Nissan Evalia ή αλλιώς η επιβατική έκδοση του επαγγελματικού NV200.
4ος/'16, 42.000km.
7θέσιο και αξιοποιήθηκαν οι 6 θέσεις. Η 7η διπλώθηκε και φορτώθηκαν ΤΣΙΤΑ μπαγκάζια. Εγκυκλοπαιδικά διπλώνει και η 6η θέση παρόμοια με την 7η(η τρίτη σειρά τελοσπάντων) και εκεί κάνεις μετακόμιση μιας και πρέπει να αποκαλύπτονται γύρω στα 1000lt χώρου.
Καλά πλαστικούλια μέσα, δεν είναι απο αυτά βέβαια που τα ζουλάς και το δάχτυλο σου χάνεται μέσα, είναι όμως απο αυτά που καταλαβαίνεις πως θα αντέξουν για πολλά χρόνια απροβλημάτιστα. Όπως και τα διάφορα μοχλοχειριστήρια. Πρόσεξα μάλιστα και καναδυο ίδια εξαρτήματα με το κατα 12 χρόνια γηραιότερο δικό μου ρενό όπως το φως της πίσω πλαφονιέρας. Τεσπα. Μπόλικες θέσεις για αντικείμενα και γενικά πολλή άνεση. Συμπλέκτης βούτηρο, λεβιές ταχυτήτων καμιά φορά γρατσούναγε, μάλλον προς κακομεταχείρηση το κόβω. Κάθεσαι ψηλά σαν σε suv και αυτό μου άρεσε.
Σούστα πίσω για ανάρτηση(το επαγγελματικό που λέγαμε) με 175/70 R14 και εκεί κάπου μαζεύεσαι. 14άρηδες ομολογώ πως είχα καιρό να δω, σε τέτοιου μεγέθους όχημα τουλάχιστον. Και μιλώντας για μέγεθος πρέπει να πω οτι εντυπωσιάστηκα, καθότι μαζεμένο τόσο ως προς το μήκος όσο και κυρίως ως προς το πλάτος. Και όμως χώρεσε τόσον.. όγκο που ακόμα και στο "large" megane ούτε που θα το φανταζόμουν, ούτε καν και με την μπαγκαζιέρα. Μάγκες οι ασιάτες σε εκμετάλλευση χώρων τους το παραδέχομαι.
Οδηγήθηκε 95-5 σε εθνική. 120 πάνω κάτω με cc και δεν καταλάβαμε τίποτα. Σε ανοιχτές καμπές όλα καλά, σε πιο κλειστές όμως έπρεπε να κόβω. Σούστες και 14άρηδες που λέγαμε πρίν, δεν βάζω το αυξημένο ύψος στο κόλπο.
Μοτέρ ο γνωστός 1,5dci των Γάλλων με τα 90 ατίθασα(66kw στην άδεια). 20 κιλάκια ροπής τα οποία, με ψιλομαγικό τρόπο μπορώ να πω, ισοπέδωναν την όποια ανωφέρεια. Μετά τις Αφίδνες πχ. έβγαλε την ανηφόρα με 130 αμάσητα ή και στον γυρισμό την...αφράτη ανηφόρα μετά τα διόδια της Τραγάνας δεν την κατάλαβε. Να προσθέσω βέβαια πως το...ωφέλιμο βάρος, πρέπει να άγγιζε τα 600 κιλά!
Συνολικά χλμ. γύρω στα 450. Πήγαινέλα Αθήνα-Αρκίτσα, απέναντι Αιδηψό και παράκαμψη στον γυρισμό μέχρι Λειβαδιά. Η κατανάλωση έκατσε στα 7 λίτρα χωρίς την παραμικρή προσπάθεια βέβαια για οικονομία. Στην αντλία μέτρησα γύρω στα 8 αλλά υποψιάζομαι οτι η Hertz δεν ήταν και τόσο...δίκαιη όταν μου είπαν να το επιστρέψω γεμάτο. Εκείνοι δλδ δεν πρέπει να το είχαν φουλαρισμένο όταν μου το έδωσαν.
Τίμιος ανθρωπομεταφορέας. Με τα -πολλά- μπαγκάζια τους φυσικά . Οικονομικό σε όλα(;) του υποθέτω, απευθύνεται σαφώς σε συγκεκριμένη(μικρή) μερίδα αγοραστικού δυναμικού.