτου, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πως κρύβει τον όγκο του και το πόσο σταθερά πατάει. Αθόρυβο, όταν μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά το CVΤ, ευθύβολο και σε ανωμαλίες πολύ άνετο. Η όλη οδηγική εμπειρία μου άρεσε πάρα πολύ, με τον κινητήρα αν και 2.5λιτρός να μην σε τρελαίνει (κατανάλωση γύρω στο 10αρικό σε σχετικά χαλαρή οδήγηση με κάποια ανοίγματα).

Θα το αγόραζα? Με ένα άλλο εσωτερικό και μεταχείρισμένο, πολύ πιθανόν, αλλά σκέφτομαι ότι ο ανταγωνισμός είναι μάλλον καλύτερος σε πολλά σημεία.

Αυτό ομως θα το θελα

Εικόνα

:s_blush
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#570725 Περί οδήγησης πάντως δεν διάβασα τίποτα. Πως επιταχύνει, πως στρίβει κλπ... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#570729 Να διαβάζεις προσεκτικά :lol:
Στα του αυτοκινήτου, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το πως κρύβει τον όγκο του και το πόσο σταθερά πατάει. Αθόρυβο, όταν μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά το CVΤ, ευθύβολο και σε ανωμαλίες πολύ άνετο. Η όλη οδηγική εμπειρία μου άρεσε πάρα πολύ, με τον κινητήρα αν και 2.5λιτρός να μην σε τρελαίνει (κατανάλωση γύρω στο 10αρικό σε σχετικά χαλαρή οδήγηση με κάποια ανοίγματα).


Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, είναι τρενο, γενικά απ όσα καινούργια έχω οδηγήσει τελευταία (VW, Toyota) μακράν το πιο ενδιαφέρον οδηγικά.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#570751 Αν ήμουν αρχισυντάκτης, θα σε έβαζα να το ξαναγράψεις. 2 σειρές για το driving experience όλο κι όλο; :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#570760 Ολλανδία οδήγησα ρε δία, να μην κάνω κι εγώ αυτά που κοροιδεύω με κάποιους στρίφτες εδω μέσα :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#570778
rx8_drifter έγραψε:... μεγαλωμένος σε γιαπωνέζικα εσωτερικά που απλά είναι καλοφτιαγμένα και λειτουργικά...


Θα περίμενα το αντίθετο. Να σου αρέσει η εμφάνιση του. Μου βγάζει πολύ γιαπωνεζιλa το ταμπλό του και ιδίως η κεντρική του κονσόλα, μάλιστα από εποχές Sunny και Primera με ένα aftermarket 2din multimedia. Θα το έβαζα στα (λίγα) θετικά του αυτοκινήτου.